Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
zaterdag 29 september 2018 om 09:32
Jij weet toch ook niet wat hij heeft gedaan? Net zo min als ik. Het enige wat we weten is dat ie kennelijk 10.000 euro heeft uitgegeven, dat hij op allerlei sekssites staat met een foto en profiel met daarin zijn seksuele voorkeuren, dat hij een Skype account heeft, dat hij 's avonds laat Whatsappt (maar met wie?) en dat hij beweert verslaafd te zijn en afgeperst te worden.
Ik ben helemaal niet emotioneel betrokken, ik probeer gewoon een vrouw te helpen. En ik zou het op prijs stellen als je die agressieve en beledigende toon voor je houdt, ik heb niet met je in de zandbak gezeten.
Am Yisrael Chai!

zaterdag 29 september 2018 om 09:35
MissMaran schreef: ↑29-09-2018 09:06Wat een rare reacties, ik zou dit en je moet dat en je kan niet anders dan..
Poeh poeh de beste stuurlui staan aan wal, ze moet helemaal niks
Laat je niet opnaaien hoor to. In jouw tempo, wanneer jij er aan toe bent.
Jouw situatie, jouw inschatting, jouw gezin, jouw weekend.
Je hebt gelijk, Rosawinde hoeft geen instructies van hier op te volgen of overal op te antwoorden.
Het is alleen wel zo.. 'dat veel van die stuurlui die hier aan wal staan',, al eens in een soortgelijke situatie hebben gezeten.
Waaronder ikzelf.
Rosawinde schrijft zoveel dat ik herken. De verslaving, het slachtoffer geworden zijn, naar een psycholoog en de politie willen.. en ondertussen het achterste van zijn tong maar niet willen laten zien en geen openheid van zaken geven!
Echt, ik zit met kromme tenen hier!
Zo ook met dat ziek en ellendig op bed liggen, dat was bij mij toen ook het geval. Hij was zo van slag, hij was nergens meer toe in staat!
Komt dat effe goed uit?!
De man van Rosawinde moet door het stof nu, al zijn kaarten op tafel leggen, geen geheimen meer, geen halve waarheden. Alleen dan heeft hij misschien nog een kans op vergeving en een nieuwe start.
Dit gaat zo niet, het ziek voelen, slachtoffer zijn, geholpen willen worden enz..

zaterdag 29 september 2018 om 09:36
lijkt me genoeg om conclusies te trekken. Wat voor info heeft ze nog meer nodig. Kans is zeer groot dat er nog veel meer naar boven komt. Wat heeft to daar aan?fashionvictim schreef: ↑29-09-2018 09:32Jij weet toch ook niet wat hij heeft gedaan? Net zo min als ik. Het enige wat we weten is dat ie kennelijk 10.000 euro heeft uitgegeven, dat hij op allerlei sekssites staat met een foto en profiel met daarin zijn seksuele voorkeuren, dat hij een Skype account heeft, dat hij 's avonds laat Whatsappt (maar met wie?) en dat hij beweert verslaafd te zijn en afgeperst te worden.
Ik ben helemaal niet emotioneel betrokken, ik probeer gewoon een vrouw te helpen. En ik zou het op prijs stellen als je die agressieve en beledigende toon voor je houdt, ik heb niet met je in de zandbak gezeten.

zaterdag 29 september 2018 om 09:39
zijn houding is een keuze. Hij had allang volledig open kunnen zijn. maar dat doet hij niet. het heeft geen zin hem daartoe te dwingen. Het zegt immers alles.Pindakaasjes schreef: ↑29-09-2018 09:35Je hebt gelijk, Rosawinde hoeft geen instructies van hier op te volgen of overal op te antwoorden.
Het is alleen wel zo.. 'dat veel van die stuurlui die hier aan wal staan',, al eens in een soortgelijke situatie hebben gezeten.
Waaronder ikzelf.
Rosawinde schrijft zoveel dat ik herken. De verslaving, het slachtoffer geworden zijn, naar een psycholoog en de politie willen.. en ondertussen het achterste van zijn tong maar niet willen laten zien en geen openheid van zaken geven!
Echt, ik zit met kromme tenen hier!
Zo ook met dat ziek en ellendig op bed liggen, dat was bij mij toen ook het geval. Hij was zo van slag, hij was nergens meer toe in staat!
Komt dat effe goed uit?!
De man van Rosawinde moet door het stof nu, al zijn kaarten op tafel leggen, geen geheimen meer, geen halve waarheden. Alleen dan heeft hij misschien nog een kans op vergeving en een nieuwe start.
Dit gaat zo niet, het ziek voelen, slachtoffer zijn, geholpen willen worden enz..
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 09:39
0.33% gewijzigd

zaterdag 29 september 2018 om 09:42
Tsss, spoor jij wel?
Ik vind het hartstikke erg voor TO en haar kinderen. Dat jij niet snapt waarom haar man het nu op deze manier te spelen en de aandacht probeerd te verleggen door ziek te gaan doen.....tja.....
Of was jij soms degene met wie hij wilde skypen??? Jij reageerd eerder zelf raar. Nooit gehoord van het gezegde je moet het ijzer smeden als ie heet is??
Hoezo rustig aan? De man van TO weet heus precies hoe en wat er is gebeurd.......vandaag al, gisteren trouwens ook al.

zaterdag 29 september 2018 om 09:44
Eens met MissMaran en Meds. Wat een gepush en dan een ander agressief noemen...
Haar wereld staat op zn kop, er is een gezin wat gewoon doorgaat, laat het haar lekker zelf bepalen. En al dat gegraaf, daar gaat TO zich niet beter van voelen hoor, ze weet al genoeg, hij had de intentie tot vreemdgaan en hij heeft belachelijk veel geld weggegooid. Met name dat laatste zou ik hem enorm kwalijk nemen, zonder dat was dat eerste te vergeven geweest (als hij het dus direct bij de eerste chantage had verteld).
Haar wereld staat op zn kop, er is een gezin wat gewoon doorgaat, laat het haar lekker zelf bepalen. En al dat gegraaf, daar gaat TO zich niet beter van voelen hoor, ze weet al genoeg, hij had de intentie tot vreemdgaan en hij heeft belachelijk veel geld weggegooid. Met name dat laatste zou ik hem enorm kwalijk nemen, zonder dat was dat eerste te vergeven geweest (als hij het dus direct bij de eerste chantage had verteld).
zaterdag 29 september 2018 om 09:45
Ze wil duidelijk graag bij hem blijven en hem graag geloven. Als je je huwelijk wil redden is de enige optie die je hebt alle feiten op tafel. Je vergeeft het jezelf nooit als je bij hem blijft en over 4 jaar komt alsnog uit dat hij nu tientallen hoeren heeft bezocht, ik noem maar wat.
Bovendien, en ik spreek nu uit ervaring, is de kans groot dat als je nu geen gebruik maakt van dit momentum, het op een later tijdstip allemaal veel vijandiger en hatelijker wordt en je linea recta afstevent op een vechtscheiding. Daar wordt al helemaal niemand gelukkig van.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 29 september 2018 om 09:45
En natuurlijk kan TO iets hebben aan tips die hebben gewerkt voor anderen, alleen geen mens/situatie is hetzelfde.Pindakaasjes schreef: ↑29-09-2018 09:35Je hebt gelijk, Rosawinde hoeft geen instructies van hier op te volgen of overal op te antwoorden.
De één wil alle info om zo snel mogelijk te kunnen beslissen. De ander richt zich liever op de dagelijkse gang van zaken om zich staande te houden.
Kortom ondanks dat mensen begaan zijn met TO en haar situatie, ze zal haar eigen tempo volgen en misschien nog even willen vasthouden aan haar onwetendheid

zaterdag 29 september 2018 om 09:48
TanteBedelia schreef: ↑29-09-2018 09:46TO pak je kinderen op en ga wat leuks met ze doen ik hoop dat je dicht bij het strand of bos woont, het is prachtig weer.
Even een frisse neus halen met de kinderen.![]()
Dit dus. Laat vent lekker ziek in zijn bed liggen, ga er zelf op uit met de kinderen.
zaterdag 29 september 2018 om 09:50
Ik zeg toch ook helemaal niet dat ze dat nu stante pede allemaal moet doen? Ze moet zich alleen niet laten afleiden door haar man. Het gevaar van je richten op de dagelijkse gang van zaken is dat je helemaal niks meer uitzoekt en min of meer "vergeet" dat dit nu gebeurd is. En gewoon verder leeft alsof het nooit gebeurd is.Framberry schreef: ↑29-09-2018 09:45En natuurlijk kan TO iets hebben aan tips die hebben gewerkt voor anderen, alleen geen mens/situatie is hetzelfde.
De één wil alle info om zo snel mogelijk te kunnen beslissen. De ander richt zich liever op de dagelijkse gang van zaken om zich staande te houden.
Kortom ondanks dat mensen begaan zijn met TO en haar situatie, ze zal haar eigen tempo volgen en misschien nog even willen vasthouden aan haar onwetendheid
Zoals anderen ook al uit ervaring zeiden: als het dan alsnog fout gaat is het niet het verraad van je man wat het meest pijn doet, maar het verraad van jezelf.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 29 september 2018 om 09:50
Net het hele topic gelezen, wat een ellende Rosawinde
Één ding weet je in elk geval zeker: je man heeft je bedonderd. Hij ging in elk geval online vreemd en heeft zonder je erin te betrekken 10.000 euro uitgegeven.
Als je snel wil weten welk verhaal erachter zit, zou ik aankondigen dat je maandag naar de politie gaat om aangifte te doen van oplichting. Mocht het toch om betaalde sekssites gaan, dan zal je man proberen om aangifte te voorkomen.
Verder lijkt het me onzin om nu als een detective alles uit te gaan pluizen. Je weet genoeg. Probeer even rust te nemen en laat het bezinken. De verzoeken om geld en de afschriften zullen voldoende zijn voor aangifte.
Sterkte!

Één ding weet je in elk geval zeker: je man heeft je bedonderd. Hij ging in elk geval online vreemd en heeft zonder je erin te betrekken 10.000 euro uitgegeven.
Als je snel wil weten welk verhaal erachter zit, zou ik aankondigen dat je maandag naar de politie gaat om aangifte te doen van oplichting. Mocht het toch om betaalde sekssites gaan, dan zal je man proberen om aangifte te voorkomen.
Verder lijkt het me onzin om nu als een detective alles uit te gaan pluizen. Je weet genoeg. Probeer even rust te nemen en laat het bezinken. De verzoeken om geld en de afschriften zullen voldoende zijn voor aangifte.
Sterkte!

zaterdag 29 september 2018 om 09:51
fashionvictim schreef: ↑29-09-2018 09:50Ik zeg toch ook helemaal niet dat ze dat nu stante pede allemaal moet doen?
Dat zeg je wel. 'Heb je nu nog niet ...' klinkt niet alsof jij vindt dat ze daar morgenavond pas naar mag vragen.
Als ik erachter kwam dat mijn man 10.000 euro had uitgegeven aan een of andere vage vrouw die hoogstwaarschijnlijk niet eens bestaat, afgeperst wordt, seksverslaafd is...ik zou verdorie de onderste steen boven willen krijgen.
Ik begrijp dat men TO aan probeert te sporen tot actie. Heeft niks met agressiviteit te maken.
Uitrusten en alles laten bezinken kan daarna nog. Ik zou geen moment rust meer hebben totdat alles boven water is.
Ik begrijp dat men TO aan probeert te sporen tot actie. Heeft niks met agressiviteit te maken.
Uitrusten en alles laten bezinken kan daarna nog. Ik zou geen moment rust meer hebben totdat alles boven water is.
...

Nou, ik had daar anders heel veel aan.. Ik wist liever 'alles' dan een beetje of genoeg.
Het waren stuk voor stuk pijnlijke ontdekking, maar ik wilde geen struisvogel zijn.
Ik werd liever met die akelige waarheid geconfronteerd, dan rond te blijven lopen met het gevoel dat er nog zoveel in het verborgene lag en ik 1001 dingen nog niet wist. Die doofpot is echt niet goed!
Ik hoop het nooit meer te maken en ookal kan ik er nu soms zelfs om lachen en doet het me geen pijn meer... het beschadigt je echt wel.
Ik was altijd van het 'me voor 100% geven, groot van vertrouwen, door dik en dun'' Dat heb ik niet meer. Voel gereserveerdheid, dat heb ik aan dat schatje te danken.
zaterdag 29 september 2018 om 09:52
Dit dus!fashionvictim schreef: ↑29-09-2018 09:50Ik zeg toch ook helemaal niet dat ze dat nu stante pede allemaal moet doen? Ze moet zich alleen niet laten afleiden door haar man. Het gevaar van je richten op de dagelijkse gang van zaken is dat je helemaal niks meer uitzoekt en min of meer "vergeet" dat dit nu gebeurd is. En gewoon verder leeft alsof het nooit gebeurd is.
Zoals anderen ook al uit ervaring zeiden: als het dan alsnog fout gaat is het niet het verraad van je man wat het meest pijn doet, maar het verraad van jezelf.
Het is verschrikkelijk klote voor je dat je dat hebt meegemaakt. Jouw ervaring kan helpend zijn, maar het is niet de enige oplossing.fashionvictim schreef: ↑29-09-2018 09:45Ze wil duidelijk graag bij hem blijven en hem graag geloven. Als je je huwelijk wil redden is de enige optie die je hebt alle feiten op tafel. Je vergeeft het jezelf nooit als je bij hem blijft en over 4 jaar komt alsnog uit dat hij nu tientallen hoeren heeft bezocht, ik noem maar wat.
Bovendien, en ik spreek nu uit ervaring, is de kans groot dat als je nu geen gebruik maakt van dit momentum, het op een later tijdstip allemaal veel vijandiger en hatelijker wordt en je linea recta afstevent op een vechtscheiding. Daar wordt al helemaal niemand gelukkig van.
TO zal zelf keuzes moeten maken en kiezen voor waar ze zich goed bij voelt. Misschien maakt ze daarmee dezelfde "fout" als jij toen hebt gemaakt, maar dat inzicht is van jou en niet van TO. En dus zal het lastig kunnen zijn voor TO om het mee te nemen in haar besluit