Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 oktober 2018 om 14:01
vrouwjagersma schreef: ↑31-10-2018 11:55Het is evenmin inhoudelijk. Of ik nu de hele tijd zeg dat iedereen hier stom is, behalve ik, of ik zeg dat ik rijstepap gegeten heb, in beide gevallen is het geen nuttige bijdrage tot een geslaagd topic.
Maar goed, ik ben de kwaadste niet. Het viel me op dat in mijn topic over appen achter het stuur mensen reageren die zich gewoon niet kunnen beheersen, terwijl zij in topics over gewicht heel fel zijn in hun veroordeling van de karakterzwakte van dikke mensen. Dat vond ik grappig.
Typisch geval van splinter en balk.
woensdag 31 oktober 2018 om 14:03
TanteBedelia schreef: ↑31-10-2018 12:38https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste ... mikkelwaar
Volgens mij is doornroosje9 op vakantie..
Haha, die zien we nooit meer terug.
woensdag 31 oktober 2018 om 15:48
TanteBedelia schreef: ↑31-10-2018 12:38https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste ... mikkelwaar
Volgens mij is doornroosje9 op vakantie..
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 31 oktober 2018 om 15:54
Jottum!
Geen seks in de lees ook (en dit is geen klacht, ik ben serieus blij dat er echt iets verandert lijkt te zijn)
Nu staat er
Yaaaas: woon jij in een van deze vijf plaatsen? Dan heb je een heuse kerstwinkel om de hoek
Ben ik de enige die in dat Yaaaas een heel zeurderig stemmetje hoort die om Yasmijn roept?
Geen seks in de lees ook (en dit is geen klacht, ik ben serieus blij dat er echt iets verandert lijkt te zijn)
Nu staat er
Yaaaas: woon jij in een van deze vijf plaatsen? Dan heb je een heuse kerstwinkel om de hoek
Ben ik de enige die in dat Yaaaas een heel zeurderig stemmetje hoort die om Yasmijn roept?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 31 oktober 2018 om 15:56
Oh, dat vind ik sneu voor je. Het leek me echt iets voor jou.
woensdag 31 oktober 2018 om 16:09
Nope.feow schreef: ↑31-10-2018 15:54Jottum!
Nu staat er
woensdag 31 oktober 2018 om 16:55
Haha, jij hebt het gelezen.
Ik niet, maar ik was laatst in jouw plaats ín een kerstwinkel. Dat wat we zochten (een minipiek) hadden ze niet. Verder ook niets bijzonders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 31 oktober 2018 om 18:04
woensdag 31 oktober 2018 om 19:38
Nu gaat het hoofdzakelijk over baby’s.feow schreef: ↑31-10-2018 15:54Jottum!
Nu staat er
Dan heb ik toch liever domme artikeltjes over slechte seks.
woensdag 31 oktober 2018 om 20:10
Volgens mij gaat de kaartverkoop van de 9-maanden beurs bijna van start. Of ligt de nieuwe Viva Mama binnenkort in de winkel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras