Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Goedemorgen meiden,

Hier ook alles goed. Hier is het ook lekker weer! Ik ga mezelf zometeen naar de sportschool slepen..., pff heb weer eens geen zin om te gaan. Vaak als ik eenmaal daar ben, dan vind ik het heerlijk dus toch maar even doorzetten.

@ugg; Het diner, dat boek ken ik nog niet, is het goed? ZIt in Gomorra, maar vind het vreselijk, niet echt een boek dat je makkelijk doorleest. Ik ben zo'n muts die van zichzelf verplicht een boek uit moet lezen voordat ik aan een nieuwe mag beginnen. Ook al lukt het niet. Dat betekent dat als heel soms een boek maanden ligt voordat ik hem uit heb, Dit is helaas nu het geval. Terwijl ik goede boeken het liefst niet meer wegleg en ik nog een paar boeken heb liggen waar ik echt aan wil beginenn. Eerst meot deze uit!

Balen trouwens dat je ongesteld bent geworden!

@Bebje; heb je ook hyves? Sommige meiden hier hebben hyvesadresen uitgewisseld (akka, ik, loessie, mariska, nvdp), als je ook mee wil doen? Dan weet je in ieder geval onze echte namen

@mariska; wordt spannend nu voor jou! Je lichaam geeft zoveel signalen af, ben benieuwd of het een goed teken is! Nog een paar daagjes geduld!

Waar zijn bloemkool, jowelie, mika en sunshine eigenlijk gebleven?
@ akka; zo beter?
gelukt!
.
@FM, ik heb Gomorra ook voor mn verjaardag gekregen... Maar niet echt een aanrader dus??! Zware kost of gewoon niet interessant? Heb je jezelf al in je sportkleren gehesen? Ik ga nu, anders weet ik het wel... Van uitstel komt afstel! En wat je zegt, als je er eenmaal bent en weer thuis bent, voel je je er zo goed door!
@Akka: Het weekend wordt zwaarder en zwaarder....Pffff....

Feestje was pittig, 5 uur in mijn bedje. (Was trouwens voor de birthday van lieffie) gisteren een verjaardag, 3 uur in mijn bedje en nu heb ik zo om 14.30 wéér een verjaardag.....AHHHHH

Ben behoorlijk klaar met dit weekend Hahahahaha.......

Ik ga maar eens onbijten......

@Mariska: Nog krampjes??

@Akka: Maar ik vindt de afbeelding van mijn Avatar zó mooi.... hihihihihi Heb ik gefotografeerd op onze laatste vakantie!
Is ook een mooie foto Yaelle! Op welk bountystrand heb je m gemaakt?

Gefeliciteerd nog met je lief trouwens!

Die foto die FM nu heeft is ook mooi, is dat Thailand (of Nepal ofzo?) Ben je daar geweest? Gaaf!

Snel aangepast trouwens, thanks! Nu zal ik jullie nooooooooit meer door elkaar halen.

Trouwens FM, ik ben zo iemand die met meedere boeken tegelijk bezig is. Voor sommige boeken moet je echt in the mood zijn, dus begin ik ondertussen in iets anders.

@Uggie en FM: hup naar de sportschool! (zei ze lachend. Ben zelf al weeeeeeeeken niet geweest!)

Spinning instructeur vroeg vanmorgen aan mijn lief waarom ik niet meer kwam. Lief antwoord: Ze heeft een goede reden om niet te komen.

Guess what: spinning meneer raadde het gewoon! Fijn.... weet straks de halve stad dat ik zwanger ben.

Nou, moet die echo vrijdag wel goed zijn!

Wij gaan zo ff 'de natuur'. Hier vlakbij is een heel mooi natuurgebied, ff lekker wandelelen en daarna borrelen (Uhm, doe mij maar appelsap) bij een heeel leuk tentje daar. Zin in!

Tot later!!

xxx
Hm akka, jammer dat je zo misselijk bent! 't is voor een goed doel, is dan de dooddoener... Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat. Het is meestal alleen de eerste drie maanden toch?

Hihi Babette, nee zo heet ik niet. Vind het zelf wel een heel geschikte naam voor een evt dochter mocht die er komen. Maar daar is vriendje het niet mee eens... Die vind het een naam voor een konijn. Vreemd.

Leest jullie man trouwens ook de viva? De mijne wel. Die wordt er wel wijzer van! Zo stond er vorige week in waarom vrouwen zoveel verzamelen (lees: schoenen en tassen e.d.) Omdat onze oerzusters eeuwen geleden al verzamelaars waren. Nu legt hij zich er maar bij neer dat ik gewoon genetisch bepaald ben om zoveel schoenen te hebben... Handig.
Hoi meiden,

Nou ik helemaal niet actief. Van bed naar de bank verhuisd en we zijn The Currious Case of Benjamin Button aan het kijken. Best goed moet ik zeggen.

