Meisje benaderen

02-10-2018 23:47 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe benader je iemand waar je een oogje op hebt in een dansclub? Ik ben redelijk verlegen en het lukt me maar niet.
Ik kan het gewoon niet meer aan om zo te blijven afwachten tot er misschien ooit eens "wonderbaarlijks" gebeurt. De tijd is meer dan aangebroken om iemand te leren kennen. Ik ben geen tiener meer (26!) en heb in heel mijn leven zelfs nog geen meisje gezoend! Dit voelt erg pijnlijk aan en hoe langer ik erbij stil sta en aan denk, hoe moeilijker het aanvoelt om iets te proberen. Eigenlijk lijkt het niet zo moeilijk: naar een meisje toestappen en aan de praat slaan. Maar daar schuilt hem het probleem: ik blokkeer en het is alsof ik een black out krijg en ik gewoon geen flauw benul heb hoe of wat ik moet reageren. Om het kort te zeggen: fuck my life pff.
Chill man. Iedereen heeft zijn eigen leven. De een zoent als ie 14 is, de ander als hij 30 is. Ik was ook 28 de eerste keer.

Snap dat het vervelend kan voelen, maar het is nu eenmaal zo. Niets om voor te schamen.

Ooit komt de dag wel, alleen moet je het niet willen forceren. Breng gewoon leuke tijd met mensen door en wie weet.
Het heeft al veel te lang geduurd. Ik probeer al een tijdje om alleen uit te gaan met als doel een meisje aan de haak te slaan, maar het lukt maar niet om uit mijn comfortzone te treden. De reden dat ik alleen uitga heeft ook te maken met dat ik niet constant afhankelijk wil zijn van anderen en dat ik volledig zelf kan bepalen waar ik op gelijk welk moment naartoe trek. Soms heb ik dan ook zo het gevoel dat ik aangekeken word en me niet zo op mijn gemak voel en heel de tijd zit na te denken.
Het heeft niet te lang geduurt. Je leeft nog steeds dus.

Internet daten? Kan je iig je comfortzone veranderen. Appenen afspreken kan spannend zijn in het begin. Maar als je dat hebt gedaan durf je miss ook meer tijdens het stappen.

Altijd alleen stappen is ook niet leuk lijkt me. En het is ook eng/raar voor een meisje als iemand die alleen is je vaak aan loopt kijken.
Ik moet gewoon durven naar een meisje toestappen. Ik snap niet waarom ik zo pussy ben op dat vlak. Ik heb er gewoon meer dan nood aan. Als ik rondom mij kijk en ik zie een gast een meisje binnendoen, dan breekt mijn hart gewoon omdat ik mij dan afvraag waarom ik dat zelf ook niet kan. Hoe doen zij het? Als je al jaren elke keer huiswaarts keert met een ontgoocheld gevoel, begint het toch wel erg pijn te doen. Ik voel me gewoon ongelukkig en dat kan niet blijven duren.
Ik gok dat je heel weinig gewone omgangservaring hebt met meiden en als je op jouw manier (+ situatie) op een meisje wil afstappen heb je vooraf al een torenhoge spanning opgebouwd door allerlei gedachten bestaande uit verwachtingen en angsten zoals wat als. Die spanning blokkeert je daarin gewoon. Deze gedachten loslaten is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Je ongelukkigheid ken ik wel, ben er ooit voor naar de huisarts gegaan. Het is moeilijk erin te geloven als je hierin zo lang stilstaat. Misschien kun je een stapvriend zoeken die een beetje in dezelfde situatie zit.
Zou het je misschien helpen om je in te schrijven op een datingsite/tinder etc? Gewoon om wat "ervaring" te krijgen in praten/communiceren met en leren lezen van vrouwen.

Misschien durf je van achter je scherm een vrouw wel mee uit te vragen. Als je dan afspreekt hoef je niet bang te zijn dat je direct een baluwtje loopt. Misschien geeft het je juist wat zekerheid. Gewoon doorzetten en al spreek je eerst met 10 andere dames af, waarschijnlijk zal je wel merken dat gesprekken steeds natuurlijker aanvoelen. Misschien krijg je hierdoor wat meer zelfvertrouwen en durf je het uiteindelijk aan om bijv in de kroeg iemand aan te spreken.

Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet dat je zomaar lukraak online met dames af moet spreken en ze moet zien als een soort leerproject ;)
Als er iets leuks uit online daten rolt is dat sowieso positief natuurlijk en zo niet heb je voor jezelf iig weer stappen gezet.
Zou het je misschien helpen om je in te schrijven op een datingsite/tinder etc? Gewoon om wat "ervaring" te krijgen in praten/communiceren met en leren lezen van vrouwen.

Misschien durf je van achter je scherm een vrouw wel mee uit te vragen. Als je dan afspreekt hoef je niet bang te zijn dat je direct een baluwtje loopt. Misschien geeft het je juist wat zekerheid. Gewoon doorzetten en al spreek je eerst met 10 andere dames af, waarschijnlijk zal je wel merken dat gesprekken steeds natuurlijker aanvoelen. Misschien krijg je hierdoor wat meer zelfvertrouwen en durf je het uiteindelijk aan om bijv in de kroeg iemand aan te spreken.

Even voor de duidelijkheid, ik bedoel niet dat je zomaar lukraak online met dames af moet spreken en ze moet zien als een soort leerproject ;)
Als er iets leuks uit online daten rolt is dat sowieso positief natuurlijk en zo niet heb je voor jezelf iig weer stappen gezet.
Ik ben vrij verlegen en dat heb je gewoon of heb je niet. Maar op café durf ik mij wel volledig laten gaan op de dansvloer en geniet ik van de muziek. Meisjes kijken dan toch vaak mijn richting uit met een lachje en dan begin ik te denken hoe ik hierop zou reageren en blokkeer ik helemaal waardoor het mij niet lukt om de stap te zetten en dat is, geloof mij, zeer frustrerend.
Sommigen zeggen dan: drink wat bier zodat je wat losser komt. Maar volgens mij is dit ook niet altijd positief aangezien zat zijn toch niet echt aantrekkelijk is ten aanzien van een meisje?
Vroeger ging ik nog eens uit met een paar maten, maar door dat dit maar heel zelden was dat we afspraken heb ik besloten om nu ondertussen al een paar jaar alleen uit te gaan omdat ik anders niet zoveel zou kunnen weggaan aangezien mijn maten niet altijd kunnen wanneer ik kan of andere plannen hebben en dat begon heel ambetant te worden, vandaar.
Ik heb ook al een aantal keer ondervonden dat meisjes (bewust?) dichter bij mij komen staan en met hun achterwerk naar mij gericht. Is dit een bepaald teken dat ze mij ziet zitten? Hoe moet ik hierop reageren? Moet ik dan beginnen dansen met haar of komt dat verkeerd over?
Dit heb je al eens eerder geschreven toch, onder een andere nick.
Die meisjes zetten al een eerste stap, door naar je te glimlachen en dichterbij je te dansen. Daarmee geven ze aan dat ze je misschien wel zien zitten. Daarna moet jij een stap maken, om te laten weten dat je haar ook wel ziet zitten. Dat kan inderdaad met haar dansen zijn, naar haar lachen, iets aardigs tegen haar zeggen. Als het dan blijkt te klikken, kun je misschien haar telefoonnummer krijgen.

Er zijn heel wat vrouwen die een zwak hebben voor een verlegen man. Maar hoe verlegen je ook bent, je moet toch IETS doen om haar blikken en haar dichterbij komen te beantwoorden. Want anders zal ze teleurgesteld concluderen dat je geen interesse hebt, en zal ze ook verder geen stappen meer ondernemen.

Doe je best! Mijn verlegen man is het 18 jaar geleden ook gelukt om al zijn moed bij elkaar te rapen om mij aan te spreken nadat we op een feestje urenlang alleen maar naar elkaar hadden gekeken. Als hij dat praatje niet was gestart (en daarbij maakte het nauwelijks uit wat hij precies zei), dan had ik geconcludeerd dat hij mij niet leuk genoeg vond. En dan was er een heel gelukkig huwelijk aan ons voorbij gegaan.

Dus doe je best! Bedenk dat voor haar de situatie (van vindt hij me wel/niet leuk) net zo spannend is!
Hoezo ben je verlegen dan. Een meisje neemt je hoe je bent of niet.
.
hoopdoetleven schreef:
12-10-2018 00:36
Ik ben vrij verlegen en dat heb je gewoon of heb je niet. Maar op café durf ik mij wel volledig laten gaan op de dansvloer en geniet ik van de muziek. Meisjes kijken dan toch vaak mijn richting uit met een lachje en dan begin ik te denken hoe ik hierop zou reageren en blokkeer ik helemaal waardoor het mij niet lukt om de stap te zetten en dat is, geloof mij, zeer frustrerend.
Sommigen zeggen dan: drink wat bier zodat je wat losser komt. Maar volgens mij is dit ook niet altijd positief aangezien zat zijn toch niet echt aantrekkelijk is ten aanzien van een meisje?
Vroeger ging ik nog eens uit met een paar maten, maar door dat dit maar heel zelden was dat we afspraken heb ik besloten om nu ondertussen al een paar jaar alleen uit te gaan omdat ik anders niet zoveel zou kunnen weggaan aangezien mijn maten niet altijd kunnen wanneer ik kan of andere plannen hebben en dat begon heel ambetant te worden, vandaar.
Ik heb ook al een aantal keer ondervonden dat meisjes (bewust?) dichter bij mij komen staan en met hun achterwerk naar mij gericht. Is dit een bepaald teken dat ze mij ziet zitten? Hoe moet ik hierop reageren? Moet ik dan beginnen dansen met haar of komt dat verkeerd over?
een beetje drank kan echt helpen hoor, 1 of 2 biertjes
Maar niet aangeschoten raken

en als je je zo thuis voelt op de dansvloer, ga dan eens met zo'n meisje dansen (vinden vrouwen vaak leuk, man die echt kan dansen).
Ik zou echt heel graag beginnen dansen als ze bij mij in de buurt is maar ik heb altijd dan schrik dat ze mij gaat zien als een soort van vulgair persoon en dat ze mij dan wegduwt. Ik heb het nog nooit echt gebeurd en ben altijd erg voorzichtig daarin, misschien iets te.
Zie je voor iedere tip een beer op de weg? Die tip van een biertje is wel een goede om het nadenken iets te temperen maar zeker rustig aan. Ik zou trouwens zelf witte wijn kiezen, dat heeft een beter effect.
Ik heb al vaak een pintje gedronken, maar als ik serieus moet zijn: het helpt een beetje, maar toch niet genoeg om de stap te zetten. Ik ben dan al wat losser, maar het is niet dat ik het dan plots aandurf om iemand te versieren. Het is ooit al eens gelukt om met een meisje te dansen, maar verder dan dat (kussen, ...) is er nog nooit van gekomen en dat vind ik erg vervelend. Hoe moet ik aan mijn maten gaan uitleggen dat ik nog nooit een meisje gezoend heb in mijn leven? Die verklaren mij zot. Ik ben al halverwege mijn twintigerjaren dus de tijd begint wel te dringen naar mijn gevoel. En ik heb ook niet veel zin om mij te laten ontmaagden door een hoer. Ik wil het toch wel met een persoon doen waar ik gevoelens voor heb.
oh ja, weer een topic
begin eens om in te zien dat meisjes aanspreken niet zo verstandig is als vowassen man. Probeer het eens met leeftijdgenoten: vrouwen!
jij wil een vrouw benaderen omdat je seks wil. Probeer gewoon eens interesse te hebben in een vrouw zonder allerlei bijbedoelingen

en niet wild dansen dat is raar
hoopdoetleven schreef:
06-10-2018 21:46
Ik kan het gewoon niet meer aan om zo te blijven afwachten tot er misschien ooit eens "wonderbaarlijks" gebeurt. De tijd is meer dan aangebroken om iemand te leren kennen. Ik ben geen tiener meer (26!) en heb in heel mijn leven zelfs nog geen meisje gezoend! Dit voelt erg pijnlijk aan en hoe langer ik erbij stil sta en aan denk, hoe moeilijker het aanvoelt om iets te proberen. Eigenlijk lijkt het niet zo moeilijk: naar een meisje toestappen en aan de praat slaan. Maar daar schuilt hem het probleem: ik blokkeer en het is alsof ik een black out krijg en ik gewoon geen flauw benul heb hoe of wat ik moet reageren. Om het kort te zeggen: fuck my life pff.
je kan hiervoor een vrouw bestellen he? kost wel geld maar dan heb je ook je ervaring
hoopdoetleven schreef:
03-10-2018 20:47
Ik heb al vaak gehad dat meisjes eerst even glimlachen naar mij en dan even later dichter bij mij komen en met hun achterwerk dicht tegen mij aanleunen tijdens het dansen. Wil dat iets zeggen? Dat kan toch geen toeval meer zijn? Is dat een teken dat ze interesse hebben in mij dan of hoe moet ik dat zien? En vooral; hoe moet ik hierop reageren?
Hem erin hangen. Pas op het zijn nu E nummers.
S-Meds schreef:
12-10-2018 23:12
oh ja, weer een topic
begin eens om in te zien dat meisjes aanspreken niet zo verstandig is als vowassen man. Probeer het eens met leeftijdgenoten: vrouwen!
jij wil een vrouw benaderen omdat je seks wil. Probeer gewoon eens interesse te hebben in een vrouw zonder allerlei bijbedoelingen

en niet wild dansen dat is raar
Lol, meisjes, vrouwen, chick, etc.. wat maakt het uit.

Maar die TO die schrijft nu al 2 pagina’s het zefde. ‘Ik kan het niet’ ‘ik durf niet’ ‘de tijd dringt’.

Foi. Als we 10 pagina’s verder zijn zonder inhoudelijk te reageren durf je nog steeds niets hoor.
Jardis schreef:
13-10-2018 09:21
Lol, meisjes, vrouwen, chick, etc.. wat maakt het uit.

Maar die TO die schrijft nu al 2 pagina’s het zefde. ‘Ik kan het niet’ ‘ik durf niet’ ‘de tijd dringt’.

Foi. Als we 10 pagina’s verder zijn zonder inhoudelijk te reageren durf je nog steeds niets hoor.
een heleboel. Respectloos om
een volwassen vrouw een meisje (kind) te noemen of kip. Je noemt een volwassen kerel toch ook geen jochie of hond?
Waarom dringt de tijd.

Ik word nog steeds Meis of Meisie genoemd en ik ben al in de 40 en ik lijk niet op Sylvie Meis. Ik ben gewoon klein (1.58).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
S-Meds schreef:
13-10-2018 09:24
een heleboel. Respectloos om
een volwassen vrouw een meisje (kind) te noemen of kip. Je noemt een volwassen kerel toch ook geen jochie of hond?
Die jongen gaat stappen en is al angstig om ze aan te speken. Moet hij vrouwen/dames/meisjes nu nog hoger plaatsen dan hij ze al heeft staan?

Nee, juist niet. Meisje is goed.
Woordenboek zegt dit over Chick:
aantrekkelijk meisje - spreektaal.

Als je gaat stappen op je 26e en op zoek gaat, vind ik vrouwen wel heel afstandelijk klinken. Chicks scoren noemen mannen het ook wel.

Meisje is dus ook geen kind volgens het woordenboek. Anders zou het ‘aantrekkelijk kind’ zijn, wat heel fout klinkt.

Snap dat dat hier in het hol van de leeuw minder gewaardeerd wordt.
viva-amber schreef:
13-10-2018 09:28
Waarom dringt de tijd.

Ik word nog steeds Meis of Meisie genoemd en ik ben al in de 40 en ik lijk niet op Sylvie Meis. Ik ben gewoon klein (1.58).
de eerste die mij meisje noemt tief ik tussen z’n ballen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven