Sjans van oudere mannen

10-11-2018 12:45 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik nog eens op stap. Aan mannelijke aandacht geen gebrek. Maar het valt me de laatste tijd op dat ik vooral sjans van wat oudere mannen 40+ heb. Zelf ben ik begin 30.

Herkenbaar voor jullie?
Sowieso lijkt het wel of de leuke 30'ers er niet meer zijn. Zouden die allemaal gesetteld thuis zitten en dan als ze gescheiden en wat ouder zijn, weer op pad gaan?

Ik ga niet per se stappen om een man te vinden. Maar ik merk dat ik het wel irritant vind: alleen maar aandacht van oudere mannen of van mannen met vriendin. Het lijkt er echt op of ik het met de restantenbak moet doen. Al het leuke is weg.
mick87 schreef:
10-11-2018 15:43
De meeste mannen die al een eind in de 40 zijn, vind ik er fysiek echt al een stuk ouder zien. (uitzonderingen daar gelaten) Ik wil gewoon liever een 30'er. Niet een man die al puberkinderen heeft. Is toch niet zo heel raar?
Nee dat is niet raar. Maar A. echt niet alle mannen van 40+ hebben puberkinderen, B. 30ers kunnen ook puberkinderen hebben en C. sommige 30ers zien eruit als 50ers en vice versa. Het komt op mij ook over alsof je vindt dat alle mannen boven de 40 oud zijn en dus per definitie niet goed genoeg om mee te sjansen of daten.
luckyducky_001 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 16:22
0.48% gewijzigd
LuckyDucky_001 schreef:
10-11-2018 15:53
Nee dat is niet raar. Maar A) echt niet alle mannen van 40+ hebben puberkinderen, B) 30ers kunnen ook puberkinderen hebben en C) sommige 30ers zien eruit als 50ers en vice versa. Het komt op mij ook over alsof je vindt dat alle mannen boven de 40 oud zijn en dus per definitie niet goed genoeg om mee te sjansen of daten.
Goed gezien! Generaliseren is een teken van kortzichtigheid en gebrek aan (levens)ervaring. Scheelt al als men ergens bij vermeldt dat eea over de cliché mannen in hun eigen leven gaat...
Wat maakt leeftijd nou eigenlijk uit? Als t klikt hoef je dr toch geen getal aan te hangen?
En als je vindt dat hij...of zij er te oud uit ziet, nou dan klikt t duidelijk niet.
Antoon69 schreef:
10-11-2018 15:21
Een 15 jaar oudere man?? :bonk:

Wat is daar nou leuk aan? Misschien als je zelf een 20 jaar te oude kop hebt.

Waar haal je 15 vandaan? TO is begin 30, dus misschien 33 en 40+ kan 41 zijn. Dus bijzondere rekentechnieken hou je er op na.

Maar misschien heb je gelijk en heeft TO inderdaad een ouwe kop.
Nemaìn’ schreef:
10-11-2018 15:45
Ik ook niet.
Waarschijnlijk zit TO ook in de restantenbak trouwens.
😂😂
Star² schreef:
10-11-2018 16:48
Waar haal je 15 vandaan? TO is begin 30, dus misschien 33 en 40+ kan 41 zijn. Dus bijzondere rekentechnieken hou je er op na.

Maar misschien heb je gelijk en heeft TO inderdaad een ouwe kop.
Mick87 heeft geen ouwe kop hoor
Nou, ik kan me voorstellen dat je liever een man van je eigen leeftijd wil daten. Dat kan misschien generaliserend zijn maar ieder zijn voorkeur toch? Ik heb zelf ook het liefst een man van ongeveer mijn leeftijd. Altijd al gehad. Ik ben nu in de 40 maar toen ik 20 was had ik ook genoeg sjans met 30+ mannen. Nee, niet voor mij. Ik ben nu al 20 jaar gelukkig samen met mijn even oude man.

Ik heb altijd zoiets van: wat denken die oude mannen nou. Dat iedere jonge vrouw op ze zit te wachten?
30+ wil settelen en kinderen, hoor ik van 31-34-jarigen. Jonger en ouder willen dat minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven