Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 november 2018 om 18:20
Eén van mijn beste forumdinnetjes is Rechts, in de ouderwetsche (sociaal-economische) zin des woords. Daar zit ook geen greintje racisme in hoor, integendeel.vrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 18:06Ik ben gehuwd met iemand ter rechterzijde van het politieke spectrum. Niet extreem, maar degelijk rechts. Daar zit geen spatje racisme in, die hele kerel niet. Wel veel fatsoen. Op dit forum tref je maar een paar mensen die in die categorie passen. Toch jammer.
zaterdag 3 november 2018 om 18:22
Ja, en als er hier dan iemand iets te melden heeft over zo'n type komen de Simpa's en Impa's altijd geheel spontaan uit hun holen om hun afschuw uit te spreken. Zo vreselijk toevallig.
zaterdag 3 november 2018 om 18:37
Wat nou inbreken, dit is een openbaar topic hoor.
En voor wat je vraag betreft: ik gok erop dat de gumpartijen in het CM-topic een gevolg zijn van modspeurderij en die in de rest van het forum van stafjes.
zaterdag 3 november 2018 om 18:38
Vraag het even op het modtopic
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 3 november 2018 om 18:39
Ik vond het ook zo'n enorme verrassing dat de "islamitische" forumster die precies volgens de vooroordelen van de gebruikelijke actueelklanten postte ("we lachen jullie allemaal uit, domme linkse mensen die ons zielig vinden en ons een uitkering geven en we schijten allemaal op jullie land") een trol bleek te zijn. Zo verrassend.Lady*Voldemort schreef: ↑03-11-2018 18:17Ja dat zeg ik toch. En maar huilen met zijn allen over die achterkamertjes van die gemene linkse stafmevrouwen.
zaterdag 3 november 2018 om 18:41
Nou... beetje balloteren kan geen kwaad hoor.Lady*Voldemort schreef: ↑03-11-2018 18:37Wat nou inbreken, dit is een openbaar topic hoor.
En voor wat je vraag betreft: ik gok erop dat de gumpartijen in het CM-topic een gevolg zijn van modspeurderij en die in de rest van het forum van stafjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 3 november 2018 om 18:42
Die Nora nog wat? Was na 1 post duidelijk.vrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 18:39Ik vond het ook zo'n enorme verrassing dat de "islamitische" forumster die precies volgens de vooroordelen van de gebruikelijke actueelklanten postte ("we lachen jullie allemaal uit, domme linkse mensen die ons zielig vinden en ons een uitkering geven en we schijten allemaal op jullie land") een trol bleek te zijn. Zo verrassend.
zaterdag 3 november 2018 om 18:46
vrouwjagersma schreef: ↑03-11-2018 18:39Ik vond het ook zo'n enorme verrassing dat de "islamitische" forumster die precies volgens de vooroordelen van de gebruikelijke actueelklanten postte ("we lachen jullie allemaal uit, domme linkse mensen die ons zielig vinden en ons een uitkering geven en we schijten allemaal op jullie land") een trol bleek te zijn. Zo verrassend.
Echt, mijn kin viel op m'n habijt
zaterdag 3 november 2018 om 18:51
Lady*Voldemort schreef: ↑03-11-2018 18:20Eén van mijn beste forumdinnetjes is Rechts, in de ouderwetsche (sociaal-economische) zin des woords. Daar zit ook geen greintje racisme in hoor, integendeel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 3 november 2018 om 18:53
Lady*Voldemort schreef: ↑03-11-2018 18:47Heb ik gedaan, het was een gevalletje medisch advies gok ik. Goed volk dus.
Dit geval wel idd. Maar ga vooral zo door!
zaterdag 3 november 2018 om 18:54
Ja, dat wordt een lekker rustig weekje.
zaterdag 3 november 2018 om 18:55
Pfff, mag ik hier even kwijt - zonder in details te treden - dat ik me even zwaar k*t voel? Bij deze... Ben zo gekwetst dat ik in staat ben om overal de stekker uit te trekken en te emigreren naar een hutje op de hei.
Zal vast wel weer goedkomen, maar nu voelt het zwaar klote.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 3 november 2018 om 18:56
|Courage| schreef: ↑03-11-2018 18:55Pfff, mag ik hier even kwijt - zonder in details te treden - dat ik me even zwaar k*t voel? Bij deze... Ben zo gekwetst dat ik in staat ben om overal de stekker uit te trekken en te emigreren naar een hutje op de hei.
Nou heLady*Voldemort schreef: ↑03-11-2018 18:22Ja, en als er hier dan iemand iets te melden heeft over zo'n type komen de Simpa's en Impa's altijd geheel spontaan uit hun holen om hun afschuw uit te spreken. Zo vreselijk toevallig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
|Courage| schreef: ↑03-11-2018 18:55Pfff, mag ik hier even kwijt - zonder in details te treden - dat ik me even zwaar k*t voel? Bij deze... Ben zo gekwetst dat ik in staat ben om overal de stekker uit te trekken en te emigreren naar een hutje op de hei.
zaterdag 3 november 2018 om 18:58
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 november 2018 om 18:58
Geen idee wat er speelt.|Courage| schreef: ↑03-11-2018 18:55Pfff, mag ik hier even kwijt - zonder in details te treden - dat ik me even zwaar k*t voel? Bij deze... Ben zo gekwetst dat ik in staat ben om overal de stekker uit te trekken en te emigreren naar een hutje op de hei.
Maar het klinkt kut