Wat is zijn bedoeling?
zondag 4 november 2018 om 21:28
Enige tijd geleden een leuke man ontmoet die het ook nog eens heel goed voor elkaar heeft. Het klikt goed tussen ons. In het begin lekker appen en het werd steeds minder vanuit zijn kant. We hebben nog wel afgesproken, wat erg fijn was! Dit vond hij zelf ook. Hij vond mij er goed uitzien en vond dat de date te kort duurde. Dit zie ik dus als iets positief. Ik vroeg of dit betekend dat wij elkaar binnenkort weer zullen zien. Zijn antwoord hierop was, wie weet want ik ga naar het buitenland voor enige tijd.
Hele ommezwaai nu. Hij reageert nergens meer op. Over 2 week gaat hij voor 5 maanden naar het buitenland voor zijn werk. Ik zeg ook niks meer maar wat lastig dit. Eerst erg leuk en nu helemaal niks meer. Had sterk het gevoel dat hij me leuk begon te vinden maar het geen kans geven wil.
Wat achtergrondinformatie; hij vertrouwde zijn ex niet meer omdat ze veel loog etc. Hij is ontzettend introvert kwa gevoel maar maakt juist makkelijk praatjes.
Wat betekend zijn houding? En wat zouden jullie doen in mijn plaats?
Hele ommezwaai nu. Hij reageert nergens meer op. Over 2 week gaat hij voor 5 maanden naar het buitenland voor zijn werk. Ik zeg ook niks meer maar wat lastig dit. Eerst erg leuk en nu helemaal niks meer. Had sterk het gevoel dat hij me leuk begon te vinden maar het geen kans geven wil.
Wat achtergrondinformatie; hij vertrouwde zijn ex niet meer omdat ze veel loog etc. Hij is ontzettend introvert kwa gevoel maar maakt juist makkelijk praatjes.
Wat betekend zijn houding? En wat zouden jullie doen in mijn plaats?
zondag 4 november 2018 om 21:44
Ik zou niets meer doen als ik jou was.
Dat heb je wel eens, dat een man in eerste instantie heel geïnteresseerd lijkt, en dat later toch niet is. Niet leuk, je kunt je zelfseen beetje gefopt voelen. Maar niets aan te doen, hij is niet geïnteresseerd genoeg.
Maak het niet te persoonlijk, het kan gewoon gebeuren. En door.
Dat heb je wel eens, dat een man in eerste instantie heel geïnteresseerd lijkt, en dat later toch niet is. Niet leuk, je kunt je zelfseen beetje gefopt voelen. Maar niets aan te doen, hij is niet geïnteresseerd genoeg.
Maak het niet te persoonlijk, het kan gewoon gebeuren. En door.
zondag 4 november 2018 om 22:03
zondag 4 november 2018 om 22:07
Waarom? Hij gedraagt zich als een hork. Daar ga je toch niet bij om aandacht bedelen?
zondag 4 november 2018 om 22:09
Hij wil zijn hart niet openen vlak voor ie voor 5 maanden vertrekt.
Bespaart hem en jou LDVD.
Of: Er is geen seks van gekomen op date, dus date is "mislukt".
Of: Hij is niet zo vrijgezel als jij dacht. En zijn vriendin / vrouw is uitgekomen op zijn dates.
Of: Hij is aan 't daten met 4 vrouwen tegelijk en één van de anderen is leuker.
Bespaart hem en jou LDVD.
Of: Er is geen seks van gekomen op date, dus date is "mislukt".
Of: Hij is niet zo vrijgezel als jij dacht. En zijn vriendin / vrouw is uitgekomen op zijn dates.
Of: Hij is aan 't daten met 4 vrouwen tegelijk en één van de anderen is leuker.
zondag 4 november 2018 om 22:10
Als hij nu al niet meer op berichten reageert, dan is hij over 6 maanden ook niet bereikbaar...
Ze wordt genegeerd. Over en uit betekent dat.
zondag 4 november 2018 om 22:15
Handig dat hij jou alvast voorbereidt op 'een moeilijke man zijn':
"Wat achtergrondinformatie; hij vertrouwde zijn ex niet meer omdat ze veel loog etc. Hij is ontzettend introvert kwa gevoel maar maakt juist makkelijk praatjes. "
Al deze info al met één date?
Zelfs als hij wel bereikbaar was zouden dit voor mij alarmbellen zijn.
Laat het gaan!
"Wat achtergrondinformatie; hij vertrouwde zijn ex niet meer omdat ze veel loog etc. Hij is ontzettend introvert kwa gevoel maar maakt juist makkelijk praatjes. "
Al deze info al met één date?
Zelfs als hij wel bereikbaar was zouden dit voor mij alarmbellen zijn.
Laat het gaan!
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zondag 4 november 2018 om 22:22
Dit, zeker niet net voor hij vertrekt. Wie weet hoe leuk word het daar.redbulletje schreef: ↑04-11-2018 21:53Hij gaat zich sowieso niet aan iemand binden als ie voor 5 maanden weg gaat. Laat lekker gaan.
zondag 4 november 2018 om 22:49
Waarom open je hier een topic over? Je kan toch ook wel zelf bedenken dat als iemand nergens meer op reageert, dat hij dan geen behoefte heeft aan contact met jou. Wat je dan moet doen? Niks natuurlijk. Het accepteren en niet naar redenen gaan zoeken. En zijn bedoeling: geen contact meer met jou hebben, dat is zijn bedoeling.