Verliefd !
woensdag 7 november 2018 om 15:10
Hellup;
Ik zit al jaren in een verschrikkelijke relatie vast , nu eindelijk de knoop doorgehakt , per 1 december verhuist hij en kan mijn leven , lees mijn eigen leven beginnen. Deze relatie heeft 11 jaar geduurd waaronder de afgelopen jaren met veel problemen en zo , zit dus even niet op een ander te wachten maar nu?
Ik ben het afgelopen jaar best close geworden met mijn buurman een straat schuin achter mij , bij beide veel gebeurd en konden onze ei bij elkaar kwijt , elkaar veel geholpen met kids als hij moest werken enzo , het begon echt als vrienden die wat closer werden maar ik merk aan alles in me lijf dat het voor mij meer is , heb het geprobeerd tegen te houden maar het gevoel is te sterk , ik slaap slecht omdat ik aan hem denk , als ik slaap droom ik over hem , onze dochters zitten bij elkaar in de klas , ik breng nu eerst me zoon naar de klas omdat hij ook wat later is in de groep , kijk uit het raam of hij er is , als hij wat vraagt doe ik het met liefde , als hij iets zegt wordt ik verlegen , ik lijk wel een puber ! Wat nu te doen , me gevoelens zijn zo sterk aan t worden , of het wederzijds is geen idee , zondag viert hij ze verjaardag en heeft me uitgenodigd , hij zei (hij ligt in scheiding) wil alleen leuke mensen erbij , ik ga er gelijk van alles bij denken , ik wordt gek , ben 32 maar gedraag me rondom hem als 14 jarig meisje , wat te doen ? Laat ik het hem weten zo ja hoe ? En hoe dan met mijn ex die pas 1 december weg gaat ?
Ik zit al jaren in een verschrikkelijke relatie vast , nu eindelijk de knoop doorgehakt , per 1 december verhuist hij en kan mijn leven , lees mijn eigen leven beginnen. Deze relatie heeft 11 jaar geduurd waaronder de afgelopen jaren met veel problemen en zo , zit dus even niet op een ander te wachten maar nu?
Ik ben het afgelopen jaar best close geworden met mijn buurman een straat schuin achter mij , bij beide veel gebeurd en konden onze ei bij elkaar kwijt , elkaar veel geholpen met kids als hij moest werken enzo , het begon echt als vrienden die wat closer werden maar ik merk aan alles in me lijf dat het voor mij meer is , heb het geprobeerd tegen te houden maar het gevoel is te sterk , ik slaap slecht omdat ik aan hem denk , als ik slaap droom ik over hem , onze dochters zitten bij elkaar in de klas , ik breng nu eerst me zoon naar de klas omdat hij ook wat later is in de groep , kijk uit het raam of hij er is , als hij wat vraagt doe ik het met liefde , als hij iets zegt wordt ik verlegen , ik lijk wel een puber ! Wat nu te doen , me gevoelens zijn zo sterk aan t worden , of het wederzijds is geen idee , zondag viert hij ze verjaardag en heeft me uitgenodigd , hij zei (hij ligt in scheiding) wil alleen leuke mensen erbij , ik ga er gelijk van alles bij denken , ik wordt gek , ben 32 maar gedraag me rondom hem als 14 jarig meisje , wat te doen ? Laat ik het hem weten zo ja hoe ? En hoe dan met mijn ex die pas 1 december weg gaat ?
woensdag 7 november 2018 om 15:19
Probeer het eens met woorden.
Je zult niet opeens binnen drie weken omvallen van een gebrek aan genegenheid.
The world weighs on my shoulders – But what am I to do?
You sometimes drive me crazy – But I worry about you
woensdag 7 november 2018 om 15:25
"En hoe dan met mijn ex die pas 1 december weg gaat ? "
Jullie kunnen je toch wel inhouden tot na 1 dec? of liever helemaal tot ook zijn scheiding erdoor is?
En hoe zit het dan met jullie kinderen?
Komop he? even met beide benen op de grond, de wereld vergaat niet als je even geen relatie hebt hoor,
ik zou er persoonlijk niet eens aan moeten denken, van de ene in de andere relatie stappen, dan zou ik eerst genieten van wat tijd voor mezelf, en om uit te vogelen wat ik precies wil, en nodig heb, ipv alles meteen weer op een nieuwe liefde te richten, een beetje geduld kan geen kwaad hoor.
Jullie kunnen je toch wel inhouden tot na 1 dec? of liever helemaal tot ook zijn scheiding erdoor is?
En hoe zit het dan met jullie kinderen?
Komop he? even met beide benen op de grond, de wereld vergaat niet als je even geen relatie hebt hoor,
ik zou er persoonlijk niet eens aan moeten denken, van de ene in de andere relatie stappen, dan zou ik eerst genieten van wat tijd voor mezelf, en om uit te vogelen wat ik precies wil, en nodig heb, ipv alles meteen weer op een nieuwe liefde te richten, een beetje geduld kan geen kwaad hoor.
woensdag 7 november 2018 om 15:38
Leuk voor je kinderen man. Papa en mama uit elkaar na jaren gezeik, mama die met haar hoofd volledig bij haar nieuwe vlam zit als een op hol geslagen puber en die nieuwe vlam is dan ook nog eens de buurman/een vader van school. Helemaal niet ongemakkelijk verder en ook totaal geen recept voor drama.
Hallo?!
woensdag 7 november 2018 om 15:41
jij denkt dat het slim is voor jou kinderen (je hebt er blijkbaar 2) om binnen no time met hun buurman te gaan die ook nog de vader is van een klasgenootje/vriendin van je dochter ?
jij denkt dat het slim is om met een buurman te gaan terwijl hij net gescheiden is of nog bezig daarmee ?
de vader van je kinderen gaat over een paar weken verdwijnen voor een deel uit de leven van jullie kinderen, hun leven gaat veranderen,
maar nee jij maakt je druk over een buurman waar je het heet van krijgt
jij denkt dat het slim is om met een buurman te gaan terwijl hij net gescheiden is of nog bezig daarmee ?
de vader van je kinderen gaat over een paar weken verdwijnen voor een deel uit de leven van jullie kinderen, hun leven gaat veranderen,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 7 november 2018 om 15:43
+1mamsvan schreef: ↑07-11-2018 15:41jij denkt dat het slim is voor jou kinderen (je hebt er blijkbaar 2) om binnen no time met hun buurman te gaan die ook nog de vader is van een klasgenootje/vriendin van je dochter ?
je hebt er een zooitje van gemaakt, leg de focus nu eens op de kinderen
woensdag 7 november 2018 om 16:00
Prima plan!Madeliefjees schreef: ↑07-11-2018 15:571 huis opzeggen en gelijk gaan samenwonen. Blijven de kinderen mooi in hun eigen buurt.
woensdag 7 november 2018 om 16:02
Wat een gezeik allemaal.
Ze heeft emotioneel al afscheid genomen van haar huidige partner.
Dan heb je dus ruimte om verliefd te worden. (of het handig is op dit moment is de vraag). Maar het gebeurd.
Het ligt er wel aan hoe je er mee omgaat. Probeer het in ieder geval uit te stellen tot na 1 december, zo lang duurt dat niet meer en spreek dan af als je kinderen bij hun vader zijn. Zo hou je het gescheiden.
Het kan natuurlijk uitdraaien op een rebound maar als de kinderen daar niet mee geconfronteerd worden is er niks mis mee.
Zet buiten je verliefdheid in ieder geval de zorg voor je kinderen op 1. Dat is in deze situatie heel belangrijk en geef dat ook mee aan je buurman.
Dan heb je dus ruimte om verliefd te worden. (of het handig is op dit moment is de vraag). Maar het gebeurd.
Het ligt er wel aan hoe je er mee omgaat. Probeer het in ieder geval uit te stellen tot na 1 december, zo lang duurt dat niet meer en spreek dan af als je kinderen bij hun vader zijn. Zo hou je het gescheiden.
Het kan natuurlijk uitdraaien op een rebound maar als de kinderen daar niet mee geconfronteerd worden is er niks mis mee.
Zet buiten je verliefdheid in ieder geval de zorg voor je kinderen op 1. Dat is in deze situatie heel belangrijk en geef dat ook mee aan je buurman.
woensdag 7 november 2018 om 16:03
Het is natuurlijk wel pittig moeilijk om de kinderen er niet mee te confronteren als het bij de rebound gaat om de vader van een klasgenootje.
woensdag 7 november 2018 om 16:09
ah, dus wat je GEZEIK noemt van anderen, vertel je daarna eigenlijk zelf precies zoPieter_D schreef: ↑07-11-2018 16:02Wat een gezeik allemaal.
woensdag 7 november 2018 om 16:09
Ze kunnen natuurlijk afspreken als van beide de kinderen bij de ex partner zijn.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 7 november 2018 om 16:11
Dat is een rationele oplossing, maar TS klinkt niet bepaald rationeel. Op dit moment met betrekking tot deze man, althans.Rosabella1 schreef: ↑07-11-2018 16:09Ze kunnen natuurlijk afspreken als van beide de kinderen bij de ex partner zijn.
woensdag 7 november 2018 om 16:16
Fout van mij om te denken dat je hier advies kan krijgen , wordt gelijk half aangevallen hier , doe ik er wat mee ? Nee ! Zit ik hier op te wachten ? Ook nee maar ik kan me gevoel niet uitzetten of wel , me relatie afsluiten ? Al jaren geleden gedaan ! Mijn oude relatie was echt geen pretje en het is makkelijk te oordelen blijkbaar , als het aan mij had gelegen had hij 3 jaar terug al weg gegaan , jullie willen niet weten in wat voor een hel ik heb geleefd en wat voor tijden er aan zitten te komen , hij maakt me alleen heel blij en voel me goed bij hem en sterk , natuurlijk wil ik geen relatie met hem en zeker niet nu , mijn kinderen staan altijd 1 , alleen vindt ik het wel prettig om eerlijk te kunnen zijn , ook over mijn gevoel naar hem , misschien is het wel wederzijds en moeten we daar toch wat mee , en nee dat betekend niet gelijk een relatie , maar dan in de zin wat afstand , ook als het niet wederzijds is
, fijn dat er vanuit gegaan en deze dingen lees , tot zover de adviezen , kan blijkbaar niet alleen veroordelen is wat er gebeurt
woensdag 7 november 2018 om 16:18
Als je dat maar uitzoekt dan zonder dat de kinderen van jullie beiden er mee geconfronteerd worden.Kootje86 schreef: ↑07-11-2018 16:16Fout van mij om te denken dat je hier advies kan krijgen , wordt gelijk half aangevallen hier , doe ik er wat mee ? Nee ! Zit ik hier op te wachten ? Ook nee maar ik kan me gevoel niet uitzetten of wel , me relatie afsluiten ? Al jaren geleden gedaan ! Mijn oude relatie was echt geen pretje en het is makkelijk te oordelen blijkbaar , als het aan mij had gelegen had hij 3 jaar terug al weg gegaan , jullie willen niet weten in wat voor een hel ik heb geleefd en wat voor tijden er aan zitten te komen , hij maakt me alleen heel blij en voel me goed bij hem en sterk , natuurlijk wil ik geen relatie met hem en zeker niet nu , mijn kinderen staan altijd 1 , alleen vindt ik het wel prettig om eerlijk te kunnen zijn , ook over mijn gevoel naar hem , misschien is het wel wederzijds en moeten we daar toch wat mee , en nee dat betekend niet gelijk een relatie , maar dan in de zin wat afstand , ook als het niet wederzijds is, fijn dat er vanuit gegaan en deze dingen lees , tot zover de adviezen , kan blijkbaar niet alleen veroordelen is wat er gebeurt
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 7 november 2018 om 16:21
er staat heel vaak IK in dit stuk, en maar 1x het woord KinderenKootje86 schreef: ↑07-11-2018 16:16Fout van mij om te denken dat je hier advies kan krijgen , wordt gelijk half aangevallen hier , doe ik er wat mee ? Nee ! Zit ik hier op te wachten ? Ook nee maar ik kan me gevoel niet uitzetten of wel , me relatie afsluiten ? Al jaren geleden gedaan ! Mijn oude relatie was echt geen pretje en het is makkelijk te oordelen blijkbaar , als het aan mij had gelegen had hij 3 jaar terug al weg gegaan , jullie willen niet weten in wat voor een hel ik heb geleefd en wat voor tijden er aan zitten te komen , hij maakt me alleen heel blij en voel me goed bij hem en sterk , natuurlijk wil ik geen relatie met hem en zeker niet nu , mijn kinderen staan altijd 1 , alleen vindt ik het wel prettig om eerlijk te kunnen zijn , ook over mijn gevoel naar hem , misschien is het wel wederzijds en moeten we daar toch wat mee , en nee dat betekend niet gelijk een relatie , maar dan in de zin wat afstand , ook als het niet wederzijds is, fijn dat er vanuit gegaan en deze dingen lees , tot zover de adviezen , kan blijkbaar niet alleen veroordelen is wat er gebeurt
woensdag 7 november 2018 om 16:23
Kootje86 schreef: ↑07-11-2018 16:16Fout van mij om te denken dat je hier advies kan krijgen , wordt gelijk half aangevallen hier , doe ik er wat mee ? Nee ! Wat een verrassing. Zit ik hier op te wachten ? Ook nee maar ik kan me gevoel niet uitzetten of wel , me relatie afsluiten ? Al jaren geleden gedaan ! Mijn oude relatie was echt geen pretje en het is makkelijk te oordelen blijkbaar , als het aan mij had gelegen had hij 3 jaar terug al weg gegaan , jullie willen niet weten in wat voor een hel ik heb geleefd en wat voor tijden er aan zitten te komen , hij maakt me alleen heel blij en voel me goed bij hem en sterk , natuurlijk wil ik geen relatie met hem en zeker niet nu Wat wil je dan? Wat is dan de bedoeling van dit irritant puberale gedrag?, mijn kinderen staan altijd 1 Ik merk het, ja., alleen vindt ik het wel prettig om eerlijk te kunnen zijn , ook over mijn gevoel naar hem , misschien is het wel wederzijds en moeten we daar toch wat mee Vijf seconden geleden wilde je nog geen relatie met hem. Wat versta je dan onder "iets" met jullie wederzijdse gevoelens moeten?, en nee dat betekend niet gelijk een relatie , maar dan in de zin wat afstand Wat de fuque betekent deze zin? , ook als het niet wederzijds is, fijn dat er vanuit gegaan en deze dingen lees , tot zover de adviezen , kan blijkbaar niet alleen veroordelen is wat er gebeurt Spreek alsjeblieft Nederlands. Alsjeblieft.
woensdag 7 november 2018 om 19:41
Niet fout gedacht hoorKootje86 schreef: ↑07-11-2018 16:16Fout van mij om te denken dat je hier advies kan krijgen , wordt gelijk half aangevallen hier , doe ik er wat mee ? Nee ! Zit ik hier op te wachten ? Ook nee maar ik kan me gevoel niet uitzetten of wel , me relatie afsluiten ? Al jaren geleden gedaan ! Mijn oude relatie was echt geen pretje en het is makkelijk te oordelen blijkbaar , als het aan mij had gelegen had hij 3 jaar terug al weg gegaan , jullie willen niet weten in wat voor een hel ik heb geleefd en wat voor tijden er aan zitten te komen , hij maakt me alleen heel blij en voel me goed bij hem en sterk , natuurlijk wil ik geen relatie met hem en zeker niet nu , mijn kinderen staan altijd 1 , alleen vindt ik het wel prettig om eerlijk te kunnen zijn , ook over mijn gevoel naar hem , misschien is het wel wederzijds en moeten we daar toch wat mee , en nee dat betekend niet gelijk een relatie , maar dan in de zin wat afstand , ook als het niet wederzijds is, fijn dat er vanuit gegaan en deze dingen lees , tot zover de adviezen , kan blijkbaar niet alleen veroordelen is wat er gebeurt
Je kan hier advies krijgen
Maar mensen die vooral aan zichzelf denken en niet anderen zien dat niet en zien het als een berg kritiek
(Jij dus)
Maar natuurlijk zat jij er niet te wachten op dat je gevoelens kreeg voor de buurman, en ik hoop inderdaad voor je kinderen en de zijne dat jij of hij er niet naar gaan handelen
Ik hoef idd niet te weten in wat voor je hel jij geleefd hebt
Is het trouwens niet jij en je kinderen ?
En kennelijk is het nog niet over ook ?
Dan moet jij omwille van dat niet willen dat je kinderen betrokken worden in een nieuwe relatie van jou
Ik lees je OP vooral als een verliefde zwijmel en vooral veel ik,ik,ik
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"