1e date
woensdag 7 november 2018 om 19:23
Dat zou ik niet doen. Je wil elkaar leren kennen toch? Bij de film kan je niet met elkaar praten dus voor een eerste date eigenlijk de meest waardeloze plek
Gewoon ergens een drankje doen of een hapje eten is voor een eerste date meer dan prima.
Edit: leuk jurkje?
woensdag 7 november 2018 om 19:31
Film zou ik zeker niet doen. Ga ergens wat drinken, en hou het niet langer dan een uur, hooguit anderhalf. Dan heb je een eerste indruk en is de spanning eraf voor een tweede date. Tenzij je enorme koeienletters in je hoofd ziet knipperen met NEE, natuurlijk.
En wat kleding betreft: een leuk jurkje is altijd goed!
woensdag 7 november 2018 om 20:09
woensdag 7 november 2018 om 21:13
Waarom maar zo kort? Als het gezellig is blijf je toch lekker zo lang als confortabel is.MokThee schreef: ↑07-11-2018 19:31Film zou ik zeker niet doen. Ga ergens wat drinken, en hou het niet langer dan een uur, hooguit anderhalf. Dan heb je een eerste indruk en is de spanning eraf voor een tweede date. Tenzij je enorme koeienletters in je hoofd ziet knipperen met NEE, natuurlijk.
Ik belandde op mijn eerste dat met vriend ineens aan tafel in de restaurant waar ik dacht dat we gewoon wat gingen drinken. Had ook al gegeten haha
En bij mannen die niet mijn vriend zijn geworden had ik het vaak na een uurtje wel gezien.
donderdag 8 november 2018 om 07:25
Zo kort omdat het een eerste kennismaking is, omdat jij of hij misschien wel zenuwachtig is, en bij een tweede date veel van die spanning weg is gevallen, en je elkaar beter kunt leren kennen. Eén date is zelden genoeg om een goede indruk van iemand te krijgen.
Nou ja, behalve bij de volslagen idioten, maar die kun je er meestal wel uitfilteren voordat je elkaar ontmoet.
Nou ja, behalve bij de volslagen idioten, maar die kun je er meestal wel uitfilteren voordat je elkaar ontmoet.