De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Knap hoor om te lezen hoe jullie ermee omgaan. En dat jullie elkaar zo kunnen steunen

*je weet dat je niet altijd zo sterk hoeft te zijn hé *

Verder allemaal een fijn weekend.

Probeer later nog een keer te reageren.
Daar ben ik weer.........

Nala welk liedje hebben jullie toen gezongen met jullie vrijgezellenfeest?

Wij moeten dus voor die tijd een tekst bedenken/maken en daar ben ik zo goed in

We hebben het nu bijna rond.

Het is hier ineens helemaal grijs in de lucht en vanmorgen zag het er allemaal nog zo goed uit.

Ga even verder.
ik schaam me dood ,mijn zoon heeft zijn eerste criminele actie gedaan.

Kwamen net thuis van de hema en toen ik tas ging uitpakken zat er een bellenblaas in. Die ik er dus niet zelf in heb gedaan en ook niet heb betaald
vanmorgen heerlijk in het bos gewandeld superweer. Nu regent het hier. En flink wat gekocht bij de hema, dus de bellenblaas zullen ze wel niet missen. Even wat opbergboxen voor speelgoed en zo, slingert hopelijk niet meer alles door de kamer.

Vanavond en morgen lekker niks, moeten nog beetje poetsen en mijn vader komt morgenmiddag nog even klussen.
had toch nog niemand gevonden die met me mee wil naar de film.
die Ties

Mijn dochter is ook crimineel. Er liggen hier al 2 vingerpoppetjes die ze uit de wachtkamer bij de dokter heeft gejat
Tsss stelletje criminelen hier

*klopt heel hard af*
Het was hier ook bagger weer vanmiddag Hera. Balen voor mijn zusje. Is niet zo lekker dan met hardlopen.

Wij hadden het liedje "De Wandelclub" van Sugar Lee Hooper. En dan echt helemaal een persoonlijke tekst. Was erg leuk geworden.

Haha 12-9, gewoon een crimineel in huis!!!

Heeft 'ie slim gedaan.

Vanmiddag was het wel leuk in Den Haag.

Zagen mijn zusje al bij de start lopen en daarna zijn we bij de finish gaan staan.

Was ten eerste al erg gezellig en tuurlijk in spanning afwachten.

Helaas zag ze ons niet bij de finish, was een beetje te geconcentreerd.

Vond het wel erg leuk dat we er voor haar stonden.

Ik was weer kapot. Dus net ff ruim een uur liggen slapen op bed, heerlijk.

Straks nog een verjaardag.
Do, wow wat zijn jullie lieve mensen zeg, Wist ik tuuk al, maar ik weet echt niet of ik blij zou kunnen zijn voor anderen. Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik moet zo veel aan jullie denken.

12-9 die Ties. Haha ja goed dat het maat 62-68 is, tis zo'n flinkerd!

Brab, mooie fofo's op hyves!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Even uppen! Goedemorgen allemaal...

Koffie, thee, juice??

Croissantjes anyone?? (heb ik zo'n zin in maar niet in huis natuurlijk )

Geniet van de mooie zondag, het zonnetje schijnt hier heerlijk.
Ik zit lekker te smullen van mijn crackertjes met kaas.

Vanmorgen heel stuk gelopen met de doggies.

En nog ff bij het nieuwe bedrijf geweest.

Staan weer nieuwe foto's op mijn Hyves.

Hadden gisteravond een verjaardag en merkte nu al een nadeel aan met zoveel zwangeren tegelijk.

De rest gaat je gewoon uit de weg. Ze denken, die 6 zwangere mutsen kletsen wel met elkaar, wij gaan weg hier (gingen bijna allemaal buiten staan), want het gaat toch alleen maar over zwanger zijn, etc.

Tuurlijk heb je het er veel over, is ook erg leuk weer, zo met z'n zessen. Maar heb ook wel eens zin in andere praat en dat heb je zo bijna niet. Helemaal niet als de mensen ergens anders gaan staan/zitten.

Werd daar best wel pissig over eigenlijk...

Strakkies nog ff naar vrienden, hun trouwfoto's kijken.
nala, niet leuk dat mensen je gaan ontlopen. Ik vond het juist weer lastig (vooral bij ties) dat er in mijn omgeving nog niemand met kinderen bezig was.

Ga schaatsen kijken, benieuwd hoelang ik het vanavond volhoud.

Voel me niet zo top, ben ongesteld en lijkt wel of ik al die maanden niet ongesteld nu in 1 keer in aan het halen ben.
hey frans, kom je hier ook nog
*zapt meteen naar het schaatsen*

Nala, kon je zelf niet naar die anderen toelopen? Ik denk dat ze het niet kwaad bedoelden misschien, maar dat ze juist dachten dat jullie het fijn vonden om met elkaar te praten?

Ik probeer er zelf altijd zo op te letten dat ik niet teveel over zwanger zijn/kinderen hebben praat als ik met anderen ben. Haha heb zelf oko niet altijd zin om het erover te hebben.

Aaah 12-9 ben je weer voor het eerst ongesteld? Balen is dat he? Ik dacht vorige week ineens dat ik ongesteld was. Vond het al erg oneerlijk, maar volgens mij was het toch nog wat zooi van de bevalling.

Hoe is het in jullie nieuwe huis? Al helemaal gewend?

