Op het hart getrapt.....

27-09-2018 11:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn relatie van ruim 10 jaar was/is verbroken en daarna leerde ik een man kennen op wie ik vreselijk verliefd ben geworden. Alhoewel er allerlei alarmbellen afgingen (hij was nooit telefonisch bereikbaar, afspraakjes waren heel kort en direct na het werk etc.) ben ik er volledig voor gegaan. Hij had allerlei mooie beloftes. Nu hoor ik bijna niets meer en als hij reageert is het lauwtjes en hij beloofd dingen die hij niet nakomt. Hoewel ik weet dat ik zelf dom en naïef ben geweest is mijn hart zo vreselijk gebroken. Waarschijnlijk door alles bij elkaar wat er nu uitkomt (verbroken relatie en dan deze vent). Ik weet dat ik hem uit mijn hoofd moet zetten maar dat lukt niet omdat ik wil weten waarom iemand zo kan doen. Ik voel gewoon dat hij een vriendin heeft maar heb geen bewijs. Ik wil het eigenlijk afsluiten maar dat lukt mij niet goed omdat ik zo graag de waarheid tegen hem wil zeggen maar dat gaat hij natuurlijk ontkennen. Ben in staat om voor zijn deur te gaan staan om te weten of mijn intuïtie klopte maar wat schiet ik ermee op?
missdory schreef:
27-09-2018 14:54
Waren wij soms met dezelfde man, Autumncrocus! Ben zeker blij om dezelfde ervaring te lezen. Ik heb deze week nog contact gehad maar wel kortaf. Heb besloten om niets meer te laten horen. Zal ik je een pb sturen? Kan ik je iets meer vertellen. Ben toch bang voor herkenning als ik hier teveel neerzet.
Ja tuurlijk stuur maar een pb
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2018 08:09
Reden: ongepast
0.00% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-09-2018 08:08
Reden: ongepast
0.00% gewijzigd
Autumncrocus schreef:
27-09-2018 14:35
Ik neem het hem vooral kwalijk omdat zijn woorden heel anders waren dan zijn daden. Deed alsof hij oprecht geïnteresseerd was en had het ook over toekomstdingetjes. Maar zodra we seks hadden gehad was de lol er vanaf en hoorde ik nauwelijks nog dingen of kreeg ik een kort antwoord terug.
Pfff, zo een heb ik er ook eens gedatet. Praatte over dingen die we over een paar maanden konden gaan doen, maar na de eerste keer seks verdween hij van de radar. Heel irritant.

En weet je, dat ligt 100% niet aan jou. Hij kiest ervoor. Ja, jij, en TO en ik zijn misschien naïef geweest, maar het zegt niets over jou. Zo'n man doet dit bewust, hij kiest zijn doelwit, heeft zijn pleziertje en dankt haar dan af. Het is gewoon een lul op pootjes, meer niet. Hij is je tranen niet waard.

En natuurlijk voel je je dom, idioot, achterlijk dat je het niet door had. Maar zo werkt het bij zulke mannen. Maar hé, dit gaat je gewoon nooit meer overkomen. Les geleerd, toch?
MokThee schreef:
28-09-2018 08:18
Pfff, zo een heb ik er ook eens gedatet. Praatte over dingen die we over een paar maanden konden gaan doen, maar na de eerste keer seks verdween hij van de radar. Heel irritant.

En weet je, dat ligt 100% niet aan jou. Hij kiest ervoor. Ja, jij, en TO en ik zijn misschien naïef geweest, maar het zegt niets over jou. Zo'n man doet dit bewust, hij kiest zijn doelwit, heeft zijn pleziertje en dankt haar dan af. Het is gewoon een lul op pootjes, meer niet. Hij is je tranen niet waard.

En natuurlijk voel je je dom, idioot, achterlijk dat je het niet door had. Maar zo werkt het bij zulke mannen. Maar hé, dit gaat je gewoon nooit meer overkomen. Les geleerd, toch?
Helaas bestaan dit soort mannen, of lullen op pootjes :hihi: . Ik heb hier in ieder geval wel van geleerd. Meer kijken naar de daden ipv naar de woorden. Het is gewoon heel flauw dat ze vaak doen alsof ze de leukste mannen zijn en allerlei beloftes maken, terwijl ze gewoon op zoek zijn naar seks.
Het zijn gewoon vreselijke egoïsten zulke mannen denken echt alleen maar aan hun eigen plezier en kunnen ook nog vaak als de besten acteren en je hierdoor hoop geven op een toekomst samen of in elk geval dat je ze vaker zult zien. Maar dan nadat ze hun zin hebben gehad (lees sex) laten ze niks meer weten of zijn eerst heel kortaf en ongeïnteresseerd geven alleen nog korte antwoordjes en beginnen niet meer uit hun eigen tegen je te appen bijvoorbeeld om daarna volledig genegeerd te worden door ze wanneer jij toch maar weer iets als eerst gaat sturen. Het doet echt pijn om zo behandeld te worden door iemand waarmee je je zo goed voelde. En zelfs dat kleine beetje respect om eerlijk te zeggen sorry maar ik wilde je gewoon maar voor een keertje kunnen ze dan niet eens opbrengen. Daarom kiezen ze de makkelijkste weg en laten ze jou in verwarring en verdriet achter en gaan negeren totdat ze opnieuw een keer zin in je krijgen🙄 dan ga jij natuurlijk direct terug met hun mee omdat je een verklaring wilt en die zo denkt te krijgen en dan zeggen ze iets van sorry had het echt druk was echt niet mijn bedoeling en ik ben nog niet toe aan een vaste relatie ik was in de war...blahblahblah en dan whoops je vergeeft hem en hij krijgt terug wat hij wilt😏
Unicorn2018 schreef:
28-09-2018 14:18
Het zijn gewoon vreselijke egoïsten zulke mannen denken echt alleen maar aan hun eigen plezier en kunnen ook nog vaak als de besten acteren en je hierdoor hoop geven op een toekomst samen of in elk geval dat je ze vaker zult zien. Maar dan nadat ze hun zin hebben gehad (lees sex) laten ze niks meer weten of zijn eerst heel kortaf en ongeïnteresseerd geven alleen nog korte antwoordjes en beginnen niet meer uit hun eigen tegen je te appen bijvoorbeeld om daarna volledig genegeerd te worden door ze wanneer jij toch maar weer iets als eerst gaat sturen. Het doet echt pijn om zo behandeld te worden door iemand waarmee je je zo goed voelde. En zelfs dat kleine beetje respect om eerlijk te zeggen sorry maar ik wilde je gewoon maar voor een keertje kunnen ze dan niet eens opbrengen. Daarom kiezen ze de makkelijkste weg en laten ze jou in verwarring en verdriet achter en gaan negeren totdat ze opnieuw een keer zin in je krijgen🙄 dan ga jij natuurlijk direct terug met hun mee omdat je een verklaring wilt en die zo denkt te krijgen en dan zeggen ze iets van sorry had het echt druk was echt niet mijn bedoeling en ik ben nog niet toe aan een vaste relatie ik was in de war...blahblahblah en dan whoops je vergeeft hem en hij krijgt terug wat hij wilt😏
Ja dat is nog het meest triest aan die figuren. Dat ze niet het lef hebben om te zeggen dat ze gewoon een pleziertje wilden of dat ze niks verder willen met je. Ze laten het in de meeste gevallen gewoon doodbloeden. Dan haakt de "vrouw" vanzelf wel af. Of nog erger ze gebruiken slappe excuses als 'Ik heb het zo druk', 'mijn 'relaties zijn op dit moment niet mijn prioriteit' en blablabla. Maaar dat doen ze pas als ze hun seks hebben gekregen en de spanning er voor hun af is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven