hulp/advies
donderdag 8 november 2018 om 10:44
Kopiëren en google er op los laten. Mag niet hier op viva. Maar dat zou ik doen als ik twijfelde. Alleen dan. Nooit zonder reden. Ik heb met de jaren geleerd dat mijn intuïtie behoorlijk goed werkt.
Trouwens als mijn anders sprekende man aan mij zou vragen wie is dat/ wat schrijft hij, zou ik het voor hem vertalen als hij het wou weten.
Trouwens als mijn anders sprekende man aan mij zou vragen wie is dat/ wat schrijft hij, zou ik het voor hem vertalen als hij het wou weten.
donderdag 8 november 2018 om 10:48
Misschien is ze uitgehuwelijkt en ben jij een romantische scharrel totdat de dag komt dat ze moet trouwen.
Of ze vind het leuk om met een ander te flirten aangezien ze verder toch nooit meer iets met die man van doen krijgt.
Hoe dan ook, het zit jou niet lekker. De vraag is dan, wil jij het antwoord weten wanneer je de daaruit te trekken conclusies ook moet nemen.
Of ze vind het leuk om met een ander te flirten aangezien ze verder toch nooit meer iets met die man van doen krijgt.
Hoe dan ook, het zit jou niet lekker. De vraag is dan, wil jij het antwoord weten wanneer je de daaruit te trekken conclusies ook moet nemen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 8 november 2018 om 11:11
hier is absoluut geen enkele sprake van geen zorgen, zo'n sukkel ben ik ook weer niet hahahaVelvetVolvo schreef: ↑08-11-2018 10:55Ga er maar vanuit dat het haar echtgenoot is. Die vraagt hoe ver ze is met haar plan om hier een sukkel te vinden die straks geld naar haar thuisland over moet maken.
donderdag 8 november 2018 om 11:12
Succes ermee.Verlegen77 schreef: ↑08-11-2018 10:29extra update om domme reactie te voorkomen zoals uitgehuwelijkt en dat soort respectloze nonsens,
Als je zo al begint, ga ik de moeite niet nemen om serieus te antwoorden.
donderdag 8 november 2018 om 11:34
Door je verleden zie je al gauw leeuwen en beren op de weg, en zul je altijd een issue met vertrouwen hebben. Besef dat die angst in jezelf zit, en niet per se met haar te maken heeft. Vertrouw haar dus, laat het los. Wat iemand al zei: ze lag met jou in bed.
Ja, het kan ook zijn dat ze je belazert. Die garantie krijg je namelijk nooit bij een nieuwe relatie. Als je leert omgaan met je eigen onzekerheid (die dus leert te overwinnen) en sterk in je schoenen staat, trek je eerder mensen aan die je dat soort dingen niet flikken.
Ja, het kan ook zijn dat ze je belazert. Die garantie krijg je namelijk nooit bij een nieuwe relatie. Als je leert omgaan met je eigen onzekerheid (die dus leert te overwinnen) en sterk in je schoenen staat, trek je eerder mensen aan die je dat soort dingen niet flikken.
donderdag 8 november 2018 om 12:20
Bedankt mooi berichtMokThee schreef: ↑08-11-2018 11:34Door je verleden zie je al gauw leeuwen en beren op de weg, en zul je altijd een issue met vertrouwen hebben. Besef dat die angst in jezelf zit, en niet per se met haar te maken heeft. Vertrouw haar dus, laat het los. Wat iemand al zei: ze lag met jou in bed.
donderdag 8 november 2018 om 16:10
Wat wil je nou eigenlijk echt, eerlijke adviezen/tips of gerustgesteld worden? Het lijkt heel erg op het laatste. Je noemt mensen dom/vooringenomen en het ene bericht waaruit zou kunnen blijken dat jij raar reageert bedank je.
Zet dat dan ook even in je OP.
donderdag 8 november 2018 om 16:14
Ja, psies, zo dom en vooringenomen is dat niet. Ik ken ze persoonlijk, mensen die dachten hun soulmate gevonden te hebben, naar Nederland gehaald maar toen ze hier eenmaal waren veranderde hun gedrag, kregen ze ineens meer 'kennissen' en even later waren ze verdwenen. Met heel veel geld.
Daar komt nog bij: als die 77 in je naam je geboortejaar is, ben jij al over de 40, gezien je posting niet erg ervaren met vrouwen en je hebt het over een 'meisje' uit het buitenland.
Toch niet gek dan, dat we willen verifiëren in hoeverre dit op jou van toepassing kan zijn?
Daar komt nog bij: als die 77 in je naam je geboortejaar is, ben jij al over de 40, gezien je posting niet erg ervaren met vrouwen en je hebt het over een 'meisje' uit het buitenland.
Toch niet gek dan, dat we willen verifiëren in hoeverre dit op jou van toepassing kan zijn?
Spreuken 18:2