Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 november 2018 om 15:36
shifty schreef: ↑03-11-2018 15:30Beste Zeurtje_5,
Je hebt een antwoord, maar niet niet het antwoord wat je wil horen, kijk maar:
De reacties die verwijdert worden en de bannen die gegeven worden zijn niet gerelateerd aan de mening van een forummer maar weerspiegelen het beleid en de visie van de beheerders van de dit forum. Het is dan ook ongepast dat je jouw visie als leidraad wil geven voor dat beleid en ook ongepast dat je suggereert dat de beheerders van dit forum niet gedegen en naar beste eer en geweten dit forum beheren. We kunnen ons daarnaast goed voorstellen dat andere forummers ook niet door jou op één hoop geveegd willen worden met 1 forummer alsof zij daar zelf geen eigen mening bij hebben. Dat je dingen niet zo goed kan herinneren is natuurlijk je goed recht, maar vervolgens als feit neerleggen dat zowel de beheerders van dit forum als andere forummers samenspannen om de mening van 1 andere forummer te ondersteunen vinden we erg ongepast.
Uiteraard wensen wij jou ook een heel fijn weekend.
Ik moet eerlijk bekken dat ik dit een leuke opmerking vind.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 3 november 2018 om 15:52
Mee eens, van beide kanten wordt er direct zo agressief gereageerd dat het binnen no time uit de hand loopt en elke discussie ten onder gaat. Jammer, er zijn een aantal mensen hier op het forum die heel goed kunnen discussiëren. Daar heb ik bewondering voor. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens. Maar ze zijn verbaal sterk en blijven on topic zonder neerbuigend te worden naar anders denkenden. Maar die verdwijnen gewoon snel in een discussie. En ik ben een beetje een slome duikelaar.. Dus tegen de tijd dat ik in een topic kom is het al gepolariseerd en heeft het eigenlijk geen zin meer om nog te proberen mee te doen..shifty schreef: ↑03-11-2018 15:35Maar, eerlijk is eerlijk. Er zijn hier net zo goed een aantal linkse rakkers die ook elk topic net zo hard om zeep helpen als er ook maar richting racisme gehint kan worden. Omdat het kan. En dat roept ook weer een tegenreactie op. Elk topic wat ook maar raakt aan 'het' onderwerp gaat schreeuwend ten onder.
zaterdag 3 november 2018 om 16:08
1 gefrustreerd mannetje met een heleboel altersvrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 14:59Ik las het modtopic. Wat een prestatie, zuigerig en kruiperig tegelijk posten.
En dat gezeik over links begint me de keel uit te hangen. En die nieuwe forummers met die rare nicks als "trouwe Hollander" en "oprechte burger" ook.
zaterdag 3 november 2018 om 16:12
Christel78 schreef: ↑03-11-2018 15:52Mee eens, van beide kanten wordt er direct zo agressief gereageerd dat het binnen no time uit de hand loopt en elke discussie ten onder gaat. Jammer, er zijn een aantal mensen hier op het forum die heel goed kunnen discussiëren. Daar heb ik bewondering voor. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens. Maar ze zijn verbaal sterk en blijven on topic zonder neerbuigend te worden naar anders denkenden. Maar die verdwijnen gewoon snel in een discussie. En ik ben een beetje een slome duikelaar.. Dus tegen de tijd dat ik in een topic kom is het al gepolariseerd en heeft het eigenlijk geen zin meer om nog te proberen mee te doen..![]()
Ik vond dat je een goed punt maakte door te stellen dat het om de kinderen ging. Helaas is inderdaad het hele topic al ontspoord en worden dit soort inhoudelijke bijdragen niet op prijs gesteld. Ik ben ook afgehaakt. Gelukkig nog vlak voor iemand ging beweren dat Johan Derksen zinvolle dingen zegt. Ik kan in een discussie er best wel tegen als iemand een wat een wat bijzondere gedachtegang heeft, maar er zijn grenzen.
zaterdag 3 november 2018 om 16:23
Haha, ja, daar is Viva goed in. Zo gingen ze ook in precies de periode dat het hier op het forum helemaal los ging op Anousha Nzume ineens haar boek weggeven en daar ook op social media ineens reclame voor maken. Terwijl zij hier op het forum een berg racistische stront over zich heen kreeg waar de honden geen brood van lustten en waar ook niet op werd ingegrepen. Die ellende staat nu nog op het forum.Quaintrelle schreef: ↑03-11-2018 15:17En dan te bedenken dat VIva in de documentaire EO onderzoekt haat volop aanwezig was met sluikreclame alsof ze zo lekker bezig zijn. Al ging dat onderdeel waar Viva bij betrokken was vooral over slutshaming.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 3 november 2018 om 16:53
shifty schreef: ↑03-11-2018 16:12Ik vond dat je een goed punt maakte door te stellen dat het om de kinderen ging. Helaas is inderdaad het hele topic al ontspoord en worden dit soort inhoudelijke bijdragen niet op prijs gesteld. Ik ben ook afgehaakt. Gelukkig nog vlak voor iemand ging beweren dat Johan Derksen zinvolle dingen zegt.
zaterdag 3 november 2018 om 17:10
bethweeter schreef: ↑03-11-2018 17:07Op welke pijler moet ik het topic “Wat doen gefrustreerde witte mannen op een vrouwenforum?” zetten?
Psyche, duh.
zaterdag 3 november 2018 om 17:10
Mag ik vanuit mijn hol in de opengeknuffelde boom mijn verbazing uiten over het feit dat het kennelijk op dit forum een vanzelfsprekendheid is dat links tegen racisme is en rechts niet?
Ik zie dat in mijn omgeving eigenlijk niet zo...
(Maar goed, ik zie vanuit mijn hol door de boom niks en door het gat van mijn Knuffelgrot het bos ook niet meer)
(Maar goed, ik zie vanuit mijn hol door de boom niks en door het gat van mijn Knuffelgrot het bos ook niet meer)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 november 2018 om 17:15
Dit is mijn laatste bijdrage.
Ik heb een officiële waarschuwing gekregen vanwege mijn post over de hoogte van het iq in Afrika. Hetgroepje heeft de strijd gewonnen. Je kunt dus makkelijk iemand, die bekende gegevens, die door deskundigen op het internet worden gezet, voor racist uitmaken. Daar zit dus geen consequentie aan vast.
Helaas.
Ik zal vragen of mijn bijdragen geanonimiseerd kunnen worden en wil iederern hier verder veel plezier en vooral veel wijsheid wensen.
Ik heb een officiële waarschuwing gekregen vanwege mijn post over de hoogte van het iq in Afrika. Hetgroepje heeft de strijd gewonnen. Je kunt dus makkelijk iemand, die bekende gegevens, die door deskundigen op het internet worden gezet, voor racist uitmaken. Daar zit dus geen consequentie aan vast.
Helaas.
Ik zal vragen of mijn bijdragen geanonimiseerd kunnen worden en wil iederern hier verder veel plezier en vooral veel wijsheid wensen.
zaterdag 3 november 2018 om 17:16
Ik zit blijkbaar in net zo’n hol als jij. Dat hele links/rechts in internetdiscussies slaat nergens meer op. Alles waar men tegen is op het gebied van immigratie wordt links genoemd (volgens sommige forummers ben ik zelfs extreem links). Tegelijkertijd zijn ze ook allemaal tegen Rutte want die helpt het land naar de klote. En de VVD is toch altijd nog wel rechts te noemen volgens mij.feow schreef: ↑03-11-2018 17:10Mag ik vanuit mijn hol in de opengeknuffelde boom mijn verbazing uiten over het feit dat het kennelijk op dit forum een vanzelfsprekendheid is dat links tegen racisme is en rechts niet?
Terzijde: ik lees net op Actueel dat het reeel is dat er een miljoen Afrikanen naar ons land komen.
zaterdag 3 november 2018 om 17:19
Als dat IQ-verhaal geen racisme is, dan kun je net zo goed zeggen dat racisme niet bestaatgroef schreef: ↑03-11-2018 17:15Dit is mijn laatste bijdrage.
Helaas.
Maar goed, je leest dit natuurlijk niet meer want je verlaat het forum
zaterdag 3 november 2018 om 17:27
groef schreef: ↑03-11-2018 17:15Dit is mijn laatste bijdrage.
Helaas.
Ach een bannetje hier een waarschuwinkje daar. Als je dat soort dingen in een topic gooit wat daar niet over gaat, met het doel het scheef te trekken richting racisme dan, zijn er alleen maar verliezers. Dus als het zo bedoeld was dan is een tik op je vingers terecht. En als het niet zo bedoeld was dan is een draai om je oren wegens onnozelheid van toepassing.
zaterdag 3 november 2018 om 17:28
Nee ze doet Sinterklaas na.
zaterdag 3 november 2018 om 17:42
Ach, wat een verlies.groef schreef: ↑03-11-2018 17:15Dit is mijn laatste bijdrage.
Helaas.
zaterdag 3 november 2018 om 18:06
Ik ben gehuwd met iemand ter rechterzijde van het politieke spectrum. Niet extreem, maar degelijk rechts. Daar zit geen spatje racisme in, die hele kerel niet. Wel veel fatsoen. Op dit forum tref je maar een paar mensen die in die categorie passen. Toch jammer.feow schreef: ↑03-11-2018 17:10Mag ik vanuit mijn hol in de opengeknuffelde boom mijn verbazing uiten over het feit dat het kennelijk op dit forum een vanzelfsprekendheid is dat links tegen racisme is en rechts niet?
zaterdag 3 november 2018 om 18:09
Nou dag dan maar. Ik zwaai je wel even uitgroef schreef: ↑03-11-2018 17:15Dit is mijn laatste bijdrage.
Helaas.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 november 2018 om 18:17
Ja dat zeg ik toch. En maar huilen met zijn allen over die achterkamertjes van die gemene linkse stafmevrouwen.fashionvictim schreef: ↑03-11-2018 18:13Toch bijzonder dat al die nieuwe forummers die even lekker op actueel hun gedachtegoed komen spuien ook altijd direct Napraat weten te vinden en ook precies weten waar dat voor bedoeld is.
zaterdag 3 november 2018 om 18:20
Zure visgleuven zijn we.Lady*Voldemort schreef: ↑03-11-2018 18:17Ja dat zeg ik toch. En maar huilen met zijn allen over die achterkamertjes van die gemene linkse stafmevrouwen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.