Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 16:43
Topic openen, datum prikken, de Jaarbeurs afhuren en gaan!
Ging dat zo vroegah?
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 16:43
Topic openen, datum prikken, de Jaarbeurs afhuren en gaan!
Of de Rai afhuren tussen 16 en 24 februari 2019. Gegarandeerde opkomst.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gemieter begon bij mij altijd via PB, dan toevoegen op Hyves/Facebook en vervolgens afspreken.
yette schreef:
06-10-2018 16:48
Gemieter begon bij mij altijd via PB, dan toevoegen op Hyves/Facebook en vervolgens afspreken.
:-D Dat waren geen leuke meets als er gemieter van kwam!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
06-10-2018 16:46
Of de Rai afhuren tussen 16 en 24 februari 2019. Gegarandeerde opkomst.
Vergeet je boodschappen trolley niet.Afbeelding
Laatst werd hier op het forum nog een poging gedaan voor een meet in Rotterdam. Veel mensen toegezegd, puntje bij paaltje zat TO alleen in de kroeg en kwam er niemand. Echt zó stom. Maar ja, Rotterdammers hè... :lol:
nouschi wijzigde dit bericht op 06-10-2018 16:58
0.46% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
“RiRi” schreef:
06-10-2018 16:46
Ging dat zo vroegah?
Geen idee hoe dat hier ging, ik heb hier nooit gemeet. Op mijn 'oude' forum ging dat wel zo. Maar dat was een klein forum waar iedereen iedereen kende, en als daar een keer een trol voorbij kwam was dat een hele gebeurtenis waar nog maanden over werd nagepraat. Hier op Viva met al die komende en gaande mafketels zou ik niet zo'n zin hebben in een openbare meet, dan blijf ik liever thuis om de onvermijdelijke rellen in goede banen te leiden :D
Nouschi schreef:
06-10-2018 16:51
Laatst werd hier op het forum nog een poging gedaan voor een meet in Rotterdam. veel mensen toegezegd, puntje bij paaltje zat TO alleen in de kroeg en kwam er niemand. Echt zó stom. Maar ja, Rotterdammers hè... :lol:
BGB zeker weer?
“RiRi” schreef:
06-10-2018 16:50
Vergeet je boodschappen trolley niet.Afbeelding
Nee, nee! Jij bent in de war met de Huishoudbeurs! Zou zomaar (bijna) hetzelfde kunnen zijn, maar toch hè.
There is always something happening, and it's usually right now
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 16:54
BGB zeker weer?
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een openbare meet zou ik nooit doen.
Nouschi schreef:
06-10-2018 16:51
Laatst werd hier op het forum nog een poging gedaan voor een meet in Rotterdam. veel mensen toegezegd, puntje bij paaltje zat TO alleen in de kroeg en kwam er niemand. Echt zó stom. Maar ja, Rotterdammers hè... :lol:
Zullen wij een meet in Amsterdam organiseren? The Old Sailor lijkt mij wel leuk.
“RiRi” schreef:
06-10-2018 16:57
Zullen wij een meet in Amsterdam organiseren? The Old Sailor lijkt mij wel leuk.
Locatie is goed, maar ik meet niet.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 16:30
He ja, laten we een veer-in-de-bips topic openen. Daar klaart de lucht vast van op :D
Ik zal wel weer naïef zijn, maar het lijkt mij echt leuk.
vrouwjagersma schreef:
06-10-2018 17:03
Ik zal wel weer naïef zijn, maar het lijkt mij echt leuk.
In het kader van 'rotsfeer is ook sfeer' zou je best een poging kunnen wagen.
Nouschi schreef:
06-10-2018 17:02
Locatie is goed, maar ik meet niet.
Jammer.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 17:06
In het kader van 'rotsfeer is ook sfeer' zou je best een poging kunnen wagen.
Ja, toch spijtig dat je dat nu al kunt voorspellen. Het is een beetje zoals vroeger, bij Frits Bom, toen mensen elkaar ineens de antigroeten gingen doen. Waarom zo expliciet maken dat je Truus niet moet, als je ook kunt zeggen dat je Henny zo lief vindt?
Het-groepje schreef:
06-10-2018 15:48
Alt right, topic starter ook een handje van.
En dan nog slecht ook.
In andere topics nog best ok om mee te kletsen soms, volgens mij gewoon iets met aandacht.

Knappe analyse :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
yette schreef:
Ik ook niet.
yette schreef:
Why not? Gewoon een drankje doen. Je hoeft toch niet hele zware akward gesprekken te voeren? Het is in een bar niet in je huis of eigen omgeving.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 06-10-2018 17:25
1.61% gewijzigd
Ik wil wel mee! Heb al eerder bij een meet bij iemand op schoot gezeten!

Love it!
TheSky=moreBlue@Malibu
Nou ja Wiseguy, je zette zeg maar meteen wel de toon met je nodeloze toevoegingen over Sylvana Simons en zo. Met alleen maar vaststellen van het voorgenomen beleid van het Sinterklaasjournaal omtrent (zwarte) Piet had je de discussie ook wel aangezwengeld, al is het alleen maar omdat sommige mensen die discussie nou eenmaal nooit moe worden. Maar je moest er toch zo nodig Sylvana nog even bij halen en dat laat nou eenmaal toch een bepaalde indruk achter.
“RiRi” schreef:
06-10-2018 17:23
Why not? Gewoon een drankje doen. Je hoeft toch niet hele zware akward gesprekken te voeren? Het is in een bar niet in je huis of eigen omgeving.
Nee natuurlijk niet, maar je weet maar nooit wie er op komt dagen. Ik zit bijvoorbeeld helemaal niet te wachten op een ontmoeting met Eindeloos, om maar eens iemand te noemen. Die mag dan honderd keer een perma hebben maar dat maakt nog niet dat ze niet mee kan lezen. En de zoveelste hengelaar met behoefte aan seks met oudere vrouwen mag wat mij betreft ook wegblijven, maar wie garandeert me dat?
“RiRi” schreef:
06-10-2018 17:23
Geen behoefte aan.
Ik heb van nog geen tien forummers een beetje een beeld, waarvan ik er twee wel eens irl zou willen zien. De rest kan ik niet zo goed uit elkaar houden. Een openbare meet zou voor mij zijn alsof ik in de kroeg bij een willekeurig groepje vreemden aanschuif.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 17:30
Nee natuurlijk niet, maar je weet maar nooit wie er op komt dagen. Ik zit bijvoorbeeld helemaal niet te wachten op een ontmoeting met Eindeloos, om maar eens iemand te noemen. Die mag dan honderd keer een perma hebben maar dat maakt nog niet dat ze niet mee kan lezen. En de zoveelste hengelaar met behoefte aan seks met oudere vrouwen mag wat mij betreft ook wegblijven, maar wie garandeert me dat?
Er zijn toch vaker meets georganiseerd hier op het forum? Waar jan en alleman kon komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven