Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
AbsolutelyFabulous schreef:
25-10-2018 19:32
Ja hallo, ze had zijn volle aandacht en heeft het zelf verpest hoor. Dan ook niet zo stom doen als hij weer verder kijkt.

Zo gaat dat in Meerdijk.
Daar doet iedereen stom.
Dat moet.
Anders word je geacht Meerdijk te verlaten.
charlottew88 schreef:
25-10-2018 15:17
Ja dat weet ik ook niet. De verhaallijn is irritant maar ik vind Aysen gewoon een leuk personage dus kan ik van haar meer hebben dan van de rest van de Meerdijkers.
Ik vind dat ze haar gewoon te pletter hadden moeten laten vallen met dat parachute springen. |-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een bagger
Flo en Lucas met hun milieu,
Marieke met haar buien
Echt slechter dan Goudkust !
sandy1974 schreef:
25-10-2018 21:46
Wat een bagger
Flo en Lucas met hun milieu,
Marieke met haar buien
Echt slechter dan Goudkust !
Vooral dit inderdaad.
Lucas is altijd irritant, maar nu al helemaal.
Sophiever schreef:
25-10-2018 21:29
Ik vind dat ze haar gewoon te pletter hadden moeten laten vallen met dat parachute springen. |-)
Ik vind dat ze het vliegtuig te pletter moeten laten vallen op Meerdijk |-) lekker rustig. Geen strontverwende Nina, geen irritant Bing, Janine,Mark,Marieke,Zoey, enge Lucas en nekloze Rik. Geen lellebel Sjors, geen softie Noud die stoer probeert over te komen door zijn baard te laten staan. Geen Linda,Rover,Anton of Q. Geen Kimberly, half bejaarde Laura,Jojo,Daan en opa van Daan.

Ludo, Aysen en Amir mogen wel blijven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
25-10-2018 22:06
Ik vind dat ze het vliegtuig te pletter moeten laten vallen op Meerdijk |-) lekker rustig. Geen strontverwende Nina, geen irritant Bing, Janine,Mark,Marieke,Zoey, enge Lucas en nekloze Rik. Geen lellebel Sjors, geen softie Noud die stoer probeert over te komen door zijn baard te laten staan. Geen Linda,Rover,Anton of Q. Geen Kimberly, half bejaarde Laura,Jojo,Daan en opa van Daan.

Ludo, Aysen en Amir mogen wel blijven.

Moet dan wel een groot vliegtuig zijn aangezien Rik in Engeland (?) / Ierland (?) zit op het moment...
Don't cry, buy a bag and move on.
Dat vreemdgaan van mark ook zo debiel waar slaat dat op ?
daenerys79 schreef:
25-10-2018 22:12
Moet dan wel een groot vliegtuig zijn aangezien Rik in Engeland (?) / Ierland (?) zit op het moment...
In Moerdijk kan alles :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
wat was dat met Noud en die kaarten? Ineens weet je het; je wordt goochelaar!!
Laat Lone van Roosendaal nou maar snel komen.. We hebben haar dringend nodig nu.

Ik vind de rol van Marieke een beetje dubbel, op zich komt het heel grappig over, die buien en hoe ze om kan slaan, echter is het ziektebeeld erachter weer heel verdrietig.
Ik weet wie Lone van Rosendaal gaat spelen, spoiler in wit hieronder..

Billy de drugsbaron waar Aysen mee bezig is
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Lone vandaag al zou komen. Helaas. Voor niks gekeken.
Ik kan echt niet wennen aan die nieuwe Rover.
En dat van Lucas is echt vreselijk saai. Nina is van de 1 op de andere avond van gewoon zwanger naar hoogzwanger gegaan zonder opbouw.

Die zus van Bing vind ik dan wel weer leuk!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
GinnyJones schreef:
29-10-2018 21:05
Ik weet wie Lone van Rosendaal gaat spelen, spoiler in wit hieronder..

Billy de drugsbaron waar Aysen mee bezig is
:facepalm: geloofwaardig weer.
Kwebbeltje91 schreef:
29-10-2018 21:11
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Lone vandaag al zou komen. Helaas. Voor niks gekeken.
Ze komt vandaag over een week, als het goed is
NovaNila schreef:
30-10-2018 07:47
Ze komt vandaag over een week, als het goed is
Ja ik las het net ook inderdaad :)
Uh wie is Lone?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
30-10-2018 08:18
Uh wie is Lone?
Google.
Spoiler in wit: *ergerniswaarschuwing*

Nina is zo'n kutwijf, echt geen woorden voor. Madam is boos dat Bing een paar dagen in Maastricht zit om zaken voor Boks te regelen daar. Ze voelt zich tekort gedaan en in de steek gelaten met haar grote buik. Jojo doet haar best om Nina te helpen en past heel mooi het geboortekaartje aan om het meer persoonlijk te maken. Nina doet alsof ze het wil gaan gebruiken, waarschijnlijk is ze van binnen jaloers dat het zo leuk is geworden. Ze vraagt Jojo om haar babyshower te organiseren. Jojo doet dit vol overgave en maakt er echt wat leuks van. Bij de onthulling van het gezamelijke cadeau blijkt de luiertaart ineens roze versiersels te hebben in plaats van blauwe waarop Nina compleet uit haar plaat gaat en een scene trapt waarin ze Jojo ervan beticht jaloers te zijn op de band tussen Nina en Bing en dat ze gemeen doet om zo Bing voor zich te winnen. Dit is echter allemaal gelogen, Nina is zelf gewoon een jaloers kreng. Ludo komt natuurlijk nog even op voor het verwende nest. Jojo is verdrietig en achterhaald wat er mis is gegaan. Na haar (correcte) bestelling heeft iemand onder haar naam gebeld om de bestelling aan te passen van blauw naar roze. Ondertussen proosten Nina en Lucas samen op de slaging van hun walgelijke plannetje. Nina heeft dit zelf in scene gezet om Jojo weg te jagen.
GinnyJones schreef:
30-10-2018 13:49
Spoiler in wit: *ergerniswaarschuwing*

Nina is zo'n kutwijf, echt geen woorden voor. Madam is boos dat Bing een paar dagen in Maastricht zit om zaken voor Boks te regelen daar. Ze voelt zich tekort gedaan en in de steek gelaten met haar grote buik. Jojo doet haar best om Nina te helpen en past heel mooi het geboortekaartje aan om het meer persoonlijk te maken. Nina doet alsof ze het wil gaan gebruiken, waarschijnlijk is ze van binnen jaloers dat het zo leuk is geworden. Ze vraagt Jojo om haar babyshower te organiseren. Jojo doet dit vol overgave en maakt er echt wat leuks van. Bij de onthulling van het gezamelijke cadeau blijkt de luiertaart ineens roze versiersels te hebben in plaats van blauwe waarop Nina compleet uit haar plaat gaat en een scene trapt waarin ze Jojo ervan beticht jaloers te zijn op de band tussen Nina en Bing en dat ze gemeen doet om zo Bing voor zich te winnen. Dit is echter allemaal gelogen, Nina is zelf gewoon een jaloers kreng. Ludo komt natuurlijk nog even op voor het verwende nest. Jojo is verdrietig en achterhaald wat er mis is gegaan. Na haar (correcte) bestelling heeft iemand onder haar naam gebeld om de bestelling aan te passen van blauw naar roze. Ondertussen proosten Nina en Lucas samen op de slaging van hun walgelijke plannetje. Nina heeft dit zelf in scene gezet om Jojo weg te jagen.
Ik zag het vanochtend ook, zo gemeen dit
sjonge, wat belachelijk. suf ook en kinderachtig. De redelijke goeie verhaallijnen zijn nu ook op, ze moeten nu echt over op bagger :facepalm:
ik las iets met goudkust, weten jullie zeker dat niet meer een Spangas verhaallijn karakter krijgt gtst

en wat een kinderachtig actie

JOJO (wie verzint die namen trouwens daar) is dus het zusje van BING ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Kwebbeltje91 schreef:
30-10-2018 13:21
Google.
Wat een suf en onaardig antwoord. Er worden hier zo vaak vragen gesteld die google ook zou kunnen weten.
ibiopviva wijzigde dit bericht op 30-10-2018 20:07
16.80% gewijzigd
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
30-10-2018 15:01
Wat een suf en onaardig antwoord. Er worden hier zo vaak vragen gesteld die google ook zou kunnen weten.
Bedankt voor het compliment dan maar ;)
Tenenkrommend zeg, Lucas aan die boom (hoewel eikels natuurlijk wel aan bomen horen). Ook nog eens gejat van Gooische Vrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven