Vakantieparken
zaterdag 10 november 2018 om 07:52
Ik zit momenteel op een vakantiepark en dacht, laat ik eens vragen wat jullie irritatie aan zulke parken.
Ik begin:
We zitten een paar meter bij een boer vandaan. 's ochtends hoor je die tractoren al
Je hoort het verkeer,zeker in de slaapkamer
Op mijn slaapkamer zit een kast waar de buizen van de kachel lopen,dat geeft een hoop gezoem
Ik begin:
We zitten een paar meter bij een boer vandaan. 's ochtends hoor je die tractoren al
Je hoort het verkeer,zeker in de slaapkamer
Op mijn slaapkamer zit een kast waar de buizen van de kachel lopen,dat geeft een hoop gezoem
zaterdag 10 november 2018 om 08:00
Het idee dat andere mensen van hetzelfde bestek hebben gegeten en je niet zeker weet of dit wel goed is afgewassen door je voorgangers. Je weet ook nooit wanneer bijvoorbeeld een glas voor het laatst is afgewassen dus misschien wel vol vuil van het staan zit. Ik was dan ook echt alles eerst af als ik in zo'n huisje kom.
zaterdag 10 november 2018 om 08:06
Misschien,maar ik kom naar een vakantiepark voor mijn rust,dan verwacht ik niet tegen over een boer te zittenstippensokken schreef: ↑10-11-2018 08:03Ehm... Die 'irritaties' van TO zijn toch niet specifiek voor vakantieparken? Dat kan in een B&B in het buitengebied toch ook voorkomen?
Sowieso, als je je ergert aan dingen... Niemand verplicht je om naar een vakantiepark te gaan hè.
zaterdag 10 november 2018 om 08:15
Ik vind dat gekneuter in zo’n huisje leuk. Koffie, eekhoorntjes, broodjes halen, leuke wandelingetjes, even zwemmen, bowlen, iets kopen in zo’n geinig winkeltje, haard aan, me verbazen over andere gasten, en vooral ook het park af en iets leuks doen in de omgeving. Heerlijk. Over de hygiëne in dat huisje probeer ik niet na te denken.
Ik erger me op die parken wel aan de horeca. Sfeerloze, veel te dure eetfabrieken die matig diepvriesspul serveren met een air alsof het net van het land komt. Dus eten doe ik lekker buiten zo’n park.
Ik erger me op die parken wel aan de horeca. Sfeerloze, veel te dure eetfabrieken die matig diepvriesspul serveren met een air alsof het net van het land komt. Dus eten doe ik lekker buiten zo’n park.
anoniem_203344 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 08:19
0.27% gewijzigd
zaterdag 10 november 2018 om 08:47
Nee!! Waar moet het heen met de wereld. Boeren die zich in het landelijke gaan vestigen!! Schandalig. Het landelijke ligt er alleen om mooi te zijn voor stadse mensen en voor de broodnodige rust. Zeer zeker niet voor koeien, schapen en mensen die daar een beetje voedsel gaan verbouwen! Zijn ze nou helemaal met kun kuttractors! Ik zeg; hier is maar 1 antwoord op. Petitie! “Stadse mensen niet meer van de leg! Alle boeren moeten weg” ze verhuizen maar naar de stad met hun land en voertuigen. Groot gelijk TO! Straks hoor je ook nog zo’n klotehaan die ze zo nodig als huisdier moeten nemen daar. Ze kunnen ook gewoon eiereren in doosjes in de supermarkt kopen!
Ik had naar huis gegaan, meteen. Uiteraard niet zonder stevige klacht bij het park en mijn geld terug te eisen.....
Ik had naar huis gegaan, meteen. Uiteraard niet zonder stevige klacht bij het park en mijn geld terug te eisen.....
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 08:50
0.77% gewijzigd
zaterdag 10 november 2018 om 08:51
He zolang die wollen dekens dan maar niet van die landelijke schapen komen he. Moet zo’n eikel met die traktor weer voer gaan brengen en herrie maken met dat gescheer. Krijg je weer dat ‘gemekker’ erbij gratis ook..... van rustzoekers die niet op geluid zitten te wachten.stippensokken schreef: ↑10-11-2018 08:50Om het maar niet te hebben over leidingen in een huisje. Centrale verwarming is zoooo 1996!
Drie truien en een stapel wollen dekens, dat is helemaal van deze tijd. Wie wil er nou leidingen in z'n huis?
zaterdag 10 november 2018 om 08:57
zaterdag 10 november 2018 om 09:16
Ik vind vakantieparken verschrikkelijk. Kleine huisjes, vaak uit de jaren 80, dunne matrasjes, goedkope meubels. In een half uur gereinigd na het vertrek van het vorige gezin (dus niet bepaald schoon). Hutjemutje op elkaar. Auto ver weg parkeren. Veel te duur in verhouding.
Geef mij maar een particulier vakantiehuis, meer luxe voor hetzelfde geld.
zaterdag 10 november 2018 om 09:36
Ik weet niet naar welke vakantieparken jij gaat? Dit komt mij niet bekend voor en we gaan al zeker 20 jaar op vakantie naar vakantieparken. Tuurlijk zijn ze er wel zoals jij ze beschrijft, maar daar gaan wij gewoon niet naar toe. Meestal hebben we een vaatwasser, wasmachine en vaak ook wel een bad of zelfs sauna in ons huisje. Parkeren over het algemeen gewoon bij het huisje.Marana-- schreef: ↑10-11-2018 09:16Ik vind vakantieparken verschrikkelijk. Kleine huisjes, vaak uit de jaren 80, dunne matrasjes, goedkope meubels. In een half uur gereinigd na het vertrek van het vorige gezin (dus niet bepaald schoon). Hutjemutje op elkaar. Auto ver weg parkeren. Veel te duur in verhouding.
zaterdag 10 november 2018 om 09:44
Maar toch... Het idee dat je voorganger de schoonmaakkosten heeft bespaard door zelf schoon te maken (wat bij vrijwel elk park kan). Hoe kun je er dan zeker van zijn dat het goed schoon is?Jillian76 schreef: ↑10-11-2018 09:36Ik weet niet naar welke vakantieparken jij gaat? Dit komt mij niet bekend voor en we gaan al zeker 20 jaar op vakantie naar vakantieparken. Tuurlijk zijn ze er wel zoals jij ze beschrijft, maar daar gaan wij gewoon niet naar toe. Meestal hebben we een vaatwasser, wasmachine en vaak ook wel een bad of zelfs sauna in ons huisje. Parkeren over het algemeen gewoon bij het huisje.
Ik vind dat zo vreemd, dat zal bij geen enkele andere accommodatie voorkomen.
Uiteraard moet ik erg lachen om TO´s klachten.
zaterdag 10 november 2018 om 09:47
Ik ga dus nooit naar een park waar je het schoonmaken kunt afkopen. Ik ga naar landal, CenterParcs etc. Nog nooit wat te klagen gehad over het poetsen, terwijl ik al jarenlang 2 keer per jaar ga. Roompot bijv doe ik dus bewust niet aan.RoseHip schreef: ↑10-11-2018 09:44Maar toch... Het idee dat je voorganger de schoonmaakkosten heeft bespaard door zelf schoon te maken (wat bij vrijwel elk park kan). Hoe kun je er dan zeker van zijn dat het goed schoon is?
Ik vind dat zo vreemd, dat zal bij geen enkele andere accommodatie voorkomen.
Uiteraard moet ik erg lachen om TO´s klachten.
zaterdag 10 november 2018 om 09:50
Jillian76 schreef: ↑10-11-2018 09:36Ik weet niet naar welke vakantieparken jij gaat? Dit komt mij niet bekend voor en we gaan al zeker 20 jaar op vakantie naar vakantieparken. Tuurlijk zijn ze er wel zoals jij ze beschrijft, maar daar gaan wij gewoon niet naar toe. Meestal hebben we een vaatwasser, wasmachine en vaak ook wel een bad of zelfs sauna in ons huisje. Parkeren over het algemeen gewoon bij het huisje.
Nou nou wat een luxe, een vaatwasser en een wasmachine. Wij boeken particuliere vakantiehuizen met 2 badkamers (zodat we niet in bad hoeven te douchen), liefst een eigen zwembad of jacuzzi, en ontzettend veel privacy zodat we fijn kunnen naturisten. Wasmachine en vaatwasser zijn een vanzelfsprekendheid. Net zoals stabiele wifi. Als het kan op loopafstand van een supermarkt en een goed restaurant.
Natuurlijk overdreef ik wat, maar ik snap echt niet zo goed waarom je naar zo'n park gaat. Kun je me dat uitleggen, wat is er wel fijn aan zo'n park?
anoniem_360164 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 09:51
4.14% gewijzigd