Seksuele opleving?

05-11-2018 19:16 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een poos terug ben ik erachter gekomen dat mijn man is vreemd gegaan.
Het was een fout etc. Therapie, mediator alles etc te pas gekomen. Ik wil hem niet kwijt en hij doet enorm z’n best om mij een goed gevoel te geven en vergiffenis te vragen. Hy heeft oprecht spijt en het was een fout. Maar daar gaat het niet over.

Nu merk ik dat ik helemaal niet meer mezelf ben. De ene moment kan ik niet zonder hem en ander moment haat ik hem. Ook in bed ene moment wil ik alles doen om hem op te winden en mezelf laten zien van kijk nog nou hoe leuk ik ben en de andere moment denk ik waar ben ik mee bezig... ik ben seksueel nog meer dan ooit tot hem aangetrokken en in tijden niet zo verliefd geweest op hem. Kijk ook weer echt naar hem en denk dan wat ben je leuk en knap. Dit terwijl ik eigenlijk hem zou moeten straffen toch? Snap er niks van en denk soms wat ben ik een zwakkeling voor zijn liefde...

Hij doet trouwens ook enorm z’n best cadoos verassingen, praten veel en toont berouw..

Alleen heb ik enorm last van moodswings is dit normaal? Of draai ik door?
anoniem_376634 wijzigde dit bericht op 05-11-2018 20:13
0.80% gewijzigd
Het kan zijn dat de concurrentie hem aantrekkelijker maakt. Ik ken het gevoel. Ik had een open relatie. Als mijn partner met een ander seks had gehad werd ik extra opgewonden van haar. Achteraf gezien wijt ik dat ook aan een competitiedrang.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Je draait door.
Of je bent zwanger.
Ja en?
liedjes???????????????
S-Meds schreef:
05-11-2018 19:33
liedjes???????????????

Afbeelding
S-Meds schreef:
05-11-2018 19:33
liedjes???????????????
Gitaar om de nek onder aan het slaapkamerraam bleren, ik hou van jou en blijf je voortaan trouwwww...
Zoiets?
Ja en?
RikM schreef:
05-11-2018 19:36
Afbeelding
dat je man vreemd gaat is nog tot daar aan toe
maar dat hij dat op denkt te lossen met LIEDJES????
Ff een nummertje van the cats, vinden de vrouwtjes mooi.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
05-11-2018 19:51
Ff een nummertje van the cats, vinden de vrouwtjes mooi.
one way wind
one way wind
Je draait door.
Feeling young, feeheeheeling strong
Damned if I don’t
S-Meds schreef:
05-11-2018 19:47
dat je man vreemd gaat is nog tot daar aan toe
maar dat hij dat op denkt te lossen met LIEDJES????
misschien gaat het om Eddie Vedder.
wij slapen nooit.
ViezeHond schreef:
05-11-2018 19:54
Feeling young, feeheeheeling strong
sure he’s a cat
S-Meds schreef:
05-11-2018 19:57
sure he’s a cat
In the year of the cat tududu tududu
Damned if I don’t
Is niet van the cats maar wel met iets met kat

Ik sla een beetje door..
Damned if I don’t
Beetje flauwe reacties hier waar TO niet mee geholpen wordt.
Want ik denk dat ze serieus niet meer weet hoe nu verder, maar als manlief echt bereid is te vechten voor zijn huwelijk en alle contact met die minnares verbreekt, dan kan dit huwelijk gered worden. TO, als je echt zin in hem hebt, verleid hem gewoon en dan heeft hij ook minder behoefte aan die minnares en vind hij jou een lekker ding.
Ik hoop dat jullie het weer zullen vinden bij elkaar. Je hoeft niemand iets uit te leggen, misschien ook wel niet aan jezelf. Je hebt gewoon tijd nodig om die knauw te verwerken. Helaas wordt er veel en vaak vreemd gegaan, het is niet goed, veel relaties lopen erop stuk, maar soms kunnen mensen het toch weer bij elkaar vinden. Ik zou zeggen; focus je op jezelf; waar word je blij van, onderneem eens iets leuks met je man. Maak er wat van!
Ja die moodswings zijn normaal.. 🙂
.
Die mood swings zijn sowieso normaal denk ik. En dat je nu meer tot hem aangetrokken voelt lijkt mij ook niet zo abnormaal.

Lees maar eens wat lectuur van Esther Perel. Seksuele aantrekking tot iemand gaat vaak hand in hand met een bepaalde emotionele afstand en onzekerheid. Hoe meer geborgenheid en zekerheid hoe gemakkelijker de seksuele spanning minder wordt.
Misschien had je huwelijk deze wake up call wel nodig? Hoe was het in bed toen ie vreemdging?
Je zou hem moeten straffen??
In je vorige topics vertel je dat jullie in relatietherapie gaan. Ik kan me voorstellen dat je dan te horen hebt gekregen dat jouw gevoel van uitersten niet vreemd is maar bij het verwerkingsproces kan horen.
Hadewychh schreef:
05-11-2018 21:52
Je zou hem moeten straffen??
Als zij dat lekker vindt...
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Ik lees nou dat boek van Esther Perel, weet even niet de titel, maar het gaat over ontrouw en relaties en daar wordt dit ook in beschreven. Interessant boek hoor - ik denk zeker als je in die situatie zit of zat. Misschien een tip?
Wat eten we vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven