Datingsite

26-10-2018 18:54 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een succesvolle datingsite? Ik heb slechte ervaringen met Tinder en E-matching. Gelukkig zijn er veel meer!
Ik weet niet of dat gelukkig is. Ben voor een vriend op zoek naar een goede site, geen idee waar ik moet beginnen. (hij heeft een duwtje nodig)
Hoe definieer je succes?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pepper. Betaalde site, hierdoor heb ik mijn huidige vriend ontmoet.
Op elke dating site staan leuke mannen en vrouwen en niet leuke mannen en c vrouwen.

Je moet gewoon de goede er tussenuit zien te vissen.

En wat voor de een een droom man is, is voor een ander een nachtmerrie.
LizPair schreef:
26-10-2018 19:00
Ik weet niet of dat gelukkig is. Ben voor een vriend op zoek naar een goede site, geen idee waar ik moet beginnen. (hij heeft een duwtje nodig)
Wie wil er nu een man die zelf niet wil maar gepushed is. Niemand toch.

Bovendien de beste man is volwassen als hij echt zelf een nieuwe relatie wil dan weet hij vast wel zelf een relatie site te vinden.
sugarmiss schreef:
26-10-2018 19:12
Wie wil er nu een man die zelf niet wil maar gepushed is. Niemand toch.

Bovendien de beste man is volwassen als hij echt zelf een nieuwe relatie wil dan weet hij vast wel zelf een relatie site te vinden.
De beste mannen zijn bezet of verlegen.
Tinder doet het prima voor mij.
Knuz, paiq.
sugarmiss schreef:
26-10-2018 19:10
Op elke dating site staan leuke mannen en vrouwen en niet leuke mannen en c vrouwen.

Je moet gewoon de goede er tussenuit zien te vissen.

En wat voor de een een droom man is, is voor een ander een nachtmerrie.
+1
Tot zover heel erg bedankt voor alle reacties! Het is inderdaad niet 'gelukkig' dat er veel meer datingsites zijn, want ik verdwaal er ook in. Met succesvol bedoel ik leuke reacties, leuke mannen en leuke dates.

Knuz klinkt goed, maar is dat ook voor iemand van 46? Ik zoek een man van 46 of wat jonger.

Wat fijn dat Pepper dat een relatie heeft geleid. Ik vind het moeilijk om mij vast te leggen aan een betaalde site, omdat ik van te voren natuurlijk niet weet wat voor reacties ik krijg. Op basis van welke argumenten bepaalden jullie je keuze?
Bij de meeste sites kun je toch wel een tijdje gratis lid zijn?
Dan gewoon kijken hoe het voelt en wat voor volk er zit en als het wat is kun je een betaald abonnement nemen.
Ik zou gewoon je boerenverstand gebruiken, dat werkt meestal het beste.
Ik zie al op de site van Knuz dat het ook voor mijn leeftijd is. Ik had niet goed gekeken.
fluttershy schreef:
26-10-2018 19:26
Tinder doet het prima voor mij.
Wat is ‘prima’? Wat is je doel?
Als je een partner hebt gevonden dan zou je in de verleden tijd schrijven. Doet lijkt aan te geven dat je nog geen partner hebt gevonden, dus dan zou het dus niet ‘prima’ werken. Tenzij je dus alleen tijdelijke scharrels zoekt. Dan zou het wel weer ‘prima’ kunnen werken.
Laat die man lekker zelf zoeken als hij een relatie wil..of is hij geestelijk of lichamelijk beperkt?
Pepper schijnt vooral gericht op een jongere doelgroep. Dus die zou ik nog even overslaan. Al vind ik wel dat ze aansprekende reclame hebben.

Proberen als gratis lid kan nooit kwaad.

Ik ken mijn vriend via paiq.
Zelf heb ik prima ervaringen met Happ’n, een dating app (vergelijkbaar met Tinder maar in mijn beleving meer diepgang)
Al is het overal wat .. je moet net geluk hebben dat je matcht met een -voor jou- leukerd en dat het irl ook nog klikt. Zie het als ‘een ontmoeting’/gezellige avond, maar hang niet meteen vast aan het idee dat dit je levenspartner moet worden ..
Paiq!!
Of een ander er iemand gevonden heeft, zegt niets over de geschiktheid van de site. Kan toeval zijn. Hier mijn ervaringen. Ik ben al wat ouder maar misschien heb je er iets aan.
Parship: vooral duur en vervelend vanwege verborgen foto’s. Wel heel serieus.
Relatieplanet: heel veel leden wat de kans op succes vergroot. Ik vond het een levendige site waar veel verschillende types opzitten die snel reageren.
Match4me: klein en gebruiksvriendelijk. Het type ‘vreemde vogel’ overheerst in mijn leeftijds klasse. Groot nadeel is dat je na twee weken al die zelfde hoofden wel gezien hebt. Toen ik na twee jaar weer eens een kijkje nam, zaten sommigen er nog.
Paiq. Gratis en best leuk als alternatief voor Tinder. Maar hier zie je de foto pas na eindeloos chatten. Had ik geen geduld voor.
E matching. Ik zit daar nu twee maanden vanwege een aanbieding. De site is gebruiksvriendelijk. Heel fijn is dat je niet ziet of iemand on line ( geweest) is. Geeft rust.
Maar wat zitten hier een nare mannen!( dit kan ook aan mijn leeftijdsgroep liggen) Hooghartige bla bla profielen en even lange zeur mails. Ook het geen antwoord geven is hier gebruikelijk.
Succes!!
Naast paiq, OKCupid en ondanks hoge Amerikaanse gehalte veel filtering als je de moeite neemt de soms stomme typisch Amerikaanse vragen te beantwoorden. Of je wapen in huis hebt en dat soort gedoe.

Op vele andere al genoemde sites, behalve de echte jongeren variant, staan ook best veel vreemdgaande personen. Dat kreeg en krijg ik als feedback van de dames die daar staan ingeschreven.

Op mijn twee genoemde sites heb je mogelijkheid om “in een relatie” of “ingewikkeld” aan te geven. Of grijns, bij OKCupid dat je “non-monogamy” zoekt, waarom nou niet gewoon polyamoreus.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
thedutchwiseguy schreef:
27-10-2018 12:40
Of je wapen in huis hebt en dat soort gedoe.
:rofl:
minnimouse schreef:
27-10-2018 12:43
:rofl:

Echt hoor en wanneer jij dat wapen mag gebruiken om bepaalde indringer te weren. Vul je zo’n stomme vraag in dan openen allerlei subvragen of is het supvragen lol.

Maar er staan voldoende Nederlandse mensen ingeschreven en die hebben allemaal moeite gedaan om eerst die site te vinden en daarna er doorheen te worstelen. Dus voor snelle date kun je zowel paiq als OKCupid wel vergeten.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Tinder is best wel oke, zeker in de leeftijd die jij zoekt. Zat mannen die iets serieus zoeken, maar ook genoeg die je als fwb kunt gebruiken. Het is even filteren, maar ik heb altijd leuke dates gehad. Je kunt kiezen wat je wil.
...
LizPair schreef:
26-10-2018 19:16
De beste mannen zijn bezet of verlegen.
Of bezet en verlegen :)
thedutchwiseguy schreef:
27-10-2018 12:40
Of grijns, bij OKCupid dat je “non-monogamy” zoekt, waarom nou niet gewoon polyamoreus.
polyamoreus is toch non-monogamy..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven