Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 19 oktober 2018 om 17:59
Je kan je naam beter aanpassen naar Lilli Sputter me dunkt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:01

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:03
Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 17:59Heb het al lang door hoor. Een hoop dom geouwehoer, geklik en kliekjesgedrag. De meeste zijn ook nog eens 45+
Ga je schamen hyenas
Je hóeft hier niet te zijn hè?
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:03
Geniet er maar van, over een uurtje of twee moet je naar bed.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:04
Ja jij bent helemaal correct hoor volgens de regels die jij maar al te graag zegt tegen de Mods tegen mensen die jij niet mag. Maar ik vind van mensen die andere mensen verlinken echt nare mensen. Dan heb je zelf geen fijn leven denk ik.Trotter schreef: ↑19-10-2018 17:47Het principe is dat er na een 24-uursban een 48-uursban volgt. Tenzij er meer dan drie maanden tussen zit waarin je niet over de schreef gaat.
Als een ban niet terecht is kaart ik dat ook aan, zoals laatst nog met de ban van FV.
Het gaat dus inderdaad om het principe.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:05
O, dan drink ikdoornroosje9 schreef: ↑19-10-2018 18:03Geniet er maar van, over een uurtje of twee moet je naar bed.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:08
Blondie456 schreef: ↑19-10-2018 18:04Ja jij bent helemaal correct hoor volgens de regels die jij maar al te graag zegt tegen de Mods tegen mensen die jij niet mag. Maar ik vind van mensen die andere mensen verlinken echt nare mensen. Dan heb je zelf geen fijn leven denk ik.
Ik verlink niemand, ik wijs de mods op hun fouten.
En ik heb een heerlijk leven hoor, je hoeft je over mij geen zorgen te maken.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:10
ik denk dat het niet zoveel uitmaakt voor de levenskwaliteitBlondie456 schreef: ↑19-10-2018 18:04Ja jij bent helemaal correct hoor volgens de regels die jij maar al te graag zegt tegen de Mods tegen mensen die jij niet mag. Maar ik vind van mensen die andere mensen verlinken echt nare mensen. Dan heb je zelf geen fijn leven denk ik.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:10

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:11
Hangt er allemaal maar vanaf. Over het algemeen kan weinig me minder boeien dan iemands bangeschiedenis, maar als iemand een racistische kutpost schrijft en dan wegkomt met 24 uur terwijl die 48 uur had moeten krijgen ben ik niks te beroerd om de mods daar even op te wijzen. Wel in het openbaar natuurlijk, want van dat stiekeme gestaf hou ik ook niet.Blondie456 schreef: ↑19-10-2018 18:04Ja jij bent helemaal correct hoor volgens de regels die jij maar al te graag zegt tegen de Mods tegen mensen die jij niet mag. Maar ik vind van mensen die andere mensen verlinken echt nare mensen. Dan heb je zelf geen fijn leven denk ik.
En voor het vrije woord weer op haar achterste benen gaat staan: ik bepaal lekker helemaal zelf wat ik een racistische kutpost vind en of ik dat hardop moet roepen. Het woord is voor iedereen vrij tenslotte, ook voor boomknuffelaars/gutmenschen/deugdrammers.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:20
sorry maar jij verlinkte mij wel dus op de Mods op hun fouten te wijzen want daar hadden ze zelf geen erg in. Dus kreeg ik dankzij jou een ban van 48 uur. Nogmaals, dat maakte mij niks uit. En jouw leven. Ik geloof niet dat jij gelukkig bent .Dan zou je minder zwartgallig zijn op dit forum.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:20

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:22
Blondie456 schreef: ↑19-10-2018 18:20sorry maar jij verlinkte mij wel dus op de Mods op hun fouten te wijzen want daar hadden ze zelf geen erg in. Dus kreeg ik dankzij jou een ban van 48 uur. Nogmaals, dat maakte mij niks uit. En jouw leven. Ik geloof niet dat jij gelukkig bent .Dan zou je minder zwartgallig zijn op dit forum.
Hou toch op te zeuren zeg.

vrijdag 19 oktober 2018 om 18:23
Ooo!vrouwjagersma schreef: ↑19-10-2018 18:20Ter overdenking (en met extra mooie, dure woorden, want dat hoort bij mijn nare forumpersoonlijkheid)
Die Gedanken sind frei, wer kann sie erraten,
sie fliegen vorbei wie nächtliche Schatten.
Kein Mensch kann sie wissen, kein Jäger sie schießen
mit Pulver und Blei: Die Gedanken sind frei!
Geen bijzonderheden
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:33
Nice!vrouwjagersma schreef: ↑19-10-2018 18:20Ter overdenking (en met extra mooie, dure woorden, want dat hoort bij mijn nare forumpersoonlijkheid)

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:37
https://m.youtube.com/watch?v=nieZRW4o7_U
De woorden blijven staan de rest euh.. laat ik maar.

De woorden blijven staan de rest euh.. laat ik maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:38
Patatje met en een frikadel.
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:39
Ja leuk, maar als je je gedachten niet kan delen heb je er weinig aan?vrouwjagersma schreef: ↑19-10-2018 18:20Ter overdenking (en met extra mooie, dure woorden, want dat hoort bij mijn nare forumpersoonlijkheid)
Gedachten uitspreken moet ook vrij zijn. Pas als je gaat handelen, moet er evt ingegrepen kunnen worden. En handelen is dus niet je gedachten slechts opschrijven, maar ze uitvoeren.
impala wijzigde dit bericht op 19-10-2018 18:44
16.28% gewijzigd
.
vrijdag 19 oktober 2018 om 18:39
Een ban krijg je dankzij jezelfBlondie456 schreef: ↑19-10-2018 18:20sorry maar jij verlinkte mij wel dus op de Mods op hun fouten te wijzen want daar hadden ze zelf geen erg in. Dus kreeg ik dankzij jou een ban van 48 uur. Nogmaals, dat maakte mij niks uit. En jouw leven. Ik geloof niet dat jij gelukkig bent .Dan zou je minder zwartgallig zijn op dit forum.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)