Tinder daten

16-10-2018 17:33 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik ben van plan het eens te proberen op Tinder om aan een date te geraken. Ik had al eerder een profiel, maar ik zou die volledig willen resetten en vanaf 0 beginnen. Want er stonden foto's op die niet zo aantrekkelijk waren waardoor ik niet aan matches geraakte. Iemand die weet hoe je Tinder kunt resetten? Vroeger ging dat eenvoudig, maar ik heb gelezen dat je een ander fb account, nummer, ... zou moeten hebben? Pff ...
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 19:33
Maar ik had mijn nummer gelinkt aan dat fb profiel als verificatie.
Ik weet echt te weinig van Tinder om daar wat over te zeggen.

Ik zou denken dat wanneer je het account verwijderd dat dat voldoende is. Ik denk ook niet dat het dan veel uitmaakt of je nou via FB of mobiel een nieuw account maakt. Die oude gegevens zijn weg. Het kan ook dat jij je account niet hebt verwijderd maar op inactief hebt gezet, want je kan ook resetten.
Afgekeurde mannen kwamen bij mij ook telkens opnieuw terug in Tinder. Het maakte ook niet uit hoe vaak ik ze afkeurde.
meaki schreef:
16-10-2018 19:58
Afgekeurde mannen kwamen bij mij ook telkens opnieuw terug in Tinder. Het maakte ook niet uit hoe vaak ik ze afkeurde.
En dit. Maar als ik dan eens per ongeluk een leuk exemplaar naar links swipte kwam ik hem nooit meer tegen. :facepalm:
meaki schreef:
16-10-2018 19:58
Afgekeurde mannen
Jezus gristus zeg :-| Die mannen hebben ook gewoon een moeder hè
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Bearnaise schreef:
16-10-2018 20:06
En dit. Maar als ik dan eens per ongeluk een leuk exemplaar naar links swipte kwam ik hem nooit meer tegen. :facepalm:
Dan zal die jou wel weggeveegd hebben :rofl:
Vanzai schreef:
16-10-2018 20:07
Jezus gristus zeg :-| Die mannen hebben ook gewoon een moeder hè
Vanzai heeft wel gelijk :yes:
safrat schreef:
16-10-2018 19:40
Ik weet echt te weinig van Tinder om daar wat over te zeggen.

Ik zou denken dat wanneer je het account verwijderd dat dat voldoende is. Ik denk ook niet dat het dan veel uitmaakt of je nou via FB of mobiel een nieuw account maakt. Die oude gegevens zijn weg. Het kan ook dat jij je account niet hebt verwijderd maar op inactief hebt gezet, want je kan ook resetten.
https://www.swipehelper.com/2016/11/22/ ... procedure/

Via die site staat een procedure (sinds 2018) die je zou moeten volgen om volledig te starten vanaf 0. Daar staat op dat je een nieuw fb account nodig hebt (en nummer) om een zogezegde ELO score te resetten (weet zelf niet goed wat dat inhoudt). Ze geven zo een aantal stappen die je moet volgen en de 4de stap zegt het volgende: "Log out of Facebook and create a new Facebook account, using a new throwaway E-Mail address."
Het volgende vond ik ook terug (https://www.gratisdatingtips.nl/tinder- ... elo-score/)

Als je wilt dat je profiel weer beter zichtbaar wordt is daar een simpele mogelijkheid voor: Verwijder je Tinder profiel en maak een nieuwe aan. Zorg er dan wel voor dat er een nieuwe profielfoto bij je profiel wordt geplaatst want anders zal Tinder je “herkennen”. Gebruik bovendien een ander telefoonnummer of Facebook account voor je nieuwe Tinder profiel.
Ik weet zeker dat als je eerst je huidige tinderaccount volledig definitief verwijderd (dus niet alleen op niet meer actief zet) dan kun je erna met je zelfde fb en zelfde gsmnr een heel nieuw tinderaccount aanmaken.
Tinder neemt idd wel je foto’s van fb over maar je kunt die op t kruisje in de rechterbovenhoek makkelijk verwijderen en er mooiere op plaatsen.
Je account is dan echt weer nieuw en zichtbaar voor iedereen ook die wat je vroeger al geswiped hebt.
Ik weet dit uit eigen ervaring want heb tinder zelf altijd maar hooguit een weekje en dan weer genoeg matches voor een half jaar te daten:)
En als het niks geworden is begin ik terug opnieuw en zie dan vaak ook jongens weer voorbij komen die ik dus voorheen al gedate heb.
Dus geloof het verwijder je account en maak een nieuwe aan. Een nieuwe fb of nieuw gsmnr is niet nodig.
Je vraag heeft weinig te maken met een relatie.

Als je een website wil laten maken over boeketten ga je ook niet naar een bloemist.

Dit hoort thuis bij ‘digi’.

Maar gewoon opnieuw registeren moet lukken lijkt me. Het hoeft ook niet via Facebook enzo.
hoopdoetleven schreef:
16-10-2018 18:42
Ben je zeker? Kun je diegene die je eerder links geswipet hebben weer tegenkomen?
Ja, heb het zelf ook een aantal keer gedaan. Het is net alsof je eerste account nooit heeft bestaan en je komt gewoon weer dezelfde mensen tegen.
Anna_02 schreef:
17-10-2018 08:42
Ja, heb het zelf ook een aantal keer gedaan. Het is net alsof je eerste account nooit heeft bestaan en je komt gewoon weer dezelfde mensen tegen.
Raar, ben begonnen met nieuwe foto's. Sinds eergisteren en heb nog geen matches.
hoopdoetleven schreef:
17-10-2018 13:40
Raar, ben begonnen met nieuwe foto's. Sinds eergisteren en heb nog geen matches.
Misschien match je wel niet met degene die jij liked?
Dat kan dan toch?
Unicorn2018 schreef:
17-10-2018 01:27
Ik weet zeker dat als je eerst je huidige tinderaccount volledig definitief verwijderd (dus niet alleen op niet meer actief zet) dan kun je erna met je zelfde fb en zelfde gsmnr een heel nieuw tinderaccount aanmaken.
Tinder neemt idd wel je foto’s van fb over maar je kunt die op t kruisje in de rechterbovenhoek makkelijk verwijderen en er mooiere op plaatsen.
Je account is dan echt weer nieuw en zichtbaar voor iedereen ook die wat je vroeger al geswiped hebt.
Ik weet dit uit eigen ervaring want heb tinder zelf altijd maar hooguit een weekje en dan weer genoeg matches voor een half jaar te daten:)
En als het niks geworden is begin ik terug opnieuw en zie dan vaak ook jongens weer voorbij komen die ik dus voorheen al gedate heb.
Dus geloof het verwijder je account en maak een nieuwe aan. Een nieuwe fb of nieuw gsmnr is niet nodig.
Waarom moet je dan volgens die site: https://www.swipehelper.com/2016/11/22/ ... procedure/ wel een nieuw fb aanmaken? Ik weet dat je dat vroeger makkelijk kon resetten, maar sinds dit jaar is er blijkbaar een nieuwe procedure die het veel moeilijker maakt een nieuw Tinder profiel aan te maken. En het feit dat ik nog geen matches heb vind ik ook niet echt logisch. Ik heb al een 50tal profielen naar rechts geswiped, zonder succes voorlopig. Misschien hadden die mij al naar links geswiped voordat ik de nieuwe foto's erop plaatste? En hetgeen ik wil is dat ze mijn profiel opnieuw tegenkomen, maar dan met die vernieuwde foto's op.
hoopdoetleven schreef:
17-10-2018 16:00
Waarom moet je dan volgens die site: https://www.swipehelper.com/2016/11/22/ ... procedure/ wel een nieuw fb aanmaken? Ik weet dat je dat vroeger makkelijk kon resetten, maar sinds dit jaar is er blijkbaar een nieuwe procedure die het veel moeilijker maakt een nieuw Tinder profiel aan te maken. En het feit dat ik nog geen matches heb vind ik ook niet echt logisch. Ik heb al een 50tal profielen naar rechts geswiped, zonder succes voorlopig. Misschien hadden die mij al naar links geswiped voordat ik de nieuwe foto's erop plaatste? En hetgeen ik wil is dat ze mijn profiel opnieuw tegenkomen, maar dan met die vernieuwde foto's op.
Je bent op zoek naar een verklaring, omdat je geen matches hebt, maar die verklaring van jou klopt niet. Ik heb dit jaar meerdere Tinderprofielen gehad zonder gebruik te maken van een nieuw nummer. Ik had een Tinder Gold abonnement. Dat abonnement kon ik gewoon nog gebruiken bij het nieuwe profiel.

Ik vermoed dat de meeste mannen op Tinder heel weinig matches hebben. Daar is best wel wat tegen te doen: neem Gold, gebruik je superlikes en boosts. Opvallend profiel, leuke foto's en tekst. Alles naar rechts swipen. En als je dan nog geen match heb is Tinder niks voor jou. Er zijn andere sites waar je misschien meer kans hebt.

Wat ik me afvraag: waarom is het voor jou zo belangrijk dat iemand jouw profiel opnieuw ziet met nieuwe foto's? Gaat het je dan om een specifiek persoon?
safrat schreef:
17-10-2018 17:41
Je bent op zoek naar een verklaring, omdat je geen matches hebt, maar die verklaring van jou klopt niet. Ik heb dit jaar meerdere Tinderprofielen gehad zonder gebruik te maken van een nieuw nummer. Ik had een Tinder Gold abonnement. Dat abonnement kon ik gewoon nog gebruiken bij het nieuwe profiel.

Ik vermoed dat de meeste mannen op Tinder heel weinig matches hebben. Daar is best wel wat tegen te doen: neem Gold, gebruik je superlikes en boosts. Opvallend profiel, leuke foto's en tekst. Alles naar rechts swipen. En als je dan nog geen match heb is Tinder niks voor jou. Er zijn andere sites waar je misschien meer kans hebt.

Wat ik me afvraag: waarom is het voor jou zo belangrijk dat iemand jouw profiel opnieuw ziet met nieuwe foto's? Gaat het je dan om een specifiek persoon?
Omdat de foto's die er voordien opstonden van mij, niet aantrekkelijk waren wat waarschijnlijk het feit verklaart dat ik aan geen matches geraakte. Ik wil opnieuw beginnen met betere foto's om zo wel aan matches te geraken. Helemaal opnieuw beginnen en meisjes/vrouwen die mij al geswiped hebben zouden mij opnieuw moeten kunnen zien zonder dat ze die oude foto's nog tegenkomen zodat ik misschien dan wel een rechtse swipe krijg. Ik heb Tinder een aantal jaar totaal niet gebruikt terwijl mijn profiel nog op actief stond, wat ook een reden is dat ik mijn account wou resetten. Ik heb maten van mij, die wel redelijk actief waren de laatste jaren, die een honderdtal matches hebben. En ik, een gemiddeld persoon: niet dik, sportief, nog jong heb nog geen matches. Ik zou toch op zijn minst een aantal matches moeten hebben lijkt mij, dus ik weet niet wat hier de oorzaak van is. Tinder heeft een enorm gebruikersaantal, dus de kans om een match te hebben is toch groter dan er geen enkele te hebben?
Je kan de kans niet berekenen op grond van alleen gebruikersaantal. Maar aan de andere kant: als je 50% kans hebt bij 100 vrouwen dan heb je 100% kans op ten minste 1 match. Als je maar 1% kans hebt bij al die vrouwen heb je toch 63% kans op ten minste 1 match. Maar dan heb je nog andere factoren. Aantal mannen, hoe lang je Tinder gebruikt, hoeveel jij naar rechts swiped etc.

Je hebt in ieder geval meer kans op een Tindermatch wanneer je Tinder gebruikt dan wanneer je geen Tinder gebruikt.

Je hebt het al geprobeerd toch? Om je profiel definitief te verwijderen? De app ook opnieuw geïnstalleerd? En dan via mobiel een nieuw account maken. Dat zou echt genoeg moeten zijn.

Ik verbaas me trouwens over de enorme hoeveelheid matches die jouw vrienden hebben. Ik vraag me af of dat gebruikelijk is.
Gozer, je blijft je maar vastklampen aan die site en overal redenen zoeken waarom je geen matches krijgt.

Ik ben een man met een redelijk aantal matches, mensen die ik naar links geswiped heb kom ik soms nog wel 3,4,5,6,7 keer tegen. Daar komt bij dat is soms 2 weken (!) geen match heb en en andere weken gemiddeld 3-4 matches per dag.

Niet zo wanhopig. De eerste match komt echt wel :)
Ik heb al een paar dagen redelijk wat afgeswipet en heb nog 0 matches. Pff ... Ik leef nochtans in een drukke stad met veel studenten. Zo frustrerend als je weet dat vrienden zeggen dat ze al aan meer dan 100 matches zitten (maar wel op een paar maand/jaar). Ik heb geen Tinder Plus. Zou dat het probleem zijn. Dat ze niet-betalende gebruikers geen kans meer geven?
Handsoopy schreef:
16-10-2018 20:10
Dan zal die jou wel weggeveegd hebben :rofl:
:idee: Dan is het geen ramp.
De reden dat je geen matches hebt, is omdat niemand je naar rechts swipet. Er zijn sites waar mensen je profiel gratis keuren en van advies voorzien, want daar zit het probleem m in. Je foto's zijn niet aantrekkelijk. Wat raar de reden van is, kunnen wij zonder voorbeeld ook niet zeggen.
Occam's razor
hoopdoetleven schreef:
19-10-2018 22:33
Ik heb al een paar dagen redelijk wat afgeswipet en heb nog 0 matches. Pff ... Ik leef nochtans in een drukke stad met veel studenten. Zo frustrerend als je weet dat vrienden zeggen dat ze al aan meer dan 100 matches zitten (maar wel op een paar maand/jaar). Ik heb geen Tinder Plus. Zou dat het probleem zijn. Dat ze niet-betalende gebruikers geen kans meer geven?
Als je je daar net zo profileert als in dit topic, dan snap ik dat wel...

Note to self: Eerst loopen, dan pas reageren, leer dat nou eens!
anoniem_376240 wijzigde dit bericht op 20-10-2018 15:12
Reden: Had beter eerst even kunnen loopen
5.99% gewijzigd
hoopdoetleven schreef:
19-10-2018 22:33
Ik denk wel dat je als betalende gebruiker meer kans hebt op een match, want je hebt meer mogelijkheden om op te vallen. Dat wil niet zeggen dat je als niet betalende gebruiker bij voorbaat kansloos bent. Dat is alweer zoeken naar een verklaring die buiten jouzelf ligt.

Gun het wat tijd.
Je zou eens kunnen kijken naar de profielen van die vrienden van je. Wat voor foto's hebben zij er op staan. Hebben ze een tekst of juist niet. Die meer dan 100 matches zou ik zelf met een korrel zout nemen.
Debora schreef:
20-10-2018 14:50
De reden dat je geen matches hebt, is omdat niemand je naar rechts swipet. Er zijn sites waar mensen je profiel gratis keuren en van advies voorzien, want daar zit het probleem m in. Je foto's zijn niet aantrekkelijk. Wat raar de reden van is, kunnen wij zonder voorbeeld ook niet zeggen.
Of misschien niemand mijn profiel tegenkomt doordat ik Tinder in jaren niet meer gebruikt heb? Dat kan haast niet dat niemand mij zou rechts swipen. Ik ben een gemiddeld persoon en de foto's die ik er nu op geplaatst heb zijn toch duidelijk beter dan voordien. Maar ik heb geen bio geschreven. Als ik het google, zou een bio blijkbaar heel effectief zijn. Misschien eens proberen?
Of misschien kom je digitaal gewoon niet zo leuk over?
Je zal vast een ontzettend leuke jongen zijn, maar hier op het forum kom je, in ieder geval op mij, over als stronteigenwijs, onzeker, drammerig en wanhopig. Dat zou je voor mij heel onaantrekkelijk maken.

Misschien zit jouw kracht meer in het persoonlijk ontmoeten van mensen? Al had je ook al een topic over het aanspreken van meisjes en hoe moeilijk je dat vindt.
Maar misschien moet je de aandacht niet zo leggen op het daten en eerst gewoon nieuwe mensen proberen te ontmoeten?
En misschien is het ook een goed idee om niet overal een oorzaak voor te willen vinden die buiten jezelf ligt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven