Floaten
vrijdag 2 november 2018 om 14:02
vrijdag 2 november 2018 om 14:05
Waar was dit? Was het in zo’n ei? Dank voor het delen van je ervaring.Rondag schreef: ↑02-11-2018 14:02Ik was bij floatcenter. Voelde me claustrofobisch en werd na verloop van tijd beetje misselijk. Kon me niet echt overgeven aan de ontspanning. Ben dus eerder weggegaan, gek genoeg voelde ik me achteraf wel heel relaxed. Misschien moet ik het dus nog een keer proberen.
vrijdag 2 november 2018 om 14:23
Ik snap wat je bedoelt hoor. Vroeg me ondere andere ook af of zo’n bad dan minder claustrofobisch zou zijn. Voelde het wel een beetje als zweven?
vrijdag 2 november 2018 om 14:24
Floatcenter Haaglanden. Het was geen ei maar meer een bad in een kast.Gebruiker2016 schreef: ↑02-11-2018 14:05Waar was dit? Was het in zo’n ei? Dank voor het delen van je ervaring.
vrijdag 2 november 2018 om 14:27
Ik heb het ook 1 keer gedaan. Ik kon me er ook totaal niet in ontspannen. Voelde heel raar.
(Achteraf bleek ik toen in een depressie te zitten, wellicht maakt dat mijn ervaring anders)
Ik vond het zout ook erg prikken in het gebied tussen mijn benen.
Voor mij niet meer. Geef mij maar een sauna en een goede massage.
Floatcenter waar ik was bestaat niet meer. Het was ook zo'n kast met een deur.
(Achteraf bleek ik toen in een depressie te zitten, wellicht maakt dat mijn ervaring anders)
Ik vond het zout ook erg prikken in het gebied tussen mijn benen.
Voor mij niet meer. Geef mij maar een sauna en een goede massage.
Floatcenter waar ik was bestaat niet meer. Het was ook zo'n kast met een deur.
vrijdag 2 november 2018 om 14:29
Ik werd er superontspannen van en vond het heerlijk! Wat ik me er nog van kan herinneren is dat je vantevoren beter niet te veel moet eten. Vanwege het zoute water, want daardoor drijf je immers, uitkijken met contactlenzen, scheren en grote wonden.
Ik lag overigens in een ei en je kon zelf het lichtje en de muziek aan- of uitzetten.
Ik lag overigens in een ei en je kon zelf het lichtje en de muziek aan- of uitzetten.
vrijdag 2 november 2018 om 15:05
Ik vond er weinig aan, ging me vervelen en ding een zeehond nadoen, met rollen, me van de ene naar de andere kant afduwen enzo 
Nou heb ik ook niet veel met een bad, en ik vond het bij dat floating niet fijn dat mijn oren onder water kwamen (snel last van oorontsteking) en met zo’n plastic buis of kussentje lag ik niet lekker.
Dus het was eenmalig!
Nou heb ik ook niet veel met een bad, en ik vond het bij dat floating niet fijn dat mijn oren onder water kwamen (snel last van oorontsteking) en met zo’n plastic buis of kussentje lag ik niet lekker.
Dus het was eenmalig!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 2 november 2018 om 15:07
vrijdag 2 november 2018 om 15:08
Dat is een floatroom
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 2 november 2018 om 17:10
Oh jee daar gaan wij ook heen. Kou vind ik echt niet leuk. Had gedacht dat het lekker warm zou zijn.JollyRider schreef: ↑02-11-2018 15:07Zwolle, floatroom, koud, nogal een tegenvaller, hilarische praatjes er gratis bij, grappig om eens gedaan te hebben maar wel weggegooid geld verder
vrijdag 2 november 2018 om 17:12
Haha dank voor je bericht. Ik hou enorm van in bad liggen, dus hoop dat ik me niet ga vervelen.himalaya schreef: ↑02-11-2018 15:05Ik vond er weinig aan, ging me vervelen en ding een zeehond nadoen, met rollen, me van de ene naar de andere kant afduwen enzo
Dus het was eenmalig!
vrijdag 2 november 2018 om 17:18
Als je in Zwolle gaat heb je een paar heel lieve dames, die overigens ook nog uitstekende massages geven, en die werkelijk ALLES wat je zegt weten te beantwoorden met “... en dat betekent dat je gewoon of wat vaker moet komen floaten “Gebruiker2016 schreef: ↑02-11-2018 17:10Oh jee daar gaan wij ook heen. Kou vind ik echt niet leuk. Had gedacht dat het lekker warm zou zijn.
Maar het voelde niet als zweven, het was net een paar graden te koud, de bediening van de sterrenhemel kreeg ik niet voor elkaar, de aankleding/sfeer is erg steriel, dankzij de douche worden je kleren vochtig.
Het goede nieuws: van het zout had ik geen last, en ik heb me niet helemaal de pleuritis verveeld. Maar na ongeveer een uur was ik er wel klaar mee
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 2 november 2018 om 18:26
Hmmm.....klinkt niet heel erg aantrekkelijk, maar we gaan het meemakenJollyRider schreef: ↑02-11-2018 17:18Als je in Zwolle gaat heb je een paar heel lieve dames, die overigens ook nog uitstekende massages geven, en die werkelijk ALLES wat je zegt weten te beantwoorden met “... en dat betekent dat je gewoon of wat vaker moet komen floaten “
Maar het voelde niet als zweven, het was net een paar graden te koud, de bediening van de sterrenhemel kreeg ik niet voor elkaar, de aankleding/sfeer is erg steriel, dankzij de douche worden je kleren vochtig.
Het goede nieuws: van het zout had ik geen last, en ik heb me niet helemaal de pleuritis verveeld. Maar na ongeveer een uur was ik er wel klaar mee
vrijdag 2 november 2018 om 19:04
Nah is best lollig voor een keerGebruiker2016 schreef: ↑02-11-2018 18:26Hmmm.....klinkt niet heel erg aantrekkelijk, maar we gaan het meemaken![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
vrijdag 16 november 2018 om 11:44
Update: ik vond er niet zo veel aan. Was gelukkig wel lekker warm. Was bang het koud te krijgen. Had een plekje aan mijn been die constant prikte. Ben er nog weer uitgegaan om af te spoelen en extra vaseline op te doen, maar hielp niet. Kon me niet zo goed ontspannen. Conclusie: leuk om een keer gedaan te hebben, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.
vrijdag 16 november 2018 om 11:59
Ik een keer in Amsterdam - heel sceptisch van te voren want helemaal niet zo van de zweverige praatjes en nogal onrustig van aard, dus idee om een uur te "moeten" ontspannen stak me van te voren al tegen.
Was in een ei met licht en geluid, maar ei heb ik op klein spleetje open laten staan. Na voor mijn gevoel 3 minuten kwam er een zachte stem door de intercom - dat de sessie voorbij was. Ik voelde me bezeikt - dat kon toch nooit zo snel voorbij zijn. Keek ik op de klok bleek ik dus de hele tijd vast in slaap hebben gelegen. Hopelijk zonder al te veel gesnurk
Ik was super energiek en fit de rest van de week.
Voor mij beviel het dus prima - ook al heb ik er weinig bewust van meegemaakt.
Was in een ei met licht en geluid, maar ei heb ik op klein spleetje open laten staan. Na voor mijn gevoel 3 minuten kwam er een zachte stem door de intercom - dat de sessie voorbij was. Ik voelde me bezeikt - dat kon toch nooit zo snel voorbij zijn. Keek ik op de klok bleek ik dus de hele tijd vast in slaap hebben gelegen. Hopelijk zonder al te veel gesnurk
Ik was super energiek en fit de rest van de week.
Voor mij beviel het dus prima - ook al heb ik er weinig bewust van meegemaakt.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€