Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 13 oktober 2018 om 21:55
Ja die bedoel ik ook. Vind het zó lief! Dat was dat stel in die Duitse ( moet je aanspreken) boekwinkel ook.vrouwjagersma schreef: ↑13-10-2018 21:52Tv. Jongedame in de trein kijkt naar andere jongedame, die later de serveerster op het terras is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 13 oktober 2018 om 22:06

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:07

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:08
Nog beter!vrouwjagersma schreef: ↑13-10-2018 21:59Weense![]()
Maar die was inderdaad charmant. Misschien heb ik er teveel achter gezocht.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 13 oktober 2018 om 22:10
Over boekwinkels gesproken: ik ben er vandaag achter gekomen dat de plaatselijke kringloop echt een paradijs is voor boekenliefhebbers. Dochter en ik hebben er vanmiddag voor zes euro twintig boeken weggehaald 
Was nog wel grappig: dochter was op zoek naar een boek van Bernlef en ik kwam Hersenschimmen tegen, dus ik roepen of ze die moest. Roept dochter terug 'NEE, DIE HEB IK AL!' De ouwe mensen die daar boeken liepen te zoeken keken best raar op, van mijn Bernlef-lezende puisterige strontpuber

Was nog wel grappig: dochter was op zoek naar een boek van Bernlef en ik kwam Hersenschimmen tegen, dus ik roepen of ze die moest. Roept dochter terug 'NEE, DIE HEB IK AL!' De ouwe mensen die daar boeken liepen te zoeken keken best raar op, van mijn Bernlef-lezende puisterige strontpuber

zaterdag 13 oktober 2018 om 22:18
Was dat niet gelinkt aan All you need is lof? Kan ook van niet hoor zodra ik Robert ten Brink zie schakel ik over op een ander kanaal.Lady*Voldemort schreef: ↑13-10-2018 21:49Ik heb geen flauw idee, want ghostery
Er staat me trouwens wel iets van bij dat de NS altijd nogal is geweest van de treinliefdes, daar was zelfs in het gratis treintijdschrift vroegâh een heuse rubriek over. Dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft.

zondag 14 oktober 2018 om 12:51
Moest ik misschien ook maar doen... Ik ben gister naar een gratis event (inclusief gratis tappen uit zo'n sjiek apparaat) in een boekenwinkel geweest, ik snap geloof ik inmiddels wel waarom dat kan.. Het is nog een terugkerend event ook, dus ik moet even een strategie bedenken als in 'geen geld en pinpas mee'

zondag 14 oktober 2018 om 18:35