Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 31 oktober 2018 om 21:31
Kamp eh.... eh... gevalletje eh... eh... bijzonder leuk... Waardoor de wereld een stukje opener, relaxter en aangenamer wordt. Of er enige robotica of 'zending' bij komt kijken.... daar ben ik nog niet uit.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 1 november 2018 om 08:24

donderdag 1 november 2018 om 08:28
Ja precies, want tradities zijn ook belangrijk. Die moet je in ere houden.

donderdag 1 november 2018 om 09:21

donderdag 1 november 2018 om 12:55
Eerst een herfstwandelingetje makenschattigmeisje schreef: ↑01-11-2018 12:15Goedemorgenmiddag!
Ik ben schandelijk lang weg gebleven van het forumDus het wordt hoog tijd dat ik weer even kom knusselen
of gelijk onder het dekentje?
In elk geval een knuffeltje voor jou.
donderdag 1 november 2018 om 16:34

donderdag 1 november 2018 om 18:59
LALALALALALALALALAAAAAAA 
Ik ben behoorlijk van mn padje af dacht ik zo...
Kan ik nog terug? Drie x raden wie ik vandaag weer gezien heb... (weer 4 uur...
, geen idee hoe we dat doen...)
Pak de teiltjes er maar bij, ik mis hem nu een beetje (ben nog geen uur thuis) en heb zin om hem weer te zien.
Echt ben ik dat? Ik was net zo blij met mezelf en zat er na een lange tijd niet meer mee dat ik single ben.
Grrrrrrr
, heb ik weer hoor...
Worden jullie trouwens al gek van me?
Ik vind wel dat nu officieel zielig ben en onder het knusseldekentje mag met warme chocomel...

Ik ben behoorlijk van mn padje af dacht ik zo...
Kan ik nog terug? Drie x raden wie ik vandaag weer gezien heb... (weer 4 uur...

Pak de teiltjes er maar bij, ik mis hem nu een beetje (ben nog geen uur thuis) en heb zin om hem weer te zien.
Echt ben ik dat? Ik was net zo blij met mezelf en zat er na een lange tijd niet meer mee dat ik single ben.
Grrrrrrr

Worden jullie trouwens al gek van me?

Ik vind wel dat nu officieel zielig ben en onder het knusseldekentje mag met warme chocomel...
donderdag 1 november 2018 om 19:44
Ik word niet zo snel gek van gekkigheid Bubbeltje
Ik heb wel een voorspelling.... Maar... Die ga ik tikken en onder mijn 'plakknop' bewaren. Zodat ik (wij) tzt weer kunnen roepen dat we gelijk hadden!
Gewoon lekker van genieten en wat komt, dat komt. Heel simpel eigenlijk Bruisje!

Ik heb wel een voorspelling.... Maar... Die ga ik tikken en onder mijn 'plakknop' bewaren. Zodat ik (wij) tzt weer kunnen roepen dat we gelijk hadden!

Gewoon lekker van genieten en wat komt, dat komt. Heel simpel eigenlijk Bruisje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 1 november 2018 om 19:45

Is lang geleden en ik heb dit normaal nooit zo snel, maar ook niet dat ik me al zo snel op mijn gemak voel bij iemand

Rosanna: Een eerlijk antwoord uiteraard.
Oudblond: dat heb ik me zojuist ook voorgenomen, hoe lang het ook duurt, ik geniet ervan.
Kost me gek genoeg erg weinig moeite...
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 01-11-2018 19:48
18.92% gewijzigd