Ongelukkig

28-09-2018 12:46 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
...............................
anoniem_376749 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 21:08
99.25% gewijzigd
Praten is de enige remedie. Als dat niet lukt relatie verbreken en iemand zoeken die jou wel gelukkig wilt maken.
Uitmaken, heel snel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
28-09-2018 14:05
Uitmaken, heel snel.
Maar waarom?
Je hebt verlatingsangst. Angst dat zij jou verlaat dus.

Zelf weggaan kan altijd. Misschien ben je bang om alleen te zijn, maar dat is heel iets anders dan verlatingsangst.
+1 voor het uitmaken. Ze behandelt je niet goed! Zoek iemand die jouw wel waardeert. Het lijkt me nooit goed in een relatie te blijven waar je zo ongelukkig van wordt. Daarnaast zeg je ook dat je verlatingsangst hebt, misschien overwegen hiervoor eens hulp te zoek (als je dit nog niet hebt). Het klinkt ook alsof je wel erg je best doet.. Als ze daardoor afstand neemt, zou ik dat ook kunnen begrijpen!
Heel snel uitmaken en iemand zoeken die wel bij je past.

Zo wil je toch niet de rest van je lever verder?

Is er trouwens iets gebeurt dat ze ineens zo is omgeslagen? Het komt bijna over alsof ze iets heel ingrijpends heeft meegemaakt.
ik ga zsm in het echt dan, nog goed met der praten. Dus duurt nog eventjes..
Jack_ schreef:
28-09-2018 13:38
Praten is de enige remedie. Als dat niet lukt relatie verbreken en iemand zoeken die jou wel gelukkig wilt maken.
Waarom zie ik geen op?
pokkewijf schreef:
28-09-2018 14:22
Waarom zie ik geen op?
Ik ook niet....
We're a close family, always within punching distance
pokkewijf schreef:
28-09-2018 14:22
Waarom zie ik geen op?
Vreemd. TS zijn account verwijderd ofzo?
nee forum heeft er de laatste tijd vaker last van, na een tijdje komt de OP wel weer terug
Nieuwe TO en goedkeuring.

Nieuw beleid. Werkt alleen natuurlijk niet. Zoals altijd.
Trien30 schreef:
28-09-2018 14:14
Heel snel uitmaken en iemand zoeken die wel bij je past.

Zo wil je toch niet de rest van je lever verder?

Is er trouwens iets gebeurt dat ze ineens zo is omgeslagen? Het komt bijna over alsof ze iets heel ingrijpends heeft meegemaakt.
haar vader is verhuist naar een andere stad (daar woont ze ook 4 dagen in de week) en eigenlijk wel sinds dien want dat was haar ouderlijk huis waar ze is opgegroeit, heb er al zo veel met der over gepraat, maar vandaag nog even, ze heeft ook examens, houd niet van appen etc.
Dit kan niet joh, zo weinig intimiteit.
Wie wordt hier nu gelukkig van???
Delhi23 schreef:
30-09-2018 21:25
Dit kan niet joh, zo weinig intimiteit.
Wie wordt hier nu gelukkig van???
ik indd niet.. maarja
het is uit maar ze is vergeten dit tegen je te zeggen
S-Meds schreef:
30-09-2018 22:03
het is uit maar ze is vergeten dit tegen je te zeggen
thanks he.. maar snap je punt!
voelt ook gewoon liefdeloos, maar ik kan niet loslaten
Laat toch maar los, kijk vooruit, wil je dit op lange termijn? Knopen doorhakken kost moed, probeer die moed bij elkaar te schrapen en hak die knoop door.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Je bent doodongelukkig, zit in een liefdesloze relatie, maar wilt niet de relatie verbreken.
De enige tip die dan nog overblijft is dat je dan maar niet moet klagen.
De oplossing is simpel, maar jij blijft je blijkbaar graag ongelukkig voelen.
Jpz schreef:
30-09-2018 22:07
thanks he.. maar snap je punt!
voelt ook gewoon liefdeloos, maar ik kan niet loslaten
waarom niet? wat gebeurt er dan?
Jpz schreef:
29-09-2018 00:21
haar vader is verhuist naar een andere stad (daar woont ze ook 4 dagen in de week) en eigenlijk wel sinds dien want dat was haar ouderlijk huis waar ze is opgegroeit, heb er al zo veel met der over gepraat, maar vandaag nog even, ze heeft ook examens, houd niet van appen etc.
Nou ik bedoel meer, heeft er iemand tegen haar wil in aan haar gezeten. Als er ineens van de een op de andere dag geen sex meer is is dat vreemd.
Een relatie moet je wel gelukkig maken. Loslaten doet nu misschien zeer, maar zal je op langere termijn wel gelukkiger maken. Je moet wel nr 1 zijn voor je partner. En het is overal wel iets, maar een basis heb je nodig.
S-Meds schreef:
30-09-2018 22:52
waarom niet? wat gebeurt er dan?
als ik eenmaal met iemand ben, kan ik niet loslaten, als ik van iemand houd, dat gaat bij mij niet weg
Jpz schreef:
30-09-2018 23:52
als ik eenmaal met iemand ben, kan ik niet loslaten, als ik van iemand houd, dat gaat bij mij niet weg
maar je kan het best uitmaken en toch nog van haar houden. je wil dan alleen geen relatie meer.
in jouw redenatie moet je de rest van je leven bij haar blijven. dat zou ik niet doen want het is al 3 jaar niet leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven