Te lief op de app
donderdag 25 oktober 2018 om 22:14
Dag allemaal
Ik ben al aardig wat jaren alleen en heb veel gedate. Helaas ook met veel slechte ervaringen , oa met narcisten
Nu heb in online een super leuke man leren kennen en de date is al gepland maar nu word ik heel onzeker / bang omdat hij super lief en complimenteus is. Echt hij vindt me geweldig en mooi en lief
Kan dat dat een man dat oprecht zo voelt en uitspreekt of heb ik weer met een narcist te maken en doet geen enkele normale man dat voor een eerste date ??
Gr Sandra
Ik ben al aardig wat jaren alleen en heb veel gedate. Helaas ook met veel slechte ervaringen , oa met narcisten
Nu heb in online een super leuke man leren kennen en de date is al gepland maar nu word ik heel onzeker / bang omdat hij super lief en complimenteus is. Echt hij vindt me geweldig en mooi en lief
Kan dat dat een man dat oprecht zo voelt en uitspreekt of heb ik weer met een narcist te maken en doet geen enkele normale man dat voor een eerste date ??
Gr Sandra
donderdag 25 oktober 2018 om 23:03
Ik vind het niet echt normaal om eerlijk te zijn. En als je in het verleden temaken hebt gehad met narcisten zouden bij mij alle alarmbellen afgaan.
Heb je elkaar al gebeld of gefacetimed? Zo nee zou ik heel wantrouwig worden.
Het type waar ik altijd direct gillend van wegrende en een date niet mee door liet gaan.
Het type waar ik altijd direct gillend van wegrende en een date niet mee door liet gaan.
donderdag 25 oktober 2018 om 23:05
donderdag 25 oktober 2018 om 23:10
Trien30 schreef: ↑25-10-2018 23:03Ik vind het niet echt normaal om eerlijk te zijn. En als je in het verleden temaken hebt gehad met narcisten zouden bij mij alle alarmbellen afgaan.
Gelukkig volgde je je instinct
donderdag 25 oktober 2018 om 23:11
Maar de verdere context mist. Misschien zegt hij wel, na een uur FaceTimen 'Je ziet er mooi uit en je lijkt me een lief persoon. Het zou leuk zijn je eens in het echt te ontmoeten'. Is dat dan wel creepy?
donderdag 25 oktober 2018 om 23:13
TO, dus die man heeft enkel wat gechat met je en hij is nu al super complimenteus. Hij vindt je geweldig, mooi, lief enz.
Hij kent je niet eens....
m.a.w. volg je verstand en niet je emoties
En waarom date je überhaupt zo veel?
Je hebt nare ervaringen gehad met verkeerde types en je zit alweer te internet-daten.
Sorry hoor Sandra, ik bedoel het niet lullig.
Hij kent je niet eens....
m.a.w. volg je verstand en niet je emoties
En waarom date je überhaupt zo veel?
Je hebt nare ervaringen gehad met verkeerde types en je zit alweer te internet-daten.
Sorry hoor Sandra, ik bedoel het niet lullig.
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 25-10-2018 23:21
32.49% gewijzigd
donderdag 25 oktober 2018 om 23:19
donderdag 25 oktober 2018 om 23:29
vrijdag 26 oktober 2018 om 01:43
Het is heel verleidelijk om vanalles te projecteren op iemand die je niet kent. Vooral ook als je net begint met daten. Dan lijkt het alsof je al heel veel moeite hebt gedan (om eindelijk je over je eerste schroom of weerzin van Tinder of een website te zeteen), en normaal ben je gewend dat moeite doen je ook iets oplevert.
Ik zou iemand die al heel veel praatjes heeft over hoe geweldig ik ben met een korreltje zout nemen. Zijn meestal vooral praatjes omdat ze denken dat je daardoor geinteresseerd wordt.
Ik zou iemand die al heel veel praatjes heeft over hoe geweldig ik ben met een korreltje zout nemen. Zijn meestal vooral praatjes omdat ze denken dat je daardoor geinteresseerd wordt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
vrijdag 26 oktober 2018 om 08:12
Wanneer het een narcist is dan stop je er toch weer mee. Nee....het zijn maar 3 letters.
Heb je zelf iets gedaan mbt therapie om je date- en partnerkeuze onder de loep te nemen? Om te kijken wat de crux is van je probleem zodat je het beter kan herkennen en zodat je tijdig kunt ingrijpen.
Er is een reden waarom je mensen met narcistische trekjes aantrekt en zolang je dat niet onder de loep neemt, is de kans aanwezig dat het op je pad blijft komen.
Heb je zelf iets gedaan mbt therapie om je date- en partnerkeuze onder de loep te nemen? Om te kijken wat de crux is van je probleem zodat je het beter kan herkennen en zodat je tijdig kunt ingrijpen.
Er is een reden waarom je mensen met narcistische trekjes aantrekt en zolang je dat niet onder de loep neemt, is de kans aanwezig dat het op je pad blijft komen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 26 oktober 2018 om 08:14
Beste knap dat je dat allemaal al weet over iemand die je nog nooit hebt ontmoet.
To: hoe echt zijn die uitspraken dan?
Waarom heb jij het zo hard nodig omdat deze woorden te horen van een volslagen vreemde die jou nog nooit heeft ontmoet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 26 oktober 2018 om 08:21
Ik weet nog dat ik bij de eerste keren Tinderen ook onder de idruk was van iemands leuke woorden. Tot een vriendin zei: Oh, die zei precies hetzelfde bij mij
Ook had ik ooit, en volgens mij had het Parool toen tijdelijk een dating app, een gast aan mijn fiets hangen die ook heel erg deed alsof er al vanalles was na het uitwisselen van 3 zinnen. Met knuffes (nee erger, 'knufz' yak) en van allerlei dingen die intimiteit suggereerden maar eigenlijk loze kreten waren. Ik snapte dat niet, je bent toch gewoon twee volwassen mensen die een afspraakje gaan plannen? Niet meer en niet minder.
Er komt een hoop invullerij bij online daten kijken, waarbij de vader de wens van de gedachte is.
Ook had ik ooit, en volgens mij had het Parool toen tijdelijk een dating app, een gast aan mijn fiets hangen die ook heel erg deed alsof er al vanalles was na het uitwisselen van 3 zinnen. Met knuffes (nee erger, 'knufz' yak) en van allerlei dingen die intimiteit suggereerden maar eigenlijk loze kreten waren. Ik snapte dat niet, je bent toch gewoon twee volwassen mensen die een afspraakje gaan plannen? Niet meer en niet minder.
Er komt een hoop invullerij bij online daten kijken, waarbij de vader de wens van de gedachte is.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
vrijdag 26 oktober 2018 om 09:19
Mannen ( of vrouwen) die voordat ze je ontmoet hebben, helemaal weg van je zijn liegen.
Of ze doen het bij ieder whatsapp contact. Wat maakt jou na een week chatten zo speciaal?
Of ze voelen dat jij gevleid bent en dat ze hiermee kunnen scoren. Sommige mensen zijn heel slim in het ontdekken van zwakheden. Oppassen dus!
Of ze zijn radeloos zoekend. Wanneer je hem of haar ontmoet, vraag je je af waar al die charmante babbels gebleven zijn.
Dat laatste heb ik best vaak meegemaakt.
Of ze doen het bij ieder whatsapp contact. Wat maakt jou na een week chatten zo speciaal?
Of ze voelen dat jij gevleid bent en dat ze hiermee kunnen scoren. Sommige mensen zijn heel slim in het ontdekken van zwakheden. Oppassen dus!
Of ze zijn radeloos zoekend. Wanneer je hem of haar ontmoet, vraag je je af waar al die charmante babbels gebleven zijn.
vrijdag 26 oktober 2018 om 09:20
Wat een gezeur. Het kan toch dat hij je leuk vindt op basis van de gesprekken die jullie hebben? Dan hoeft het niet allemaal zo letterlijk te betekenen dat hij je ‘geweldig’ vindt enzo maar dat hij vindt dat je leuk/geweldig overkomt en je uiterlijk kan hij beoordelen op basis van een foto, waarom is het verdacht als hij daar positief over is? Om het dan gelijk over narcisten te hebben vind ik wel vrij ver gezocht. Iemand kan het ook gewoon enthousiast bedoelen zonder dat er weer hele diagnoses gesteld moeten worden he?
vrijdag 26 oktober 2018 om 09:22
Iemand die gelijk zegt dat jij zijn droomvrouw bent en dat hij nooit meer iemand anders wil terwijl je hem niet ontmoet hebt, dat is misschien een beetje gek. Maar dat lees ik hier niet. Misschien heeft hij wel gewoon uit enthousiasme gezegd dat hij het leuk vindt en TO een mooie vrouw.Waterman26 schreef: ↑26-10-2018 09:19Mannen ( of vrouwen) die voordat ze je ontmoet hebben, helemaal weg van je zijn liegen.
vrijdag 26 oktober 2018 om 11:50
vrijdag 26 oktober 2018 om 12:05
vrijdag 26 oktober 2018 om 14:35
Joh, hij weet jou dus wel te paaien met zijn barrage aan complimenten. Oftewel, een keer lunchen in de stad in het weekend, dan merk je wel wat voor een type het is.
En zodra hij jou gaat vergelijken, of op andere manieren gaat Neggen, dan weet je dat het een verkeerd type is en laat je het daarbij, zeg hem dat het niets gaat worden want je voelt niets en verbreekt daarna het contact.
En zodra hij jou gaat vergelijken, of op andere manieren gaat Neggen, dan weet je dat het een verkeerd type is en laat je het daarbij, zeg hem dat het niets gaat worden want je voelt niets en verbreekt daarna het contact.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.