Films/series spel topic
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:58
JollyRider schreef: ↑27-10-2018 14:40Wat lijkt iedere keer net te gaan lukken in de Alien-films maar blijkt allang gelukt in de AVP-film?
Ik heb geen idee. Bedoel je dat er een queen gevangen is?
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:59
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:13
JollyRider schreef: ↑27-10-2018 14:59Nope. In iedere Alien-film draait het om hetzelfde, maar in AVP blijkt dat allang gebeurd
Wacht, het kwartje viel ineens: ze wilden voorkomen dat de aliens de aarde zouden bereiken maar in AVP blijken ze er allang te zijn geweest.
zaterdag 27 oktober 2018 om 16:36
zaterdag 27 oktober 2018 om 16:37
Ik moet zeggen dat ik dat opgezocht heb, wist dus echt niks meer van het verhaal van die film alleen iets met een of andere grot en boobytraps ofzo klopt dat of ben ik in de war met iets anders?
zaterdag 27 oktober 2018 om 16:47
Ja klopt. Het is echt jeugdsentiment. Mijn broertje en ik keken hem elke vrijdag bij oma dus ik kan hem dromen. En toch blijft hij leuk. Ga hem vandaag nog eens kijken. Voor de vijfduizendste keer.
zondag 28 oktober 2018 om 12:17
En geen benen. Briljante scène is ook het moment waarop alle freaks naar de woonwagen van de slechterikken gaan om wraak te nemen. Prince Randian over de grond schuifelend met een razorblade tussen zijn tanden geklemd...
NEWMAN!!!
anoniem_65494a726b7e3 wijzigde dit bericht op 28-10-2018 12:25
10.14% gewijzigd
zondag 28 oktober 2018 om 12:25
Ik kon het plaatje niet zien maar dit is 'm; Newwwwman

Heerlijke serie, Newman was hilarisch
Freaks heb ik heel lang geleden gezien, ik werd er een beetje down van. Het schijnt ook dat de film heel lang op de plank is blijven liggen en niet mocht worden vertoond.
Update; Ha, een gifje hahahaha
zondag 28 oktober 2018 om 12:31
Gr ik probeerde even een gif te plakken... Gelukt... Maar je bent me voor.
Qua Freaks, tja controversieel (niet dat dat mij afschrikt) maar in mijn optiek juist interessant omdat er echte 'freaks' werden gebruikt met een rol/ talent/humor ipv van hun gebruikelijke plek in de maatschappij, weggestopt in tehuizen of sideshows...
Qua Freaks, tja controversieel (niet dat dat mij afschrikt) maar in mijn optiek juist interessant omdat er echte 'freaks' werden gebruikt met een rol/ talent/humor ipv van hun gebruikelijke plek in de maatschappij, weggestopt in tehuizen of sideshows...