Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
19-11-2018 18:02
Jaha, maar dan moet je dus in de huisregels opnemen dat niet te handhaven discussies worden verwijderd, en niet een specifiek onderwerp verbieden. Dat laatste is namelijk raar. Niet dat ik verder nog zin heb om het over zwarte piet te hebben hoor, ik ben het onderwerp inmiddels meer dan spuugzat, maar het gaat om het principe he.
Het was één van de redenen dat ik Actueel ontwijk, gaan ze doodleuk hier verder :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
19-11-2018 17:59
Op nu.nl/nujij bijvoorbeeld.
Dat klopt inderdaad,op FOK bijvoorbeeld kan het nog wel gewoon en als je ziet wat daar aan bagger van beide kanten voorbij komt.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Lucifer2018 schreef:
19-11-2018 17:58
Raar dat dat punt zogenaamd nooit bereikt is bij de vluchtelingen topics.

Blijkbaar zit daar nog wat rek in dan. Al zal het niet veel zijn.

Op zich is het niet zo'n heel vreemde ingreep hoor; het is niet ongebruikelijk om een topic dat uit de hand loopt (tijdelijk) op slot te zetten. Alleen doen ze dat hier dan een beetje onhandig door het hele topic weg te mieteren en een taboe op het onderwerp uit te spreken.
SombraOnline schreef:
19-11-2018 18:04
Het was één van de redenen dat ik Actueel ontwijk, gaan ze doodleuk hier verder :rofl:
Overmacht :proud:
Lady*Voldemort schreef:
19-11-2018 18:02
Jaha, maar dan moet je dus in de huisregels opnemen dat niet te handhaven discussies worden verwijderd, en niet een specifiek onderwerp verbieden. Dat laatste is namelijk raar. Niet dat ik verder nog zin heb om het over zwarte piet te hebben hoor, ik ben het onderwerp inmiddels meer dan spuugzat, maar het gaat om het principe he.

Eens.
Alle reacties Link kopieren
aidem schreef:
19-11-2018 17:59
Op nu.nl/nujij bijvoorbeeld.
Ik zie dat je daar niet meer kunt reageren op sinterklaas en piet artikelen. Zelfs niet nu het een serieus politiek item is geworden en Rutte ter verantwoording wordt geroepen. Maar het zp topic is daar in elk geval niet verwijderd, nog steeds te lezen en én de redactie geeft in elk geval nog wel een uitgebreide toelichting op het beleid.
.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al iets in je schoen gehad? Ik had vanmorgen een chocoladeletter.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
19-11-2018 18:24
Hebben jullie al iets in je schoen gehad? Ik had vanmorgen een chocoladeletter.
Oh echt?! Ik nog niks..
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
19-11-2018 18:24
Hebben jullie al iets in je schoen gehad? Ik had vanmorgen een chocoladeletter.
Nee niks,noppes! Ik ben zeer teleurgesteld in de lieve goede Sint.! :cry:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
19-11-2018 17:57
Blijkbaar heeft de zwartepietendiscussie een punt bereikt waarop het niet meer te handhaven is. Dan snap ik wel dat ze kiezen voor de "kan het niet normaal, dan maar helemaal niet" aanpak.
En bij het vluchtelingentopic hebben ze het volledig opgegeven? ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het belachelijk als moslims zich moeten uitspreken tegen IS, of ter verantwoording geroepen worden of zich uit moeten spreken zodra er ergens een aanslag is.

Daar telt voor mij 'wie zwijgt stemt toe' niet. En daar vind ik het een diepe belediging als iemand mijn vrienden voor terorristensteuners uitmaakt omdat ze zich niet uitspreken.

Trek verder je eigen conclusie maar. Ik ben de redactie die zich geen drol aantrekt van wat er op het forum leeft en de censuur die hun collega's ingezet hebben aan hun laars lappen niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
19-11-2018 18:24
Hebben jullie al iets in je schoen gehad? Ik had vanmorgen een chocoladeletter.
Nope. Mijn man wel. :nooo:
Life is short. Eat dessert first.
charlottew88 schreef:
19-11-2018 17:56
Vragen naar de naam van een hond mag ook niet want op de man.
oh ja.
Daar zat ik 48 uur voor in het cachot: hoe heet de hond
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-11-2018 18:35
oh ja.
Daar zat ik 48 uur voor in het cachot: hoe heet de hond
Wat was de reden? 'Op de hond'?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
19-11-2018 18:33
Nope. Mijn man wel. :nooo:
Schandalig!
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
19-11-2018 18:35
oh ja.
Daar zat ik 48 uur voor in het cachot: hoe heet de hond
Dat ging je ook niks aan natuurlijk die hond heeft ook recht op praaaaivecy.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Wat zijn de moderators langzaam vandaag
Ik kreeg een vaag ingepakte vieze broodtrommel van jongste in mijn schoen. Heel raar.
doornroosje9 schreef:
19-11-2018 18:33
Nope. Mijn man wel. :nooo:

Oneerlijk! :there:
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is gesloten. Er is een nieuw Napraattopic

overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven