Piezzertz schrijven hier verder!

woensdag 14 januari 2009 om 10:11
Geen hubbies, beebs en klusserij hier
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden
Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!
Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo
Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo
Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK
Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK
Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK
Leonor34Sept.08 Alles goed!!
Murron31Aug.08 22/10/09
Fanatic27Nov.08 16/4: VK
Husky28Dec.08 17/4: VK
partylover28Jul.07
Wannabemom25Okt.08
Theemuts26Sep.085 apr
Erine24Dec.088 apr
Speculaas30Nov.088 apr
DJ Momo31Sept.0814 apr
Annika7929Jan.0915 apr
Germanwings31Jan.0917 apr
Rainbow30Nov.0818 apr
Polleke30Nov.0819 apr
Mulan33Nov.0820 apr
Becky30Dec.0821 apr
Yaya27Dec.08
Mariss27Nov.08
Kath7632Jan.09
maandag 16 maart 2009 om 09:32
@ marriss, ja dat had ik ook, ik zit nu in ronde drie en vond mezelf echt heel raar ten opzichte van alle per ongeluk en ronde 1 dames.
@ momo, hoe is het nou met je? Ik vind het echt heel rot voor je. Hopelijk heeft de chocolade gesmaakt.
@ husky, het is toch niet verkeerd om al te informeren bij het kdv? Beter te vroeg dan te laat hoor. Over een klein jaar ben jij al weer aan het werk waarschijnlijk en zal die kleine wel naar het kdv gaan toch?
@ charlotte, jullie zijn wel heel slagvaardig bezig zeg. Het kan maar gedaan zijn he. Vandaag dus meubeltjes kijken (of ook al kopen??) bij Ikea. Ik heb eigenlijk geen idee wat voor spulletjes ze daar hebben.
@ party, dat het geduld kan bewaren zeg! knap hoor, nog tot woensdag wachten.
Hier alles goed, echt aan de boerderitus (vriend vroeg nog "is dat geen zwangerschapskwaal"). Gister weer bij mijn neefje geweest, dan is het echt rammeldebammel zeg. Dan vragen ze ook "gaat het al kriebelen" en wij "nee hoor helemaal niet". Ze moesten eens weten. We hopen dan ook snel te kunnen zeggen dat Timo grote neef wordt. Ik ga weer aan het werk, bah maandag mag voor mij snel voorbij zijn hoor.
@ momo, hoe is het nou met je? Ik vind het echt heel rot voor je. Hopelijk heeft de chocolade gesmaakt.
@ husky, het is toch niet verkeerd om al te informeren bij het kdv? Beter te vroeg dan te laat hoor. Over een klein jaar ben jij al weer aan het werk waarschijnlijk en zal die kleine wel naar het kdv gaan toch?
@ charlotte, jullie zijn wel heel slagvaardig bezig zeg. Het kan maar gedaan zijn he. Vandaag dus meubeltjes kijken (of ook al kopen??) bij Ikea. Ik heb eigenlijk geen idee wat voor spulletjes ze daar hebben.
@ party, dat het geduld kan bewaren zeg! knap hoor, nog tot woensdag wachten.
Hier alles goed, echt aan de boerderitus (vriend vroeg nog "is dat geen zwangerschapskwaal"). Gister weer bij mijn neefje geweest, dan is het echt rammeldebammel zeg. Dan vragen ze ook "gaat het al kriebelen" en wij "nee hoor helemaal niet". Ze moesten eens weten. We hopen dan ook snel te kunnen zeggen dat Timo grote neef wordt. Ik ga weer aan het werk, bah maandag mag voor mij snel voorbij zijn hoor.
maandag 16 maart 2009 om 09:39
@ marriss, een driedeurs maakt toch niet uit? Qua veiligheid en zo, als de kooiconstructie maar goed is. Als alle ouders een grote 5-deurs moeten aanschaffen dan kun je je lol op, op de automarkt. Wij hebben net voor dik 1000 euro aan een auto laten verspijkeren waar je niet eens met z'n 3-en in kunt. Dus wij moeten sowieso een nieuwe (maar ja, auto is van mijn ouders en die zeiden laat hem maar maken, en ik kan moeilijk zeggen dat ik dat niet wil omdat we hopelijk over een maand of negen een andere auto nodig hebben). Mijn vriend baalt er zichtbaar van, maar ja hij rijdt nu wel mooi gratis auto dus hij moet niet zeuren haha.
@ fanatic, nog je mond dichtgehouden, goed hoor. Maarre, van de week lekker afspraken maken en zo. Leuk leuk, dan begint het toch echt te voelen he! Wanneer denk je dat je uitgerekend bent?
@ fanatic, nog je mond dichtgehouden, goed hoor. Maarre, van de week lekker afspraken maken en zo. Leuk leuk, dan begint het toch echt te voelen he! Wanneer denk je dat je uitgerekend bent?
maandag 16 maart 2009 om 09:41
maandag 16 maart 2009 om 09:41
@Becky, ja ik hou nog ongeveer 7 weken mijn mond dicht. Het klinkt misschien heel stom maar ik ben als de dood dat er iets mis gaat in de eerste weken en dat ik het dan aan iedereen verteld heb weet je wel (is echt mijn nachtmerrie) en dat ik dan moet zeggen dat het er niet meer is. Ik geniet er dus ook nog niet helemaal van zeg maar...
Als het goed is ben ik uitgerekend rond 17 November... (als de berekeningen kloppen hahaha)
Als het goed is ben ik uitgerekend rond 17 November... (als de berekeningen kloppen hahaha)
maandag 16 maart 2009 om 09:48
maandag 16 maart 2009 om 09:55
Momo: Ja, die topics van "na 11 maanden nog niet zwanger" enzo durf ik niet eens te openen...
Hier ook baaldag: stond met collega te praten, kijkt ze naar m'n buik, zegt ze ineens: "Goh, ben je zwanger?" Nee, ik wou dat ik zwanger was! Waar je naar kijkt is mijn pens met vet! Nou ja, ik zei het in iets andere bewoordingen, maar leuk is het niet. Geen sjokolaa meer voor specu
Hier ook 3-deurs auto. Qua veiligheid denk ik niet dat het uitmaakt, maar het lijkt me wel hartstikke onpraktisch met zo'n maxicosi die je moet in- en uitladen. We zitten wel te dubben over een andere auto (deze heeft bijna 3 ton op de teller...), maar we wachten eerst maar even af of we nog wat terug krijgen van de belastingdienst.
Hier ook baaldag: stond met collega te praten, kijkt ze naar m'n buik, zegt ze ineens: "Goh, ben je zwanger?" Nee, ik wou dat ik zwanger was! Waar je naar kijkt is mijn pens met vet! Nou ja, ik zei het in iets andere bewoordingen, maar leuk is het niet. Geen sjokolaa meer voor specu

Hier ook 3-deurs auto. Qua veiligheid denk ik niet dat het uitmaakt, maar het lijkt me wel hartstikke onpraktisch met zo'n maxicosi die je moet in- en uitladen. We zitten wel te dubben over een andere auto (deze heeft bijna 3 ton op de teller...), maar we wachten eerst maar even af of we nog wat terug krijgen van de belastingdienst.

maandag 16 maart 2009 om 10:10
Sjees Specu, jouw collega heeft lef zeg!!! ik zou echt noooooit aan iemand durven vragen of ze zwanger is. Volgens mij ook de nachtmerrie van iedereen dat de ander dan zegt 'nee hoor'...
Momie liefje!! Wou dat ik iets voor je kon doen, echt. Maar meer dan zeggen dat ik écht KUT voor je vind en met je meeleef kan niet helaas... en je nog maar eens een dikke vette digitale geven. Ik snap je klotegevoel heel goed!!
Momie liefje!! Wou dat ik iets voor je kon doen, echt. Maar meer dan zeggen dat ik écht KUT voor je vind en met je meeleef kan niet helaas... en je nog maar eens een dikke vette digitale geven. Ik snap je klotegevoel heel goed!!
maandag 16 maart 2009 om 10:16
Da's waar. Voor haar ook een heel genant moment natuurlijk... Vorige week vroeg een andere collega al of het wel goed met me ging, omdat ik er zo bleek en vermoeid uitzag. Misschien hebben ze met elkaar gesproken en geopperd dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn...
Ik zou het inderdaad ook nooit van z'n levensdagen aan iemand vragen!
Momo, hier wordt op afstand ook echt me je meegeleefd! Ik baal zo voor je!
Party, Annika en GW (ze hebben daar in verweggistan vast wel internet cafes) al nieuws?
Ik zou het inderdaad ook nooit van z'n levensdagen aan iemand vragen!
Momo, hier wordt op afstand ook echt me je meegeleefd! Ik baal zo voor je!
Party, Annika en GW (ze hebben daar in verweggistan vast wel internet cafes) al nieuws?
maandag 16 maart 2009 om 10:30
Update van mij:
vanmorgen een lichtroze veegje op het wc papier en daarna op een OB wat oud bloed. Nog steeds zeurderig gevoel in mijn buik (baarmoeder) en we wachten maar af. Alleen denk ik wel dat het gaat doorzetten. Dan zou mijn cyclus deze keer 31 dagen geduurd hebben.
Niet teveel hoop op mij vestigen dus!
Lees dat Annika ook denkt dat ze ongesteld wordt... Een dikke knuffel voor alle meiden die ongesteld zijn/denken te worden!
En nu weer snel aan het werk!
vanmorgen een lichtroze veegje op het wc papier en daarna op een OB wat oud bloed. Nog steeds zeurderig gevoel in mijn buik (baarmoeder) en we wachten maar af. Alleen denk ik wel dat het gaat doorzetten. Dan zou mijn cyclus deze keer 31 dagen geduurd hebben.
Niet teveel hoop op mij vestigen dus!
Lees dat Annika ook denkt dat ze ongesteld wordt... Een dikke knuffel voor alle meiden die ongesteld zijn/denken te worden!
En nu weer snel aan het werk!
maandag 16 maart 2009 om 10:36
zo speculaas die collega durft wel zeg, ik zou het ook nooooit zo aan iemand vragen!
momo zo ontzettend balen voor je! gewoon geen andere topics lezen dan deze maar ik snap wel dat dat je onzeker maakt. morgenavond heb ik met een vriendin afgesproken die in mei uitgerekend is, zij raakte ook zwanger in ronde 7, hopelijk is het voor jou ook een geluksgetal!
en die auto, tsja als iedereen dan meteen een andere auto zou moeten kopen is het wel weer goed voor de economie, als je alles wilt voorkomen moet je binnen in huis blijven zitten en dan nog hopen dat er geen vliegtuig op je huis stort zeg maar. dus het gaat mij te ver om te vinden dat je geen kindje in een 3deurs auto mag vervoeren. we hebben zelf 1 vijfdeurs en 1 driedeurs trouwens. maar die driedeurs blijft gewoon driedeurs hoor.
becky boeritus klinkt goed, dat heb ik meer gehoord hier toch!
fanatic knap hoor zo lang je mond dichthouden, is mij niet gelukt dus
momo zo ontzettend balen voor je! gewoon geen andere topics lezen dan deze maar ik snap wel dat dat je onzeker maakt. morgenavond heb ik met een vriendin afgesproken die in mei uitgerekend is, zij raakte ook zwanger in ronde 7, hopelijk is het voor jou ook een geluksgetal!
en die auto, tsja als iedereen dan meteen een andere auto zou moeten kopen is het wel weer goed voor de economie, als je alles wilt voorkomen moet je binnen in huis blijven zitten en dan nog hopen dat er geen vliegtuig op je huis stort zeg maar. dus het gaat mij te ver om te vinden dat je geen kindje in een 3deurs auto mag vervoeren. we hebben zelf 1 vijfdeurs en 1 driedeurs trouwens. maar die driedeurs blijft gewoon driedeurs hoor.
becky boeritus klinkt goed, dat heb ik meer gehoord hier toch!
fanatic knap hoor zo lang je mond dichthouden, is mij niet gelukt dus
maandag 16 maart 2009 om 10:45
@ specu, meteen een knal voor d'r kop geven ha ha. effe je agressie botvieren op een collega met idiote opmerkingen!
@ mulan en annika, dikke knuffel en hopen dat het niet doorzet!
@ husky, boeritus is een bekend fenomeen geloof ik, hoewel ik er zelf niet heel veel vertrouwen in heb deze maand. Tenminste ik ben nog niet zo zenuwachtig als de vorige keren. Maar we hebben nu wel meer ons best gedaan dus wie weet. Ik vind het alleen lastig te wachten tot de 24e omdat ik weet dat ik een eerdere eisprong heb gehad. Denk ik.
@ mulan en annika, dikke knuffel en hopen dat het niet doorzet!
@ husky, boeritus is een bekend fenomeen geloof ik, hoewel ik er zelf niet heel veel vertrouwen in heb deze maand. Tenminste ik ben nog niet zo zenuwachtig als de vorige keren. Maar we hebben nu wel meer ons best gedaan dus wie weet. Ik vind het alleen lastig te wachten tot de 24e omdat ik weet dat ik een eerdere eisprong heb gehad. Denk ik.