Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

dinsdag 9 oktober 2018 om 11:47
Zucht.. de schrijvers gaan weer een film na-apen.. spoiler in wit
Mark steunt Marieke totaal niet, hij is te druk met flirten met elke vrouw die hij tegenkomt.. Terwijl Marieke haar euthanasieverklaring aan het invullen is, ligt Mark te ketsen met Sjors. Doet me heel erg denken aan "komt een vrouw bij de dokter" van Kluun. Tijd voor nieuwe en vooral betere schrijvers.
Mark steunt Marieke totaal niet, hij is te druk met flirten met elke vrouw die hij tegenkomt.. Terwijl Marieke haar euthanasieverklaring aan het invullen is, ligt Mark te ketsen met Sjors. Doet me heel erg denken aan "komt een vrouw bij de dokter" van Kluun. Tijd voor nieuwe en vooral betere schrijvers.
dinsdag 9 oktober 2018 om 11:50
je hebt gelijkGinnyJones schreef: ↑09-10-2018 11:47Zucht.. de schrijvers gaan weer een film na-apen.. spoiler in wit
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 10 oktober 2018 om 17:23
Echt?! tjonge jonge... stel dat ze zwanger wordt!! dat zou een giller zijn....GinnyJones schreef: ↑09-10-2018 11:47Zucht.. de schrijvers gaan weer een film na-apen.. spoiler in wit
Don't cry, buy a bag and move on.

woensdag 10 oktober 2018 om 17:32
Haha daar zat ik ook aan te denkendaenerys79 schreef: ↑10-10-2018 17:23Echt?! tjonge jonge... stel dat ze zwanger wordt!! dat zou een giller zijn....

woensdag 10 oktober 2018 om 18:04
Dat zou zeker een giller zijn, zeker voor de mensen die haar nog steeds zien als kuis, gelovig meisje. Zwanger van een getrouwde man met een doodzieke vrouw. Ik zou graag Amir's reactie zien.. (stiekem hoop ik nu dus echt dat ze dit gaan doen)daenerys79 schreef: ↑10-10-2018 17:23Echt?! tjonge jonge... stel dat ze zwanger wordt!! dat zou een giller zijn....
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 10-10-2018 22:55
2.78% gewijzigd
woensdag 10 oktober 2018 om 20:12
Altijd al geweest, ze is in alle relaties die ze tot nu toe had vreemdgegaan.
woensdag 10 oktober 2018 om 20:27
Ik weet het. Sjors heeft over het gebod gij zult niet begeren wat u naaste toebehoort heen gelezen.daenerys79 schreef: ↑10-10-2018 20:12Altijd al geweest, ze is in alle relaties die ze tot nu toe had vreemdgegaan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 10 oktober 2018 om 22:56
Heb ik gedaan..Sabeltandcavia schreef: ↑10-10-2018 20:06Ginny, je geeft nu wel de spoiler weg. Misschien moet je je tekst even wit maken.

woensdag 17 oktober 2018 om 13:41

dinsdag 23 oktober 2018 om 16:47
Ik ook niet maar Nina krijgt een kind van Amir. Dus die relatie gaat er komen. Om alles lekker ingewikkeld te maken.
dinsdag 23 oktober 2018 om 17:30
Ik word er ook helemaal gallisch van. Wat een immens gezeik. En Flo vind ik ook niet leuk.daenerys79 schreef: ↑04-10-2018 18:02Ik had nooit zo’n probleem met lucas, maar kom op hé, ik word echt gillend gek van die maatschappelijk verantwoorde/milieuvriendelijke/vegan acties van hem vanwege z’n scharrel, echt ik hoop dat de bezoekers van de koning in actie komen en hem bekogelen met z’n bietenbitterballen![]()
Oeps ik wilde wat typen maar ik lig een dag voor omdat ik rtl lounge kijk. Jullie zien het vanavond wel.
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:47
Dat is waar, het zou zomaar kunnen. Ik vind de combinatie van Bing en Nina wel geloofwaardig overkomen. Ze is veel te overheersend voor Amir.watdachtjehiervan schreef: ↑23-10-2018 16:47Ik ook niet maar Nina krijgt een kind van Amir. Dus die relatie gaat er komen. Om alles lekker ingewikkeld te maken.
dinsdag 23 oktober 2018 om 18:58
nee, zet het maar in wit! ik ben gek op spoilers!