Kerstinkopen bij Alie

03-10-2018 08:03 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wie is er nog meer z'n kerstinkopen aan het doen bij Alie express? En wat heb jij er al gekocht?

Ik heb al kerstkussenshoezen gekocht en een dekbedovertrek. kerstsokken, een kerstpyjama broek en een kerstlegging.

Ik ben benieuwd wat andere er bestellen voor de kerst.

Ik zoek ook nog een leuke niet jeukende kersttrui maar die heb ik er nog niet gevonden.
#doeslief
redbulletje schreef: ↑
03-10-2018 09:22
Het lukt me niet eens iets te shoppen bij Alie. Ik klik op 'in winkelwagen' en op 'koop' maar er gebeurt niks. Sta ik onder curatele? ;-D
Je moet alles wat je wilt kopen in je winkelwagen nog extra aanvinken, dan kan je het pas bestellen.
#doeslief
Trotter schreef: ↑
03-10-2018 09:00
Je krijgt wel een track&tracecode. En als het een pakje is dat niet door de brievenbus past verschijnt die code zelfs in de postnl-app.
Ligt eraan hoe het verzonden wordt. De ene keer wordt het wel met t&t verzonden (en dan komt het idd ook in de postnl-app) de andere keer niet, als je de verzendmethode aanklikt kun je zien of je t&t krijgt of niet.
SombraOnline schreef: ↑
03-10-2018 09:15
Dit is echt onzin. Ik heb 2 keer gehad dat iets niet kwam. Bij de ene kreeg ik m’n geld terug, bij de andere stuurde de verkoper het opnieuw en werd het gewoon bezorgd.
Idd onzin! Ik heb er al vaak besteld, 1x meegemaakt dat ik iets anders kreeg, maar had iets besteld van nog geen euro, dus niet moeilijk over gedaan.
#doeslief
03-10-2018 09:22
Het lukt me niet eens iets te shoppen bij Alie. Ik klik op 'in winkelwagen' en op 'koop' maar er gebeurt niks. Sta ik onder curatele? ;-D
Op mijn tablet heb ik dat idd ook. Ik kom dan niet eens in de winkelwagen om het aan te vinken. Via de app lukt het dan wel, vaak is het in de app ook nog iets goedkoper. Dan download ik de app, plaats mijn bestelling en verwijder de app weer.
wilma36 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 09:34
Reden: toevoeging
7.23% gewijzigd
Ik bleek niet alleen de lichtkleur aan te moeten vinken maar ook minuscule afbeeldingen van de gewenste power (batterij of usb) voordat ik het in 't winkelwagentje kon doen.
Ik koop regelmatig bij Aliexpress. Soms heb ik het binnen 7 dagen al binnen, vaker 2-3 weken. Flutdingen koop ik ook niet bij de Action, dus ook niet bij Aliexpress. Mijn laatste aankopen waren fietskleding en dingen voor de camera (foto). Geen enkele klacht over een product.

Als dingen niet aankomen, dan open ik een dispute en dan is het zo geregeld.
ik bestel best vaak bij Alie, ik heb tot nu toe alles gekregen en meestal best snel. binnen 4 weken iig.

maarre.... een kerstlegging? serieus? babymaat hoop ik?
Don't cry, buy a bag and move on.
Zojuist nog kerstlampjes met sterren besteld, 2 meter voor 1,50€ en nog een kussensloop en sokken die in mijn winkelwagen nog lagen.

Die kerstlegging is voor binnenshuis, om in te slapen, of lekker voor de tv ofzo.
#doeslief
daenerys79 schreef: ↑
03-10-2018 09:49
ik bestel best vaak bij Alie, ik heb tot nu toe alles gekregen en meestal best snel. binnen 4 weken iig.

maarre.... een kerstlegging? serieus? babymaat hoop ik?
Ik heb ze even opgezocht.. ik wil er nu ook een :flirting:

https://nl.aliexpress.com/item/SHUJIN-W ... 5b399ac2-4
GinnyJones schreef: ↑
03-10-2018 10:10

Best leuk idd! Maar moet je volgens mij wel heeeel dunne beentjes voor hebben. Chinese L maat mag je blij zijn als je er met maat 36/38 in komt.
Eén keer kwamen de kerstballen twee dagen voor kerst, toen de boom allang en breed versierd was (en ze vielen ook nog tegen voor de prijs) en één keer kwam het bestelde na kerst en de kleur was anders dan op het plaatje leek. In september besteld. Ook eens een handwerkpakket besteld; kreeg ik ook veel te laat om nog af te krijgen. Dit ging niet over weken maar maanden.
Dan moet het maar zoals het kan
03-10-2018 10:12
Best leuk idd! Maar moet je volgens mij wel heeeel dunne beentjes voor hebben. Chinese L maat mag je blij zijn als je er met maat 36/38 in komt.
Ja, ik zag een one size fits all staan, geeft me weinig vertrouwen met mijn maat 46. :mrgreen:
Ik had nog een andere gezien, gaat tot 4x xl maar die maattabel klopt voor geen meter.. zo jammer..
Ik bestel regelmatig bij Ali, het langst dat ik heb moeten wachten was 2 maanden. Vaker is het binnen 2 weken binnen. Ik krijjg vandaag een nieuw telefoonhoesje binnen die heb ik vorige week zondag besteld en werd dinsdags pas opgestuurd. Dus al met al een week onderweg.
Je kan de zending gewoon volgen in de app, als het verstuurd is staat er een ongeveer leverdatum bij. Alle stappen worden gewoon netjes vermeld. Mits ze zelf niet bij kunnen houden als de zending overzee is. Maar 9 van de 10x staat er bij verzonden met lokaal transportbedrijf. Een dag later krijg ik dan in mn postnl app een berichtje dat er post onderweg is. Aan de code zie je dat het om een Ali pakketje gaat.
Loesiepoesie schreef: ↑
03-10-2018 08:39
Ik vind het altijd leuk, komt er een pakje van Alie en dan is het altijd een verassing wat er in zit.

Als je het zelf besteld hebt, weet je toch wat er in zit? Hoe is het dan een verrassing?

Verder geen ervaring. Wel ooit op de website gekeken, maar ik vond de levertijd te lang en ik ben een beetje huiverig over de kwaliteit van de producten.
Nectarinepit schreef: ↑
03-10-2018 10:38
Als je het zelf besteld hebt, weet je toch wat er in zit? Hoe is het dan een verrassing?

Verder geen ervaring. Wel ooit op de website gekeken, maar ik vond de levertijd te lang en ik ben een beetje huiverig over de kwaliteit van de producten.
Bovendien staat het vaak gewoon op het pakje :proud:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef: ↑
03-10-2018 10:39
Bovendien staat het vaak gewoon op het pakje :proud:

:proud:

Misschien is de kwaliteit van de producten de grote verrassing. :idee:
03-10-2018 10:12
Zo vallen de maten :mrgreen:

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nectarinepit schreef: ↑
03-10-2018 10:46
:proud:

Misschien is de kwaliteit van de producten de grote verrassing. :idee:
Haha, da’s ook nog een mogelijkheid, inderdaad. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk nog nooit een product heb gehad dat tegenviel.
¡Apagando las luces!
wilma36 schreef: ↑
03-10-2018 09:28
Ligt eraan hoe het verzonden wordt. De ene keer wordt het wel met t&t verzonden (en dan komt het idd ook in de postnl-app) de andere keer niet, als je de verzendmethode aanklikt kun je zien of je t&t krijgt of niet.
Ja ik dacht al! Ik heb nog nooit een t&t-code gehad. Wordt er ook bij gezegd.

De laatste zending moet al rond twee weken in NL zijn volgens een notificatie van aliexpress maar nog steeds geen sjoegem van post.nl.

Nu vraag ik me af of het een verzonnen bericht is of dat ze bij post.nl nooit eens een keertje onderop de stapel kijken. Het kan ook zijn dat een medewerker nu van mijn exotische wandversiering zit te genieten thuis. Maar dat laatste lijkt me niet waarschijnlijk. Als je iets gapt dan gap je iets duurders.
tv-icoon wijzigde dit bericht op 03-10-2018 11:27
23.05% gewijzigd
Nouschi schreef: ↑
03-10-2018 10:51
Zo vallen de maten :mrgreen:
:HA:
Ik had van de week nog bij Ali een vilten kerstboom gekocht met vilten kerstplaatjes die je erop kan plakken. Leuk voor m'n peuter. Ik twijfel nog over een kerst kussenhoes met fancy lampjes 😂
Ik zoek ook nog iets voor kerst voor een witte buiten muur. De uitbouw van de buren.

100% polyester, brrr @(

O god; ik denk dat ze de GGD gaan bellen als ik met zoiets rondloop. Dat is voor een kind tot 13 jaar.
Je weet ook gewoon niet wat je in huis krijgt, gros wat via Ali binnenkomt is niet getest, voldoet niet aan wet en regelgeving en is dus 0 controle op geweest.

Ik vind er ook best wel wat van eigenlijk. Bij de Action betaal je al zowat niets, maar nee, het kan nog goedkoper laten we lekker met z'n allen onze kerstcadeaus bij Ali bestellen.
Baudolino schreef: ↑
03-10-2018 11:11
Je weet ook gewoon niet wat je in huis krijgt, gros wat via Ali binnenkomt is niet getest, voldoet niet aan wet en regelgeving en is dus 0 controle op geweest.

Ik vind er ook best wel wat van eigenlijk. Bij de Action betaal je al zowat niets, maar nee, het kan nog goedkoper laten we lekker met z'n allen onze kerstcadeaus bij Ali bestellen.
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven