Vreemd whatsapp bericht

26-09-2018 08:46 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.

*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep

Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.

Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
Dit topic tenger echt het mooiste in mensen naar boven
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Marana-- schreef:
29-09-2018 09:51
Dat zeg je wel. 'Heb je nu nog niet ...' klinkt niet alsof jij vindt dat ze daar morgenavond pas naar mag vragen.
Nee, ik vraag of ze dat nog niet gedaan heeft. Dit hele verhaal begon immers met het Whatsappje van man "ik heb ook Skype, mijn nickname is xxx" en daarmee ontdekte TO dat hij op sekssites stond. Daar zou je dan de zoektocht beginnen, lijkt me, niet bij de bankafschriften. Het verbaast me dus dat ze die wel al heeft ingezien maar het Skype profiel niet. En ik herinner haar eraan dat het Skype profiel waarschijnlijk meer relevante informatie oplevert dan de bankafschriften.

Man heeft niet voor niks uit zichzelf de aandacht van Skype naar bankafschriften verplaatst.
Am Yisrael Chai!
verwijderd wegens off topic en te persoonlijk
fashionvictim wijzigde dit bericht op 29-09-2018 13:04
98.44% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
29-09-2018 09:45
Ze wil duidelijk graag bij hem blijven en hem graag geloven. Als je je huwelijk wil redden is de enige optie die je hebt alle feiten op tafel. Je vergeeft het jezelf nooit als je bij hem blijft en over 4 jaar komt alsnog uit dat hij nu tientallen hoeren heeft bezocht, ik noem maar wat.

Bovendien, en ik spreek nu uit ervaring, is de kans groot dat als je nu geen gebruik maakt van dit momentum, het op een later tijdstip allemaal veel vijandiger en hatelijker wordt en je linea recta afstevent op een vechtscheiding. Daar wordt al helemaal niemand gelukkig van.
Ze worden er ook niet dommer op na zo’n akkefietje, een prepaid is zo gekocht.
polydox schreef:
29-09-2018 10:00
Precies.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
Ze wil duidelijk graag bij hem blijven en hem graag geloven. Als je je huwelijk wil redden is de enige optie die je hebt alle feiten op tafel. Je vergeeft het jezelf nooit als je bij hem blijft en over 4 jaar komt alsnog uit dat hij nu tientallen hoeren heeft bezocht, ik noem maar wat.

Bovendien, en ik spreek nu uit ervaring, is de kans groot dat als je nu geen gebruik maakt van dit momentum, het op een later tijdstip allemaal veel vijandiger en hatelijker wordt en je linea recta afstevent op een vechtscheiding. Daar wordt al helemaal niemand gelukkig van.

Ik ben het van A-Z met je eens!
Juist als TO haar huwelijk nog wilt proberen te redden, moet haar man met de billen bloot!
Geen genoegen nemen met kruimeltjes of stukjes van de puzzel.. gewoon alles!
Hoe kan Rosawinde haar man ooit weer leren vertrouwen als ze weet... dat er zoveel is dat ze nog niet weet?!
En geloof me.. dat gaat je opvreten.

Als het nu zo was, dat Rosawinde al weet dat ze niet meer met haar man verder wilt..
Ja, dan zou ik ook zeggen: 'houd die shit maar voor je, ik hoef het niet te weten, vertrek en verrek maar lekker!

Maar zo staat Rosawinde er duidelijk niet in..
Dan moet er nu wel gewerkt worden.. kaarten op tafel. Dit is geen storm die vanzelf wel overwaait.
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 10:10
0.26% gewijzigd
polydox schreef:

Tja, dat is de pest.
Is iemand echt veranderd en trouw aan jou geworden??
Of heeft hij gewoon beter geleerd zijn sporen uit te wissen?

Dat is de ellende wanneer het vertrouwen eenmaal zo naar de knoppen is..

En kun je daar dan mee verder....
Nogmaals: moet dat echt nu, dit weekend, in alle heftige emoties? Waarom pushen jullie TO zo enorm?
fashionvictim schreef:
Huh, ik bied toch helemaal geen oplossing? Ik heb zelf nota bene nog niet eens een oplossing voor mijn eigen situatie.

Het is juist omdat ik weet wat de gevolgen kunnen zijn van een dergelijk schimmig geheim dat ik TO ervoor wil behoeden om net als ik in dat geheim te blijven leven. Dat is namelijk een hel.
Wat ik bedoel met oplossing is dat je schrijft dat TO alleen een keuze kan maken als de onderste steen boven is, maar dat is niet zo.

Het is heel lief dat je TO wil behoeden, maar meestal moeten mensen hun eigen fouten maken om ervan te kunnen leren.
Wat overigens niet wil zeggen dat TO helemaal niets met je advies gaat doen.

Als je iets vindt, maar ook als je zoekt en niets vindt (mijn ervaring) blijft het aan je knagen.
Het is een actie uit wantrouwen die alleen maar meer wantrouwen in de hand kan werken
anoniem_371735 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 14:13
23.37% gewijzigd
fashionvictim schreef:
29-09-2018 10:05
Precies.
Idd en er zijn tal van andere manieren via apps oid om buiten skype contact te hebben. Daar kom je nooit achter.
Framberry schreef:
29-09-2018 10:12

Wat jij zegt over je ex sluit aan bij waarom ik eerder zo benieuwd was waarom bewijs de heilige graal is. Als je iets vindt, maar ook als je zoekt en niets vindt (mijn ervaring) blijft het aan je knagen.
Het is een actie uit wantrouwen die alleen maar meer wantrouwen in de hand kan werken
Dit begrijp ik niet, wat je hiermee bedoelt te zeggen. Kun je het anders formuleren?
Am Yisrael Chai!
Eens met Framberry: als je zoekt en je vindt niets, ben je dan overtuigd dat er niets is? Durf je daar op te vertrouwen? Dat wantrouwen zit je dan toch dwars in je relatie.
Marana-- schreef:
29-09-2018 10:10
Nogmaals: moet dat echt nu, dit weekend, in alle heftige emoties? Waarom pushen jullie TO zo enorm?
Waarom blijf jij zo drammen? Niemand pusht TO, die doet heus wel wat ze zelf wil. Mensen geven gewoon hun visie en TO is al dagen prima in staat alle adviezen vakkundig te negeren, dus dat lukt haar na vandaag ook wel weer, hoor.

Ze wordt er alleen op gewezen dat als ze tijdens dit momentum niet doorpakt, de kans groot is dat ze nooit antwoorden gaat krijgen. Dat kan ook een keuze zijn, natuurlijk. En TO is vrij om die keuze te maken.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:

Als ze bij hem wil blijven dan kiest ze voor een bedrieger. Of dat met 1 vrouw was of 10. En of het nu 10.000 euro heeft gekost of 12.000 neem je dan op de koop toe. Kiezen voor een leugenaar is ervoor kiezen dat je de waarheid niet wil weten.
Marana-- schreef:

Eerlijk? Omdat ik me een beetje zorgen maak. (ja, ik weet het, en dat op een forum)
Maar t'is echt zo.
Gisteren was hij al opgelicht, verslaafd en zichzelf kwijt.
Vandaag ligt hij ziek op bed.
En grote kans dat hij morgen de gulle minnaar wilt spelen bij TO, en niets liever wilt dan de liefde met haar bedrijven.
Het lijkt wel een stappenplan dat ik gewoon zooo' herken.
En ik vrees gewoon dat TO, die nog zo in schok is en gewoon nog erg veel van haar man houd... zich langzaam aan weer zal laten misleiden.
Maar inderdaad, dit is Rosawinde haar eigen situatie en proces.. ze moet het op haar manier en haar tijd doen.
Ik hoop alleen zo Rosawinde, dat je je kop erbij houd, je de zaak niet laat vertroebelen (ja, doe ik het weer)
Sterkte.
Pindakaasjes schreef:
29-09-2018 10:09
Tja, dat is de pest.
Is iemand echt veranderd en trouw aan jou geworden??
Of heeft hij gewoon beter geleerd zijn sporen uit te wissen?

Dat is de ellende wanneer het vertrouwen eenmaal zo naar de knoppen is..

En kun je daar dan mee verder....
Dit......een vos verliest wel z'n haren maar niet z'n streken. Denk erom dat ze heel gehaaid worden hierin!!
Marana-- schreef:
29-09-2018 10:18
Eens met Framberry: als je zoekt en je vindt niets, ben je dan overtuigd dat er niets is? Durf je daar op te vertrouwen? Dat wantrouwen zit je dan toch dwars in je relatie.
Maar in dit geval is er niet niks, er zijn immers al allerlei dingen. Zijn foto en profiel staan op allerlei sekssites. Er zijn WhatsApp chats. Er is geld over gemaakt. Die feiten zijn er al.

Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe het bijvoorbeeld jou gelukt is om vrede te krijgen of geen behoefte te hebben aan een antwoord op de vraag of hij alleen gechat heeft of dat hij daadwerkelijk met honderden vrouwen geneukt heeft.
Am Yisrael Chai!
Marana-- schreef:
Dat is niet pushen, dat is waarschuwen.......
off topic en te persoonlijk
fashionvictim wijzigde dit bericht op 29-09-2018 13:05
96.11% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Mwah, een seksverslaafde man die zich laat chanteren en zelfs daaruit niets geleerd heeft gezien de gewiste WA-berichten. Dat is toch duidelijk genoeg dan. Waarom nog dieper gaan graven, je kwetst alleen jezelf daarmee.
fashionvictim schreef:
29-09-2018 10:22
Maar in dit geval is er niet niks, er zijn immers al allerlei dingen. Zijn foto en profiel staan op allerlei sekssites. Er zijn WhatsApp chats. Er is geld over gemaakt. Die feiten zijn er al.

Ik ben nog steeds heel benieuwd hoe het bijvoorbeeld jou gelukt is om vrede te krijgen of geen behoefte te hebben aan een antwoord op de vraag of hij alleen gechat heeft of dat hij daadwerkelijk met honderden vrouwen geneukt heeft.

Bij mij was er sprake van de omgekeerde situatie. Ik was de vreemdganger. Mijn ex heeft wel eens wat vermoed, en ik heb altijd ontkent. Hij heeft enkele dingen gezien die al over zijn grens gingen. En toch wou hij met mij verder. Ik was degene die wou scheiden. Ik ben blij dat hij nooit de onderste steen boven heeft willen halen, dat had hem nog zoveel meer pijn gedaan, dat was echt niet nodig.

TO weet genoeg, precies wat Meds en Framberry zeggen. Geef haar de tijd om het op een rijtje te zetten en haar beslissing te nemen. Het is helemaal niet nodig om alle verdere smerigheid nog te zoeken (of erger nog, te vinden).
fashionvictim schreef:
29-09-2018 10:25
Nou, ik ben niet gebleven maar het niet weten is slopend. En in mijn geval ook de grootste oorzaak dat de vechtscheiding maar blijft voortduren. En dat komt niet eens van mij uit, maar door instanties (die ook al niet door mij zijn ingeschakeld). Mijn kinderen gaan kapot.
FV :hug:
Geen bijzonderheden
Marana-- schreef:
29-09-2018 10:27
Bij mij was er sprake van de omgekeerde situatie. Ik was de vreemdganger. Mijn ex heeft wel eens wat vermoed, en ik heb altijd ontkent. Hij heeft enkele dingen gezien die al over zijn grens gingen. En toch wou hij met mij verder. Ik was degene die wou scheiden. Ik ben blij dat hij nooit de onderste steen boven heeft willen halen, dat had hem nog zoveel meer pijn gedaan, dat was echt niet nodig.

TO weet genoeg, precies wat Meds en Framberry zeggen. Geef haar de tijd om het op een rijtje te zetten en haar beslissing te nemen. Het is helemaal niet nodig om alle verdere smerigheid nog te zoeken (of erger nog, te vinden).
Maar hoe kan jij dat nu voor een ander bepalen? Ik ben echt met stomheid geslagen en ook best wel - klinkt stom op een forum, I know - teleurgesteld. Ik had jou niet als zo wreed en intens gemeen ingeschat.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
29-09-2018 10:22

Je schrijft heel hard, maar ook heel eerlijk en direct.
Ik mag dat wel..
Zachte heelmeesters maken echt stinkende wonden.
Waar was al dat geld voor?.. voor een pikante foto of een pijpbeurt?
Is hij daadwerkelijk afgeperst, of heeft hij die vrouw gewoon meerdere malen geneukt?
Ikzelf wilde echt alles weten,, ik zocht, en zocht.. en vond meer dan ik eigenlijk aan kon... maar daar moest ik dan maar doorheen.
De waarheid was hard, maar helder, en het hielp bij echt wel om verdere beslissingen wel of niet te maken.
Het gaf rust in mijn hoofd.
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 10:34
4.73% gewijzigd
fashionvictim schreef:
29-09-2018 10:16
Dit begrijp ik niet, wat je hiermee bedoelt te zeggen. Kun je het anders formuleren?
Ik ga mijn best doen :-D
Marana benoemt het ook al wel.

Als je bewijs zoekt en vindt voelt je wantrouwen gerechtvaardigd en heb je nog meer reden om te blijven wantrouwen. Zoals het bij jou lijkt te zijn dat je je ex nooit meer kan vertrouwen.

Maar als je bewijs zoekt en niets vindt dan wordt je wantrouwen daar niet minder door en is het niet in eens weer koek en ei. Dan blijft het knagen.

Dus hoewel het jou de info heeft geven om te vertrekken is het niet zo dat er altijd bewijs te vinden zal zijn.
En als je dan sommige reacties leest in dit topic, dan maakt bewijs ook helemaal geen zak uit. Want volgens die mensen is en blijft TO een hoerenlopende, geldverkwistende, vreemdgaande, leugenachtige, domme, zwakke klootzak die veinst dat hij ziek en verslaafd is om TO voor de gek te blijven houden
En als dat ook de mening van TO is, dan zal ze hem wel verlaten
anoniem_371735 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 10:34
3.18% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven