Mode & Beauty alle pijlers

Kleding, samen doen met partner

09-10-2018 17:49 73 berichten
Net had mijn vriend een trui gekocht die mij ook heel goed (misschien wel beter :proud: ) bleek te staan. Zo'n sportieve hoodie. Had er eigenlijk niet bij stilgestaan dat we nagenoeg dezelfde maat dragen (dacht dat een mannen-M groter was dan een vrouwen-M? Misschien omdat ik hem 'opvul' met mijn voorgevel :hihi: )

Maar goed, we gaan er nu samen mee doen, deden we hiervoor nooit.

Draag jij weleens kleding van je partner? (Als je van hetzelfde geslacht bent is het helemaal makkelijk :P). Of is dit het begin van het einde en kunnen we maar beter meteen dezelfde fiets en windjack aanschaffen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft mijn spijkerbroek eens per ongeluk aangedaan. Paste goed, maar ik zag door de zakken dat het de mijne was.
Ik heb zijn broeken ook wel gepast, wij hebben qua broeken elkaars maat.
Maar het gekke is dat de maatvoering van de broeken niet overeen komt.
Hier WAS dat ook dat ik graag zulke kleding van mijn man droeg, maar het mag niet meer.... Naar zijn mening staan er nu overal borsten in 🤣
Tiana_76 schreef:
09-10-2018 19:29
Het zou niet eens gaan als het mijn smaak was. We schelen 30 centimeter, hij draagt een heel andere maat dus.
Hier ook. We zullen ons dus ook niet vergissen. Spijkerbroeken 31/36 vs 27/30. Dat zijn kniebroeken voor hem en waarschijnlijk komt hij er niet eens in.
Jahoor, als mijn kleding allemaal in de was zit doe ik gerust een shirt of trui aan van mijn man :-D
Hij draagt xl en ik m dus lekker oversized bij mij. Met een basic sweater of t-shirt kan dat best.
Toen ik een aantal jaar geleden bij de Hema mijn zwarte badjas ging kopen trouwens speciaal voor een herenmodel gekozen. Die zijn tenminste enkellang. Voor dames vaak halflang (waarom?).
Zijn t shirts passen perfect maar ik vind vrouwen t shirts toch mooier staan.
Zijn joggingbroek en wielrenkleding is wel favoriet en passen prima. Spijkerbroek zijn te klein.
Nehemah schreef:
09-10-2018 20:06
Toen ik een aantal jaar geleden bij de Hema mijn zwarte badjas ging kopen trouwens speciaal voor een herenmodel gekozen. Die zijn tenminste enkellang. Voor dames vaak halflang (waarom?).
Net zoals dat herenvesten veel warmer zijn dan damesvesten, dus toen ik een warm vest zocht kocht ik een mannenvest.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Mijn man is een paar kilo aangekomen waardoor zijn M vesten en sommige shirts niet meer lekker zitten, mij zitten ze als gegoten, helemaal blij mee.

En ik vind het wel een soort van gezellig om samen te doen met kleding. We hebben ook dezelfde schoenen (zwarte Allstars) en allebei een zelfde soort leren jack, soort van moderne ANWB.
Ja hoor! We hebben dezelfde maat ;-)
Ik verzuip in zijn kleding, maar ik heb thuis weleens een hoodie van hem gedragen, als ik het koud had ofzo.
Voor de rest hebben wij én niet dezelfde maat én niet dezelfde smaak.
V1k1ng schreef:
09-10-2018 21:38
Net zoals dat herenvesten veel warmer zijn dan damesvesten, dus toen ik een warm vest zocht kocht ik een mannenvest.
Dat is het voordeel met hoodies, willen nog wel eens uniseks zijn :)
Sokken delen we met het hele gezin inmiddels. We hebben bijna allemaal dezelfde maat. Ik koop alleen zwarte sokken en soms wat grappige gekleurde voor de kinderen. Die dragen man en ik dan weer niet.

Mijn man heeft jarenlang mijn Syracuse hoodie gedragen totdat ik hem een keer vertelde dat ik die van mij ex (uit Syracuse, NY) had gekregen ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?
Waarom schrijven zoveel mensen tegenwoordig joggingSbroek?
Dat doet echt zo’n pijn aan mijn ogen!!!

On topic; zijn kleding is mij te klein momenteel. Dus nee, wij doen niet samen. Voorheen pakte ik wel eens een t shirt van hem, toen we nog niet samenwoonden en ik mijn nachthemd was vergeten of zo.
MinkeDeWit schreef:
09-10-2018 19:36
Hier ook. We zullen ons dus ook niet vergissen. Spijkerbroeken 31/36 vs 27/30. Dat zijn kniebroeken voor hem en waarschijnlijk komt hij er niet eens in.
Alhoewel mijn man niet zo lang is (31/34) krijgt hij zijn kuiten niet eens verder dan zakhoogte in mijn broeken.

Verder: ik ‘leen’ oude shirts van hem als ik ga verven. Legging eronder en presto, een klustuniek. Met zoon shareware ik wel onopzettelijk soms sokken (zelfde maat).
Ja, ik selecteerde mijn exen op kledingstijl en gelijke maten.
Aan zijn kleding is helemaal niks vrouwelijks te ontdekken. Dus nee.
En zie hem niet in mijn King Louie jurkjes lopen.
Nee, alleen soms een van zijn oude t-shirts als slaapshirt. Wel heb ik een fijn, wollen herenvest, maar die draagt man dan weer niet. Kriebelt teveel, vindt hij ;-D Vroeger droeg ik wel vaker shirts van mijn ex op mijn spijkerbroek bijvoorbeeld, maar echt fijn heb ik me eerlijk gezegd nooit gevoeld in die unisex stijl.
Soms trek ik een hoodie van hem aan als ik het koud heb. Voel me dan net een klein kind, het ziet er niet uit. Ik zou zijn hoodie kunnen gebruiken als slaapzak en als ik er een riem om doe is het een jurkje. Ik draag S, hij XXL.
Blondie456 schreef:
09-10-2018 17:51
Nee, ik hou van hele vrouwelijke kleding.
yep dit en compleet andere maten
Chickeletta schreef:
09-10-2018 19:42
Jahoor, als mijn kleding allemaal in de was zit doe ik gerust een shirt of trui aan van mijn man :-D
Hij draagt xl en ik m dus lekker oversized bij mij. Met een basic sweater of t-shirt kan dat best.
Oke', misschien heb ik teveel mezelf als referentiekader, maar hoe kan het toch dat ál jouw kleding in de was zit?!
Heb je dan zó weinig kleding? Of was je maar vier keer per jaar?
Ow, dat ligt dus niet helemaal aan mij :$ Ik zou toch zelf kleding bij kopen als ik zo'n chronisch tekort aan schone kleding zou hebben, al is het maar een paar basic zeemannetjes of zo ... eerder dan ik weer in shirts van mijn man zou gaan lopen.
Toen ik hoogzwanger was droeg ik kleren van m'n man.zelfs zijn onderbroeken.
Zat gewoon veel lekkerder dan positiekleding.
In normale toestand heb ik 3 maten kleiner, maar ik slaap wel eens in zijn t shirt.
Jufjoke schreef:
09-10-2018 17:57
Of hij op zijn beurt mijn jurken wel eens draagt weet ik niet.
:rofl:
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven