Autoverhuur Mexico
zondag 30 september 2018 om 14:32
zondag 30 september 2018 om 14:41
Hoe zat het met eigen risico en verzekeringen als je op vliegveld huurt? Goed geregeld ook? En hebben ze dan ook voldoende keuze qua auto op voorraad?
zondag 30 september 2018 om 14:49
zondag 30 september 2018 om 15:25
Kijk eens op www.cardelmar.com/nl. Let op: dit is een broker, dus een tussenpersoon, geen verhuurbedrijf! Zij komen met suggesties voor verschillende verhuurbedrijven. Het is ESSENTIEEL om ook de reviews per verhuurbedrijf te lezen.
Groot voordeel van Cardelmar is dat je al vooraf de prijsverschillen kan checken mét tweede bestuurder. Bij veel sites kan je die kosten voor een tweede bestuurder pas veel later in het boekingsproces zien.
En waar ook ter wereld zou ik nooit gaan voor de kleinste auto of de één-na-kleinste, want daar past vaak je bagage niet achterin uit het zicht, en moet je dus spullen op de achterbank leggen vol in het zicht. Echt niet handig als je ergens onderweg tussen A en B (onderweg met al je bagage op een dag dat je van hotel wisselt) wilt lunchen en je auto parkeren, zelfs in Spanje of gewoon in Nederland kan dat al zorgen voor een ingetikte ruit. Dus ik wil altijd een auto waar de bagage gewoon in de laadbak uit het zicht past.
Groot voordeel van Cardelmar is dat je al vooraf de prijsverschillen kan checken mét tweede bestuurder. Bij veel sites kan je die kosten voor een tweede bestuurder pas veel later in het boekingsproces zien.
En waar ook ter wereld zou ik nooit gaan voor de kleinste auto of de één-na-kleinste, want daar past vaak je bagage niet achterin uit het zicht, en moet je dus spullen op de achterbank leggen vol in het zicht. Echt niet handig als je ergens onderweg tussen A en B (onderweg met al je bagage op een dag dat je van hotel wisselt) wilt lunchen en je auto parkeren, zelfs in Spanje of gewoon in Nederland kan dat al zorgen voor een ingetikte ruit. Dus ik wil altijd een auto waar de bagage gewoon in de laadbak uit het zicht past.
You can never have too many hats, gloves and shoes
zondag 30 september 2018 om 16:07
donderdag 4 oktober 2018 om 19:47
Een aantal jaar geleden hebben mijn man en ik dat ook gedaan. Via Sunny Cars. Zij zijn ook een tussenpersoon, maar het voordeel bij hen is dat je alle risico’s hebt afgekocht en niet voor vervelende verrassingen komt te staan bij schade oid.
angkor wijzigde dit bericht op 06-10-2018 21:56
Reden: ? moest . zijn
Reden: ? moest . zijn
0.41% gewijzigd