Wat wil hij?

28-09-2018 03:26 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva meiden,

Ik heb jullie advies en/of mening nodig. Alvast bedankt hiervoor!

Eerst even wat info dat relevant kan zijn:
Ik ben sinds een maand heel goed met een jongen uit Utrecht (woon zelf in Brabant). We schelen één jaartje. Ik ben sinds januari vrijgezel, hij een jaar. Hij heeft een zoontje en redelijk goed contact met zijn ex. Hij is een redelijk bekende DJ in de dancescene en producer, tevens zijn fulltime job.

We hebben inmiddels gemiddeld 4/5 keer in de week afgesproken sinds half augustus en het is dus aardig serieus. We zijn meerdere malen in een hotel geweest, hebben samen leuke dingen gedaan zoals dagje spa, lekker eten, shoppen, mee naar zijn boeking e.d. Beide ouders ontmoet, noem maar op. Ik ben stapel op deze man, maar merk sinds afgelopen week dat hij afstand neemt. Reageert niet veel op app (soms 1,5 a 2 dagen niet) en zegt dat hij het druk heeft. Echter blijft hij zeggen dat hij me mist, maar afspreken stelt hij niet meer voor. Ik ben zelf erg nuchter en ga nooit het gesprek zelf aan, ik ben niet opdringerig en zeg geen dingen waardoor hij zich opgelaten of gepushed kan voelen.

Onze gesprekken zijn leuk, fijn, lief, maar elkaar zien komt de afgelopen week helemaal niet meer voor. Ik heb éénmalig gevraagd of hij dit weekend tijd had, maar hij reageerde daar niet op. Het is al vanaf het begin dat hij vaak pas na uren reageert. Dit ben ik dus gewend. Ik wil weten waar ik aan toe ben, duidelijkheid, maar ik heb hem 1,5 week niet gezien nu en dat maakt mij onzeker. Vaak leest hij berichten, maar reageert uren of dagen later. Ik vind dit best vervelend. Ik zeg er niks van, ikwil dit niet laten merken aan hem.

Wat zouden jullie denken als je in deze situatie zat? Zou je het nogmaals aankaarten om elkaar te zien of lekker laten gaan? Wanneer hij wat zegt, is hij enorm geïnteresseerd en lief. In mijn vorige relatie van 8 jaar lang ben ik erg slecht behandeld, vandaar deze onzekerheid. Ik ben zó gek geworden op deze man, dat ik niet weet hoe ik het beste kan reageren. Graag jullie advies/mening.

Liefs!
Ik zou denken, dat hij een ander had (of op het oog had) en de eer aan mezelf houden:
Graag of niet hoor
Hij is een DJ en heeft neem ik aan regelmatig boekingen? Ik denk wel dat hij het echt druk heeft, misschien bepaalde periodes meer dan andere. Zeker als hij aangeeft dat hij je mist en geïnteresseerd in je is. Bel hem en vraag om een concrete afspraak of vraag hoe hij erover denkt.

Wen er maar aan, het leven met een bekendheid/DJ/artiest :)
Nou dit zijn wel 2 hele verschillende gedachten! :)
fotoroid schreef:
28-09-2018 09:09
Hij is een DJ en heeft neem ik aan regelmatig boekingen? Ik denk wel dat hij het echt druk heeft, misschien bepaalde periodes meer dan andere. Zeker als hij aangeeft dat hij je mist en geïnteresseerd in je is. Bel hem en vraag om een concrete afspraak of vraag hoe hij erover denkt.

Wen er maar aan, het leven met een bekendheid/DJ/artiest :)
iedereen heeft tijd om te appen, kan zelfs tijdens wc-bezoek
Als hij ineens dagen geen tijd meer heeft, heeft hij gewoon geen zin meer
lilalinda schreef:
28-09-2018 09:12
iedereen heeft tijd om te appen, kan zelfs tijdens wc-bezoek
Als hij ineens dagen geen tijd meer heeft, heeft hij gewoon geen zin meer
Daar heb je wel gelijk in! Toch denk ik dat het een hele andere wereld is waar hij in leeft en het misschien anders zit dan je zou denken. Ik zou voor de duidelijk zelf wel nog contact opnemen hoe het precies zit.
Het is heel serieus? Jullie daten 6 weken.
Een jongen met een zoontje?
Ben je nog een tiener?
Ben trouwens wel erg benieuwd wie deze redelijk bekende DJ dan is :biggrin:
Waarom altijd die appjes?
Bel hem toch gewoon op, vraag hoe het nu zit en wanneer jullie elkaar weer zien.
fotoroid schreef:
28-09-2018 09:15
Daar heb je wel gelijk in! Toch denk ik dat het een hele andere wereld is waar hij in leeft en het misschien anders zit dan je zou denken. Ik zou voor de duidelijk zelf wel nog contact opnemen hoe het precies zit.
hij had al die tijd, tijd voor haar
en ineens niet meer
If it walks like a :duck:...
Dat kan zeker lilalinda, toch denk ik ook aan andere mogelijkheden
Waarom houd je zoveel rekening met zijn gevoelens ( hij kan zich gepusht voelen etc.) maar negeer je die van jezelf?
Ik kan me voorstellen dat met zijn werk het dag- en nachtritme behoorlijk door elkaar loopt. Heeft hij naast zijn zoon nog wel tijd voor jou?

Anderzijds, de eerste weken had hij wel ruimte om met jou af te spreken en nu hapt hij niet meer. Ik zou zelf een voorstel doen om af te spreken. Loop niet op je tenen om hem heen want jij bent er ook nog!
Ik zou hem een keer bellen en het dan vragen.
Je bent wel erg bezig met hoe je overkomt op hem en je bent erg bang dat als je zus en zo doet dat je het dan verpest.

Ik geloof dat als beide mensen bij elkaar passen dat je daar niet zo mee bezig hoeft te zijn. Ik zou hem dus nu gewoon oprecht vertellen wat je hier vertelt.

Iets in de trant van:

"hey pietje, Ik heb het idee dat ik wat afstand bij je voel de laatste tijd, dat is helemaal niet erg als dat zo is, maar ik zou je graag volgende week nog even willen zien! "
De vraag is; is dit hoe jij wenst een relatie te hebben? Daar gaat het om. Niet om zijn tere gevoelentjes.
Je bent duidelijk geen prioriteit in zijn leven. Wil je dat voor jezelf?
Jij bent belangrijk, het is jouw leven, jij moet er gelukkig van worden.
Sobeaus schreef:
28-09-2018 03:26
We hebben inmiddels gemiddeld 4/5 keer in de week afgesproken sinds half augustus en het is dus aardig serieus. We zijn meerdere malen in een hotel geweest, hebben samen leuke dingen gedaan zoals dagje spa, lekker eten, shoppen, mee naar zijn boeking e.d. Beide ouders ontmoet, noem maar op. Ik ben stapel op deze man, maar merk sinds afgelopen week dat hij afstand neemt. Reageert niet veel op app (soms 1,5 a 2 dagen niet) en zegt dat hij het druk heeft. Echter blijft hij zeggen dat hij me mist, maar afspreken stelt hij niet meer voor. Ik ben zelf erg nuchter en ga nooit het gesprek zelf aan, ik ben niet opdringerig en zeg geen dingen waardoor hij zich opgelaten of gepushed kan voelen.
Dit vind ik toch wel een opvallend detail. Hoe ben je dan voorgesteld? Als 'een vriendin'? Als 'de vriendin'? Ik zou toch zeker denken dat het een officiële relatie is zodra je elkaars ouders ontmoet?
Als iemand niet meer reageerde, reageerde ik ook niet meer. En ik sprak ook niet meer af. En als hij dan na lange tijd dan weer wilde, dan had ik zo iets van "laat maar'.
Maar ik liet mij niet bij zo'n vent aan een draadje hangen. Geen een man die dat waard is.
neem eens voor de gein afstand, kijken wat er dan gebeurd.
Je had anderhalve maand verkering.
Het lijkt net alsof jij een tweede optie bent geworden. Dat hij met een andere vrouw nu net zulke leuke dingen doet als jullie toen in het begin. Dagen lang niet reageren, daar zou ik ook onzeker van worden.
Je mag best laten merken dat je ergens mee zit. Zeker als je hem heel leuk vindt.

Kans is alleen dat hij je niet zo leuk vindt als jij hem en dat hij dat dan ook zegt. Maar ja, dan heb je wel duidelijkheid. Als zijn antwoord wel positief is, heb je in ieder geval gezegd waar je mee zit. Heb je alle recht toe.

Je hoeft jezelf toch niet op een tweede plaats te zetten voor hem?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
je kan dit beter aan hem vragen dan aan ons. bijvoorbeeld:

je reageert niet op mijn voorstel om elkaar te zien. ik wil graag weten waar ik aan toe ben en of we nu een relatie hebben of niet
S-Meds schreef:
28-09-2018 21:00
je kan dit beter aan hem vragen dan aan ons. bijvoorbeeld:

je reageert niet op mijn voorstel om elkaar te zien. ik wil graag weten waar ik aan toe ben en of we nu een relatie hebben of niet
Dit is wel enorm verwijtend geformuleerd.

@ts
Een relatie moet passen. Dus als hij niet voldoet aan wat je van een relatie verwacht dan kan hij nog zo leuk en interessant zijn, het werkt dan gewoon niet.

Maar als iemand moe is en dag en nacht ritme heeft wat naar de k is. Dan vind ik het niet gek als je even een weekje of 1,5 minder contact hebt.
Trien30 schreef:
28-09-2018 21:32
Dit is wel enorm verwijtend geformuleerd.

@ts
Een relatie moet passen. Dus als hij niet voldoet aan wat je van een relatie verwacht dan kan hij nog zo leuk en interessant zijn, het werkt dan gewoon niet.

Maar als iemand moe is en dag en nacht ritme heeft wat naar de k is. Dan vind ik het niet gek als je even een weekje of 1,5 minder contact hebt.
welk verwijt bedoel je? het is een feitelijke constatering, hij reageert niet op haar vraag. En zij geeft dan aan waar ze mee zit. dit heet effectief communiceren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven