Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

donderdag 1 november 2018 om 20:57

Dank voor choco, jum

Poolan: ik heb weinig andere keuzes, hihi...
Kittens: echt?

De rest: Lalalalalalalalalalalalalalalalalaaaaaa

Trouwens mochten jullie wel moe van me worden, is jullie schuld, ik wilde zaterdag niet meer maar ik moest van jullie wat drinken met hem, so I am totally innocent!

donderdag 1 november 2018 om 23:18
Phoebe-returns schreef: ↑01-11-2018 20:57![]()
![]()
Dank voor choco, jum![]()
Poolan: ik heb weinig andere keuzes, hihi...
Kittens: echt?Dank je!
De rest: Lalalalalalalalalalalalalalalalalaaaaaa
Trouwens mochten jullie wel moe van me worden, is jullie schuld, ik wilde zaterdag niet meer maar ik moest van jullie wat drinken met hem, so I am totally innocent!![]()
Onschuldig laten we maar even in het midden. Ontoerekeningsvatbaar is denk ik wel van toepassing

vrijdag 2 november 2018 om 06:47
Ja zoiets, iets in die richting

(Nu hopen dat dat lang duurt, ipv dat ik weer onzeker word, maar iets in mij zegt dat ik inmiddels sterk genoeg ben en dat deze man misschien wel echt ok is en dat ik niet wantrouwend hoef te zijn. Onderbuikgevoel..)
Goedemorgen!!

vrijdag 2 november 2018 om 10:24
Coconuts12 schreef: ↑02-11-2018 10:10Pfff, ik word echt niet vrolijk van een bepaald topic dat mij het gevoel geeft niet te deugen in deze maatschappij. Waarom zo hard oordelen over mensen die psychische zorg nodig hebben? Ben er erg door geraakt. Bah.

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

vrijdag 2 november 2018 om 10:27

vrijdag 2 november 2018 om 11:21
Laat ze lullen, het betekent niets. Er zijn een hoop mensen die uit boosheid of onbegrip hun mening luidkeels verkondigen. Op mijn werk heb ik er ook een paar, die horen iets in een nieuwsuitzending op de radio en beginnen meteen te tetteren. (meestal mbt het asielbeleid, zwarte piet, de zorg, bijstandsuitkeringen)Coconuts12 schreef: ↑02-11-2018 10:10Pfff, ik word echt niet vrolijk van een bepaald topic dat mij het gevoel geeft niet te deugen in deze maatschappij. Waarom zo hard oordelen over mensen die psychische zorg nodig hebben? Ben er erg door geraakt. Bah.
En er zijn uiteraard ook mensen die de meningen waardoor jij zo geraakt bent, wel overwogen toegedaan zijn.
Maar of jij wel of niet deugt, is niet aan hen. Als je je gevoel over jezelf af laat hangen van wat anderen vinden dat je bent, dan word je alle kanten opgesleurd. Gun jezelf wat meer dan die twijfels, je deugt gewoon Coco.

Damned if I don’t
vrijdag 2 november 2018 om 11:22
Ik denk altijd maar zo coconuts ; De mensen die er verstand van hebben, praten niet zo. Zo hard als mensen oordelen over anderen, zo hard zijn ze vaak ook tegen zichzelf. Dat is een gemis van hun kant. Depressie is zeker geen keuze, was het maar zo makkelijk.Coconuts12 schreef: ↑02-11-2018 10:10Pfff, ik word echt niet vrolijk van een bepaald topic dat mij het gevoel geeft niet te deugen in deze maatschappij. Waarom zo hard oordelen over mensen die psychische zorg nodig hebben? Ben er erg door geraakt. Bah.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

vrijdag 2 november 2018 om 11:51
Lieverd ben jeViezeHond schreef: ↑02-11-2018 11:21Laat ze lullen, het betekent niets. Er zijn een hoop mensen die uit boosheid of onbegrip hun mening luidkeels verkondigen. Op mijn werk heb ik er ook een paar, die horen iets in een nieuwsuitzending op de radio en beginnen meteen te tetteren. (meestal mbt het asielbeleid, zwarte piet, de zorg, bijstandsuitkeringen)
En er zijn uiteraard ook mensen die de meningen waardoor jij zo geraakt bent, wel overwogen toegedaan zijn.
Maar of jij wel of niet deugt, is niet aan hen. Als je je gevoel over jezelf af laat hangen van wat anderen vinden dat je bent, dan word je alle kanten opgesleurd. Gun jezelf wat meer dan die twijfels, je deugt gewoon Coco.![]()

vrijdag 2 november 2018 om 11:52
Ik zag je pb net, je hebt antwoord.
Damned if I don’t
vrijdag 2 november 2018 om 11:53
Hier is je coach!Coconuts12 schreef: ↑02-11-2018 11:51Lieverd ben jeEn je hebt natuurlijk gelijk. Ik weet ergens wel dat ik deug, maar ik ben nog te wiebelig zeg maar om dat gevoel sterk te houden.

Damned if I don’t

vrijdag 2 november 2018 om 11:53
Inderdaad.Quaintrelle schreef: ↑02-11-2018 11:22Ik denk altijd maar zo coconuts ; De mensen die er verstand van hebben, praten niet zo. Zo hard als mensen oordelen over anderen, zo hard zijn ze vaak ook tegen zichzelf. Dat is een gemis van hun kant. Depressie is zeker geen keuze, was het maar zo makkelijk.
En waar wat je zegt. Jammer die hardheid van mensen en stom/zonde dat ik me er zo door laat raken.
vrijdag 2 november 2018 om 11:56

vrijdag 2 november 2018 om 12:00
Kom erbij!