Hier een leuke dag. Vanochtend heerlijk in de tuingespeeld, MIlena dan . Ik heb in de zon gezeten, gekolfd en toen ventje een fles gegeven. Lekker hoor. Vanmiddag naar mijn zusje, daar een spelletje gespeeld. Milena was zo vreselijk lief, heeft anderhalf uur me ons mee gekolonist . daarna Chinees gehaald en om 1930 waren we weer thuis. Meteen het hele zooitje naar bed. Milena sliep in de auto al, dus die ligt lekker smerig in haar truitje in bed > Bojan werd wakker thuis dus die is wel lekker gebadderd. Ben ook zo trots op het ventje, de laatste tijd huilt hij helemaal niet meer bij het naar bed brengen savonds (gaat tussen 1900 en 2000). Dan gaat ie meteen slapen!

Mijn borsten zijn nog niet oke. Hoop dat het snel beter wordt!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Men, wat een wereld leven we in...

Lees net dat een vriendin van een ander (besloten) topic waar ik schrijf, haar vader gister is overleden.

En open daarna mijn mail en lees een mailtje van een vriendin dat ze een miskraam heeft gehad. (ze was zwanger van een tweeling!)

En nee, ze was niet 1 van de 6 zwangere meiden, zij zou dan nummer 7 zijn geweest...

Heb ff de ogen uit mijn kop gejankt.

Frans, ik ben dan erg koppig en ga juist niet naar buiten. (zijn ook niet mijn beste vriendinnen zeg maar)

En ze maakten ook opmerkingen dat ze daar maar gingen staan, ging hier ws toch alleen maar over baby's etc. NOT!

Dan ben ik er al klaar mee.

Maar er speelt nog veel meer hoor, ben sommigen gewoon zat.

Das het nadeel met zo'n grote vriendengroep, ze zijn niet allemaal je beste vrienden...
Jacinta, je hebt trouwens Hyves mail!!! xxx
Jac krijgt het nog druk, ik wacht ook nog op antwoord op mijn Hyve mailtje aan haar

En, ik ben echt niet de enige die zo dacht over de Shopaholic film hoor!! Lees de blog van Marijn maar eens...

Ik ben in een vreselijke verveelbui. Heb vanmorgen al wat schoongemaakt en moet de badkamer eigenlijk nog doen, maar heb gewoon GEEN zin. Ik kan Jano's kast gaan uitzoeken en ik moet nog naar de glasbak en administratie doen maar ik heb GEEN zin!!!! Ik baal baal baal van alles, bah maandag is zo'n rotdag! Hopelijk is de dag snel om want op dinsdag voel ik me eigenlijk nooit zo. Ik ga maar een broodje tonijn voor mezelf maken, daar heb ik zin in en twee keer per week vis eten is goed hè Nala?
En ik vind die Blue Band reclame hier op de site heel irritant! Die man lijkt op onze huisarts en dat is een halve debiel en nu ik nog eens naar dat enorme brood keek met die vis erop is mijn trek in tonijn spontaan verdwenen.

Zucht. Dit is echt mijn dag niet.
voor Quintie.

Hoop dat de maandag snel voorbij is.

voor Nala. Wat veel slecht nieuws achter elkaar.

nala, dat zijn wel rare opmerkingen van die mensen. Hoop dat het snel weer gezellig wordt met iedereen.

Frans, knap dat je het volhoudt ondanks dat voeden niet zo makkelijk gaat. Ben je al wel spruw vrij?

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier verder eigenlijk geen nieuws.....dus ga weer verder.
Hey allemaal,

Balen Frans, dat je borsten nog niet pijnvrij zijn, komt dit nog van de spruw? Fijn dat Bojan lekker kan gaan slapen in zijn bedje. Hoe doet ie het 's nachts of is dat niet bespreekbaar, haha!

Hera, geen nieuws verder? Hoe slaapr luke tegenwoordig, helemaal in eigen kamer inmiddels? En met rapleyen, eet hij al goed zo?

Quint, baaldag op deze dramaandag dus. Als je moet werken is de maandag niet echt leuk, maar als je ongewild werkloos bent helemaal niet leuk lijkt me.

Nala, niet leuk slecht nieuws bij elkaar!

12-sept, weer ongesteld, dat heb je niet gemist denk ik... Enne kayleigh is ook een crimineeltje in de dop hoor, heeft bij de drogist eens een flesje parfum meegepikt. Zag het ook pas buiten, maar snel teruggebracht. Was niet helemaal mijn geurtje, haha!
Heb een lekker weekendje achter de rug. Gisteren met zusjes en moeders naar dirty dancing geweest. Was nog een verjaardagscadeautje voor mijn moeder. Was erg gezellig! Verder weinig gedaan, beetje rondgehangen enzo.

Morgen weer aan het werk!

Volgens mij wordt kayleigh wakker, dus ga haar maar even halen!

liefs
Leuk Kay, naar Dirty dancing!

Ben er nu al 2 keer geweest.

Balen Quintie dat je je zo voelt... Hoop dat het snel morgen is.

En goed hoor, weer vis op. Was die nu wel lekker? :-)

Amy, jij hebt ook Hyves mail!!!
Jaaaa was lekker. Zonder dingetjes enzo

Hoera de maandag is bijna om! Zo lekker eten, America's Next Top Model kijken en ach joh, dan is het dinsdag. Gelukkig maar!
Quintie, heb het al 2 weken gemist, nu net wel snel nog gezien wie er uit ging.

Maar wie is er vorige week uit gegaan?
Ik: Milena jij mag kiezen wat we eten als je jarig bent. Wat wil je dan eten?

Milena: beschuit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven