Autoverhuur Mexico

30-09-2018 14:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij willen 2 weken met de auto rondtrekken in Mexico, Yucatan (niet hele grote afstanden). Graag boeken we van te voren ook een auto. Heeft iemand ervaring met een roadtrip door Mexico en welke autoverhuur bedrijven betrouwbaar en redelijk voordelig zijn?

Dank!
Wij hebben gewoon daar een auto gehuurd, was prima beide keren. Was geen bekend auto verhuur bedrijf en prijzen waren meer dan ok.
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
lautje87 schreef:
30-09-2018 14:35
Wij hebben gewoon daar een auto gehuurd, was prima beide keren. Was geen bekend auto verhuur bedrijf en prijzen waren meer dan ok.
Hoe zat het met eigen risico en verzekeringen als je op vliegveld huurt? Goed geregeld ook? En hebben ze dan ook voldoende keuze qua auto op voorraad?
Bellocci schreef:
30-09-2018 14:41
Hoe zat het met eigen risico en verzekeringen als je op vliegveld huurt? Goed geregeld ook? En hebben ze dan ook voldoende keuze qua auto op voorraad?
Natuurlijk ga je nooit, maar dan ook nooit, zo maar een auto huren op een vliegveld.
Kijk eens op www.cardelmar.com/nl. Let op: dit is een broker, dus een tussenpersoon, geen verhuurbedrijf! Zij komen met suggesties voor verschillende verhuurbedrijven. Het is ESSENTIEEL om ook de reviews per verhuurbedrijf te lezen.
Groot voordeel van Cardelmar is dat je al vooraf de prijsverschillen kan checken mét tweede bestuurder. Bij veel sites kan je die kosten voor een tweede bestuurder pas veel later in het boekingsproces zien.

En waar ook ter wereld zou ik nooit gaan voor de kleinste auto of de één-na-kleinste, want daar past vaak je bagage niet achterin uit het zicht, en moet je dus spullen op de achterbank leggen vol in het zicht. Echt niet handig als je ergens onderweg tussen A en B (onderweg met al je bagage op een dag dat je van hotel wisselt) wilt lunchen en je auto parkeren, zelfs in Spanje of gewoon in Nederland kan dat al zorgen voor een ingetikte ruit. Dus ik wil altijd een auto waar de bagage gewoon in de laadbak uit het zicht past.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ter plekke geregeld gewoon bij Hertz. Bij het andere bedrijf kregen we geen fijn gevoel. Hier supergoed geholpen. Op het vliegveld is vaak duurder dan in een plaatsje het regelen.
Lekker op de bonnefooi verder rondgetoerd. Heerlijk!

Vergeet Holbox niet te bezoeken :flirting:
Wij hebben het niet op het vliegveld geregeld. Gewoon in het dorp van tulum en daarvoor een scooter gehuurd. Vanuit vliegveld huren is wel een stuk duurder denk ik
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Ik heb in Playa del Carmen bij Thrifty gehuurd en het was echt heel slecht. Lang verhaal maar laten we zeggen dat ik uiteindelijk niks voor de huur heb betaald.
Hello, can you hear me?
Een aantal jaar geleden hebben mijn man en ik dat ook gedaan. Via Sunny Cars. Zij zijn ook een tussenpersoon, maar het voordeel bij hen is dat je alle risico’s hebt afgekocht en niet voor vervelende verrassingen komt te staan bij schade oid.
angkor wijzigde dit bericht op 06-10-2018 21:56
Reden: ? moest . zijn
0.41% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven