Uitgerekend 2e helft januari-1e helft februari 2019

21-05-2018 10:31 459 berichten
Alle reacties Link kopieren
OM HET OVERZICHT TE BEWAREN IS DIT TOPIC GESLOTEN VOOR NIEUWE DAMES, SORRY!

Hoi dames!

Hier maloe84 met een account dat ook door jullie zelf is aan te passen. De twee topics met uitgerekend in januari zitten al aardig vol. Ik ben zelf rond 26 januari uitgerekend (nog heel pril dus) van onze derde en heb het afgelopen jaar 2 miskramen gehad, wat het extra spannend maakt.

Wie heeft zin om mee te schrijven? :cheer2:
:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd Kindje Geslacht Uitgerekend Afspraken Bijzonderheden
Tammie 8 30 Eerste :heart: 19 januari
Bollebo16 29 Tweede :heart: 20 januari 29 juni 3e echo (termijn)
Maloe84 34 Derde :heart: jongetje! 20 januari controle 8 januari miskraam augustus 2017 en februari 2018
Criminalmind 30 Tweede :heart: 26 januari 13 aug controle
Zandkasteel 29 derde :heart: 29 januari 9 juli termijnecho 4 miskramen gehad
w002 Tweede :heart: 2 februari
yogayup 37 Eerste :heart: geheim! 2 februari wachten op uitslag nipt, 3/8 reguliere controle
Kells3v 24 Eerste :heart: jongetje! 3 februari 27 juni intake + echo vk - 28 juni echo zkh vroege echo gehad om bbz uit te sluiten - vruchtje zit op de goede plek
Appeltje30 30 Eerste :heart: 5 februari 24-8 16 weken afspraak VK en 17-9 20 weken echo
Happy-life 25 Tweede :heart: verrassing! 6 februari
Spraakwater 30 Eerste :heart: verrassing! 6 februari NIPT goed, termijnecho goed!
anouukkjjee Eerste ? begin februari 21 juni eerste echo
menx 35 tweede :heart: 8 februari 13 juli gyn en verlos zwanger mbv IUI, geplande KS
Ladyjaney Derde :heart: meisje! 11 februari 26 juli termijnecho
zwanger010 :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
78.20% gewijzigd
@Criminal een zoon! Wat mooi en fijn natuurlijk dat de 20 weken echo goed was!!

@Yoga vervelend van de verkoudheid, huize happy-life kan erover mee kletsen. Kleine meid al week aan het kwakkelen met ziek zijn en nu verkouden en ik doe mee met het snotteren! Gefeliciteerd ook een zoon! Hoelang nog in nederland? of alweer terug?

Drukke week gehad met de zieke kleine meid, en een sprong ze zit de hele dag aan me geplakt. Best gezellig maar soms.... Bekken gaat redelijk, soms last maar ligt er echt aan wat ik doe.

We tellen af naar de 20 weken echo, wij zijn 24 sept aan de beurt!
Kleine voel ik geregeld maar niet zoveel als de vorige zwangerschap, denk dat de placenta de boosdoener is. Gaan we ook met de 20 weken horen denk ik.
Man voelt ook soms de kleine als hij gelukt heeft!
Wij vliegen morgen terug. Ook wel erg weer zin om naar huis te gaan. Het is nu ivm orkanen in de bovenwindse eilanden bij ‘ons’ windstil. Dus we komen weer de warmste maanden terug. Zin in zon!

Ik voel de kleine niet elke dag nog. Soms heel duidelijk, soms echt niet. Maar gelukkig vannacht weer wel. Vandaag mijlpaal: 20 weken zwanger. Donderdag echo.

Beterschap voor bij jullie thuis happy-life! En ook aftellen naar de 20 weken echo.
Nog even een egopost om het topic een beetje leven in te blazen hoop ik. Hoe vergaat het jullie?

Ik ben nu voorbij de 20 weken. Deze week de 20 weken echo, dus ook wel een spannende mijlpaal. Gisteren thuis gekomen na 3 weken Nederland. En erg fijn om thuis te komen. Pluk in Mn buik vond t denk ik ook fijn, want hij was de hele ochtend salto’s aan het maken. Ik werd vanbinnen de hele tijd opgerekt. Ik voel dus geen schopjes of plopjes of kriebeltjes, maar echt een kindje die steeds anders gaat liggen. Echt heel grappig en ook heel bijzonder (eerste kindje).
Leuk om te horen yogayup! Veel succes bij de echo!

Ik heb gisteren de echo gehad. Alles was goed! Op de één of andere manier had ik hier iets geks uit verwacht, maar dat was dus niet.

Hebben jullie al harde buiken gehad? Ik nu een keer of 10, wat een raar gevoel is dat! Alsof je buik ineens een steen is.
En komen jullie veel aan? Ik zit nu op 4 kg, volgens de apps die ik gebruik netjes binnen de lijnen.
Wat leuk dat je man de kleine soms al kan voelen Happy-Life!

Yogayup weer lekker thuis? Grappig dat de kleine ineens ook zo actief werd.

Spraakwater wat fijn dat de echo goed was! Ik heb heel vroeg al iets gehad wat leek op harde buiken maar nu al een hele tijd niet meer. Bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad.
Ik val tot nu toe af in de zwangerschap, niet veel maar ben in de laatste 8 weken 2 kilo afgevallen.

Ik voel de kleine ook elke dag wel, vriend kin het tot nu toe niet voelen. Lukt het bij jullie met namen bedenken? Ik blijf het lastig vinden... hooguit een hmm misschien naam maar nog geen naam waar we echt enthousiast van worden.
Hallo iedereen,
Yoga, fijn dat je weer thuis bent , lekker weertje zo te lezen! Veel plezier donderdag bij je echo! Zenuwachtig?

Spraakwater, fijn dat je e echo.goed was! Ik heb geen harde buiken. Doe je teveel of? Qua kilo's.hier nog niks aangekomen. Tijdje ook goed ziek geweest, niet van de zwangerschap, maar toen wel weinig gegeten en afgevallen.

Criminal, leuk hè iedere dag de kleine voelen. Hier nu.ook een kleine 2 weekjes. Namen hier ook nog niet, vanavond voor het eerst eens online gekeken naar sites. Vind dat ook erg moeilijk,vorige keer met 38 weken pas haha

Hier 20 weken ook goed , een dochter! Erg leuk! Voel me verder prima,nergens last van. Partner kan de kleine ook nog niet voelen.
Ooh, kilo's kwijtraken, dat klinkt goed :-D . Maar waarschijnlijk alleen maar frustrerend voor jou? Komt vast goed verderop toch?

Ik zit een beetje vast met kleding. Mijn buik begint echt te groeien, maar mijn heupen/lovehandles/billen groeien lekker mee. Hoe kleden jullie je? Hoe zit dat stuk stof van zwangerschapsbroeken bij jullie? Ik krijg nu overal van die rare randen en plooien, ik zie alleen maar zwangere vrouwen met mooie ronde en strakke overgangen, en ik ben een soort rollade :cry:

Help :cry:
Yogayup hoe was je echo?

W002 nu niet meer ziek hoop ik? Ja heel leuk om de kleine nu ook af en toe te voelen, toch heel bijzonder. Ik kijk er wel erg naar uit dat dochter en vriend de baby straks ook kunnen voelen. Hoop dat het dan ook weer wat echter wordt voor vriend.
Wat leuk, een dochter!

Spraakwater bedoel je mij? Ik ben in mijn vorige zwangerschap uiteindelijk in totaal maar 5kg aangekomen dus stiekem hoop ik op een herhaling daarvan :P toen ook gewoon een gezond kind en geen zorgen gehad over dat dit niet goed was voor haar.
Wat vervelend van de niet mooi zittende kleding! Ik herken het wel een beetje. Ik heb 2 zwarte broeken met krijtstreep die niet echt een apart stuk stof hebben maar gewoon doorlopen zeg maar? Die zitten wel mooi. Ik heb 1 spijkerbroek met zo'n stuk stof voor de buik maar hoewel ik echt wel een buik begin te krijgen zit die stof er echt niet mooi omheen maar dat zit juist losjes... Ik draag het liefst die zwarte broeken of jurkjes maar vind het dus ook lastig om leuke zwangerschapsbroeken te vinden (die zwarte zijn al best oud dus noet zo even bij te kopen :| )
Zo, net terug van de echo en alles zag er goed uit. Wel een wat groter hoofd, maar nog niets om zorgen te maken. En hij liet duidelijk zien dat hij een jongetje is, dat was niet te missen :$

De placenta ligt aan de voorkant, dus dat verklaart waarom ik de subtiele schopjes niet voelde. Inmiddels is het meer een kick-bokser af en toe en hij beweegt heel veel. Hij wilde ook niet lekker rustig liggen voor een mooie foto. Man kan de kleine sinds ik hem voel ook al voelen.

Qua kleding: ik draag nog mijn gewone kleding Muv broeken. Dus jurkjes passen nog. En ik heb verder een buikje echt naar voren, dus ik herken het nu niet. Wel toen ik in NL was broeken geleend en die zaten prima. Nu heb ik wel een zwarte strakke maternity rok gekocht waar ik ik kan groeien. Dan doe ik t-shirtjes en bloesjes aan met een knoopje er in. Maar goed, ik woon dus in de Cariben en het is momenteel het hete seizoen. Zo’n extra buikband is echt bloedheet. Weer andere issues dan in NL...

Wat leuk om jullie updates ook te lezen! Fijn om al die goede berichten te zien.

Qua harde buiken: die heb ik als ik echt teveel heb gedaan op een dag. Maar dat doet nu geen pijn, wel ongemakkelijk.

Namen: we hebben 1 naam die we echt leuk vinden, maar we zijn er nog niet echt mee bezig geweest.

Ook qua inkopen doen begint het nu een beetje te komen. Hier moeten we wel bepaalde artikelen voor half oktober bestellen om het op tijd in huis te hebben. De containers spullen komen niet zo vaak deze kant op. Dwingt je toch om nu bezig te gaan met inkopen doen van bepaalde zaken, zoals een maxi cosi. Hebben jullie de boel al in huis? En hebben jullie levertijd enzo?

Qua gewicht zit ik nu tussen de 4 en 5kg. Volgens mij prima, mijn buik ziet er mooi uit en ben verder niet echt aangekomen geloof ik. Ik heb wel tieten a la Kate Upton. Ik wist niet dat je zo ver in het alfabet kon groeien :lol:
Wat is het stil hier!
Hoe gaat het met iedereen? Nog nieuws, kwaaltje, leuke of vervelende dingen?
Stil he? Maakt ook dat ik steeds minder zin heb om iets te posten. Na een ‘vol’ topic toch jammer.
Hello from here!

is indd stil ben er ook schuldig aan :facepalm:

Drukke week achter de rug met een ziek dochtertje na de prikken een week eerder zelf ook weer ziek geweest. Maar we zijn weer up and running!

20 weken echo was goed! dus die kunnen we weer afvinken.

Gewicht is nu +6 gaat wel harder dan de vorige keer o_o hopelijk blijft het binnen beperken... maar vorige keer was ik ook wel misselijk het eerste trimester en nu heb ik gegeten als een bouwvakker :whistle:
Buik is dus ook al echt goed aanwezig groter dan de vorige keer.
Met alles in stapjes doen zijn mn bekkenklachten goed onder controle dus blijf gewoon zo rustig door gaan.

Namen zijn we over uit zowel een meisjes als jongens naam staat weer klaar :cheer:

Zo dat was het wel vanaf deze kant! Tot horens dames was wel gezellig hier :HA:
Wat fijn Happy-Life dat het beter gaat met je bekken! Ik zit ook bijna op +6, dat is wel volgens de curves allemaal nog. Nouja blijven opletten maar gewoon, maar niet te druk erover maken, dat lijkt me het beste.

@Yogayup: heb je al dingen besteld? Bij ons wordt morgen de kamer en kinderwagen bezorgd! Wel een beetje snel, maar dat kwam zo uit. Voorlopig zal het wel in dozen blijven staan allemaal. Er zou levertijd op zitten, maar dat bleek ineens toch niet zo te zijn.

@criminalmind: nog leuke kleren gevonden?

Hier even een klein 'dipje'. Hele fijne zonvakantie gehad vorige week, maar ik kreeg wel steeds meer harde buiken. Contact gehad met de verloskundige, en die vond mijn buik toch echt veel te gespannen voor deze termijn. Ik 'mag' even niet werken (ze zei: 'ik kan je niet dwingen, maar ik wil je wel streng adviseren niet te gaan werken') tot het allemaal tot rust is gekomen. Hopelijk is het gewoon een groeispurt en gaat het volgende week beter!

Hebben jullie misschien nog tips voor leuke series/films/docu's? Ik wil echt alles weten en vind het super leuk om te zien hoe het allemaal bij anderen gaat, zwangerschap, bevalling en ook de periode daarna. Dus ik kijk nu even lekker veel tv; One born every minute, Vier handen op één buik, dat soort dingen. Dus als jullie nog tips hebben :)

Zijn er misschien een paar dames inmiddels toch geïnteresseerd in facebook of whatsapp-contact?

Succes iedereen!
Wat leuk die updates! Ik hoop dat het alle andere zwangeren ook goed gaat en dat de 20weken echo’s goed waren.

Ik zat rond de 5kg met de 20 weken echo, maar dat vond ik zelf best oké. Nu denk ik: mmm, is dat dan toch ‘veel’ gezien jullie ervaring. De buik is nog bescheiden, hoewel ik vorige week op hetzelfde feestje hoorde:
Zo, flinke buik voor 22 weken
En
Nou, niet verwacht dat je al over de helft was qua buikomvang.
:hyper:

Is dat voor iemand herkenbaar?

Harde buiken lijkt mij echt rot! Doe je fysiek inspannend werk spraakwater?
En lukt het je om niet te werken denk je?
Kwam je tot rust dat de harde buiken nu omstonden in de vakantie?

Fijn dat de ziekenboeg voorbij is happy-life. Je gaat al snel in zo’n aansteek cirkel. Ik werd in Mn bezoek aan NL ook gelijk ziek. Er is toch minder ventilatie en je komt veel meer in situaties met veel mensen dicht op elkaar merkte ik.

Qua meubels: we hebben tweedehands iets opgehaald en die willen we nog schilderen/nieuwe knopjes oid. De kans dat je iets leuks vind is niet zo groot, dus gelijk toeslaan als je de kans hebt is hier gebruikelijk. Je ziet toch veelal ‘Caribische smaak’, dus met bruin en randjes en vreselijk printjes in felle kleuren enzo. Niet waar ik blij van word in ieder geval.

We hebben de bestelling geplaatst van de stroller (wagen, buggy dinges) en die wordt met de container in november verzonden. Vorig jaar waren er nogal veel problemen met levering (onze container met huisraad stond ook op een boot met lekke band), dus we wilden niet het risico lopen door te wachten op de levering van januari.

En qua namen: we komen steeds meer richting dé naam! We hebben al wekenlang een naam in ons hoofd, eigenlijk per toeval. Maar die begint nu wel echt serieus de juiste optie te zijn.

Oh ja: zijn jullie getrouwd met jullie partner? Of indien niet: wat heb je dan geregeld? Testament?
Spraakwater wat vervelend dus harde buiken, hopelijk snel minder met wat rust. Heb je t continue?
Hier nog naar 1x gehad een.paar uur inde nacht.

Qua spullen hier alles van de eerste hergebruiken dus dat is makkelijk!

Bij de eerste keek ik ook One born every minute e.d. nu bij de tweede ben ik daar toch minder mee bezig merk ik. Ook met weekboekje bijhouden, erg slecht van mezelf.

Hier verder weinig nieuws, het is een rustige periode verder met geen klachten. Paar kilo aangekomen, alhoewel ik de buik toch n stuk flinker vind dan bij de eerste deze tijd.
Owja en wij zijn samenwonend en hebben sinds de kleine een testament. Anders is hij/zij de eerste erfgenaam bijv.
@yogayup: ja herkenbaar; de één zegt dat je al een buik krijgt, de ander 'nou ik zie nog niks!'. Tja, het is ook lastig, en veel mensen hebben geen idee wat voor buik 'normaal' is op welke termijn. Als er al een 'normaal' is. Ik denk dat mensen vooral iets willen zeggen.

Ik doe inderdaad redelijk fysiek inspannend werk. Het begon met harde buiken op vakantie, maar inmiddels is mijn baarmoeder zo geprikkeld dat het continu een vrij harde bol is. Vandaag kwam de kinderwagen binnen en die wilde ik uitpakken en in elkaar klikken. Meteen een nóg hardere buik. Ik moet morgen terug naar de verloskundige. Ik geloof niet dat ze het een goed idee gaat vinden dat ik snel weer hele dagen ga werken... Even afwachten maar. En braaf luisteren.

Wij zijn niet getrouwd, hebben wel een samenlevingscontract. Testament gaan we nog regelen denk ik, was het even vergeten. Binnenkort maar even bespreken.

@w002: Bij een tweede groeit de buik vaak sneller toch? Omdat de baarmoeder makkelijker meerekt? Dat begreep ik in elk geval. Fijn dat je een rustige periode hebt!
Hi meiden, tijd geleden!

Spraakwater wat vervelend die harde buiken. Wat zei de vk gisteren?

Hier ook de een die zegt bescheiden buikje en de ander zooo flink gegroeid :bonk:

Morgen 25 weken alweer, de tijd vliegt! De 20 weken echo was goed, toch altijd fijn. Werken gaat wel goed, maar merk nu op zaterdag wel dat het pittiger wordt. Zeker al met 2 kinderen rondlopend. Dochter wilde net niet slapen, dus nu maar naast me op de bank met een dekentje filmpje kijken zodat ik zelf ook even rust kan pakken..

Wij zijn getrouwd en hebben een testament.
Happy-Life wat heerlijk dat jullie al uit de namen zijn!
Ik voel de baby iedere dag goed bewegen, super leuk! Helaas is de tijd van striemen op mijn buik aangebroken zag ik net :'( volgens mij kreeg ik dat de vorige keer pas aan het eind en mijn buik is er altijd wel anders uit blijven zien na de bevalling. Terwijl het toen tijdens de zwangerschap dus mee leek te vallen met de schade. Ik merk dat ik nu wel denk oh jee hoe gaat dit verder.
Heb inmiddels ook wel een echte babybuik, 24 weken op weg nu.

Spraakwater ik heb nog 2 leuke jurken, broek en shirt gekocht al draag ik ook nog wel kleding van voor mijn zwangerschap.
Ik sta nog open voor facebook/Whatsapp contact hoor.
Op TLC is/was er een programma waarin BN'ers meelopen op de verloskunde afdeling van een ziekenhuis. Ik heb 1 aflevering gezien en vond het toen wel leuk.
Lukt het een beetje met rustig aan doen? Ik merk af en toe wel pijn aan mijn buik als mijn dag te druk is. Gelukkig heb ik ontslag genomen (om meerdere redenen) en ga ik dus al snel met verlof :mrgreen:

Wij hebben nog veel spullen van dochter dus hebben weinig nieuws nodig. Zijn wel bezig met de babykamer nu, moet nog wat geklust worden.
Wij hebben geregistreerd partnerschap en testamenten dus volgens mij is dat allemaal wel geregeld.
@Spraakwater tijdje geleden was er bij de npo, 3 afleveringen over hoe bevalt nederland. Met wat cijfers en statistieken en werd vergeleken met de uitzending en onderzoeken in 1983 best leuk! is gewoon op npostart.nl terug te vinden!
Vind het altijd wel leuk medische programma's en sinds mn eerste zwangerschap zoek ik ook zulke series op.
Netflix, 'Call the midwife' is een serie over voedvrouwen maar dan van vroeger. Moet je van houden maar ook leuk!

Harde buiken heb ik hier soms ook wel... dus rustig aan doen en kan ook soms groeispurt zijn van je baarmoeder of de kleine die hard schopt.
Wat had de verloskundige nog hierover gezegd spraakwater?

@Yoga ja Caribisch moet je smaak zijn.... maar er een beetje aan klussen is ook erg leuk! Kopen jullie de spullen dan online op nederlandse sites en word het dan verscheept? Kan me voorstellen dat het wel meer problemen kan opleveren dan gewoon de levering van post nl hier!

Wij zijn getrouwd, hebben een testament maar moeten die nog aan gaan passen sinds de geboorte van onze dochter. Maar we willen een afspraak maken als broertje of zusje geboren is en dan even alles weer doorlopen.

@w002 hier buik ook al wel groter, maar staat nu alweer een tijdje stil voor mn gevoel. Gaat straks vast wel weer verder groeien.

@Criminal, vervelend van de tijgerstrepen. Hier heb ik ze ook van mn vorige zwangerschap. Helaas doe je er gewoon helemaal niks aan :-(

23 weken en 1 dag, nog een weekje en dan is de 24 weken grens daar! toch wel een mijlpaaltje! as dinsdag weer controle heb daar best wel zin in! Even naar het hartje luisteren :heart:
Hoi iedereen!
Na een tijd radiostilte (er gebeurde niet zoveel in de zwangerschap en ik had er blijkbaar even minder behoefte aan) lees ik nu weer mee. Wij hadden ook een goede 20 weken echo en verwachten een meisje. Ik ben erg moe geweest tot een paar weken geleden, maar verder niet veel last gehad van kwaaltjes gelukkig. Vervelend voor degenen die de harde buiken nu al zo erg voelen, lijkt me erg moeilijk om thuis te moeten zitten al!
We zijn nu begonnen met het aanschaffen van alle babyspullen, en gaan aan de slag met de kamer inrichten. Heel leuk maar ook best een gedoe en geplan!
Qua naam hebben we een duidelijke favoriet, mijn man gebruikt die thuis ook de hele tijd om naar de baby te verwijzen dus ik hoop heel erg dat hij zich niet gaat verspreken met anderen erbij :-)
Hey jummy mummys (to be),
Hoe gaat het hier? Iedereen aan het genieten van het happy second trimster (staartje) of begin 3e trimester?

Nog updates?

Hier gaat ook alles zo zn gangetje en ik voel mij goed. Dus weinig nieuws. Ik merk dat de kleine goed groeit en dat hij Mn organen daarmee lekker opzij drukt. Verder is dat getrappel wel gezellig op die keiharde kicks af en toe na dan :flirting:
Wat leuk Tammie, een meisje! Gaan jullie voor veel roze? Het geslacht weten lijkt me wel leuk omdat er toch veel dingen jongen/meisje-specifiek zijn. Maar de verrassing is minstens zo leuk vind ik.

Yogayup wat fijn dat je je goed voelt! Gaat het allemaal lukken met het verschepen van alle spullen? Het bewegen is leuk he? Ik vind vooral het draaien leuk; dan voel ik eerst schopjes aan één kant, dan een halve aardverschuivng en vervolgens schopjes aan de andere kant.

Happy-Life bedankt voor de tv-tips. Helaas kende ik ze al. :-D

De harde buiken waren even weg maar zijn weer terug en helaas in grote getale. Ik moet nu regelmatig mijn baarmoedermond laten meten, dat is tot nu toe wel goed gelukkig. Verder helaas dus rustig aan blijven doen. Alles om die kleine nog even te laten zitten, die mag er echt nog niet uit!

Gaan jullie nog iets van een cursus doen? Wij gaan een weekend-bevallingscursus doen binnenkort, ook meteen een weekendje weg.

En hoe doen jullie de inrichting van de babykamer (als er een aparte kamer is)? Echt volgens een thema of gewoon van alles wat?

Ik hoop dat het wat stil is hier omdat iedereen gewoon een heel relaxte zwangerschap heeft!
@spraakwater
Ik had een verrassing zelf ook leuk gevonden maar man wilde het graag weten. Eigenlijk vind ik het nu ook wel praktisch! We doen niet echt veel roze en houden juist wel van de kamer en kleertjes niet zo 'meisjesachtig' maken. Al betrap ik mezelf erop dat de kamer (onbewust?) toch wel wat zoeter wordt dan wanneer we een jongetje zouden verwachten.
Vind jij het lastig bij inrichting of de eerste kleding kopen dat het voor jullie nog een verrassing is?

Het bewegen van de baby vind ik best fascinerend! Man is ook helemaal blij elke keer weer haha.

Vind je het lastig om rustig aan te doen voor de harde buiken spraakwater? Niet dat je veel keuze hebt inderdaad... het meten van de baarmoedermond doen ze dan om te kijken dat de bevalling nog niet van start gaat?

Wij zijn gisteren naar een cursus geweest voor het eerst, hij duurt vier avonden in totaal en met een klein clubje. Ik vond het nu al nuttig om meer info te krijgen en ook samen nadien nog na te denken en praten. Tis toch een grote onbekendheid waar je dan aan moet gaan beginnen! Zo'n weekendcursus leek me wel praktisch ook, maar we kunnen de weekendn goed gebruiken voor babyklussen ;-)
Wij hebben van alles wat in de babykamer qua meubels, maar wel witte commode en babybedje en een oude houten kledingkast. Met accessoires wordt het een beetje aangekleed in deze kleuren/stijl (bovenste), maar dan met donkerblauwe muren en betonlook vloer.
https://www.bibelotte.nl/c-3206472/inspiratie/

Hoe ver zijn jullie daar al mee?
Oh ja, die aardverschuiving spraakwater. Die voelde ik als een van de eerste dingen, maar nu eigenlijk niet meer. Nu voel ik aan alle kanten bewegen, dus ook echt vanbinnen. In een 9 maanden boekje dat we hebben, stond dat je de hartslag kon horen met een wc rolletje op de buik. Dat is ons nog niet gelukt.

Leuke stijl Tammie! Wij hebben nog precies 3 weekenden om iets te regelen als ik zelf nog wat wil doen qua klussen. De 4 weekenden erna is er bezoek over de vloer en daarna ben ik denk ik te ver om zelf nog iets aan grotere dingen te doen.

Wij gaan voor een (urban) jungle look met (donker)groen & natuurlijke materialen, voor zover die te vinden zijn. Stoer, dieren, natuur en ook wat ik voor een meisje had gedaan.

Weekendcursus lijkt mij ook handig! Wij beginnen woensdag met een cursus en die duurt 6 weken. Ben benieuwd wat we gaan leren en hoe het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven