Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

woensdag 24 oktober 2018 om 21:04
Phoebe-returns schreef: ↑24-10-2018 20:25![]()
Vandaag lekker niet, Bubbels heeft koppijn, Bubbels is moe en Bubbels heeft het koud.
Nee via zo'n app wil ik wel weten wie ik voor me heb maar het irritante van veel gesprekken op die apps is dat het zo standaard begint... Als dat overloopt in een boeiend gesprek dan vind ik de eerste standaard vragen niet zo erg maar als dat zo blijft, boring...
Leuk Oudblond!
Hou het maar in gedachten, tegen de tijd dat je weer een aanval hebt van hartstochtelijke wanhoop kan je altijd een beroep op me doen. Ik weet zeker dat je daarna weer heel lang zonder man kan

Maar alle mannen op een stokje, ik vind het persoonlijk wel leuk om een beetje te flirten via een app. Het gaat er daarbij niet alleen om wat iemand zegt, maar ook wat iemand niet zegt en wat iemand wel en niet van zichzelf laat zien. Natuurlijk gaat het er daarna om hoe iemand in het echt is, maar als je een beetje leuk appt kan je al best een aardig beeld krijgen van iemand. Maar het moet je ook een beetje liggen denk ik.
woensdag 24 oktober 2018 om 21:09
Ik denk dat zo'n app best leuk kan zijn om te flirten, maar als je zoals ik een relatie zoekt (voor de rest heb ik geen app nodig
) vind ik het veel gedoe.
Ik kom altijd snel to the point, zodat ik weet of hij aan dingen voldoet aan wat ik belangrijk vind. Daarna kan het over naar gezellig chatten. Maar hoe vaak iemand vervolgens niet kwam opdagen, last minute af zei, of bij een ontmoeting opeens niet blijkt te voldoen aan iets dat belangrijk voor me is. Dus ben er weer even klaar mee. Dat daten, ik vinf het maar gedoe. Ik word wel een oude vrijster
Ik kom altijd snel to the point, zodat ik weet of hij aan dingen voldoet aan wat ik belangrijk vind. Daarna kan het over naar gezellig chatten. Maar hoe vaak iemand vervolgens niet kwam opdagen, last minute af zei, of bij een ontmoeting opeens niet blijkt te voldoen aan iets dat belangrijk voor me is. Dus ben er weer even klaar mee. Dat daten, ik vinf het maar gedoe. Ik word wel een oude vrijster
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

