Meisje benaderen

02-10-2018 23:47 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe benader je iemand waar je een oogje op hebt in een dansclub? Ik ben redelijk verlegen en het lukt me maar niet.
Grapje? wat zou je nou kunnen doen in een DANSclub?
Wacht even een moment af dat ze niet zelf midden in een gesprek verwikkeld is. En dan gewoon... "Hoi! Hoe heet jij?" en bijvoorbeeld "Wil je nog wat drinken?" (als ze haar drankje al bijna op heeft) of "Ik vind je zo'n leuke uitstraling hebben" en dan kijken of je een gesprekje kan hebben. Toon interesse in haar en wat ze leuk vindt om te doen. Het is ook wel handig om op een gegeven moment uit te vissen of ze al een vriend heeft.

Zelf vind ik dat gewoon het leukst, als iemand gewoon normaal doet, geen coole of gelikte openingszinnen. En ook al vind ik diegene niet mijn type ofzo, dan toch vind ik het altijd heel stoer dat ze op me af durfden te stappen.

Een blauwtje lopen kan effe pijn doen maar bedenk ook dat het eigenlijk nooit persoonlijk is... andersom kan jij immers ook niet 'kiezen' wie je aantrekkelijk vindt of niet? Toch? Het is zo of het is niet zo, ook al is die ander nog zo lief en knap, soms voel je er gewoon niks voor. Dus trek het je niet te persoonlijk aan als je ooit een blauwtje loopt of als ze het hooguit vriendschappelijk wil houden.

En bedenk ook: jij moet ook nog maar zien of zij wel echt zo leuk is als jij denkt. Misschien is ze wel een kreng of heel arrogant of een zeur. Dus plaats haar niet teveel op een voetstuk maar zie het meer als een gelijkwaardig iets: van beide kanten moet nog maar blijken of jullie elkaar eigenlijk leuk vinden.

Maar misschien loop je wel helemaal geen blauwtje en wil ze graag met je kletsen en wie weet...

"No guts, no glory!"
“If you are careful enough, nothing bad or good will ever happen to you”
You can never have too many hats, gloves and shoes
Niets doen werkt niet. Daar ben ik wel achter.
Kom in ieder geval iets positiefs melden of vraag of ze het naar d’r zin heeft.
Niet meteen te indringend, niet direct een drankje aanbieden.
Je kunt een onschuldige onzinvraag stellen: zat jij niet bij mijn zusje in de klas?
Een vraag als: heb je het naar je zin,
is zo overduidelijk een versiervraag.
Lol
lilalinda schreef:
03-10-2018 07:21
Niet meteen te indringend, niet direct een drankje aanbieden.
Je kunt een onschuldige onzinvraag stellen: zat jij niet bij mijn zusje in de klas?
Een vraag als: heb je het naar je zin,
is zo overduidelijk een versiervraag.
Is dat de nieuwe 'ken ik jou niet ergens van'?

;-)
Dubbel
Zullen we een relatie aangaan? Die doet het vaak ook goed als openingszin.
Krant12 schreef:
03-10-2018 11:31
Zullen we een relatie aangaan? Die doet het vaak ook goed als openingszin.
Of: het enige wat ik aan jou wil veranderen, is je achternaam.
Ik heb al vaak gehad dat meisjes eerst even glimlachen naar mij en dan even later dichter bij mij komen en met hun achterwerk dicht tegen mij aanleunen tijdens het dansen. Wil dat iets zeggen? Dat kan toch geen toeval meer zijn? Is dat een teken dat ze interesse hebben in mij dan of hoe moet ik dat zien? En vooral; hoe moet ik hierop reageren?
hoopdoetleven schreef:
03-10-2018 20:47
Ik heb al vaak gehad dat meisjes eerst even glimlachen naar mij en dan even later dichter bij mij komen en met hun achterwerk dicht tegen mij aanleunen tijdens het dansen. Wil dat iets zeggen?
LOL!

:cheer:
hoopdoetleven schreef:
Ik heb al vaak gehad dat meisjes eerst even glimlachen naar mij en dan even later dichter bij mij komen en met hun achterwerk dicht tegen mij aanleunen tijdens het dansen. Wil dat iets zeggen? Dat kan toch geen toeval meer zijn? Is dat een teken dat ze interesse hebben in mij dan of hoe moet ik dat zien? En vooral; hoe moet ik hierop reageren?
Vraag het eens, "zeg, wat moet je van me"
lilalinda schreef:
03-10-2018 21:03
Vraag het eens, "zeg, wat moet je van me"
Dat komt zo aanvallend over. Onbeleefd een beetje, niet?
Hoi je hebt mooie ogen. Ik ben spontaan verliefd geworden. Gewoon heel direct. Daar houd ik tenminste van
.
-vanille- schreef:
03-10-2018 21:40
Hoi je hebt mooie ogen. Ik ben spontaan verliefd geworden. Gewoon heel direct. Daar houd ik tenminste van
Teiltje...
Daar trap je toch niet in?
hoopdoetleven schreef:
ja, zo doen dieren in het wild het toch ook?
Alcohol
Oogcontact zoeken en dan vaker naar haar staren, maar wel nog gewoon je ding doen. Als je bijv met een vriend staat te kletsen toch af en toe weer naar haar kijken en dan leuk lachen. Probeer je vooral zeker op te stellen. Daar houden vrouwen echt van!!!
Als je ziet dat ze terug lacht en bijv met haar haar speelt (das meestal een teken dat je leuk vind) kun je stap 2 nemen. Als ze al aan de bar staat is het simpel: dan loop jij ook op de bar af en vraagt if ze wat wil drinken. Staat ze niet bij de bar dan wacht je tot ze erheen gaat en vraagt of ze iets van je wil drinken. Dan is het ijs gebroken en kun je verder.

Ben in ieder geval niet te opdringerig en als je merkt dat een meid niet terug kijkt of weg draait als je erop af gaat.....laat het dan.

Succes
lilalinda schreef:
03-10-2018 21:43
Teiltje...
Daar trap je toch niet in?

Als ik hem leuk vind wel.

Dat is ook de cleu.

Als je iemand leuk vind maakt het niet uit wat hij zegt. Bij mij is het wel dat hij netjes moet blijven, anders is dat een afknapper.
.
kindrebel schreef:
03-10-2018 07:15
Kom in ieder geval iets positiefs melden of vraag of ze het naar d’r zin heeft.
Ja, toen ik student was kwamen veel jongens op me af met de 'leuke' openingszin: "ben je boos?" / "wat kijk je boos"
Pffff wat moet je daar nou mee? Ook als ze het niet als openingszin bedoelden, fuck off! "Ja, nu wel ja." :thunder: Sommige mensen hebben gewoon een serieuze blik als ze een ontspannen gezicht hebben en van muziek staan te genieten. Wat heeft het voor nut om iemand daar dan ook nog op te wijzen? Moet diegene dan de hele tijd met een neplach op gaan staan?

Overigens waren -en zijn- er ook altijd genoeg wildvreemden die speciaal op me af komen om me te vertellen dat ze me zo'n leuke of mooie uitstraling vinden hebben. Ook homomannen die dat komen zeggen, zomaar, en dan weer weggaan. Leuk!

HUH?!? o_o wat is het nou, een boze kop of een leuke uitstraling? En aan wie ligt het dan, wat ze zien?

Kortom, als jij wilt dat iemand nog verder met jou wil praten, zeg dan zeker iets positiefs en niet iets negatiefs. :cheer2:
Het probleem is dat ik teveel nadenk op het moment dat een meisje naar mij lacht. Ik blokkeer en weet op dat moment niet hoe te reageren. Heel erg vervelend, maar dat zit waarschijnlijk gewoon in mijn karakter. Ik heb het gevoel dat ik me echt moet forceren en dat het dan niet natuurlijk over zou komen. Ik geraak erg gefrustreerd. Al mijn vrienden hebben een vriendin of hebben toch op z'n minst ooit al een meisje gekust in een dancing. Zelfs dat is er nog niet van gekomen en ik voel me hierdoor zo nutteloos.
Misschien helpt het als je het gewoon benoemt. Dat je toch naar dat meisje toe gaat en zegt: ik ben eigenlijk heel verlegen maar ik wil toch tegen je zeggen dat ik je er zo leuk uit vind zien (of weet ik veel wat, als je het maar meent).

Geef jezelf een schop onder de kont, je leeft maar 1x. Spijt krijg je alleen van dingen die je NIET geprobeerd hebt.
Dingen die je wel probeert en die fout gaan, daar kan je even van balen maar ook van leren, maar zul je niet op je 80e nog spijt van hebben. Maar iets NIET doen, daar kan je jaren later nog van balen en spijt van hebben.
hoopdoetleven schreef:
04-10-2018 23:30
Het probleem is dat ik teveel nadenk op het moment dat een meisje naar mij lacht. Ik blokkeer en weet op dat moment niet hoe te reageren. Heel erg vervelend, maar dat zit waarschijnlijk gewoon in mijn karakter. Ik heb het gevoel dat ik me echt moet forceren en dat het dan niet natuurlijk over zou komen. Ik geraak erg gefrustreerd. Al mijn vrienden hebben een vriendin of hebben toch op z'n minst ooit al een meisje gekust in een dancing. Zelfs dat is er nog niet van gekomen en ik voel me hierdoor zo nutteloos.
als je nou eens niks zegt, maar gewoon met haar mee danst??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven