Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 30 oktober 2018 om 10:52
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-10-2018 11:09
Reden: off topic
34.90% gewijzigd

dinsdag 30 oktober 2018 om 10:54
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-10-2018 11:08
45.45% gewijzigd

dinsdag 30 oktober 2018 om 13:48
Misschien is het overdreven maar ik erger me aan de beginpost van dit topic: actueel/lintje-voor-a7-blokkeerders/lis ... #p29187887
Kan dit niet worden aangepast in een neutraal nieuwsbericht?
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:08
kopjechino schreef: ↑30-10-2018 13:48Misschien is het overdreven maar ik erger me aan de beginpost van dit topic: actueel/lintje-voor-a7-blokkeerders/lis ... #p29187887
Hetzelfde bericht niet onderbouwd richting TO gestuurd? Volgens mij ligt daar verantwoording voor dit topic. Of gewoon mijden.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:19
kopjechino schreef: ↑30-10-2018 13:48Misschien is het overdreven maar ik erger me aan de beginpost van dit topic: actueel/lintje-voor-a7-blokkeerders/lis ... #p29187887
Overdreven idd. Het vraagteken staat toch nog in de titel, of wil je dat vraagteken in de titel verwijderd hebben?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.

dinsdag 30 oktober 2018 om 14:20
Nog niet aan gedacht, zal ik doen!thedutchwiseguy schreef: ↑30-10-2018 14:08Hetzelfde bericht niet onderbouwd richting TO gestuurd? Volgens mij ligt daar verantwoording voor dit topic. Of gewoon mijden.
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:22
Fleurtje_5 schreef: ↑28-10-2018 01:09Beste moderator, Ik zag dat u een paar keren een topic heeft verwijderd wegens stemmingsmakerij.
Wilt u dan ook even wat berichten gaan lezen op het topic "Rechtse terreur neemt toe sinds Trump- weer neonazi aanslag"
Aan deze titel is ook niets veranderd, ondanks stemmingsmakerij.
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:27
Ja mods, graag wat aandacht voor dit topic, inderdaad, maar vooral omdat daar door sommigen nogal op de persoon, en de integriteit, van de TO gespeeld wordt.
Het is in feite allemaal off-topic : actueel/rechtse-terreur-neemt-toe-sinds ... ?start=130
Het is in feite allemaal off-topic : actueel/rechtse-terreur-neemt-toe-sinds ... ?start=130
nounou

dinsdag 30 oktober 2018 om 14:31
Hoezo is de titel stemmingsmakerij? Dat is toch ook gewoon een feit dat dat gebeurt/is gebeurd?Fleurtje_5 schreef: ↑30-10-2018 14:22Aan deze titel is ook niets veranderd, ondanks stemmingsmakerij.
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:32
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:48
Het topic “Herstel Ooglidcorrectie boven en onder” is verwijderd ivm dubbel geplaatste OP. Het topic waar je nog op kunt reageren is: lijf-lijn/herstel-ooglidcorrectie/list_ ... 39?style=4
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
dinsdag 30 oktober 2018 om 15:40
dinsdag 30 oktober 2018 om 16:23
Jammer dat jullie hier niet op reageren, en jullie je dus in feite achter het verheerlijken van illegale zaken scharen. Is dat wat Viva/Sanoma wil uitdragen, dat het een heldendaad is om een misdrijf te begaan?
dinsdag 30 oktober 2018 om 16:33
Ik zag dat iemand op dat topic de uitspraak van de rechter heeft geplaatst. Heel goed. De rechter gaf de burgemeester gelijk dat ze de demonstratie had verboden. Dan toch met twee of drie bussen door willen "sjeezen" is ook illegaal. Iedereen heeft daar een eigen mening over en niemand speelt op dat topic voor rechter. Ik vind het interessant hoe deze zaak verder afloopt. Binnenkort is de rechtszaak.
dinsdag 30 oktober 2018 om 16:59
De inzamelingsactie was gesloten, dus daarom hebben wij besloten om de reactie te laten staan.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
dinsdag 30 oktober 2018 om 18:08
ModeratorViva schreef: ↑30-10-2018 16:59De inzamelingsactie was gesloten, dus daarom hebben wij besloten om de reactie te laten staan.
Ik heb het niet over een reactie, ik heb het over het hele topic!
dinsdag 30 oktober 2018 om 18:24
De mail is ontvangen en je hebt zojuist een antwoord ontvangen. Er was eerst even overleg nodig voordat er antwoord gegeven kon worden.SombraOnline schreef: ↑30-10-2018 18:13Hoi mods, ik had jullie een mailtje gestuurd, maar die staat zeker niet in de inbox bij jullie?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 30 oktober 2018 om 18:25
Oké, dankjewelModeratorViva schreef: ↑30-10-2018 18:24De mail is ontvangen en je hebt zojuist een antwoord ontvangen. Er was eerst even overleg nodig voordat er antwoord gegeven kon worden.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

¡Apagando las luces!

dinsdag 30 oktober 2018 om 19:52