Meisje benaderen
zaterdag 13 oktober 2018 om 11:37
hij plaatst vrouwen niet hoger, hij denkt dat hij recht heeft op seks. Daarom wil hij ze aanspreken. Maar ervoor betalen wil hij niet. Dit jochie heeft vaker een topic hierover geopend
zaterdag 13 oktober 2018 om 11:38
Chick = kipJardis schreef: ↑13-10-2018 09:42Woordenboek zegt dit over Chick:
aantrekkelijk meisje - spreektaal.
Als je gaat stappen op je 26e en op zoek gaat, vind ik vrouwen wel heel afstandelijk klinken. Chicks scoren noemen mannen het ook wel.
Meisje is dus ook geen kind volgens het woordenboek. Anders zou het ‘aantrekkelijk kind’ zijn, wat heel fout klinkt.
Snap dat dat hier in het hol van de leeuw minder gewaardeerd wordt.
Mannen degraderen vrouwen tot kippen of kinderen. Ze noemen zichzelf mannen en vrouwen kippen. Doe normaal. Dat is seksisme. Dat het in het woordenboek staat als spreektaal in plaats van schelden zegt veel over deze samenleving
zaterdag 13 oktober 2018 om 11:54
zaterdag 13 oktober 2018 om 12:01
ja hoewel sommigen het misschien zullen zien als een avanceviva-amber schreef: ↑13-10-2018 11:54Ha ha...de klap komt altijd harder aan wanneer mensen je onderschatten.
zaterdag 13 oktober 2018 om 12:13
een vinger in een oog vinden ze ook niet leuk denk ikviva-amber schreef: ↑13-10-2018 12:03Ik heb dat weleens met MMA vechters die mij leuk vinden. Bij tokdragers kun je beter op de knie trappen.
zaterdag 13 oktober 2018 om 19:57
zaterdag 13 oktober 2018 om 21:50
zondag 14 oktober 2018 om 13:27
Gaat idd off topic. Maar TO reageert amper op tips. Hij reageert alleen maar dat ie niets durft.
Maar dingen als ‘seksime’, dan zet je jezelf al in rol onder de ander. Dat dat überhaupt bestaat vind ik al raar ‘seksisme’, iedereen is gelijk.
Vrouwen die hier gaan staan zetten zich zelf toch ook al onder de mannen puur om daar te staan? Ga gewoon je ding doen denk ik dan en bewijs het: https://youtu.be/V39NwGzobiw
Ik zou ook nooit tegen een 40+er zeggen, meisje of chick. Heb respect voor vrouwen.
Maar dingen als ‘seksime’, dan zet je jezelf al in rol onder de ander. Dat dat überhaupt bestaat vind ik al raar ‘seksisme’, iedereen is gelijk.
Vrouwen die hier gaan staan zetten zich zelf toch ook al onder de mannen puur om daar te staan? Ga gewoon je ding doen denk ik dan en bewijs het: https://youtu.be/V39NwGzobiw