woensdag 24 oktober 2018 om 21:31
lollypopje schreef: ↑24-10-2018 21:09Ik denk dat zo'n app best leuk kan zijn om te flirten, maar als je zoals ik een relatie zoekt (voor de rest heb ik geen app nodig) vind ik het veel gedoe.
Ik kom altijd snel to the point, zodat ik weet of hij aan dingen voldoet aan wat ik belangrijk vind. Daarna kan het over naar gezellig chatten. Maar hoe vaak iemand vervolgens niet kwam opdagen, last minute af zei, of bij een ontmoeting opeens niet blijkt te voldoen aan iets dat belangrijk voor me is. Dus ben er weer even klaar mee. Dat daten, ik vinf het maar gedoe. Ik word wel een oude vrijster![]()
Er zijn veel relaties begonnen met chatten. Of dat nou met een app is of via een forum/website. Dus de methode op zichzelf kan heel succesvol zijn, ook voor een relatie.
Dat het resultaat bij het afspreken niet overeenkomt met de verwachting bij het chatten is niet het gevolg van chatten en sich. Maar blijkbaar geef je of haal je niet de juiste informatie uit de chat. Misschien kom jij, als voorbeeld, wel heel snel to the point terwijl je in het echt juist helemaal niet zo snel to the point bent? Dan denk je dat je snel duidelijk bent geweest, maar juist het feit dat je snel duidelijk bent geeft dan een verkeerd signaal.
Maar als chatten niks voor je is, dan is dat ook prima om het niet te doen. Tenslotte geef je daarmee ook informatie over jezelf en trek je bijvoorbeeld ook niet zo snel een enthousiaste chatter aan. Ik denk alleen wel dat je daarmee een aanzienlijk 'markt' niet benut.
woensdag 24 oktober 2018 om 21:40
@Shifty Het probleem zit niet eens in de afspraken die wel doorgaan (behalve iemand die beweerde te voldoen aan wat ik belangrijk vond, maar gewoon iets essentieels negeerde omdat hij het niet relevant vond), maar in alle catfishes die af zeggen of niet komen.
Mijn profiel is ook heel duidelijk in wat ik zoek, dan wil ik geen tijd steken in iemand die niet voldoet aan wat voor mij belangrijk is. Dus check ik na het eerste contact altijd een aantal van die punten, want lezen blijkt moeilijk. En daarna word het meer een gesprek. Vaak leg ik ook uit waarom ik dat doe en over het algemeen krijg ik dan begrip.
Overigens word ik om die reden ook wel eens benaderd met een vraag voor iemand serieus reageert. Bijvoorbeeld hoe hard mijn leeftijdsgrens is en of ik met non-mono alleen vrouwen bedoel (die moest ik overigens teleurstellen)
Maar het aantal mannen dat claimt serieus op zoek te zijn naar een relatie, maar dat in de praktijk niet zijn is schrikbarend.
Nogmaals zocht ik een fwb of speeldate, dan is het vast ideaal, omdat veel dingen dan een stuk minder belangrijk zijn waardoor je eerst opzoek kunt naar de klik, maar voor relaties mij te veel gedoe.
Mijn profiel is ook heel duidelijk in wat ik zoek, dan wil ik geen tijd steken in iemand die niet voldoet aan wat voor mij belangrijk is. Dus check ik na het eerste contact altijd een aantal van die punten, want lezen blijkt moeilijk. En daarna word het meer een gesprek. Vaak leg ik ook uit waarom ik dat doe en over het algemeen krijg ik dan begrip.
Overigens word ik om die reden ook wel eens benaderd met een vraag voor iemand serieus reageert. Bijvoorbeeld hoe hard mijn leeftijdsgrens is en of ik met non-mono alleen vrouwen bedoel (die moest ik overigens teleurstellen)
Maar het aantal mannen dat claimt serieus op zoek te zijn naar een relatie, maar dat in de praktijk niet zijn is schrikbarend.
Nogmaals zocht ik een fwb of speeldate, dan is het vast ideaal, omdat veel dingen dan een stuk minder belangrijk zijn waardoor je eerst opzoek kunt naar de klik, maar voor relaties mij te veel gedoe.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

woensdag 24 oktober 2018 om 21:43
shifty schreef: ↑24-10-2018 21:04Hou het maar in gedachten, tegen de tijd dat je weer een aanval hebt van hartstochtelijke wanhoop kan je altijd een beroep op me doen. Ik weet zeker dat je daarna weer heel lang zonder man kan![]()
Maar alle mannen op een stokje, ik vind het persoonlijk wel leuk om een beetje te flirten via een app. Het gaat er daarbij niet alleen om wat iemand zegt, maar ook wat iemand niet zegt en wat iemand wel en niet van zichzelf laat zien. Natuurlijk gaat het er daarna om hoe iemand in het echt is, maar als je een beetje leuk appt kan je al best een aardig beeld krijgen van iemand. Maar het moet je ook een beetje liggen denk ik.

(En dat vind ik toch wel belangrijk)
Klopt, en daar is niet iedereen even goed in, een gesprek een beetje leuk houden. (En dat vind ik saai..)
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 06:16
6.06% gewijzigd

woensdag 24 oktober 2018 om 22:52
We kijken er gewoon heel anders tegenaan denk ik. In mijn beleving kan je prima een vaste relatie op doen met chatten. Heel kort door de bocht; het feit dat je blijkbaar afspreekt met essentie-negeerders en no-shows zit in het feit dat chatten voor jou niet goed werkt. Het kan voor jou heel duidelijk lijken, maar blijkbaar gaat er toch iets niet goed. Dat op zichzelf kan voor jou persoonlijk een prima reden zijn om niet meer via chatten te willen daten. Maar de reden is dan dat het niet goed bij jou aansluit. De reden is niet dat dit aan het medium 'chatten' ligt want voor anderen werkt het weer prima, ook voor vaste relaties.lollypopje schreef: ↑24-10-2018 21:40@Shifty Het probleem zit niet eens in de afspraken die wel doorgaan (behalve iemand die beweerde te voldoen aan wat ik belangrijk vond, maar gewoon iets essentieels negeerde omdat hij het niet relevant vond), maar in alle catfishes die af zeggen of niet komen.
Het medium 'chatten' is gewoon een manier van communiceren. Chatten is een relatief vluchtige manier van inventariseren en daarom met weinig moeite een groot bereik. Dus chatten is makkelijker voor mensen die een vluchtige fling zoeken EN makkelijker voor mensen die een serieuze relatie zoeken. De gemiddelde man in een chat is volgens mij net zo'n lul als in de kroeg. En jij leert mij nu, al typend, tenslotte ook al een beetje beter kennen. Waardoor je waarschijnlijk met enige overtuiging kan inschatten dat ik wel kom opdagen op een date, maar dat mijn eigenwijsheid mijn lichamelijke aantrekkelijkheid overtreft (dus dat is enorm eigenwijs!).

woensdag 24 oktober 2018 om 23:01
@Shifty Als er staat ik zoek iemand die geen.... En die ander reageert toch, terwijl hij wel ..... dan ligt het toch echt aan hem. Dat staat los van dat chatten. Overigens ken ik ook van mensen die meer hebben met chatten catfish verhalen.
En tja het is gewoon verdomde lastig als je heel goed weet wat jr nodig hebt in een relatie. Gewoon chatten en zien waar het schip strand werkt dan niet. Terwijl voor mensen die waarschijnlijk een wat meer standaard relatie zoeken of een relatie niet perse als doel hebben dar wel werkt. Want ik denk dat dat de kracht van chatten is, maar het sluit minder aan bij wat ik zoek.
En tja het is gewoon verdomde lastig als je heel goed weet wat jr nodig hebt in een relatie. Gewoon chatten en zien waar het schip strand werkt dan niet. Terwijl voor mensen die waarschijnlijk een wat meer standaard relatie zoeken of een relatie niet perse als doel hebben dar wel werkt. Want ik denk dat dat de kracht van chatten is, maar het sluit minder aan bij wat ik zoek.
woensdag 24 oktober 2018 om 23:02
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/hoofd ... monogamie/
Ja Debby, want poly en vreemdgaan is hetzelfdeTussen polyamorie en monogamie zit een wereld vol nuances. Je leest er alles over in ons vreemdgaan-dossier in het magazine.
Debby Gerritsen
Hoofdredacteur VIVA
donderdag 25 oktober 2018 om 01:23
Oudblond schreef: ↑24-10-2018 20:46Echt! Ik geniet zo van andere levensstijlen dan ik zelf kies. Dit vond ik weer zoooo lief en vol liefde. Naar elkaar toe. Heerlijk gewoon. Zelf kies ik anders maar ik zie zeker dat een andere keuze gelijkwaardig is. Als de hele wereld een keer zo zou kunnen werken... Man oh man!

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 25 oktober 2018 om 02:36
He gats, dat is echt heel rot!!!!

Zo frustrerend als slapen niet lukt en je de minuten die je minder kunt slapen weg ziet tikken...
Hoe laat moet je beginnen?
Wil je trouwens gezellig in de OP?
donderdag 25 oktober 2018 om 03:24
Was net van plan om te vragen wie er met me een kopje thee drinkt;

@Phoolan; misschien even schermen weg, even uit bed en wat anders doen. En dan met frisse (tegen)zin weer gaan slapen?
Hoop voor je dat het lukt. Anders had ik Klaas Vaak wel al gestuurd, maar die is tegenwoordig zo druk dat je maanden van te voren een aanvraag in moet dienen.

@Phoolan; misschien even schermen weg, even uit bed en wat anders doen. En dan met frisse (tegen)zin weer gaan slapen?
Hoop voor je dat het lukt. Anders had ik Klaas Vaak wel al gestuurd, maar die is tegenwoordig zo druk dat je maanden van te voren een aanvraag in moet dienen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 25 oktober 2018 om 03:49