Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Oh mijn lief klein meiske ligt zo lief te sabbelen op haar duimpie tijdens het slapen.....zucht.......flieft!
Ik wil ooooooookkkkkkkkkkk! Ik kan alleen maar met zijn voetje spelen, die steekt steeds uit mijn zij

Dat masseren gister van mijn baarmoeder heeft toch wel iets op gang gebracht denk ik. Ik heb geen voorweeen ofzo maar ik verlies zoveel afscheiding dat is echt niets voor mij namelijk. Darmen zijn ook nog steeds van streek
tink, het zit te rommelen hoor!!

Dat van die darmen heb ik vaker gehoord en dan snel daarna wordt er gepuft!

Lekker vet eten morgen, helpt ook zeggen ze of pittig.

Niet dat ik er iets van af weet natuurlijk, ik ben ingeleid, maar volgens mij helpt het echt )

wij wachten hier vol spanning af!!
Ik heb vanavond lekker vet gegeten haha lekker een frietje oorlog jammie
Door sweety heb ik nu een ander 'ras' liedje in mn hoofd...

Van je ras ras ras

Rijdt de koning door de plas

Van oort oort oort

Rijdt de koning door de poort

Van je erk erk erk

Rijdt de koning door de kerk

Van je 1 en 2 en 3 (joew)

Ik moet om 10.00 uur in Utrecht zijn voor mn studie.. :(

Tink, als ik thuis kom wil ik een geboorteberichtje lezen.. haha. O nee, we moesten geduldig zijn.. sorry..

Bloem
Go Tinkieboy go Tinkieboy...

Pijn in de darmen yeah right

Nou wil niks overhaasten maar die komt eraan hoor....voel het aan mijn water

Bloem: Kanjer! Een schat ben je zoals je meeleeft....

Volgende aanmoediging voor jou en Harley....dat hoop ik zo van harte!

Nou ja en uiteraard voor "ons" tweede telgje van Nadine..maar dat spreekt voor zich.

Zaza: haha erg he die liedjes. Ze komenzo opzetten ineens

Jij was er vroeg bij voor je studie zeg! Oef..

Hoe is het met je kleine meissie?
En we gaahaan nog niet naar huis......

Nog lange nie nog lange nie...

En we gaan nog niet naar huis

Want bij Tinkie is ut niet pluis.......
quote:sweety32 schreef op 14 maart 2009 @ 07:15:

En we gaahaan nog niet naar huis......

Nog lange nie nog lange nie...

En we gaan nog niet naar huis

Want bij Tinkie is ut niet pluis.......

En nu snel zoon in de kleren en op naar het zwembad!

Later meer!
Hmm... laat ik dan ook nog maar een duit in 't zakje van de kinderliedjes doen...

(Al wiegend zingen)

Schuitje varen, theetje drinken

Varen we naar de overtoom

Drinken we zoete melk met room

Zoete melk met brokken

Kindje mag niet jokken

(Nick roept steevast na het laatste woord, "okke okke okke!")

O ja, en hoe snel kan het weer allemaal gaan. Nick eet sinds dinsdag zelf!! (soms met een beetje bijsturing van papa of mama en natuurlijk het laatste uit bord of bakje) Maar het gaat SUPER goed! En sinds dinsdag eet hij dus ook weer (hij at al 'n maand geen warm eten, alleen in het weekend en als we frietjes aten) Hij was nu 82 cm en woog 11,3 kg. Tov vorige keer was hij maar 2 ons aangekomen, maar jullie zullen zelf 28/3 zien dat hij niks te kort komt en gewoon een mooi lijntje heeft! (in tegenstelling tot zijn ouders, hahaha!!)

Nu snel naar beneden, de electricien komt zo. Vandaag is een drukke dag. Vriendin met dochter komt om 10 uur. Heb over 2 weken een tupperware kookstudio en dat vrouwtje komt strak ook nog ff van alles doornemen en vanmiddag gaan we met z'n 3-en naar m'n moeder, die is jarig vandaag! HOERA!

Tinkie meid, ik denk ook dat je jochie zich eindelijk aandient! Ik wens je een voorspoedige bevalling met een prachtig eindresultaat!!! SUCCES!!!

Verder voor iedereen een dikke knuffel!

Liefs Nadine & spruit jr.!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Gefeliciteerd nadine met je mamsie!

Nog steeds geen beebje. Heerlijk verrot geslapen, kon ook niet anders na de afgelopen goede nachten.
Balen Thinkerbel! We blijven maar duimen dat het snel komt! Ben je al aan de Bitterlemon? (Heb ik serieus gedronken, pfff wat een zuurbranden kreeg ik er toen van! ).

Bloem, superlief dat je zo meeleeft! Hoe gaat het nu met je?

Ongeduld, ik had je even gekrabbelt. Weet niet of je het al had gezien. Lekker zwemmen. In het Aquarena of bij jullie in de buurt?

Nadine, zit dus goede vaart achter bij jullie zolder! Super! Hier zijn we de muren boven de nieuwe trap aan het stucen (Huh, we? ik bedoel mijn man! ) Dan kan ik EINDELIJK de muren saucen en de trap verfen. Wordt ook tijd, want nu kleine man loopt moeten er echt traphekjes boven komen.

Wat knap van Nick dat hij zelf eet! Vincent eet sinds 2 weken met een vork zijn broodjes op, maar warm eten wacht ik nog even mee. Lijkt me zo'n geknoei! Gefeliciteerd met je moeder!

Leuk trouwens al die liedjes. Ben altijd druk aan het zingen, maar wel een beetje hetzelfde...

Sweet, wat kun je dan verliefd zijn op je kindje he. Zo schattig!!

Kleine man heeft hier de achterdeur ontdekt. Ik moest naar de vriezer (staat in het schuurtje) en toen hoorde ik hem wel erg dichtbij gillen. haha Stond hij buiten!!! Had hij even zelf de deur open gedaan en is mooi de tuin in gewandelt. Grappenmaker!

Voor alle andere dames een dikke knuffel en een heel fijn weekend allemaal!!!
Nog steeds geen nieuws.
Bloem: Wat ben je toch een schat! Dikke knuffel voor je!

Nadine: Gefeliciteerd met je mams! Wat goed dat Nick nu zelf eet!

Tink: Domdidomdidom......

Vanochtend met Guido EN Blink & Vincent naar ballorig geweest! Was gezellig, en bijzonder om elkaar na 2,5 jaar eindelijk in het echt te zien. Guido & Vincent zouden qua oogjes en haar wel broertjes kunnen zijn! Zo schattig hoe ze nog niet met, maar wel naast elkaar spelen. Vincent was helemaal gek van de ballenbak! En Guido vond alles wel leuk. Ik zal vanavond nog even proberen foto's op hyves te plaatsen!
Oh wat leuk Ongeduld!

Dat Ballorig ben ik weleens geweest (weet niet meer waar) maar dat was met de kinderopvang!

Zo leuk al die blije gezichtjes!

Tink: Tralalaaa
Was idd erg leuk vanmorgen! Kon Vincent alleen niet uit de ballenbak halen, want toen werd het huilen! haha

Ongeduld, hij is in de auto in slaap gevallen. Thuis snel in bed gelegd. Wat dacht je? Meteen wakker! Dus op visite geweest en hij ligt nu op bed. Ben benieuwd wat er met zijn schema gebeurd nu.... Denk dat ik hem toch nog even wakker maak straks. Klein mannetje. Vond het ook erg gezellig en leuk om je na al die tijd schrijven te zien.

Heb ook erg veel zin om alle andere dames te ontmoeten over 2 weekjes! Lijkt me erg leuk!!

En voor Thinkerbel nog een dansje dan maar!!
Hoe is het nu met Vincent? Heb je hem goed op bed gekregen? Guido heeft de hele weg gekletst, hij had veel te verwerken. Thuis even geslapen en daarna naar mijn schoonouders. Inmiddels ligt ie volledig uitgeput in bed!

De foto's staan op onze hyves!
Even over de meeting.

Zaterdag 28 maart, 12 uur bij de dierentuin in Amersfoort. Volgens mijn lijstje komen de volgende dames met kids: Blink, Utah, Nadine, Zaza, Utah, Ikke.

Sweety, schuif je ook bij? Tink, volgens mij had jij nog niets anders in je agenda staan?

Harley & Bloem, ik snap dat het voor jullie te confronterend kan zijn. Weet dat jullie van harte welkom zijn en dat jullie er in onze harten zeker bij zullen zijn!

Meiden, ik heb er zin in!
Sorry meiden, ik hoop echt dat ik andere dingen te doen heb de 28ste.
tink, was grapje! Tuurlijk ben jij dan heerlijk aan het genieten van je kleine mannetje!
Jullie mogen wel beschuit met muisjes komen eten hooooooor haha
meiden ik ben er niet bij de 28e! Niet omdat ik het zo confronterend vind, dat heb ik eigenlijk alleen met dikke zwangere buiken verder dan mijn eigen 21 weken buik en pasgeboren babyjongetjes, maar omdat ik die dag ga verhuizen. Ja ja na 2 jaar wachten op de sleutel gaat het dan eindelijk gebeuren.

Ik wens jullie vast heel veel plezier, ik kan helaas niet meer lezen hoe het gaat, want ik heb pas ergens in april weer internet.

Geniet ervan dames!
Gefeliciteerd bloem, doe rustig aan meid, we lezen je weer in april. Mochten we je niet meer lezen voor je vakantie, fijne vakantie! Geniet er lekker van en ook sterkte.
Lekker beschuit met muisjes!!

Nou, ik zal het je eens vertellen. Vincent lag dus om 16.00 uur op bed en was na 20 minuten weer wakker! Pfffff..... Dus even wat gegeten, lekker in bad. Ik dacht die slaapt wel mooi op tijd, want die is doodop na zo'n drukke dag en geen slaap. Hij ligt echt waar net te slapen! Pffffff........ Ik hoop dat hij morgenvroeg wat langer blijft liggen!

Ik heb de foto's bekeken. Ze zijn erg leuk en ik heb ze meteen even gepikt! Hebben we alleen niet even ons zelf erop gezet. Dan maar een grote groepsfoto de 28ste! Leuk!!!!

Bloem, Fijn de sleutel van jullie huis!!! Daar heb je vast wel zin in na dat lange wachten. Maar dan is het vast ook super mooi!! Ben het met Thinkerbel eens, ook alvast een hele fijne vakantie toegewenst meid. Heel veel sterkte!! We denken aan jullie!!

Meissie, kwam je ook op de meeting of is het te ver weg voor jou?

Zo, ik ga ff bankhangen....
Weet iemand trouwens nog of we het aller aller eerste deel terug kunnen lezen van ons topic? Viva is ondertussen toen veranderd en ik kan het eerste deel niet terug vinden.

Iemand van jullie misschien zo handig? Lijkt me leuk om het nog eens terug te lezen.
Blink, volgens mij kan dat niet. Als je het echt terug wilt zien, kan je een angel vragen.. Misschien dat die er nog wel bij kunnen.

Ben benieuwd naar iedereen de 28e! Kan ik nog iemand een lift aanbieden? Sweety, als je wel meegaat zou ik jou kunnen oppikken. Maakt bijna niet uit voor mij, dus is geen enkel probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven