Meisje benaderen

02-10-2018 23:47 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe benader je iemand waar je een oogje op hebt in een dansclub? Ik ben redelijk verlegen en het lukt me maar niet.
Jardis schreef:
13-10-2018 09:37
Die jongen gaat stappen en is al angstig om ze aan te speken. Moet hij vrouwen/dames/meisjes nu nog hoger plaatsen dan hij ze al heeft staan?

Nee, juist niet. Meisje is goed.
hij plaatst vrouwen niet hoger, hij denkt dat hij recht heeft op seks. Daarom wil hij ze aanspreken. Maar ervoor betalen wil hij niet. Dit jochie heeft vaker een topic hierover geopend
Jardis schreef:
13-10-2018 09:42
Woordenboek zegt dit over Chick:
aantrekkelijk meisje - spreektaal.

Als je gaat stappen op je 26e en op zoek gaat, vind ik vrouwen wel heel afstandelijk klinken. Chicks scoren noemen mannen het ook wel.

Meisje is dus ook geen kind volgens het woordenboek. Anders zou het ‘aantrekkelijk kind’ zijn, wat heel fout klinkt.

Snap dat dat hier in het hol van de leeuw minder gewaardeerd wordt.
Chick = kip
Mannen degraderen vrouwen tot kippen of kinderen. Ze noemen zichzelf mannen en vrouwen kippen. Doe normaal. Dat is seksisme. Dat het in het woordenboek staat als spreektaal in plaats van schelden zegt veel over deze samenleving
S-Meds schreef:
13-10-2018 11:36
de eerste die mij meisje noemt tief ik tussen z’n ballen
Ha ha...de klap komt altijd harder aan wanneer mensen je onderschatten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
13-10-2018 11:54
Ha ha...de klap komt altijd harder aan wanneer mensen je onderschatten.
ja hoewel sommigen het misschien zullen zien als een avance
Ik heb dat weleens met MMA vechters die mij leuk vinden. Bij tokdragers kun je beter op de knie trappen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
13-10-2018 12:03
Ik heb dat weleens met MMA vechters die mij leuk vinden. Bij tokdragers kun je beter op de knie trappen.
een vinger in een oog vinden ze ook niet leuk denk ik
Dat brengt serieus herinneringen naar boven.
S-Meds schreef:
13-10-2018 11:36
de eerste die mij meisje noemt tief ik tussen z’n ballen
Op deze manier maak je duidelijk dat je er niet boven kunt staan, meissie ;-)!

Het is misschien ook in welke streek je leeft en hoe het gebracht wordt.
Jardis schreef:
13-10-2018 19:57
Op deze manier maak je duidelijk dat je er niet boven kunt staan, meissie ;-)!

Het is misschien ook in welke streek je leeft en hoe het gebracht wordt.
maakt me niet uit ventje.
in limburg of in groningen, ik ben een vrouw en ik kon waarschijnlijk je moeder zijn
Wat een agressieve off topic discussie hier.
Gaat idd off topic. Maar TO reageert amper op tips. Hij reageert alleen maar dat ie niets durft.
S-Meds schreef:
13-10-2018 21:50
maakt me niet uit ventje.
in limburg of in groningen, ik ben een vrouw en ik kon waarschijnlijk je moeder zijn
Ik zou ook nooit tegen een 40+er zeggen, meisje of chick. Heb respect voor vrouwen.

Maar dingen als ‘seksime’, dan zet je jezelf al in rol onder de ander. Dat dat überhaupt bestaat vind ik al raar ‘seksisme’, iedereen is gelijk.

Vrouwen die hier gaan staan zetten zich zelf toch ook al onder de mannen puur om daar te staan? Ga gewoon je ding doen denk ik dan en bewijs het: https://youtu.be/V39NwGzobiw
Hallo, wil je misschien wat drinken?

Hoi, ik zag je hier vorige week ook al, was je met vriendinnen op stap?

Zoiets....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven