Vreemd whatsapp bericht

26-09-2018 08:46 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.

*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep

Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.

Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
piepp schreef:
26-09-2018 22:38
Rare situatie!
Ik zou niet meteen van het ergste uitgaan, namelijk dat hij liegt. Er kan best een goede verklaring voor zijn (al kan ik die nu even niet bedenken).
Maar eerlijk, ik zou hem ook niet meteen 100% geloven. Het is namelijk wel een vreemd verhaal. Sterkte!
En stel hé, dat hij wel vreemdgaat ofzo, dan is het aan jou om te kiezen wat je daar mee wilt. Hier wordt heel snel en hard geroepen dat je bij hem moet weggaan, maar met 3 kleine kids snap ik dat zoiets niet makkelijk is. Al begrijp ik heel goed dat het vertrouwen weg is. Maar er zijn ook vast andere opties. Nogmaals sterkte!
Er is geen goede verklaring voor profielen op sexsites, in combinatie met aan de verkeerde persoon geadresseerde whatsapp berichtjes. Echt niet
Marvis66 schreef:
26-09-2018 22:33
Ook dat ja! Of bedrijfsnamen. En als je toegang hebt tot zijn email account gewoon het hele alfabet als beginletter intypen dan komen de laatst gebruikte emailadressen naar boven. Ook de app Threema is een veelgebruikte app voor cheaters evenals kik..maar die is bekend...en ook smsen...alles om maar niet online te verschijnen op de whats app...sms geschiedenis staat ook vermeld op de meeste telefoonrekeningen. Ik ben belazerd en ik heb belazerd...dus zoeken om iets te vinden of onvindbaar willen zijn...met beide helaas ervaring..In zijn Skype contact lijst zal ze ook naar voren komen als ze in zijn contacten staat..maar de blokkeer check deden het bij mij..alles viel op zijn plaats...niet meteen gaan schreeuwen als je wat vind...eerst bewijs verzamelen. Ik hoop dat het allemaal een storm in een glas water is voor TO
Soh hij was helemaal uitgekookt. Goede om te onthouden. Jij lijkt mij wel, sherlock holmes 2 :photo:

Oh en er word toch nog lang niet gezegd weg gaan, eerst Duidelijkheid krijgen!
fashionvictim schreef:
26-09-2018 22:18
Omdat iemand die 1 keer glashard liegt terwijl hij je recht in je ogen kijkt dat nog een keer gaat doen. En nog een keer. En nog een keer. Want er deugt namelijk iets fundamenteels niet aan zijn karakter. Of het nu is dat hij laf en slap is, of oneerlijk en egoïstisch, of lui en gemakzuchtig, het simpele feit dat hij profielen op sekssites heeft en als een soort sneue potloodventer 's avonds laat zijn leuter aan wildvreemden wil laten zien terwijl zijn vrouw en kinderen op nog geen 5 meter afstand zijn, en het feit dat hij liegt als hij ermee geconfronteerd wordt, geeft aan dat hij fundamenteel onbetrouwbaar is.

En dus is het verstandig om ervan uit te gaan dat hij nog vaker zal liegen, en al heel veel vaker heeft gelogen, en om bewijs te verzamelen.
Maar als ja al weet dat iemand liegt of je twijfelt aan de oprechtheid en overtuigd bent dat diegene dat daarom dus vaker gaat doen, dan zijn bewijzen toch niet nodig?
Dan weet je toch hoe jij in de situatie staat en kun je daar toch precies dezelfde conclusie trekken?

Want stel je gaat zoeken naar bewijs, maar vindt niets, dan verandert het niets aan je wantrouwen
Marvis66 schreef:
26-09-2018 22:33
Ook dat ja! Of bedrijfsnamen. En als je toegang hebt tot zijn email account gewoon het hele alfabet als beginletter intypen dan komen de laatst gebruikte emailadressen naar boven. Ook de app Threema is een veelgebruikte app voor cheaters evenals kik..maar die is bekend...en ook smsen...alles om maar niet online te verschijnen op de whats app...sms geschiedenis staat ook vermeld op de meeste telefoonrekeningen. Ik ben belazerd en ik heb belazerd...dus zoeken om iets te vinden of onvindbaar willen zijn...met beide helaas ervaring..In zijn Skype contact lijst zal ze ook naar voren komen als ze in zijn contacten staat..maar de blokkeer check deden het bij mij..alles viel op zijn plaats...niet meteen gaan schreeuwen als je wat vind...eerst bewijs verzamelen. Ik hoop dat het allemaal een storm in een glas water is voor TO
Wat is precies de blokkeer Check? Het werd al eerder genoemd maar ik begrijp niet waar en hoe?

To: hopelijk kun je wat slapen. Dat ontkennen is gekmakend. Mijn man is ook altijd alles "vergeten".
Rosawinde schreef:
26-09-2018 22:27
Snelle update: man zegt echt van niets te weten, ook de sexsites weet hij niks van. Hij zegt dat hij wil gaan uitzoeken wat er gebeurd is.
Ik wil hem graag geloven maar we komen nu geen stap verder, dus ik laat het voor nu even zo. Ben er doodmoe van geworden.
Ik heb zijn telefoon gezien, kon niets ontdekken. Er stond ook geen skype op.
Al zegt dat natuurlijk niet veel.
Heb je gezegd dat je hem niet gelooft?
Framberry schreef:
26-09-2018 22:48
Maar als ja al weet dat iemand liegt of je twijfelt aan de oprechtheid en overtuigd bent dat diegene dat daarom dus vaker gaat doen, dan zijn bewijzen toch niet nodig?
Dan weet je toch hoe jij in de situatie staat en kun je daar toch precies dezelfde conclusie trekken?

Want stel je gaat zoeken naar bewijs, maar vindt niets, dan verandert het niets aan je wantrouwen
Ja, maar het verneukeratieve is natuurlijk dat als je zelf niet liegt er altijd een deel van je is dat gewoon niet kan geloven dat degene die van je zegt te houden je zo kan belazeren. En tja, dergelijke leugenaars kunnen ook heel geloofwaardig liegen dat ze echt niet weten hoe ze nou op die sekssite komen. Dus je gaat aan jezelf twijfelen, en langzaam maar zeker tast vooral die twijfel je eigen kern aan. Als een soort erosie.

Daarom zeg ik: het zegt vooral iets heel fundamenteels over iemands karakter. Iemand die wél te vertrouwen is, die wél respect voor zijn partner heeft, die wél loyaal en trouw is en wél van de ander houdt zou zoiets nooit doen. Die zou misschien een gesprek aan gaan om te zeggen dat ie niet echt happy meer is, of aangeven dat ie worstelt met bepaalde zaken, of het bij zichzelf zoeken en naar een coach of psycholoog of een beste vriend gaan, maar die zou in ieder geval niet wachten tot zijn partner naar bed ging om vunzige praat met een vreemde te gaan uitwisselen. Het is zo ongelooflijk respectloos. Ik ken gelukkig voldoende mensen die zoiets echt nooit zouden kunnen doen. En mensen die dat wel kunnen doen, die deugen dus gewoon niet. Weg ermee.
Am Yisrael Chai!
Hazzie schreef:
26-09-2018 22:51
Wat is precies de blokkeer Check? Het werd al eerder genoemd maar ik begrijp niet waar en hoe?

To: hopelijk kun je wat slapen. Dat ontkennen is gekmakend. Mijn man is ook altijd alles "vergeten".
Kan je bij instellingen vinden-> bellen-> blokkeer en identificeer of zoiets.
fashionvictim schreef:
26-09-2018 22:56
Ja, maar het verneukeratieve is natuurlijk dat als je zelf niet liegt er altijd een deel van je is dat gewoon niet kan geloven dat degene die van je zegt te houden je zo kan belazeren. En tja, dergelijke leugenaars kunnen ook heel geloofwaardig liegen dat ze echt niet weten hoe ze nou op die sekssite komen. Dus je gaat aan jezelf twijfelen, en langzaam maar zeker tast vooral die twijfel je eigen kern aan. Als een soort erosie.
Maar dat vind im dus het rare. Je kan pas een besluit maken over je relatie als je bewijs hebt datje belazerd wordt? Die twijfel heb je dan toch al en dat zou al genirg aanleidimg moeten zijn tot gesprek
Framberry schreef:
26-09-2018 23:02
Maar dat vind im dus het rare. Je kan pas een besluit maken over je relatie als je bewijs hebt datje belazerd wordt? Die twijfel heb je dan toch al en dat zou al genirg aanleidimg moeten zijn tot gesprek
Ja, duh, natuurlijk ga je praten. TO heeft vanavond toch ook gepraat? Sterker nog, die heeft vanochtend al geprobeerd te praten. Maar als de ander bij hoog en bij laag blijft volhouden dat hij ook niet weet hoe het nu kan allemaal, dat hij het echt niet gedaan heeft, dat je hem ten onrechte wantrouwt, dan ga je aan jezelf twijfelen. Of misschien niet eens aan jezelf twijfelen, dat is het ook niet, maar er is nu eenmaal een deel in je dat gewoon niet wil geloven, niet kan geloven, dat ie terwijl jij ligt te slapen of naast hem op de bank zit of voor hem staat te koken of misschien zelfs wel samen lekker uit bent zit te whatsappen met een ander. En omdat je dat niet wil geloven, of niet kan geloven, en omdat je kinderen hebt, en omdat je zelf zo anders in elkaar zit wil je niet zonder gesprek, zonder op zijn minst besproken te hebben waarom je niet meer verder kan, uit elkaar gaan.

En als de ander blijft ontkennen heb je eigenlijk maar 2 keuzes: of je doet mee aan die ontkenning of je bent degene die zonder zelfs maar een normaal gesprek de stekker uit haar gezin trekt. En beide keuzes zijn afschuwelijk, en druisten voor mij in ieder geval tegen mijn hele natuur in.
Am Yisrael Chai!
Framberry schreef:
26-09-2018 23:02
Je ligt 's nachts toch net iets lekkerder te slapen als je weet dat je niet gek bent. En dat je dus met een hele goede reden je huwelijk hebt opgeblazen. In plaats van dat je urenlang in je kussen ligt te bijten, terwijl je je afvraagt of dít nou is wat ze een delirium noemen: zou hij écht de waarheid spreken, die lieve schat, en weet hij écht niet hoe hij aan die 14 seksprofielen komt?

Persoonlijk zou ik eigenlijk meer moeite hebben met het feit dat hij glashard liegt over die verstuurde (en gewiste) apps dan over wat hij precies heeft uitgespookt met zijn seksprofielen. Gewoon: omdat hij die apps duidelijk WEL gestuurd heeft. Aan zijn eigen vrouw. Die ook niet helemaal van gisteren is. Het is namelijk te zien in haar telefoon. Daar lieg je dan toch niet over? Ik bedoel: dat is toch zoiets als je handen voor je ogen slaan en denken dat je onzichtbaar bent? We hebben het toch over twee volwassen mensen?

Enfin, ik hoop er het beste van...
Doen alsof ie van niks weet is de veiligste optie. Hoe duidelijk moeten sommigen bewijs voor hun neus gedrukt krijgen eer ze snappen wat er aan de hand is.
Achterdocht achterdocht neem n keer n echte vent of werk aan jezelf
Hazzie schreef:
26-09-2018 22:51

Dat je op zijn social media kijkt wie hij heeft geblokkeerd...Ze willen thuis natuurlijk geen onverwachte berichten ontvangen van de minnares..dus FB. Insta. LinkedIn. Skype..elke app waarmee je kunt chatten.
Blondie222 schreef:
26-09-2018 23:39
Achterdocht achterdocht neem n keer n echte vent of werk aan jezelf
Aparte opmerking weer :wtf:
Zeker gezien je eigen woorden en daden zoals je die hier op het forum beschrijft.
Gek hoe mensen precies weten hoe alles in elkaar steekt als het om anderen gaat.
Voor jezelf gelden andere regels?
samarinde schreef:
26-09-2018 23:35
Je ligt 's nachts toch net iets lekkerder te slapen als je weet dat je niet gek bent. En dat je dus met een hele goede reden je huwelijk hebt opgeblazen. In plaats van dat je urenlang in je kussen ligt te bijten, terwijl je je afvraagt of dít nou is wat ze een delirium noemen: zou hij écht de waarheid spreken, die lieve schat, en weet hij écht niet hoe hij aan die 14 seksprofielen komt?

Persoonlijk zou ik eigenlijk meer moeite hebben met het feit dat hij glashard liegt over die verstuurde (en gewiste) apps dan over wat hij precies heeft uitgespookt met zijn seksprofielen. Gewoon: omdat hij die apps duidelijk WEL gestuurd heeft. Aan zijn eigen vrouw. Die ook niet helemaal van gisteren is. Het is namelijk te zien in haar telefoon. Daar lieg je dan toch niet over? Ik bedoel: dat is toch zoiets als je handen voor je ogen slaan en denken dat je onzichtbaar bent? We hebben het toch over twee volwassen mensen?

Enfin, ik hoop er het beste van...
Dit.

Beetje een "it wasn't me" van Shaggy verhaal zo.
Rosawinde schreef:
26-09-2018 09:00
Ik heb dit als grapje nog gevraagd, maar hij weet echt van niks zegt ie.

Zijn er andere opties mogelijk?
Hoe naief kun je zijn.
Diep triest vind ik!
Grow some balls...
minouska schreef:
27-09-2018 06:05
Hoe naief kun je zijn.
Diep triest vind ik!
Grow some balls...
Ze weet het net, doe niet zo bitchy.
Het erge is de twijfel die je aan jezelf kunt krijgen als een ander keihard in je gezicht liegt .
Terwijl je eigenlijk gewoon weet dat het leugens zijn en bepaalde feiten plus je intuïtie iets heel anders zeggen.

Sterkte TO want ik geloof weinig van het verhaal van je man .
@Rosawinde,

Nu uit de oogpunt van een man (eigen ervaring en eigen verhaal)

Zelf heb ik ooit een aantal jaar geleden,Toen mijn/onze relatie aardig in een slop zat, ook via seks sites e.d. geprobeerd contact te leggen en zo dus geprobeerd aan mij "gemis" te komen,
Via een 2e email adres E.d. Zelfs diverse malen contact gehad met diverse vrouwen, denk ik (digitaal weet je het nooit)

Uiteindelijk nooit echt afgesproken en is dit uiteindelijk weggeebt.
(ook onze relatie ging anders en beter lopen, en ging mezelf weer beter voelen)

Dus in mijn geval zeker wel zelf op zoek gegaan maar zelf ook nooit kunnen afspreken het voelde ondanks dat op dat moment het heel goed gekund, voor mij niet goed.

Ben ik nu vreemd gegaan?
Ben ik nu de boe man.
Ben ik nu fout geweest.?
Omdat ik digitaal contact heb gezocht?

In deze tijd op forums sites etc. ben je altijd fout wordt er eindeloos gediscuseerd etc.
Rosawinde schreef:
Snelle update: man zegt echt van niets te weten, ook de sexsites weet hij niks van. Hij zegt dat hij wil gaan uitzoeken wat er gebeurd is.
Ik wil hem graag geloven maar we komen nu geen stap verder, dus ik laat het voor nu even zo. Ben er doodmoe van geworden.
Oh oh oh, hij maakt het zich alleen maar nog lastiger voor zichzelf.
Geloof jij hem?
Rosawinde schreef:
Je hebt het over sekssites. Wordt daar gebruik gemaakt van dezelfde foto? Zijn er meerdere foto’s geplaatst?

Nog even over de gebruikersnaam van skype. Begrijp ik het goed dat zijn nickname dan bijvoorbeeld: ben0612345678 zou zijn?
ikke606 schreef:
27-09-2018 08:15
@Rosawinde,

Nu uit de oogpunt van een man (eigen ervaring en eigen verhaal)

Zelf heb ik ooit een aantal jaar geleden,Toen mijn/onze relatie aardig in een slop zat, ook via seks sites e.d. geprobeerd contact te leggen en zo dus geprobeerd aan mij "gemis" te komen,
Via een 2e email adres E.d. Zelfs diverse malen contact gehad met diverse vrouwen, denk ik (digitaal weet je het nooit)

Uiteindelijk nooit echt afgesproken en is dit uiteindelijk weggeebt.
(ook onze relatie ging anders en beter lopen, en ging mezelf weer beter voelen)

Dus in mijn geval zeker wel zelf op zoek gegaan maar zelf ook nooit kunnen afspreken het voelde ondanks dat op dat moment het heel goed gekund, voor mij niet goed.

Ben ik nu vreemd gegaan?
Ben ik nu de boe man.
Ben ik nu fout geweest.?
Omdat ik digitaal contact heb gezocht?

In deze tijd op forums sites etc. ben je altijd fout wordt er eindeloos gediscuseerd etc.
Je bent zeker fout als je vrouw er naar vraagt en je liegt keihard in haar gezicht.
Lenn12345 schreef:
26-09-2018 23:51
Aparte opmerking weer :wtf:
Zeker gezien je eigen woorden en daden zoals je die hier op het forum beschrijft.
Gek hoe mensen precies weten hoe alles in elkaar steekt als het om anderen gaat.
Voor jezelf gelden andere regels?
Lenn, zij is dan weer een man, dan weer vrouw, zwanger, niet zwanger. Zit volgens mij in een langdurige psychose.
...
minouska schreef:
27-09-2018 06:05
Hoe naief kun je zijn.
Diep triest vind ik!
Grow some balls...
Liever naief dan extreem wantrouwend.
Bloody_Mary schreef:
26-09-2018 23:38
Doen alsof ie van niks weet is de veiligste optie. Hoe duidelijk moeten sommigen bewijs voor hun neus gedrukt krijgen eer ze snappen wat er aan de hand is.
Doen alsof hij van niets weet is helemaal niet de veiligste optie. Dan stapel je namelijk leugen op leugen. Eerlijk zijn, met de billen bloot en opnieuw een vetrouwensband opbouwen is de veiligste optie om de relatie in stand te houden.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 27-09-2018 09:01
0.64% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven