Het grote speelgoedtopic 2018
dinsdag 9 oktober 2018 om 04:03
Deze heten sensorische blokken.ingelke_kepringelke schreef: ↑09-10-2018 02:48Hoe heet dit?
Ziet er superleuk uit.
Heb voor mijn dochters (jarig in okt en dec) alle kado's al binnen, inclusief Sint-spul. Leek me handig met het oog op een vakantie in november. Maar dan moet ik niet teveel meer op dit forum kijken, anders krijgen ze alsnog veel te veel.
dinsdag 9 oktober 2018 om 07:22
Op www.playmowatch.com kun je zien waar het op het moment het goedkoopste is en hoe het prijsverloop in de tijd is. Vaak pakt amazon.de het goedkoopste uit.ingelke_kepringelke schreef: ↑09-10-2018 04:30Dank je Aapje.
Weten jullie toevallig nog sites waar je goedkoper Playmobil kunt kopen?
Meen dat dat al eens genoemd is, maar kan het niet terugvinden.
dinsdag 9 oktober 2018 om 08:46
verschilt zo erg per kind. Heeft die al een loopfiets waar die goed mee om kan gaan?
Wij hebben onze dochter toen ze 2 jaar en 3 maanden was een echte fiets gegeven en ze fietste er gelijk op weg, nu is ze 2,5 en fiets zonder zijwieltjes. Maar wij hebben hem gekocht omdat we dus dachten dat ze het wel kon, maar dat weet je zelf het beste.
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:00
Die eichhorn blokken staan hier nu ook op het verlanglijstje 
Doe hier zo veel leuke ideeën op.
Ielm pakje is ook binnen gekomen. Wat ik al dacht, bij de rug/romp kan het nog net, maar red hij de winter niet mee denk ik. Bij de benen nog veel te lang. Hij is wel lekker wijd, dus er past makkelijk nog een jas onder.
Ielm pakje is ook binnen gekomen. Wat ik al dacht, bij de rug/romp kan het nog net, maar red hij de winter niet mee denk ik. Bij de benen nog veel te lang. Hij is wel lekker wijd, dus er past makkelijk nog een jas onder.
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:12
Hij heeft nu 3 wieler en zodra zadel verder omhoog moet gaan we omzetten naar 2 wielen om te kijken hoe dat gaar Maar hij is pas 1,5 en past sowieso nog niet op 12 inch fietsje. Was meer op toekomst gericht (en zag leuk fietsje op marktplaats )lalala1992 schreef: ↑09-10-2018 08:46verschilt zo erg per kind. Heeft die al een loopfiets waar die goed mee om kan gaan?
Wij hebben onze dochter toen ze 2 jaar en 3 maanden was een echte fiets gegeven en ze fietste er gelijk op weg, nu is ze 2,5 en fiets zonder zijwieltjes. Maar wij hebben hem gekocht omdat we dus dachten dat ze het wel kon, maar dat weet je zelf het beste.
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:27
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:30
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:33
Zand/water molen, blup blup dieren (ipv zoef zoef), spuitdiertjes, badkrijt?
dinsdag 9 oktober 2018 om 09:41
heytan schreef: ↑09-10-2018 09:00Die eichhorn blokken staan hier nu ook op het verlanglijstje
Das wel gek vind ik van het IELM pakje. Onze peuter heeft echt een hele lange rug en korte beentjes, net als mijn man, en zijn pak zit gewoon op de rug. Ik zou IELM een mail sturen of het pakje wel goed is uitgesneden.
We zitten nu trouwens in het speelgoedtopic te praten over een dreumes onderwerp
dinsdag 9 oktober 2018 om 10:24
Haha oeps je hebt gelijk. Daar schrijf ik ook mee. Ff in de war. Maar bedankt voor de tip!GlitterCupcake schreef: ↑09-10-2018 09:41Das wel gek vind ik van het IELM pakje. Onze peuter heeft echt een hele lange rug en korte beentjes, net als mijn man, en zijn pak zit gewoon op de rug. Ik zou IELM een mail sturen of het pakje wel goed is uitgesneden.
We zitten nu trouwens in het speelgoedtopic te praten over een dreumes onderwerp![]()
Ja ik vond het ook gek, al heeft hij het vaker. Het past nu nog prima, lijfje past zeg maar, maar armen en benen nog véél te lang dan in verhouding. Maar een mailtje is een goed idee!
@ de rest, goeie tips al. Dat badkrijt, krijg je dat er wel weer echt goed af? Onze badkamer is een jaar oud, zou jammer zijn als het nu al blijvende versieringen krijgt
dinsdag 9 oktober 2018 om 10:33
Geen idee, wij hebben het niet. Ik heb het wel cadeau gedaan aan anderen en nooit klachten gehoord.heytan schreef: ↑09-10-2018 10:24Haha oeps je hebt gelijk. Daar schrijf ik ook mee. Ff in de war. Maar bedankt voor de tip!
Ja ik vond het ook gek, al heeft hij het vaker. Het past nu nog prima, lijfje past zeg maar, maar armen en benen nog véél te lang dan in verhouding. Maar een mailtje is een goed idee!
@ de rest, goeie tips al. Dat badkrijt, krijg je dat er wel weer echt goed af? Onze badkamer is een jaar oud, zou jammer zijn als het nu al blijvende versieringen krijgt![]()
dinsdag 9 oktober 2018 om 14:16
Oh, wat hier ook nog als verjaardagskado gegeven gaat worden: een puzzel met de wereldkaart (50 stukjes). Vorig jaar bij de Lidl gekocht voor een paar euro.
Komen nu dus op:
- kindermicroscoop
- Lego piraten achtbaan
- Rummikub junior
- Dino encyclopedie
- vriendenboekje
- puzzel wereldkaart
Ik vind het leuke verjaardagskadootjes. Denk dat zoon er ook blij mee zal zijn.
Komen nu dus op:
- kindermicroscoop
- Lego piraten achtbaan
- Rummikub junior
- Dino encyclopedie
- vriendenboekje
- puzzel wereldkaart
Ik vind het leuke verjaardagskadootjes. Denk dat zoon er ook blij mee zal zijn.
dinsdag 9 oktober 2018 om 17:15
Ik zat nu te denken om de lego piraten achtbaan aan de jongens te geven als gezamenlijk kado voor de sint. De lego trein is ook leuk maar veel duurder.NYC schreef: ↑09-10-2018 14:16Oh, wat hier ook nog als verjaardagskado gegeven gaat worden: een puzzel met de wereldkaart (50 stukjes). Vorig jaar bij de Lidl gekocht voor een paar euro.
Komen nu dus op:
- kindermicroscoop
- Lego piraten achtbaan
- Rummikub junior
- Dino encyclopedie
- vriendenboekje
- puzzel wereldkaart
Ik vind het leuke verjaardagskadootjes. Denk dat zoon er ook blij mee zal zijn.![]()
Ben benieuwd hoe de dino encyclopedie bevalt. Hier hebben ze nu twee boeken van dino’s maar beide worden vaak gelezen
dinsdag 9 oktober 2018 om 18:43
Precies, verschilt enorm.lalala1992 schreef: ↑09-10-2018 08:46verschilt zo erg per kind. Heeft die al een loopfiets waar die goed mee om kan gaan?
Die van ons kreeg voor zijn tweede verjaardag een tweewielige loopfiets. Dat kon hij (na eindeloos eindeloos eindeloos oefenen) toen hij bijna 5 was. Voor zijn vijfde verjaardag kreeg hij een echte fiets. Dat kon hij na eindeloos eindeloos eindeloos oefenen en heel veel bloed zweet en tranen vlak voor zijn zevende verjaardag...
(Oke, dat is wel erg laat, dat weet ik ook wel. Maar kijk vooral naar je kind. In onze omgeving was iedereen vroeg met fietsen dus daar gingen we een beetje in mee. Achteraf gezien hadden we beter langer kunnen wachten, dit was zo frustrerend voor hemzelf. En dat motoriek niet zijn sterkste kant was, hadden we toen hij 2 was ook wel al in de gaten).