Vreemd whatsapp bericht

26-09-2018 08:46 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.

*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep

Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.

Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
S-Meds schreef:
26-09-2018 18:43
Er zijn objectief helemaal geen drie opties, er zijn er wel dertig
waarom bijvoorbeeld niet:
- hij heeft het gedaan maar kan het niet toegeven want hij weet het niet meer
- hij heeft het niet gedaan, het was een broekzakbericht
- hij heeft het niet gedaan vanwege aardstralen
- hij heeft het wel gedaan maar werd daartoe gedwongen

dat jij niet buiten je tunnel kan kijken dat is niet de issue
de issue is dat hij profielen heeft gemaakt op sekssites en probeert in contact te komen met iemand.

Al die 30 opties vallen onder die 3.
Framberry schreef:
26-09-2018 19:43
Het absurde zit 'm voor min niet in dat jouw advies is om bij hem te blijven als het alleen bij contact gebleven is.
Het absurde vind ik dat je er bewijs voor nodig hebt om dat besluit te kunnen maken.
Als er bewijs is heb je een heel ander gesprek en een hele andere uitkomst dan als er geen bewijs is. Ik vind het niet gek dat een besluit af kan hangen van wel of geen bewijs.

TO zit nu vooral met het feit dat hij liegt/dingen voor haar verbergt. Dat is het enige waar ze nu bewijs van heeft.
Dat liegen zou zwaar wegen voor mij. Vandaar mijn advies om nieuwe afspraken te maken over wat je beide acceptabel vind in de relatie en wat niet.
Marvis66 schreef:
26-09-2018 20:05
Dit! Ik zat altijd op Skype zodat hij niet de hele tijd online was op Whatsapp. Check ook op even op zijn social media of hij mensen geblokkeerd heeft want daar worden de geheime lovers meestal geparkeerd als ze thuis zijn.
Jezus wat slim! Nog nooit aan gedacht!!
Al doende leert men! Dankje voor de tip.

Weet je ook wat het betekent als er boven staat :
Dagen geleden online geweest, kan dat betekenen een hele lange tijd of een paar dagen?
kv12 schreef:
26-09-2018 20:00
als je man ontkent zeggen dat hij klacht moet neerleggen bij de politie , zeg dat die onderzoek gaan doen en dan bij een IP adres gaan uitkomen enzo achterhalen wie het geplaatst heeft !

Als het te heet onder zijn schoenen word geeft hij maar gelijk toe , als hij wil meewerken denk ik da je hem (voorzichtig)mag geloven .

Als ik zo lees lijkt hij mij geen man die vaak van huis is en voor de rest geen aanleiding geeft om wantrouwig te zijn , dus veroordeel hem niet meteen maar zoek het uit!
Dit gelooft toch niemand en jij zelf hopelijk ook niet.
Marvis66 schreef:
26-09-2018 20:05
Dit! Ik zat altijd op Skype zodat hij niet de hele tijd online was op Whatsapp. Check ook op even op zijn social media of hij mensen geblokkeerd heeft want daar worden de geheime lovers meestal geparkeerd als ze thuis zijn.
En ze kunnen een minnares wel een naam van een man geven, maar bij whatsapp staan fotootjes die soms op iets anders wijzen. Zeker met de bijschriften. Een vriend van mij had een vrouw onder een mans naam staan, maar ze had een status met allemaal bloemetjes en hartjes en xxxjes
Dat hij Whatsapp en Skype gebruikt wijst er wel op dat het geen notoire vreemdganger is. Met name Whatsapp is geen handige chatapp om te gebruiken als je stiekeme dingen wilt doen. Hij is dus niet handig wat betreft sekschatten en evt verder gaan. Misschien is hij wel zo suf dat hij nu pas voor het eerst 'beet' had en zichzelf daar al direct mee verried.
Die seksdatesites staan vol met getrouwde mannen, er zijn er maar weinig van hen die daar scoren.
roosje1976 schreef:
26-09-2018 19:08
Ik heb erg met TO te doen. Zitten nu waarschijnlijk “gezellig” aan tafel met het gezin :cry:
Zeker, die heeft geen prettige avond.
S-Meds schreef:
26-09-2018 11:11
als het echt iets onschuldigs zou zijn dan zou hij natuurlijk een goede verklaring hebben. maar die heeft hij niet en dus gooit hij het op “vertrouwen”. Ik ben verdrietig omdat jij mij niet vertrouwt. Rode Vlag
:lightbulb:
Sterkte vanavond Rosawinde, wat een k*tsituatie.
Jeetje, wat zal je wereld zijn ingestort. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst TO :hug:
Beter een half motto....
Vreselijk, wens je sterkte.
S-Meds schreef:
26-09-2018 18:21
dat is echt onzin, er is werkelijk geen oplichter die profielen op sekssites maakt en je telefoon hackt zodat hij of zij appjes naar je vrouw kan sturen en weer wissen. Hij heeft zelf die profielen gemaakt en hij wilde gisteren contact leggen met iemand. Dat zijn de feiten
+1

Zo simpel is het...

Echt....
Framberry schreef:
26-09-2018 19:23
En toch zeggen er een hoop hier dat ze telefoon, rekeningen, internetgeschiedenis, etc. moet gaan checken
Waarom dan?
Omdat iemand die 1 keer glashard liegt terwijl hij je recht in je ogen kijkt dat nog een keer gaat doen. En nog een keer. En nog een keer. Want er deugt namelijk iets fundamenteels niet aan zijn karakter. Of het nu is dat hij laf en slap is, of oneerlijk en egoïstisch, of lui en gemakzuchtig, het simpele feit dat hij profielen op sekssites heeft en als een soort sneue potloodventer 's avonds laat zijn leuter aan wildvreemden wil laten zien terwijl zijn vrouw en kinderen op nog geen 5 meter afstand zijn, en het feit dat hij liegt als hij ermee geconfronteerd wordt, geeft aan dat hij fundamenteel onbetrouwbaar is.

En dus is het verstandig om ervan uit te gaan dat hij nog vaker zal liegen, en al heel veel vaker heeft gelogen, en om bewijs te verzamelen.
Am Yisrael Chai!
Rosawinde schreef:
26-09-2018 13:50
Hij wil eigenlijk weinig sex, initiatief komt altijd van mijn kant.
Dit klinkt ook al niet bemoedigend.

Sinds wanneer toont hij minder interesse in jou qua seks?
Snelle update: man zegt echt van niets te weten, ook de sexsites weet hij niks van. Hij zegt dat hij wil gaan uitzoeken wat er gebeurd is.
Ik wil hem graag geloven maar we komen nu geen stap verder, dus ik laat het voor nu even zo. Ben er doodmoe van geworden.
Ik heb zijn telefoon gezien, kon niets ontdekken. Er stond ook geen skype op.
Al zegt dat natuurlijk niet veel.
Heel veel sterkte daar... Staat er wel Skype op zijn/jullie laptop of PC?
Rosawinde schreef:
26-09-2018 22:27
Snelle update: man zegt echt van niets te weten, ook de sexsites weet hij niks van. Hij zegt dat hij wil gaan uitzoeken wat er gebeurd is.
Ik wil hem graag geloven maar we komen nu geen stap verder, dus ik laat het voor nu even zo. Ben er doodmoe van geworden.
Vreemd... het vervelende is dat het zo zwart wit is: of hij liegt dat hij barst of er is iets raars aan de hand. Gezien het feit dat hij gewoon thuis was ‘s avonds en zijn telefoon bij zich had, vermoed ik toch het eerste .
polydox schreef:
26-09-2018 20:43
En ze kunnen een minnares wel een naam van een man geven, maar bij whatsapp staan fotootjes die soms op iets anders wijzen. Zeker met de bijschriften. Een vriend van mij had een vrouw onder een mans naam staan, maar ze had een status met allemaal bloemetjes en hartjes en xxxjes
Ook dat ja! Of bedrijfsnamen. En als je toegang hebt tot zijn email account gewoon het hele alfabet als beginletter intypen dan komen de laatst gebruikte emailadressen naar boven. Ook de app Threema is een veelgebruikte app voor cheaters evenals kik..maar die is bekend...en ook smsen...alles om maar niet online te verschijnen op de whats app...sms geschiedenis staat ook vermeld op de meeste telefoonrekeningen. Ik ben belazerd en ik heb belazerd...dus zoeken om iets te vinden of onvindbaar willen zijn...met beide helaas ervaring..In zijn Skype contact lijst zal ze ook naar voren komen als ze in zijn contacten staat..maar de blokkeer check deden het bij mij..alles viel op zijn plaats...niet meteen gaan schreeuwen als je wat vind...eerst bewijs verzamelen. Ik hoop dat het allemaal een storm in een glas water is voor TO
Precies wat ik poste !!! Lees ze terug Rosa..

Welkom to my world.
Hij liegt dat hij barst.
Geloof hem maar niet want er klopt geen hout van. Je weet wat je hebt gezien, hou daar aan vast.
Natuurlijk ben je doodmoe. De emoties zuigen je leeg.
Sterkte en wat komt dat komt.
Rare situatie!
Ik zou niet meteen van het ergste uitgaan, namelijk dat hij liegt. Er kan best een goede verklaring voor zijn (al kan ik die nu even niet bedenken).
Maar eerlijk, ik zou hem ook niet meteen 100% geloven. Het is namelijk wel een vreemd verhaal. Sterkte!
En stel hé, dat hij wel vreemdgaat ofzo, dan is het aan jou om te kiezen wat je daar mee wilt. Hier wordt heel snel en hard geroepen dat je bij hem moet weggaan, maar met 3 kleine kids snap ik dat zoiets niet makkelijk is. Al begrijp ik heel goed dat het vertrouwen weg is. Maar er zijn ook vast andere opties. Nogmaals sterkte!
Rosawinde schreef:
26-09-2018 22:27
Heeft hij Apple kijk dan bij apps en zoek dan Skype. Als je een wolkje krijgt met een pijltje naar beneden dan heeft hij het wel ooit gedownload.
Ach ja, voorspelbare reactie. Ik hoop dat je hem niet gelooft. Je hebt niks aan zo'n leugenaar. Vroeg of laat gaat het alsnog stuk en dan heb je vooral verdriet om het feit dat je niet bij de eerste heftige leugen bent gegaan.
Am Yisrael Chai!
Tja ... die 14 accounts hebben natuurlijk zichzelf aangemaakt ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven