Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
woensdag 26 september 2018 om 19:10
Ik ook, hoop wel dat de waarheid straks naar boven komt. Wat het dan ook mag zijn. Succes TOroosje1976 schreef: ↑26-09-2018 19:08Ik heb erg met TO te doen. Zitten nu waarschijnlijk “gezellig” aan tafel met het gezin![]()

woensdag 26 september 2018 om 19:11
Ik lees hier veel reacties waarin staat dat het niet mogelijk is om vanaf andermans nummer een whatsapp te sturen. Dit is niet waar, dat kan namelijk wel. Je kunt via web whatsapp je telefoon koppelen aan je computer. Het enige wat je dan moet doen is een QR code scannen met je telefoon.
Het is dus mogelijk dat als iemand toegang heeft gehad tot de telefoon van de man van TO diegene berichten heeft gestuurd naar TO. Deze persoon heeft de telefoon dan niet meer nodig. Je merkt er zelf ook niets van als iemand al je berichten meeleest via een computer namelijk, totdat de lezer berichten gaat sturen.
Er is dus nog de optie dat er iemand is die graag ruzie wil veroorzaken. Diegene heeft dan een skype profiel aangemaakt, en de accounts op de websites. Gezien alleen de whatsapp profielfoto is gebruikt zou dat best kunnen. Vervolgens dan expres een bericht sturen naar TO en hier is het resultaat.
Het is wel vergezocht, maar je weet nooit.
Het is dus mogelijk dat als iemand toegang heeft gehad tot de telefoon van de man van TO diegene berichten heeft gestuurd naar TO. Deze persoon heeft de telefoon dan niet meer nodig. Je merkt er zelf ook niets van als iemand al je berichten meeleest via een computer namelijk, totdat de lezer berichten gaat sturen.
Er is dus nog de optie dat er iemand is die graag ruzie wil veroorzaken. Diegene heeft dan een skype profiel aangemaakt, en de accounts op de websites. Gezien alleen de whatsapp profielfoto is gebruikt zou dat best kunnen. Vervolgens dan expres een bericht sturen naar TO en hier is het resultaat.

woensdag 26 september 2018 om 19:24
Maar dus alleen als ze niet meer bewijs kan vinden?Ouwedibbes schreef: ↑26-09-2018 19:17Het voordeel van de twijfel geven, de kreukels gladstrijken en door leven.
Wat absurd.

woensdag 26 september 2018 om 19:25
Wat men vaak vergeet is dat bijv een iPhone, als je die hebt, altijd bijhoudt waar je bent en dat opslaat. Staat onder lokatievoorzieningen, de meeste mensen hebben dat aanstaan. Soms de moeite waard om daar even naar te kijken. Verder kan je whatsapp berichten verwijderen maar whatsapp maakt ook backups als je dit hebt ingesteld. Als je whatsapp eraf haalt en opnieuw installeert krijg je een oudere versie terug. Zo zijn er nog wel een paar dingetjes. Whatsapp kan je uiteindelijk ook gewoon hacken als handig bent. Een beetje slimme vreemdganger zal geen whatsapp gebruiken.reversethetime schreef: ↑26-09-2018 17:05Precies. Ik kan ook in de telefoon van mijn partner, maar als er iets is wat ik niet mag weten, is het zo verwijderd. Ik weet zelfs dat hij dat in het verleden al gedaan heeft, toen hij nummers had uitgewisseld met een vrouw na een avondje stappen. Foto’s verwijderen, oproepen verwijderen, etc. Dus een telefoon zegt echt niet alles, een beetje gehaaide vent wist gemakkelijk zn sporen uit...

woensdag 26 september 2018 om 19:30
Haha mooi gezegd lielalieLielalie schreef: ↑26-09-2018 18:46Er bestaan wel degelijk sprookjes. Dat jij je momenteel in een nachtmerrie bevindt wil niet zeggen dat dit ook het lot is van TO.
Dit topic is niet de juiste plek voor jou denk ik... het gaat nu om de situatie waarin TO zich bevindt en niet om jou. Je kan dus niet stellig zeggen dat de man van TO vreemd gaan. Daarvoor weten we hier nog te weinig van.

Jij vind dat ze te weinig weet. Ik weet wel beter. Ik had eerst ook die illusie. Maar je mag het best geloven.
Ik blijf ook het goede van mensen zien ondanks al dit verdriet.
Maar ze heeft bewijzen "genoeg" maat goed ik ging ook door tot ik nog meer vond. Deed ik ook. Zijn alleen de tips helaas van ervaringsdeskundige...
Eerst zit je in zn verstandsverbijstering, dit kan niet?! Dan word je Inspector gadget, correctie, ik kan moi wel sherlock holmes noemen. Daarna ga je naar overlevingsmodus en daarna ga je naar niemandsland. Haar onderbuik gaat haar de rest wel vertellen.

Sterkte rosawine!!!

woensdag 26 september 2018 om 19:32
Het is mijn persoonlijke mening. Ik zou mijn man niet buiten de deur zetten alleen omdat hij op sekssites heeft gezeten. (En daarover ws uit zelfbescherming heeft gelogen) Ik zou er wel een aantal pittige gesprekken aan wagen en nieuwe afspraken maken.
Het hangt er van af in hoeverre je erop tegen bent dat man sekssites bezoekt en wat hij ermee van plan was.
Maar goed, als hij daar niet eerlijk over wil zijn en je wilt de relatie niet om deze reden opzeggen dan moet je een andere oplossing verzinnen.
woensdag 26 september 2018 om 19:34
Ouwedibbes schreef: ↑26-09-2018 19:32Het is mijn persoonlijke mening. Ik zou mijn man niet buiten de deur zetten alleen omdat hij op sekssites heeft gezeten. (En daarover ws uit zelfbescherming heeft gelogen) Ik zou er wel een aantal pittige gesprekken aan wagen en nieuwe afspraken maken.
Het hangt er van af in hoeverre je erop tegen bent dat man sekssites bezoekt en wat hij ermee van plan was.
Maar goed, als hij daar niet eerlijk over wil zijn en je wilt de relatie niet om deze reden opzeggen dan moet je een andere oplossing verzinnen.
Seks is zo erg toch niet. Als je het nou even iets rustiger bekijkt. Het is maar seks.
woensdag 26 september 2018 om 19:35
Voor mij zou het wel verschil maken of hij echt zou vreemdgaan of alleen op internet aan t speuren was. Dat iemand in een geile bui een account aanmaakt op een seks-site en wat geile berichtjes rondstuurt om te kijken of hij nog een beetje goed in de markt ligt (en als t het erop aankomt misschien helemaal niet zou durven/willen afspreken), is in mijn ogen toch heel wat anders (Dat zou ik hem wel kunnen vergeven!) dan iemand die al jarenlang vreemdgaat en keer op keer keihard tegen je heeft gelogen.
Het blijft kut dat hij liegt, bedriegt en dat de seks tussen jullie belabberd is. Maar ik zou toch wel het hele verhaal willen weten, hoe pijnlijk ook.
anoniem_348605 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 19:38
2.28% gewijzigd
woensdag 26 september 2018 om 19:36
Geloof je dit nou werkelijk? Misschien als TO’s man Donald Trump was het een mogelijkheid, maar voor Henk de Vries echt niet hoorMinniva schreef: ↑26-09-2018 19:11Ik lees hier veel reacties waarin staat dat het niet mogelijk is om vanaf andermans nummer een whatsapp te sturen. Dit is niet waar, dat kan namelijk wel. Je kunt via web whatsapp je telefoon koppelen aan je computer. Het enige wat je dan moet doen is een QR code scannen met je telefoon.

woensdag 26 september 2018 om 19:37
Ik zou niet op zoek gaan naar meer bewijs. Maar ik hoef ook niet per se een relatie. Kan prima zonder.
Ben zeker niet jong, ik heb gewoon echt geen zin in dit soort gedoe en gelieg.
Of van die hoe lig ik in de markt flauwekul dus zit ik op sexsites en wil skipen..,..Sure. Hoe dom denk je dat ik ben?
Ultieme afknapper.
Of van die hoe lig ik in de markt flauwekul dus zit ik op sexsites en wil skipen..,..Sure. Hoe dom denk je dat ik ben?

Ultieme afknapper.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 19:40
24.30% gewijzigd
woensdag 26 september 2018 om 19:37
Dan heeft iemand nog steeds zowel toegang tot z'n telefoon morgen hebben gehad EN de code van z'n telefoon moeten weten om de QR code te scannen in Whatsapp. Lijkt me bijzonder sterk. Zeker icm rest van de ontdekkingenMinniva schreef: ↑26-09-2018 19:11Ik lees hier veel reacties waarin staat dat het niet mogelijk is om vanaf andermans nummer een whatsapp te sturen. Dit is niet waar, dat kan namelijk wel. Je kunt via web whatsapp je telefoon koppelen aan je computer. Het enige wat je dan moet doen is een QR code scannen met je telefoon.

woensdag 26 september 2018 om 19:39
Dat.
woensdag 26 september 2018 om 19:43
Het absurde zit 'm voor min niet in dat jouw advies is om bij hem te blijven als het alleen bij contact gebleven is.Ouwedibbes schreef: ↑26-09-2018 19:32Het is mijn persoonlijke mening. Ik zou mijn man niet buiten de deur zetten alleen omdat hij op sekssites heeft gezeten. (En daarover ws uit zelfbescherming heeft gelogen) Ik zou er wel een aantal pittige gesprekken aan wagen en nieuwe afspraken maken.
Het absurde vind ik dat je er bewijs voor nodig hebt om dat besluit te kunnen maken.
Persoonlijk zou ik ook niet meteen overgaan tot een scheiding, maar ik zou ook niet alles op alles zetten om te gaan zoeken naar zogenaamd bewijs.
Het gaat erom of TO weer vertrouwen kan krijgen in haar man, na wat ze nu weet.
woensdag 26 september 2018 om 19:46
Nee, daarom stuurt hij ook zijn Skype adres.polydox schreef: ↑26-09-2018 19:25Wat men vaak vergeet is dat bijv een iPhone, als je die hebt, altijd bijhoudt waar je bent en dat opslaat. Staat onder lokatievoorzieningen, de meeste mensen hebben dat aanstaan. Soms de moeite waard om daar even naar te kijken. Verder kan je whatsapp berichten verwijderen maar whatsapp maakt ook backups als je dit hebt ingesteld. Als je whatsapp eraf haalt en opnieuw installeert krijg je een oudere versie terug. Zo zijn er nog wel een paar dingetjes. Whatsapp kan je uiteindelijk ook gewoon hacken als handig bent. Een beetje slimme vreemdganger zal geen whatsapp gebruiken.

woensdag 26 september 2018 om 19:46
Heb jij 3 hele kleine kinderen zoals to? Dan gaat het namelijk niet alleen om jou he.Lucifer2018 schreef: ↑26-09-2018 19:37Ik zou niet op zoek gaan naar meer bewijs. Maar ik hoef ook niet per se een relatie. Kan prima zonder.
Of van die hoe lig ik in de markt flauwekul dus zit ik op sexsites en wil skipen..,..Sure. Hoe dom denk je dat ik ben?![]()
Ultieme afknapper.
woensdag 26 september 2018 om 19:52
En daarom wordt partner boos/verdrietig op TO als ze hem met deze ‘hacks’ confronteert. Dat is vreemd gedrag voor iemand die net uitvindt dat hij zeer ernstig gehacked is. Iemand die gehacked was, zou direct acties gaan ondernemen om het lek te dichten en zijn partner daarover informeren.Minniva schreef: ↑26-09-2018 19:11Ik lees hier veel reacties waarin staat dat het niet mogelijk is om vanaf andermans nummer een whatsapp te sturen. Dit is niet waar, dat kan namelijk wel. Je kunt via web whatsapp je telefoon koppelen aan je computer. Het enige wat je dan moet doen is een QR code scannen met je telefoon.
Het hack verhaal is net zo ongeloofwaardig als geloven dat een voorbij vliegende ekster een onbekend gebruikt slipje onder je bed heeft gelegd...
woensdag 26 september 2018 om 20:00
als je man ontkent zeggen dat hij klacht moet neerleggen bij de politie , zeg dat die onderzoek gaan doen en dan bij een IP adres gaan uitkomen enzo achterhalen wie het geplaatst heeft !
Als het te heet onder zijn schoenen word geeft hij maar gelijk toe , als hij wil meewerken denk ik da je hem (voorzichtig)mag geloven .
Als ik zo lees lijkt hij mij geen man die vaak van huis is en voor de rest geen aanleiding geeft om wantrouwig te zijn , dus veroordeel hem niet meteen maar zoek het uit!
Als het te heet onder zijn schoenen word geeft hij maar gelijk toe , als hij wil meewerken denk ik da je hem (voorzichtig)mag geloven .
Als ik zo lees lijkt hij mij geen man die vaak van huis is en voor de rest geen aanleiding geeft om wantrouwig te zijn , dus veroordeel hem niet meteen maar zoek het uit!

woensdag 26 september 2018 om 20:00
Ja. Net als dat mijn partner die zelfde kinderen heeft en een verantwoording.
En ik zou er geen vreselijk drama van maken maar een relatie hoef ik niet meer. Been there and done that. Nooit meer.
Mijn partner weet dit. Ook dat ik geen drama queen ben dus geen vechtscheiding of drama's... maar dat ik dan gewoon klaar ben.
Maar TO is nog niet zo ver of komt daar nooit. Misschien vergeeft ze hem wel en komen ze er uit. Ik geloof daar niet in maar iedereen gaat daar anders mee om.
Ik ben benieuwd met wat voor excuses hij nog komt vanavond. Of dat hij gaat toegeven dat hij op sekssites zit en wilde skypen met een ander.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 20:06
25.52% gewijzigd
woensdag 26 september 2018 om 20:05
Dit! Ik zat altijd op Skype zodat hij niet de hele tijd online was op Whatsapp. Check ook op even op zijn social media of hij mensen geblokkeerd heeft want daar worden de geheime lovers meestal geparkeerd als ze thuis zijn.Chickeletta schreef: ↑26-09-2018 09:54Misschien omdat whatsapp makkelijker gelezen wordt door to, en zij niet weet dat hij Skype heeft (ja nu wel dus, maar anders niet). Via Skype kun je ook chatten toch?