Nu net gedouced en nu staat vriendlief onder de douche. Heb zwaar zin in sex dus Bejamin moet nog even wachten hahahaha.

Het ziet er hier grijs uit, maar ik hoop dat het droog blijft, wil straks ook nog even een stukje wandelen.

@Akka: Ik heb altijd wel krampen als ik ongesteld moet worden. Toen ik de pil slikte kreeg ik buikpijn en die dag werd ik dan ongesteld. Heel soms had ik de dag van te voren al wat buikpijn. Ik weet niet meer hoe het was voordat ik aan de pil ging. Wel erge buikpijn maar pas als ik echt ongesteld was. Heb weer wat buikpijn sinds vanmorgen. Denk ook gewoon ongesteld te worden. Mijn gevoel zegt namelijk dat wij in ronde 5 zwanger worden of ronde 10. Vraag me niet waarom dit voorgevoel.

Enne mijn vriend is weer beter. Wat te veel gegeten waarschijnlijk.

@Ugg: Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar ik vind het echt zo stoer dat jij zoveel en zolang rent. Respect echt waar, ik doe het je niet na!

Waar zijn alle anderen????????

@Yaelle: Ik ben benieuwd hoe het komende weken met je buikpijnen gaat!

Shit, terwijl ik dit verder schrijf wordt mijn buikpijn erger, als alsof ik zo kan gaan lekken
@Maris, niet gaan lekker hoor! Bedankt voor je lofbetuiging, ik moet zeggen dat ik van mezelf ook nooit verwacht had dat ik dat zou kunnen. Maarja, toch wel, oefening baart kunst. Vandaag 6 gerend en morgen ga ik weer voor de 8. Mn maag is namelijk nog een beetje katerig van gisteravond dus had bij 6 wel zoiets van; en nu richting huis! Beetje misselijk, bah! En niet voor een goed doel... hahaha! Heb je die film gedownload? Dat is een vrij nieuwe film toch?

@Beb, mijn skatje leest de viva niet, ben ook geen lid (meer). Lezen jullie mannen onze praatjes hier? Die van mij niet hoor... Ik vind Babette ook mooi. Alleen (vraag me niet waarom) zie ik bij de naam Babette iemand voor me met een enorm bos hout voor de deur.

@Yaelle, vreselijk al die verjaardagen, daar zou ik ook echt geen zin in hebben. Maarja, tmoet en meestal als ik er dan ben, heb ik het prima naar mn zin. Waar heb je die mooie foto gemaakt?

@Akka, voel je maar niet schuldig hoor. Als ik zwanger ben, stop ik lekker met sporten. Na de bevalling zien we dan wel weer verder... Luiaard dat ik ben, haha! Ik zie bij FM nog steeds hetzelfde prachtige tropische plaatje... Jij niet begrijp ik??

Over tropische plaatjes gesproken, nog 4 weken! Ik zie er zo naar uit... Gewoon lekker niks, doen waar je zin in hebt, lekker wat zon pakken, supermooie dingen gaan zien en avonturen beleven! YES!
@Akka: ik zal je mijn hyvespagina sturen per mail... kun je zien waar ik woon (vermeld ik liever niet hier... te bang dat het te herkenbaar is in combinatie met al het andere wat ik al geschreven heb). En wat lief dat je man tegen je buik praat… zie ik mijn lief trouwens ook wel doen zodra het zo ver is .

@Coco: en en en?? Het is vandaag jouw niet lekdag… ben erg nieuwsgierig!

@Ugg: toch heel veel plezier vanavond ondanks dat je geen zin hebt. En al bijna op vakantie… zou er bijna jaloers van worden . Lekker hoor!

@FM: lekker gesport?

@Bebje en Ugg: mijn vriend leest de Viva niet ik ben zelf wel lid. Mijn vriend leest ons geklets hier ook niet hoor… hij weet wel van het bestaan en vraagt soms hoeveel er al zwanger zijn maar verder niet.

@Mariska: ben erg benieuwd bij jou deze maand… je zou zomaar zwanger kunnen zijn… spannnnnend!! Die film wil ik trouwens ook graag zien… misschien deze week in de bios. Jij hebt hem gedownload denk ik?

@Yaelle: gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend .

Hier nog steeds geen ongesteldheid (het wordt bijna saai hier iedere dag hetzelfde te moeten typen!). Heb vanmiddag wel weer een nieuwe test gekocht om donderdag a.s. (dan ben ik precies twee weken overtijd) nog eens te testen mocht ik nog niet ongesteld zijn (voel nu nog steeds niets wat daar op wijst)... indien dan weer negatief dan neem ik contact op met de huisarts. Vind het nu wel een beetje vreemd worden hoor .

Maarre ga nu filmpje kijken samen met vriendje. Fijn weekend nog even allemaal
Akka ik kan jou geen e-mail sturen (?).
Loesssie, wat vreemd!

Ik ga jou zo proberen te mailen.

Ciao!
SUPER film echt waar! Nou had ik er niet veel van verwacht want veel mensen die zeiden dat het langdradig was en dat vond ik niet. Hij wordt wel heel uitgebreid verteld, maar dat vind ik nou juist fijn. Ik vond het een apart verhaal en die make-up!

Ik heb hem van mijn zus, die koopt elke maand een box met een hoop films en muziek.

Fijne avond meiden!
Hoi allemaal!

Ja, ik ben d'r weer hoor! Het wintersporten was heeeeerlijk !!! We hadden een fijn appartement en elke dag lag er verse sneeuw, dus dat was top. Niet veel zon gehad dus, maar je kan niet alles hebben natuurlijk. Heb ook nog meegedaan met de apres ski, maar da's toch anders als je niet drinkt (ik drink niet tussen eisprong en ongesteldheid).

Poe, net alles bijgelezen, da's nog een hele klus

@Loessie: wat spannend zeg, als je eerder heel regelmatig was dan is er toch echt nog hoop denk ik!

@yaelle: balen dat je toch nog ongesteld was geworden

@nvdp: wat cool een echo! Ik ga zometeen even kijken of ik de foto kan zien.

@ugg: wat gek, 4 dagen eerder dan verwacht ongesteld. Ik moet zeggen dat ik deze maand ook 2 dagen eerder dan verwacht mijn eisprong heb gehad (dus lnl-dag 20 maart klopt niet helemaal, moet 18 maart worden eigenlijk). Gezellig dat je zo actief blijft ook al heb je even 'pauze' door de malariapillen.

@akka: leuk zeg, nils holgerson (altijd op weg naar de zon). Weet nog dat ik daar vroeger wat langer voor op mocht blijven. Niet teveel stressen over de bevalling en de vk hoor, je hebt idd rechten tegenwoordig!

@alle anderen: heb alles gelezen hoor!!!

Eerste wat ik deed toen ik thuiskwam was trouwens WIDM kijken, haha!!! Dacht echt dat het Anniek was, maar ik heb het elk jaar mis... (ze monteren het volgens mij ook zo dat het niet heel duidelijk is).

Nu maar eens nuttige dingen gaan doen, zoals mijn tas uitpakken, de was doen, boodschappen doen en koken....geen zin in!!!!
hallo allemaal, zal morgen alles bijlezen, maar even een korte update: ben nog niet ongesteld geworden, maar ik denk dat de kans dat ik zwanger ben heel klein is. af en toe voel ik wel menstruatiepijntjes. maar niets wijst op een zwangerschap. gek genoeg denk ik dat het vast moet voelen, zo'n zwangerschap. maar ja, hoe voelt dat eigenlijk????

en ik zit natuurlijk met die wisselende cyclussen. dus de komende vier dagen kan het ook nog raak zijn.

iemand al ervaring met die ovulatietesten? als de komende maand ook niet raak, denk ik erover om dat te proberen.

voor jou is het ook spannende toch de komende dagen mariska?

donderdag in bios film gezien van benjamin. heel goed, maar wel errug lang

@bebje: mijn vriend leest de viva absoluut niet. die leest alleen de autobladen, heel saai

@loessie: wordt inderdaad wel raar bij jou. toch even naar de huisarts gaan als het te lang gaat duren. maar wie weet is het toch raak.
Akka ik heb je mail ontvangen en heb je een uitnodiging gestuurd. Wel vreemd dat ik jou niet kan mailen trouwens.

Sunshine: welkom terug! Zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad.

Coco: spannnnnend!! Bij jou is het ook nog even afwachten dus...
@Coocoo: Ik heb geen ervaring met ovulatietesten. Wil de eerste 6 maanden ook zonder 'hulpmiddelen' doen. Ik zag dat je in september gestopt bent met de pil, dus misschien kan je zo'n test eens proberen.

Film is ook erg lang. Wij hadden een pauze er tussen dat kan een verschil zijn, want ik vond m voor te kijken niet te lang.

Ja voor ons ook spannend. Maar ik denk ook gewoon ongesteld te worden. Heb wel wat buikpijn, maar had ik vorige maand ook. Heb verder nerges last van. Even afwachten dus.
tja lastig dat ze op het strand geen internet hebben.....

zoooooo heerlijk in het zonnetje gelegen!!!! (ja ik kan het niet laten om even jaloers te maken hihi)

als ik in Nl ben, ben ik ok in Rdam en omstreken!

:-)
Ben al weer wakker hoor... en dat op mn vrije dag... maar ik lag er gister ook al om 21.30u in dus dat scheelt! Ik was moe! Etentje was heel gezellig!

@Sunshine, welcome back! Ski of snowboard? Ja, we zijn er keihard ingeluisd bij WIDM, ik had Jon namelijk helemaal niet op mn verdachtenlijstje...

@Loesssie, we houden hoop! Ik kijk weer uit naar donderdag!

@Coco, ssspannendddd! Fingers crossed! Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, wel makkelijk op zich toch? Wij gaan eerst een jaar prutsen. Maar je hebt kans dat het na een half jaar nog niet zover is en dat Uggje ongeduldig wordt en dat we er toch ook voor gaan...

@Xasi, ja hoor, gelukt! Ik zie groen!

Straks komt er een vriendinnetje langs en dan gaan we ff de stad in, beetje winkelen en lunchen. En vanavond verjaardag van mn schoonvader en dat ga ik rust houden hoor... Heb tijd voor mezelf nodig!
Hallo allemaal!

Hier meld ik mij ook weer even!

Gomorra, da's toch dat boek over de Camorra? Ik heb een ontzettende maffia-fascinatie en wilde dat ook graag lezen, maar geen aanrader dus?

@Mariska, ik ben erg benieuwd hoe 't met jou zal gaan. Je denkt zelf dus dat het niet raak is? We zullen zien

@Akka, hoe was het borrelen en wandelen?

Hier weinig nieuws. Ben nog steeds niet misselijk. De vijf dagen dat ik echt misselijk ben geweest, had ik ook buikloop dus denk dat dat een virusje is geweest. Ik heb zo'n mazzel! Heb nergens last van, alleen wat vermoeidheid aan het eind van de dag, maar dat lijkt ook al iets beter te worden!

Ik zit nog steeds elke dag als een verliefde puber naar de echo-foto's te staren. Akka, jij bent volgende week toch aan de beurt? Spannend hoor!! En als het beeld niet duidelijk is, gewoon vragen om een vaginale echo. Daar merk je niks van en het is véél scherper!

Nou fijne dag allemaal!
@nvdp, klopt, Gomorra gaat over de maffia. Ik ben benieuwd hoor, maar ik ga eerst na Het Diner, De verbouwing lezen, haha! Maar ik zal het je laten weten tzt, mocht het nog nodig zijn... Zo fijn dat jij je zo goed voelt, houden zo! Echt zo mooi, de echofoto's, ik snap dat je er verliefd op bent geworden!
Da's goed Ugg! Mocht ik het tegen die tijd nog niet gelezen hebben...

Had altijd al een soort maffia fascinatie, maar sinds afgelopen herfst in Calabria is het alleen maar erger geworden. Als je ziet hoe de Ndrangheta daar het dagelijks leven in zijn greep heeft. Echt onvoorstelbaar in zo'n modern Europees land. Ben (per ongeluk) in dé hoofdplaats van de Ndrangheta geweest, San Luca. De vete van San Luca is waar de moordpartij uit is ontstaan waarvoor vorige week een man in Amsterdam is opgepakt. De sfeer in San Luca was gewoonweg zwartgallig te noemen. Ik kan het nauwelijks uitleggen, maar we wilden er zo snel mogelijk weg. Reden echter verkeerd en moesten er weer door rijden. Er was een bruiloft gaande en er waren dus veel mensen op straat. Maar de manier waarop ze naar ons keken... zulke donkere blikken. Ik kende het verhaal van San Luca, maar mijn man niet en die voelde het ook, zonder dat ik het hem verteld had. Best een enge ervaring, maar ook intrigerend.

Ik draaf door... sorry
Goedemorgen Meiden,

Alles goed met iedereen? Ik heb de laatste dagen (bijna) niets van me laten horen, maar alles gaat goed hier!, beetje druk gehad.

Ik ga zo alles bij lezen, heb het nl vandaag rustig, dus zal straks wat uitgebreider reageren.

Fijne dag iedereen!

groetjes
Oei poes, eng! Spannend verhaal achteraf maar op het moment zelf met de billen bij mekaar geknepen. Ik voel de spanning!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven