Kerstinkopen bij Alie
woensdag 3 oktober 2018 om 08:03
Hoi,
Wie is er nog meer z'n kerstinkopen aan het doen bij Alie express? En wat heb jij er al gekocht?
Ik heb al kerstkussenshoezen gekocht en een dekbedovertrek. kerstsokken, een kerstpyjama broek en een kerstlegging.
Ik ben benieuwd wat andere er bestellen voor de kerst.
Ik zoek ook nog een leuke niet jeukende kersttrui maar die heb ik er nog niet gevonden.
Wie is er nog meer z'n kerstinkopen aan het doen bij Alie express? En wat heb jij er al gekocht?
Ik heb al kerstkussenshoezen gekocht en een dekbedovertrek. kerstsokken, een kerstpyjama broek en een kerstlegging.
Ik ben benieuwd wat andere er bestellen voor de kerst.
Ik zoek ook nog een leuke niet jeukende kersttrui maar die heb ik er nog niet gevonden.
#doeslief
woensdag 3 oktober 2018 om 08:12
Je eigen verlies. Niet alles maar vooral handwerk en klein spul scheelt enorm. Verzending gaat altijd prima. Kerstlampjes (jaja kerstpamelacourson schreef: ↑03-10-2018 08:08Ik niet en dat gaat ook nooit gebeuren. Vreselijk al die kerstspullen. Een kerstkussenhoes komt in geen 100 jaar mijn huis inEn bij Alie Express koop ik sowieso niks.
woensdag 3 oktober 2018 om 08:13
En vervolgens moet je er een maand op wachten. Ik heb er 1 keer iets besteld, 3 artikelen. Het eerste kwam na 3 weken, het tweede na 5 en het derde na 6 weken. Als ik iets bestel, wil ik het meteen hebben.
woensdag 3 oktober 2018 om 08:28
Ligt eraan wat je bestelt. Ik koop er wel eens dingen voor m’n camera, en die werken gewoon goed. Ook nog na 1,5/2 jaar
Ik let er wel op of de verkoper goede feedback heeft, en het item zelf ook.
sombraonline wijzigde dit bericht op 03-10-2018 08:28
0.29% gewijzigd
¡Apagando las luces!
woensdag 3 oktober 2018 om 08:28
Niet alles nee. Kleding zal ik niet snel doen maar van genoeg van die kleine prutdingen die hier een godsvermogen kosten, zelfs bij action, die daar echt een paar centen kosten.
80 m snoer met lichten voor de tuin was een schijntje vergeleken met de 30 euro die je er hier voor betaald En ja dezelfde
Vriend koopt er ook vaak gitaaronderdelen. Het kan zijn dat het lang duurt maar dat is als je goed nadenkt logisch. Ze wachten bij het depot tot ze een wagen vol hebben. Anders zijn de vaak hele lage bezorgkosten natuurlijk niet te doen. Vraag me toch al af hoe ze dat doen. Ik woon in amsterdam en dus word hier logischerwijs vaker wat bezorgd dan in een gehucht. Ik krijg dus altijd vrij snel mijn spullen.
woensdag 3 oktober 2018 om 08:38
Meteen hoeft nou ook weer niet - ik heb begrepen dat bijvoorbeeld voor bol.com mensen midden in de nacht aan het jakkeren zijn zodat wij onze pakjes de volgende dag hebben - maar Aliexpress is wel weer een ander uiterste. Lang wachten doe ik alleen op een nieuwe bank.pamelacourson schreef: ↑03-10-2018 08:13En vervolgens moet je er een maand op wachten. Ik heb er 1 keer iets besteld, 3 artikelen. Het eerste kwam na 3 weken, het tweede na 5 en het derde na 6 weken. Als ik iets bestel, wil ik het meteen hebben.
En daarnaast komt het allemaal nogal goedkoop over.
Dus, nee ik ben niet van de Alie. Ook niet van kerstkussens trouwens.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 3 oktober 2018 om 08:39
Ik krijg m'n spullen meestal ook wel binnen 3 a 4 weken.
Ik vind het altijd leuk, komt er een pakje van Alie en dan is het altijd een verassing wat er in zit.
Ik bestel er regelmatig spulletjes, altijd tevreden hoor.
En voor 1 december zal ik vast wel de kerstspulletjes binnen hebben. Ik ga ook even kijken naar de lampjes, maar ik denk dat ik die liever bij de action koopt want die hebben een mooie warme kleur en ik hou niet van die geel/groene led kleur.
Ik vind het altijd leuk, komt er een pakje van Alie en dan is het altijd een verassing wat er in zit.
Ik bestel er regelmatig spulletjes, altijd tevreden hoor.
En voor 1 december zal ik vast wel de kerstspulletjes binnen hebben. Ik ga ook even kijken naar de lampjes, maar ik denk dat ik die liever bij de action koopt want die hebben een mooie warme kleur en ik hou niet van die geel/groene led kleur.
#doeslief
woensdag 3 oktober 2018 om 08:44
Ik heb net voor 6 euro 8 voetbal lego poppetjes gekocht die hier bij de intertoys 4 euro per stuk kosten. Niet van echt te onderscheiden. Binnen twee weken alles binnen. Ik blij, zoon blij. Ik ga voor de kerst nog eens even kijken.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
woensdag 3 oktober 2018 om 08:53
woensdag 3 oktober 2018 om 08:55
Ik ben geen alie fan, heb er een keer een muziekdoosje gekocht, nog nooit zo'n vals flutding gehoord als dat. Iedereen lag ook echt in een deuk dat ie zo vals klonk.
Verder weet je bij Alie nooit precies wanneer je pakketje komt, geen track&trace code of iets. Zoveel mensen krijgen boze berichten van de postbezorger wanneer ze niet thuis zijn om een pakket in ontvangst te nemen. Ook dat vind ik er niet leuk aan.
Nu heb ik (of nou ja, mijn zusje eigenlijk) van 't weekend wel hele leuke fotolijstjes gezien. Nu twijfel ik toch weer.. Maar ik denk dat ik het maar niet doe, mag graag dingen eerst zien en vasthouden voor ik het koop.
Verder weet je bij Alie nooit precies wanneer je pakketje komt, geen track&trace code of iets. Zoveel mensen krijgen boze berichten van de postbezorger wanneer ze niet thuis zijn om een pakket in ontvangst te nemen. Ook dat vind ik er niet leuk aan.
Nu heb ik (of nou ja, mijn zusje eigenlijk) van 't weekend wel hele leuke fotolijstjes gezien. Nu twijfel ik toch weer.. Maar ik denk dat ik het maar niet doe, mag graag dingen eerst zien en vasthouden voor ik het koop.
woensdag 3 oktober 2018 om 09:00
GinnyJones schreef: ↑03-10-2018 08:55Verder weet je bij Alie nooit precies wanneer je pakketje komt, geen track&trace code of iets.
Je krijgt wel een track&tracecode. En als het een pakje is dat niet door de brievenbus past verschijnt die code zelfs in de postnl-app.
woensdag 3 oktober 2018 om 09:06
Dit idd! Je mag blij zijn als het überhaupt komt. Heb daar ooit wat besteld, maar nooit ontvangen (gelukkig kostte het ook bijna niets). Maar dan ben ik er wel klaar mee.redbulletje schreef: ↑03-10-2018 08:23Ik vind het een soort van Action meuk waar je dan een maand op moet wachten tot het eindelijk aangekomen is. Als je nu nog voor kerst wil bestellen mag je blij zijn dat het er met kerst is.
woensdag 3 oktober 2018 om 09:07
woensdag 3 oktober 2018 om 09:10
Mijn postbezorger flikkert 't gewoon bij de voordeur neer als ik niet thuis ben. Ook als ik wel thuis ben trouwens en niet op tijd bij de deur ben.GinnyJones schreef: ↑03-10-2018 08:55
woensdag 3 oktober 2018 om 09:12
klacht indienen!redbulletje schreef: ↑03-10-2018 09:10Mijn postbezorger flikkert 't gewoon bij de voordeur neer als ik niet thuis ben. Ook als ik wel thuis ben trouwens en niet op tijd bij de deur ben.
woensdag 3 oktober 2018 om 09:15
Liever dit dan dat ze het weer meenemen en 'n volgende dag nogmaals aanbieden. Alleen vroeger was postnl een stuk beleefder. Die vaste bezorgers zijn allemaal ontslagen en nu werken ze vast ook met wegwerpmedewerkers die marges moeten halen om te mogen blijven. In de afgelopen 2 jaar zie ik telkens andere gezichten na 20 jaar dezelfde man.
woensdag 3 oktober 2018 om 09:15
Dit is echt onzin. Ik heb 2 keer gehad dat iets niet kwam. Bij de ene kreeg ik m’n geld terug, bij de andere stuurde de verkoper het opnieuw en werd het gewoon bezorgd.
¡Apagando las luces!
woensdag 3 oktober 2018 om 09:16
Ik woon in een dorp in Drenthe en hier komt PostNL ook 5-6 dagen per week bezorgen, ook in het buitengebied van het dorp. De meeste Ali pakketjes komen met de normale postbezorging. Enkele keer iets via pakketpost (als het niet door de brievenbus past). Meestal moet ik een week of 2 wachten op Ali en dat is volgens mij vrij normaal. Kerstspullen bestel ik er alleen niet, de dingen die in de OP staan vind ik helemaal niets.nina1966 schreef: ↑03-10-2018 08:28Niet alles nee. Kleding zal ik niet snel doen maar van genoeg van die kleine prutdingen die hier een godsvermogen kosten, zelfs bij action, die daar echt een paar centen kosten.
80 m snoer met lichten voor de tuin was een schijntje vergeleken met de 30 euro die je er hier voor betaald En ja dezelfde![]()
Vriend koopt er ook vaak gitaaronderdelen. Het kan zijn dat het lang duurt maar dat is als je goed nadenkt logisch. Ze wachten bij het depot tot ze een wagen vol hebben. Anders zijn de vaak hele lage bezorgkosten natuurlijk niet te doen. Vraag me toch al af hoe ze dat doen. Ik woon in amsterdam en dus word hier logischerwijs vaker wat bezorgd dan in een gehucht. Ik krijg dus altijd vrij snel mijn spullen.