Het grote speelgoedtopic 2018
woensdag 4 september 2019 om 15:19
Hatsjoe!!! Even niezen van het stof, maar hopelijk gaat dit afgestofte topic nu weer wat leven.
Binnenkort wordt onze dochter 6 jaar. Tijd om weer wat kado tips te verzamelen. Ook voor de decembermaand die er natuurlijk ook al aan zit te komen!
Ze heeft een bescheiden lijstje gemaakt waar wij en de opa en oma's iets van kopen, maar nu zoek ik nog iets wat de rest van de familie kan geven. Budget is ongeveer 60,-.
Bijvoorbeeld een spel voor de Switch, welke is leuk? Mario, Mario Kart en Paw Patrol hebben we al, dus andere game ideeën zijn welkom!
Net als kleine kadootjes voor haar kinderfeestje.
Binnenkort wordt onze dochter 6 jaar. Tijd om weer wat kado tips te verzamelen. Ook voor de decembermaand die er natuurlijk ook al aan zit te komen!
Ze heeft een bescheiden lijstje gemaakt waar wij en de opa en oma's iets van kopen, maar nu zoek ik nog iets wat de rest van de familie kan geven. Budget is ongeveer 60,-.
Bijvoorbeeld een spel voor de Switch, welke is leuk? Mario, Mario Kart en Paw Patrol hebben we al, dus andere game ideeën zijn welkom!
Net als kleine kadootjes voor haar kinderfeestje.
woensdag 4 september 2019 om 17:31
Er is een nieuw 2019 topic, dus ik laat deze sluitem door de mods als iedereen akkoord is
kinderen/het-grote-speelgoedtopic-2019/ ... ges/448796
kinderen/het-grote-speelgoedtopic-2019/ ... ges/448796