Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

dinsdag 23 oktober 2018 om 18:25
Natuurlijk!annelien04 schreef: ↑23-10-2018 08:42Zou ik hier ook mee mogen schrijven, aangezien mijn zoon ook actief hier was. Ik zou wel een knuffel kunnen gebruiken..........

*stopt Annelien in met een dekentje*
dinsdag 23 oktober 2018 om 20:14
Dag lievekes! Eindelijk thuis. Heel fijn opgewacht door de katjes. Die nu NODIG aandacht vragen
Ik gooi even een soep uit de vriezer in de magnetron terwijl ik als een idioot door het huis op loop met een hengeltje
Welkom Annelien! Iedereen die het goed voor heeft met de anderenen is hier welkom. We delen lief en leed maar zwelgen niet. We buren elkaar op en zijn er voor elkaar.
Scatties: fijne avond!

Ik gooi even een soep uit de vriezer in de magnetron terwijl ik als een idioot door het huis op loop met een hengeltje

Welkom Annelien! Iedereen die het goed voor heeft met de anderenen is hier welkom. We delen lief en leed maar zwelgen niet. We buren elkaar op en zijn er voor elkaar.
Scatties: fijne avond!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 24 oktober 2018 om 06:50
Oudblond, leuk zijn katjes toch he, ik heb er ook twee. (Heb mn hele leven katten gehad)
Goedemorgen, ik leef ook nog
.
Ik vind het wel een beetje koud, maar i.m.o heeft de herfst ook zn charmes.
Nu eerst koffie, dan schrijf ik later misschien over een heel stom dilemma waar ik niet uitkom
(Tenminste als dat ok is natuurlijk)

Goedemorgen, ik leef ook nog

Ik vind het wel een beetje koud, maar i.m.o heeft de herfst ook zn charmes.
Nu eerst koffie, dan schrijf ik later misschien over een heel stom dilemma waar ik niet uitkom

woensdag 24 oktober 2018 om 11:35
Ik
de herfst... en de winter en de zomer en nou ja, oké dan ook de lente (al vind ik dat het minst toffe seizoen). Alleen zo naar voor l die mensen die nu last hebben van het vochtige weer en later voor de mensen die last hebben van het donkere weer.
Phoebe, drop maar hier hoor. Ik heb zelf hele fijne ervaringen hier met dilemma's in de groep gooien. Meestal bleek dat er eigenlijk helemaal geen dilemma was, maar dat ik gewoon de keuze niet echt durfde uit te spreken

Phoebe, drop maar hier hoor. Ik heb zelf hele fijne ervaringen hier met dilemma's in de groep gooien. Meestal bleek dat er eigenlijk helemaal geen dilemma was, maar dat ik gewoon de keuze niet echt durfde uit te spreken

woensdag 24 oktober 2018 om 11:53
Genie, thnx. Idd ik durf het niet helemaal. Kan hier best weet ik dus hier komt ie:
Kijk ik ben best lang unhappy en wanhopig single geweest, ik heb geleerd dat daten als je je zo voelt niet handig is, trekt foute lui aan en is frustrerend. Vandaar dat ik het afgezworen had.
Inmiddels is er bij mij veel veranderd,meer zelfvertrouwen, ik weet wat ik wil,ben blij met mezelf en het wanhopige is er af
Echter ik zou best wel weer eens onschuldig willen daten, niet met het oog op perse een relatie willen, meer om een leuke avond te hebben, mensen te ontmoeten en mezelf uit de comfortzone halen.
Echter ik ben met daten vroeger toch wel regelmatig op mn bek gegaan, ik weet niet of ik het durf, en vooral: ik heb zo geen zin in die stomme date apps of sites die rete duur zijn...
(En ik ken in RL zo niet 123 iemand met wie ik wat zou willen drinken. Ja vrienden, maar dat is wat anders)
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik hiermee moet..
(Doen of niet..., Beginnend met wel een app erop zetten. Bleeegggg, ik haat die stomme chat gesprekken)
Zo, dat is eruit....
Kijk ik ben best lang unhappy en wanhopig single geweest, ik heb geleerd dat daten als je je zo voelt niet handig is, trekt foute lui aan en is frustrerend. Vandaar dat ik het afgezworen had.
Inmiddels is er bij mij veel veranderd,meer zelfvertrouwen, ik weet wat ik wil,ben blij met mezelf en het wanhopige is er af
Echter ik zou best wel weer eens onschuldig willen daten, niet met het oog op perse een relatie willen, meer om een leuke avond te hebben, mensen te ontmoeten en mezelf uit de comfortzone halen.
Echter ik ben met daten vroeger toch wel regelmatig op mn bek gegaan, ik weet niet of ik het durf, en vooral: ik heb zo geen zin in die stomme date apps of sites die rete duur zijn...
(En ik ken in RL zo niet 123 iemand met wie ik wat zou willen drinken. Ja vrienden, maar dat is wat anders)
Ik weet gewoon niet zo goed wat ik hiermee moet..

(Doen of niet..., Beginnend met wel een app erop zetten. Bleeegggg, ik haat die stomme chat gesprekken)
Zo, dat is eruit....

woensdag 24 oktober 2018 om 12:01
Oh hon toch. Wat goed dat je nu zo veel fijner in je vel zit!!
Ik ben niet van de datingapps, lijkt mij heel vermoeiend. Ik zou er zelf voor kiezen om met een of twee vriendinnen ergens op stap te gaan waar je normaal niet naar toe gaat. En dan flirten, flirten en niet vergeten te flirten. Ik ben gewoon meer van het RL contact, contact leg ik makkelijk en ja ik hou van flirten
Dus ik zou zeggen niet doen als het je zo tegen staat en andere manieren zoeken. En anders, waar woon je en wat zoek je? Ik ga wel een avond mee stappen
Ik ben niet van de datingapps, lijkt mij heel vermoeiend. Ik zou er zelf voor kiezen om met een of twee vriendinnen ergens op stap te gaan waar je normaal niet naar toe gaat. En dan flirten, flirten en niet vergeten te flirten. Ik ben gewoon meer van het RL contact, contact leg ik makkelijk en ja ik hou van flirten

Dus ik zou zeggen niet doen als het je zo tegen staat en andere manieren zoeken. En anders, waar woon je en wat zoek je? Ik ga wel een avond mee stappen

woensdag 24 oktober 2018 om 13:08
Dank dank! Ben ik ook heel blij mee, ik heb er hard voor gewerkt om beter in mijn vel te zitten.
Nou dat zou gezellig zijn, ik woon in GLD, hoofdstad
.
Ik heb wel vrienden en vriendinnen maar niet echt (meer) om te stappen. (Ik ben een dertiger en mn vrienden hebben of baby's of meestal geen tijd/ook een eigen leven)
Bovendien ben ik ook geen 14 meer, natuurlijk ga ik wel eens een avondje weg maar ik ben niet echt een avond mens en iedere week op stap heb ik niet echt zin meer in.
Kort samengevat, stevig uit gaan heb ik niet zoveel zin in en het gaat ook niet zo makkelijk. (En het puur doen in de hoop om iemand tegen te komen, regelmatig geprobeerd zonder resultaat, en de wanhoop is ook wel weg dus dat hoeft ook niet perse)
Nou dat zou gezellig zijn, ik woon in GLD, hoofdstad

Ik heb wel vrienden en vriendinnen maar niet echt (meer) om te stappen. (Ik ben een dertiger en mn vrienden hebben of baby's of meestal geen tijd/ook een eigen leven)
Bovendien ben ik ook geen 14 meer, natuurlijk ga ik wel eens een avondje weg maar ik ben niet echt een avond mens en iedere week op stap heb ik niet echt zin meer in.
Kort samengevat, stevig uit gaan heb ik niet zoveel zin in en het gaat ook niet zo makkelijk. (En het puur doen in de hoop om iemand tegen te komen, regelmatig geprobeerd zonder resultaat, en de wanhoop is ook wel weg dus dat hoeft ook niet perse)

woensdag 24 oktober 2018 om 13:15

woensdag 24 oktober 2018 om 14:06
Ik wil niet perse afhankelijk zijn van anderen wat betreft met het ontmoeten van mensen. (En als ik met vrienden/vriendinnen afspreek die ik niet vaak zie wil ik me op hun focussen, niet op het socializen met vreemden)
Dus nogmaals, wat betreft stappen, dat gaat niet helemaal werken ben ik bang. (En ik heb er ook geen zin meer in, ik ben ook geen 18 meer
)
Vandaar trouwens ook mn dilemma, als ik een fanatieke stapper zou zijn dan zou het niet zo moeilijk zijn. Mjah dat ben ik niet, en om nou dingen tegen mn zin te doen enkel om mensen tegen te komen, niet zoveel zin in..
Heb net trouwens wel mn sociale vaardigheden kunnen oefenen, ik werk als administratieve kracht maar woensdag doe ik de balie, ik had net een leuke, aardige man aan de balie met wie ik gezellig stond te kletsen.
Goede oefening voor mevrouw de einzelgänger/kluizenaar
(Das het voordeel van mijn werk, ik kom veel mensen tegen... Moet ik maar es wat meer mee gaan socializen..)
Dus nogmaals, wat betreft stappen, dat gaat niet helemaal werken ben ik bang. (En ik heb er ook geen zin meer in, ik ben ook geen 18 meer

Vandaar trouwens ook mn dilemma, als ik een fanatieke stapper zou zijn dan zou het niet zo moeilijk zijn. Mjah dat ben ik niet, en om nou dingen tegen mn zin te doen enkel om mensen tegen te komen, niet zoveel zin in..

Heb net trouwens wel mn sociale vaardigheden kunnen oefenen, ik werk als administratieve kracht maar woensdag doe ik de balie, ik had net een leuke, aardige man aan de balie met wie ik gezellig stond te kletsen.
Goede oefening voor mevrouw de einzelgänger/kluizenaar

(Das het voordeel van mijn werk, ik kom veel mensen tegen... Moet ik maar es wat meer mee gaan socializen..)

woensdag 24 oktober 2018 om 14:44
Niet stappen om hopeloos mannen te benaderen hon, dat werkt niet. Onder stappen versta ik ook gewoon een hapje eten en een uurtje de kroeg in. En ik woon in het midden van het land, dus kan overal heen. Lijkt me leuk, als je het niet erg vindt om met een oude tut op stap te gaan (lees 42 en bijna jarig

woensdag 24 oktober 2018 om 15:01
ik ben ook weer even klaar met de datingsites. Vind chatten al lastig en het aantal keer dat een date niet doorging of niet kwam opdagen zorgt er voor dat ik daar ook echt wel even klaar mee ben.
Zou graag iemand tegen komen, maar focus me nu vooral even op de leuke dingen die ik al in mijn leven heb.
Zou graag iemand tegen komen, maar focus me nu vooral even op de leuke dingen die ik al in mijn leven heb.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

woensdag 24 oktober 2018 om 15:08
Oww nee, daar heb ik zeker geen zin in. En ik ben niet (meer) hopeloos op zoek en heb het ook niet nodig.GenieInABottle schreef: ↑24-10-2018 14:44Niet stappen om hopeloos mannen te benaderen hon, dat werkt niet. Onder stappen versta ik ook gewoon een hapje eten en een uurtje de kroeg in. En ik woon in het midden van het land, dus kan overal heen. Lijkt me leuk, als je het niet erg vindt om met een oude tut op stap te gaan (lees 42 en bijna jarig![]()

Ik vind het juist een leuk idee en een goede oefening. (Want ik ben wat betreft daten een vreselijke schijtebroek

Als jij het geen probleem vind om met iemand op stap te gaan die er uit ziet als een broekkie

En Arnhem-midden des lands dat is te doen)
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 20:18
9.88% gewijzigd

woensdag 24 oktober 2018 om 19:54
Nou, als leeftijd niet boeit en je toch het chatten wil overslaan .. hoe laat kan je?Phoebe-returns schreef: ↑24-10-2018 15:08Oww nee, daar heb ik zeker geen zin in. En ik ben niet (meer) hopeloos op zoek en heb het ook niet nodig.
Nee helemaal niet, leeftijd boeit muj niet. Ik zie er overigens jonger uit maar ik tel ook al 36 lentes.
Ik vind het juist een leuk idee en een goede oefening. (Want ik ben wat betreft daten een vreselijke schijtebroekdus aan mn gewone sociale vaardigheden werken is i.m.o altijd een goed idee)
Als jij het geen probleem vind om met iemand op stap te gaan die er uit ziet als een broekkie![]()
...
En Arnhem-midden des lands dat is te doen)

woensdag 24 oktober 2018 om 20:12
Snuggie: niet de eerste knusselmatch. Ik heb ook al mogen knusselen IRL Yeey. Ik kan vertellen dat het erg goed beviel/bevalt. Lieve mensen hier. Oprecht, open en niet veroordelend maar geïnteresseerd. Zo mooi!
Ik had net zoiets leuks! Buurmannen zijn met vakantie en dan zorg ik voor post en plantjes. Ex (al 15 jaar ex maar nog goede vrienden en ik ken hem van feestjes) van een van de buurmannen belde me met de vraag of hij bloemen en bubbels mocht brengen voor de buurmannen omdat hij zijn ex wilde bedanken voor het werk dat die recent in zijn huis gedaan heeft. Tuurlijk prima, ik ga wel met je mee naar binnen.
Heeft hij een mega boeket, bubbels, ballons, kaartjes.... het hele huis in jubelstemming voor hun terugkomst
Ik had net zoiets leuks! Buurmannen zijn met vakantie en dan zorg ik voor post en plantjes. Ex (al 15 jaar ex maar nog goede vrienden en ik ken hem van feestjes) van een van de buurmannen belde me met de vraag of hij bloemen en bubbels mocht brengen voor de buurmannen omdat hij zijn ex wilde bedanken voor het werk dat die recent in zijn huis gedaan heeft. Tuurlijk prima, ik ga wel met je mee naar binnen.
Heeft hij een mega boeket, bubbels, ballons, kaartjes.... het hele huis in jubelstemming voor hun terugkomst

woensdag 24 oktober 2018 om 20:23
Oudblond schreef: ↑24-10-2018 20:12Snuggie: niet de eerste knusselmatch. Ik heb ook al mogen knusselen IRL Yeey. Ik kan vertellen dat het erg goed beviel/bevalt. Lieve mensen hier. Oprecht, open en niet veroordelend maar geïnteresseerd. Zo mooi!
Heeft hij een mega boeket, bubbels, ballons, kaartjes.... het hele huis in jubelstemming voor hun terugkomst![]()
Wat leuk!

woensdag 24 oktober 2018 om 20:25

Vandaag lekker niet, Bubbels heeft koppijn, Bubbels is moe en Bubbels heeft het koud

Nee via zo'n app wil ik wel weten wie ik voor me heb maar het irritante van veel gesprekken op die apps is dat het zo standaard begint... Als dat overloopt in een boeiend gesprek dan vind ik de eerste standaard vragen niet zo erg maar als dat zo blijft, boring...

Leuk Oudblond!
woensdag 24 oktober 2018 om 20:28
wat ontzettend liefOudblond schreef: ↑24-10-2018 20:12Snuggie: niet de eerste knusselmatch. Ik heb ook al mogen knusselen IRL Yeey. Ik kan vertellen dat het erg goed beviel/bevalt. Lieve mensen hier. Oprecht, open en niet veroordelend maar geïnteresseerd. Zo mooi!
Heeft hij een mega boeket, bubbels, ballons, kaartjes.... het hele huis in jubelstemming voor hun terugkomst![]()

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 24 oktober 2018 om 20:46
Echt! Ik geniet zo van andere levensstijlen dan ik zelf kies. Dit vond ik weer zoooo lief en vol liefde. Naar elkaar toe. Heerlijk gewoon. Zelf kies ik anders maar ik zie zeker dat een andere keuze gelijkwaardig is. Als de hele wereld een keer zo zou kunnen werken... Man oh man!

woensdag 24 oktober 2018 om 20:52
Oudblond schreef: ↑24-10-2018 20:46Echt! Ik geniet zo van andere levensstijlen dan ik zelf kies. Dit vond ik weer zoooo lief en vol liefde. Naar elkaar toe. Heerlijk gewoon. Zelf kies ik anders maar ik zie zeker dat een andere keuze gelijkwaardig is. Als de hele wereld een keer zo zou kunnen werken... Man oh man!
Bij dit soort situaties kan je zo lekker plaatsvervangend staan grijnzen

Heerlijk!

woensdag 24 oktober 2018 om 21:01
Als iedereen eens zo zou zijn als jij, dan zou de wereld een prachtige plek zijn.Oudblond schreef: ↑24-10-2018 20:46Echt! Ik geniet zo van andere levensstijlen dan ik zelf kies. Dit vond ik weer zoooo lief en vol liefde. Naar elkaar toe. Heerlijk gewoon. Zelf kies ik anders maar ik zie zeker dat een andere keuze gelijkwaardig is. Als de hele wereld een keer zo zou kunnen werken... Man oh man!
Vandaag weer met pijn gelezen dat ze het in de VS onmogelijk willen maken om officieel van geslacht te veranderen. Geboren in een vrouwenlichaam, blijf je vrouw. Transgender kan niet