Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Neeeee, momo! Snieleuk....
quote:vcharlotte schreef op 15 maart 2009 @ 18:16:

Heeft hij het jaarlijkste uitje met de eerstejaars komende week?Yep, met 160 studenten op pad...
aahhh Momo'tje toch. Dat is inderdaad niet leuk. Een en een dikke van mij
Momo: verwen jezelf maar lekker met wijntje en filet!!

Specu: Hmm, heeft ie dan nog wel energie als ie weer terug komt?? Nah ja, wel gezellig voor hem zo'n week!!

Hopen dat je ei eind volgende week komt!! Ik duim voor jullie!
Hee meiden

Momo,wat een kutmoment....Dikke knuf voor jouw.

Zit hier op 30ste dag en nog steeds niets
Het kan natuurlijk zo zijn dat mijn cyclus na de operatie veranderd is,dus ga echt nog nergens vannuitGeen krampen/puisten/boeren/steken etc dus we wachten maar af.
Momo: Wat balen voor je!!! Verwen je zelf maar even flink met een lekkere cappucino en choco! Knuf voor jou

Charlotte: Leuke datum 19 oktober, als het goed is ben ik dan ook uitgeteld, volgens mijn eigen berekening.. Morgen hoor ik meer.. Zal wel grappig zijn dat we precies tegelijk oplopen!

Hoe gaat het nu verder met jou??

Erine: Ik geloof dat jij het vroeg wanneer wij gaan trouwen, wij trouwen 19 juni,.

Hoe gaat het verder met de rest???
oooeeeeh Party wat spannend zeg! Ik duim voor je. Ik gun het jou enorm!
Party: wat spannend zeg! Ik duim voor je hoor!!!
Meiden...Ik vindt het zelf minder spannend.*tot dat het woensdag is geweest,dan maar piezzzen*
justdeb: mijn uitgerekende datum was eerst 16 oktober. Maar met de laatste echo is gebleken dat ik 3 dagen korter zwanger ben dan ik dacht, dus zodoende de 19e.

Spannend dat je morgen meer hoort!

Krijg je dan je echo?

Heel veel plezier!!
Charlotte: ohw op zo'n manier, ik dacht idd al dat je eerst zij dat je wat verder was dan ik.

Ja ik krijg morgen mijn 1e echo.. Vind het wel erg spannend nu hoor.... Hoef pas aan het einde van de middag, dus kom morgenavond denk ik wel even verslag doen, en anders dinsdagmorgen.
tuurlijk is het wel spannend party!!

@ och momo, wat ontzettend verdrietig ook, helaas dus weer op naar de volgende ronde.

@ justdeb, morgen dus naar de VK. Leuk, wel even ons updaten he!

hier alles rustig, gister echt een superleuke wijnproeverij gehad. Ik denk dat ik deze week al een p-dag heb maar ik durf er geen pijl op te trekken. De tweede streep op de ovutest (die zeg maar wel of niet verschijnt, de controle is toch het tweede streepje??) is niet dikker geweest dan de controlestreep dus ik weet niet of ik op de goede tijd was. nou ja we zien wel wanneer ik test, misschien nog donderdag of zo.
K*T Momo!!! Jank met je mee meid...wat een teleurstelling zeg. Fukkaduk!!
Zo, kom alleen even OP aanpassem en baaleritus delen met Momie

Ga slapen en 'zie' jullie morgen. Truste!
justdeb: heeeel veel plezier!! Geniet ervan, het is echt heel speciaal om je kindje ineens te kunnen zien!

Ben erg nieuwsgierig, dus zal morgenavond forum goed in de gaten houden.
Momo, ben echt teleurgesteld voor je... Hopelijk kun je wel lekker slapen straks.

Grrr, net even topic "hoe snel was jij zwanger?" doorgescrolld, maar ik kwam zo vaak "van alledrie binnen 1 maand raak" en soortgelijke antwoorden tegen, dat ik maar gestopt ben met lezen. Veel te deprimerend. Maargoed, stel dat vrouwen gemiddeld binnen 5 maanden zwanger zijn en er zijn er zoveel bij wie het in 1x raak is, dan moeten er ook veel vrouwen zijn bij wie het lang duurt.... :(

Justdeb, spannend morgen. Laat maar horen hoe het was!

Ik ga nu slapen. Beetje hoofdpijn en morgen weer vroeg op.

Trusten!
Oooh arme Momie, had zo hard voor je geduimd. Eeen hele dikke knuff en kus voor jou, vind het echt heel jammer!

Danke voor de knuf Kath!

Vandaag inderdaad heel wat zonniger opgestaan husky, super zeg dat iedereen zo leuk reageerde.

Mulan kunnen we voor jou ook gaan aftellen, en natuurlijk heel hard duimen.

Jammer specu geen eisprong was wel heel fijn geweest zeg.

Mij autootje is ook weer gemaakt en 375 euro lichter, moet toch he.

Charlotte fijn dat je je wat beter voelt vandaag.

Duim duim voor Annika Mulan en Party en Gw en ???

Leuk Deb, dat is al best snel, alles al geregeld? Veel succes morgen

Verder niks te melden duik mn bed in. Truste allemaal!
Goedemorgen!!!

Vanmorgen ben ik de vroege vogel.

Onze auto moet zo naar schadeherstelbedrijf. Er heeft namelijk iemand tegen onze auto aangezeten aan de voorkant. Dikke scheur in de bumper....

Hoop dat de bumper helemaal vervangen word, want aan de andere kant had ik al een keer een ongelukje gehad...

Nou ja, ik hoor het zo wel.

Het gaat al een stuk beter met me.

Vriendlief heeft gister de babykamer al geverfd en vandaag lijkt het erop dat we naar de IKEA gaan.

Leuke winkel!!

Hoop dat we daar leuke dingen kunnen vinden voor op de babykamer!

Hoe is het verder met de piezzertz van de komende week?

Ik ga nog even mn broodje doen en dan ga ik weg.

Toedels!!
@ momo wat onzettend balen zeg ik had echt hele goede hoop voor je. en dan kan ik wel zeggen dat het in ieder geval mooi is dat het precies 2 weken na de positieve ovulatietest is, maar daar heb je nu ook niks aan. bah.

@ party spannend, ik duim voor je! valt me wel op dat er steeds langer gewacht wordt met testen volgens mij!

@ annika jij morgenavond testen dus? duim ook voor jou!

@ deb veel plezier vandaag bij de vk en de echo! ben erg benieuwd hoe het was!

@ specu voor dat topic over hoe snel je zwanger was, geldt volgens mij hetzelfde als voor sites met vakantiebeoordelingen. vooral de mensen die "klachten" hebben zetten er een mening op. zouden op zo'n topic niet vooral als allereersten de mensen reageren die heel snel zwanger waren?

@ theemuts ben je er nog achter gekomen waarom de traumahelikopter langs kwam?

@ charlotte geslaagd bij de ikea?

hier verder weinig nieuws, soms heb ik opeens zo'n moment dat ik bang ben dat het misgaat, juist omdat ik helemaal niks voel en nergens last van heb. maar dat schijnt heel goed te kunnen, dus eigenlijk moet ik juist blij zijn dat ik nergens last van heb toch... maar ja dat zal wel vrouwenlogica zijn dat dat niet vanzelf gaat.

heb me gisteren ook via de site van MvM aangemeld. en we zitten te twijfelen of we al moeten informeren bij de kinderopvang hier, ik weet dat er een wachtlijst van ongeveer een jaar is, dus eigenlijk wel, aan de andere kant wil ik natuurlijk eerst weten of alles goed is! begreep van mijn collegaatje dat er zelfs al mensen bijvoorbeeld 2 jaar geleden hebben ingeschreven omdat ze nu zwanger willen worden!
quote:speculaas78 schreef op 15 maart 2009 @ 22:53:

Momo, ben echt teleurgesteld voor je... Hopelijk kun je wel lekker slapen straks.

Grrr, net even topic "hoe snel was jij zwanger?" doorgescrolld, maar ik kwam zo vaak "van alledrie binnen 1 maand raak" en soortgelijke antwoorden tegen, dat ik maar gestopt ben met lezen. Veel te deprimerend. Maargoed, stel dat vrouwen gemiddeld binnen 5 maanden zwanger zijn en er zijn er zoveel bij wie het in 1x raak is, dan moeten er ook veel vrouwen zijn bij wie het lang duurt.... :(

Justdeb, spannend morgen. Laat maar horen hoe het was!

Ik ga nu slapen. Beetje hoofdpijn en morgen weer vroeg op.

Trusten!

specu, dat topic heb ik ook gelezen, krijg er een beetje een 'wedstrijd'gevoel bij, zo van 'zie mij eens snel zwanger worden'.

Vond het ook helemaal niet leuk om te lezen.

ik lees de rest even bij op mijn werk.
Ja, ik heb dat topic ook gelezen. De moed zakte me er van in de schoenen

Momo, hoe issie? Is de donderwolk al een beetje weggetrokken? Jij gaat nu ook al de 6e ronde ofzo in he (sorry, niet om erin te wrijven) kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje zat van wordt!!! Het mag nu wel een keer!!

En met de rest?

Partylover, duim voor jou!! Gun het jou zooooo!!

Annika, morgen of woensdag ga je testen toch? Spannend... voel je ook iets?

Ben benieuwd hoe het met GW gaat, die heeft nu ook ongeveer dr piesdag... *duimt op afstand*

Mulan en Yaya, wanneer gaan jullie testen?? Ik het weekend.

Verder geen nieuws. Tis weer maandagochtend, bleeeggghhh....
Ik voel me alsof ik gewoon ongesteld ga worden. Weet het eigenlijk wel zeker. Nu nog afwachten wanneer het doorbreekt
Ik ook Annika... vind het helemaal niet spannend ofzo deze maand.

Trouwens, waar ik nog even benieuwd naar ben: Wij hebben 2 auto's, maar beide een 3-deurs. Mijn schoonmoeder is er fel op tegen om een kind te vervoeren in een 3-deurs auto... niet alleen omdat het minder practisch is met in- en uithalen, maar ook voor het geval je een ongeluk krijgt / te water raakt...

Hoe denken jullie hierover???

Ik snap haar denkwijze wel maar zie momenteel even geen mogelijkheden om een grotere auto aan te schaffen
voor jou lieve momo. Ik had het je zo gegund dat je NIET met een doos OB had hoeven gaan zitten deze maand...

Kom op meid, alles komt goed, ik weet het zeker !!

Nou het klinkt alsof zwangerschapsbroeken dus ideaaaal zouden zijn voor mij hahaha

Specu, het gevoel van de broeken die te lang zijn ken ik... ik ben zelf ook iemand met lengte 30. Helaas maakt zo'n beetje geen 1 merk die maat meer !!!

Gisteren verjaardag gehad, heel de familie bij elkaar... gelukkig heeft niemand gevraagd of we al bezig zijn met kinderen of zo haha.

Verder gaat het wel, ben moe, nog steeds pijn in maag/buik. Ben helemaal van slag vanbinnen.

Straks nog ff over staafje plassen en dan de dokter bellen denk ik. Ben deze week toch vrij, dus dan kan ik mooi van alles regelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven